Gelukkig maar.quote:Op maandag 24 december 2007 13:36 schreef Broekie het volgende:
Erg hard inderdaad. Maar gelukkig kan ik het nu wel bijhouden
Ja, gut... wie is zij? Zie haar regelmatig bij de SR-Update-dingest? Maar is zij sinds afgelopen woensdag een BN-er, of hadden we haar al ergens van meoten kennen?quote:
Hey SC, u hier?quote:Op maandag 24 december 2007 13:37 schreef SilentChaos het volgende:
Godver wat een tempo
Wie betaalt er nou om dit nummer te horen
Jaquote:Op maandag 24 december 2007 13:37 schreef SilentChaos het volgende:
Da's Fleur Wallenburg, van NOS Headlines.quote:Op maandag 24 december 2007 13:38 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Ja, gut... wie is zij? Zie haar regelmatig bij de SR-Update-dingest? Maar is zij sinds afgelopen woensdag een BN-er, of hadden we haar al ergens van meoten kennen?
Dankje! D'r stem kwam me inderdaad al wel bekend voor.quote:Op maandag 24 december 2007 13:39 schreef Broekie het volgende:
[..]
Da's Fleur Wallenburg, van NOS Headlines.
Ik vind er weinig aan eigenlijk, liever Jossquote:Op maandag 24 december 2007 13:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Fuck, wat een geil mokkel is dat toch!
ik krijg pukkeltjes op plekken waar ik het niet wens
Ik was ook duidelijk niet serieusquote:Op maandag 24 december 2007 13:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik vind er weinig aan eigenlijk, liever Joss.
quote:Op maandag 24 december 2007 13:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik was ook duidelijk niet serieus.
Jep, gisteravond weer geland en nu meteen weer aan de slagquote:
Géén idee! Dat wordt pas ongeveer een maand van tevoren bekend gemaakt en kan in principe van alles zijn. Het is zelfs nog niet eens bekend of er volgend jaar wel een Glazen Huis komt...quote:Op maandag 24 december 2007 13:46 schreef sunmoonstar het volgende:
Wat zal volgend jaar het SR-thema zijn?
Ik verwacht wel dat ie er weer komt!!! En dan hopelijk weer in Utrechtquote:Op maandag 24 december 2007 13:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Géén idee! Dat wordt pas ongeveer een maand van tevoren bekend gemaakt en kan in principe van alles zijn. Het is zelfs nog niet eens bekend of er volgend jaar wel een Glazen Huis komt...
Dat zal wel zo zijnquote:Op maandag 24 december 2007 13:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Géén idee! Dat wordt pas ongeveer een maand van tevoren bekend gemaakt en kan in principe van alles zijn. Het is zelfs nog niet eens bekend of er volgend jaar wel een Glazen Huis komt...
De hamsterweken zijn weer begonnen!quote:Op maandag 24 december 2007 13:51 schreef cosmick het volgende:
Hamster alert!
Dat was ff heul snel de radio aangooienquote:Op maandag 24 december 2007 13:51 schreef Deansensitized het volgende:
Tiny Dancer
Headlines [ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 december 2007 13:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:3FM kondigde aan om ook volgend jaar opnieuw uit te pakken met een actie voor het goede doel.
Nog nooit zo'n geile pot gezienquote:
quote:Op maandag 24 december 2007 13:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De hamsterweken zijn weer begonnen!
Toegevoegd, volgend topic staat hij in de OPquote:Op maandag 24 december 2007 13:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb nog een last minute request gedaan voor Blof - Alles is liefde. (Die momenteel 3de staat in de lijst van meest aangevraagde requests)
Claudia is alleen maar goed om te slapen. Alleen. In een donkere kamer zonder licht.quote:Op maandag 24 december 2007 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Claudia is inderdaad beter om naar te luisteren dan om naar te kijken...
quote:Op maandag 24 december 2007 13:55 schreef Impry het volgende:
Gisterenavond rond half 3 kwam er ook zo'n opmerking voorbij over toen ze haar tanden ging poetsen, dat ze dan nog wel ff bezig wasJe kon me opvegen
2 meter onder de grond?quote:Op maandag 24 december 2007 13:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Claudia is alleen maar goed om te slapen. Alleen. In een donkere kamer zonder licht.
BTW, heb je Editors nog aanvraagd?quote:Op maandag 24 december 2007 13:37 schreef SilentChaos het volgende:
Gisterenavond rond half 3 kwam er ook zo'n opmerking voorbij over toen ze haar tanden ging poetsen, dat ze dan nog wel ff bezig wasJe kon me opvegen
Gisterenavond rond half 3 kwam er ook zo'n opmerking voorbij over toen ze haar tanden ging poetsen, dat ze dan nog wel ff bezig was [afbeelding] Je kon me opvegen [afbeelding]
vrouwquote:Op maandag 24 december 2007 13:59 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet bij elke vrouw te gaan doen hoor
En toch doe je hetquote:Op maandag 24 december 2007 14:00 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb geen zin om weer te zeiken over de belabberde playlist
Netjes!quote:Op maandag 24 december 2007 14:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Oeh, mailtje van de directie. We mogen al om 15.30 uur naar huis.
Ik denk 'tquote:Op maandag 24 december 2007 14:03 schreef Impry het volgende:
[..]
Netjes!
Ze zien dat er toch niets uitgevoerd wordt?
quote:
quote:Op maandag 24 december 2007 14:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk 't. Of ik nou hier of thuis zit te FOK!ken .....
.
mwah het wordt lappenquote:Op maandag 24 december 2007 14:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Maar die veiling gaan lijkt me trouwens een manier om zeer goedkoop (die mensen die daar naartoe gaan, komen niet om te kopen, dus echt hoog bieden ze niet) aan goede meubilair te komen. Lijkt me een buitenkansje als je een student bent.
Altijd toch, is mijn favoriete bandquote:Op maandag 24 december 2007 13:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
BTW, heb je Editors nog aanvraagd?
Dat heb ik al eens eerder bedachtquote:Op maandag 24 december 2007 14:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Naar die veiling gaan lijkt me trouwens een manier om zeer goedkoop (die mensen die daar naartoe gaan, komen niet om te kopen, dus echt hoog bieden ze niet) aan goede meubilair te komen. Lijkt me een buitenkansje als je een student bent.
'k zou me bijna af gaan vragen wat voor sexlijn er achter 0906-1336 zitquote:
Klopt hoorquote:Op maandag 24 december 2007 14:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat heb ik al eens eerder bedacht
Ook bijv. een laptop. Bovendien gaat het naar het goede doel, dus zelfs als je bijna de 'echte' waarde betaald, ben je toch goed bezig
quote:Op maandag 24 december 2007 14:10 schreef Asskicker14 het volgende:
0906 - 0906 volgens Domien. [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |