vlc playt goed beschadigde bestandenquote:Op zondag 23 december 2007 22:25 schreef Piles het volgende:
[..]
En daarom heb ik dus een goede screenrecorder nodig
Zo klopt ie iets beterquote:Op zondag 23 december 2007 22:35 schreef Felixa het volgende:
Vierhonderd!
Four hundred!
VIERHUNDERD!!!!
Quatre cent!
Gister barstte het feest ook pas rond deze tijd los!quote:Op zondag 23 december 2007 22:35 schreef Qunix het volgende:
Gisteren was de leukste dag en vandaag het minst leuke dag.
die man daar achter, die zat volgens mij onbewust zijn haar schudden terwijl er sneeuw op vielquote:Op zondag 23 december 2007 22:36 schreef Qunix het volgende:
Moewahahaah
Vrouw probeert sneeuw te pakken
Vrijdagavond/nacht en gisteren waren top dagen, maar het is vandaag niet heel spannend. Beetje een stilte voor de storm, denk ik.quote:Op zondag 23 december 2007 22:35 schreef Qunix het volgende:
Gisteren was de leukste dag en vandaag het minst leuke dag.
En dan te bedenken dat we de SR-topics van vorig jaar niet eens hebben meegeteld.quote:Op zondag 23 december 2007 22:37 schreef -Hans- het volgende:
Mooi aantal hoor, 400 radio 3FM Topics.
Nou nee eigenlijk niet want ik kan opeens ook niet meer spellen.quote:
En misschien zijn de jongens zelf ook wel een klein beetje moe/kapot/leeg, laten we dat niet vergeten.quote:Op zondag 23 december 2007 22:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vrijdagavond/nacht en gisteren waren top dagen, maar het is vandaag niet heel spannend. Beetje een stilte voor de storm, denk ik.
Ja hoor, 's goedquote:Op zondag 23 december 2007 22:38 schreef peaceman het volgende:
D-Rose zet je m ff in de OP?
Ja precies, maar dat schijnen sommigen wel eens te vergeten dat het ook maar mensen zijn...quote:Op zondag 23 december 2007 22:39 schreef Cootz het volgende:
[..]
En misschien zijn de jongens zelf ook wel een klein beetje moe/kapot/leeg, laten we dat niet vergeten.
Netjes!quote:Op zondag 23 december 2007 22:39 schreef Sirolf het volgende:
En dan te bedenken dat we de SR-topics van vorig jaar niet eens hebben meegeteld.
bij de vijfde fles mocht ie erinquote:Op zondag 23 december 2007 22:40 schreef Marc63 het volgende:
[ afbeelding ]
Staat die gast (in het midden) er nog steeds? Die liep gisteren ook al met zn flesjes te spammen dat ie klein geld aan het collecteren was. En elke keer als ie een fles vol had ging ie weer een half uur in de rij staan om te vragen of ie em in het huis mocht afleveren. En telkens kreeg hij natuurlijk weer als antwoord: "ik zal kijken wat ik voor je kan doen."
Uiteraard... de beelden die op tv zijn te zien laten dat ook wel duidelijk zien. Kapot zijn ze, maar dat is ook wel logisch natuurlijk.quote:Op zondag 23 december 2007 22:39 schreef Cootz het volgende:
En misschien zijn de jongens zelf ook wel een klein beetje moe/kapot/leeg, laten we dat niet vergeten.
Wordt nog zwaar voor Michiel vannachtquote:Op zondag 23 december 2007 22:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Uiteraard... de beelden die op tv zijn te zien laten dat ook wel duidelijk zien. Kapot zijn ze, maar dat is ook wel logisch natuurlijk.
Met heel veel rum zekerquote:Op zondag 23 december 2007 22:44 schreef Felixa het volgende:
Tijd voor nog een warme chocomel...
Ik neem vanavond lekker een jointje.quote:
Die blonde ziet er goed uit.quote:Op zondag 23 december 2007 22:45 schreef MariaMena het volgende:
[ afbeelding ]
En dit aangevraagd door een paar kinderen van 8 tot 10 jaarnee hè... de jeugd tegenwoordig
Alles voor het geld.quote:Op zondag 23 december 2007 22:49 schreef MariaMena het volgende:
Wat een vreselijke k*t herrie3fm doet zijn naam niet veel goeds
Kennelijk geen van in dit topic.quote:
Ja, en dan een belletje doen en FRANKRIJK of NOORD-KOREA roepen, altijd leuk.quote:Op zondag 23 december 2007 22:50 schreef MariaMena het volgende:
Waarom niet zo'n wansmaak woensdag actie zoals Giel altijd doetdat fleurt dit nog een beetje op. Heb hier sowieso niet zo'n gekleurde bloemetjes idee bij
Knijters, die white widow is niet goed.quote:
Ik zeg ook niet dat het slecht is, enkel dat het herrie is, en dat kun je moeilijk ontkennenquote:Op zondag 23 december 2007 22:51 schreef peaceman het volgende:
Wat zijn we weer lekker negatief zeg..... Tis ook niet mijn smaak, maar echt heel slecht klinkt het niet.. er zijn beroemdere bands die grotere bagger maken.
Tof!quote:Op zondag 23 december 2007 22:50 schreef Felixa het volgende:
Van Belgische teletekst:
ook Ierland, Zweden en Finland zien een glazen huis-actie initiatief wel zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |