wow wat een bedrag!quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:13 schreef Broekie het volgende:
Goedenavond!
Ik begreep dat Michiel vanmiddag riep dat het een FOK! actie was? Hmm, dat was eigenlijk niet de bedoeling, want ondanks dat ik wel wat ondersteuning van jullie heb gekregen (waarvoor dank) is het op papier een actie van de NPS (MetMichiel/EkStra Weekend/Domien) fans. Oh well.
Opbrengst van gisteren: ¤190,15
Opbrengst van vandaag: ¤577,79
Dat ga ik straks even tellen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
hoeveel eendjes heb je nog over?
Morgenmiddag ben ik er doorheen, dat staat vast.quote:moeten ze nog een heel liedje in de kou staan
quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:22 schreef Remzz het volgende:
Giel bij de update op Nederland 3: "Ik hoop dat ze per kilo betalen"
Het is een geleend kindquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:23 schreef Maurisico het volgende:
Dat kind dat denkt.... "flikker op kutmoeder.. sta ik hier een beetje in de kou te staan"
Staat in de OPquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:24 schreef MutZ het volgende:
@ Broekie: Ja, vanmiddag is idd geroepen door Michiel dat het een FOK! actie is... Volgens mij was dat zo'n beetje kwart over 2 's middags...
Kennelijk zijn Michiel, Rob en Gerard niet de enige viezerikkenquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:25 schreef Impry het volgende:
Birgit mag wel ff in haar shorts rondhuppelen door het huis
sinds tijden weer eens een opmerking van Giel waar ik om moet lachenquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:21 schreef Piles het volgende:
Die opmerking van Giel ook: "Ik hoop dat er per kilo betaalt wordt"
Marichaquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:27 schreef Marc63 het volgende:
Hoe heet die blonde dame met Eau Eau Den Haag-shirt? Ik zie haar regelmatig ook in de Freaknacht.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:26 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Kennelijk zijn Michiel, Rob en Gerard niet de enige viezerikken.
"De vrienden van het FOK! forum" noemde hij het geloof ik.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:24 schreef MutZ het volgende:
@ Broekie: Ja, vanmiddag is idd geroepen door Michiel dat het een FOK! actie is... Volgens mij was dat zo'n beetje kwart over 2 's middags...
Nee, dat was niet Marichaquote:
Kun Serious Request ergens terug luisteren dan?quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:29 schreef Piles het volgende:
- Michiel over ons (vannacht): http://www.zshare.net/audio/5801623b8e3a96/
- Michiel over FOK!kers met sleutelhangers: http://www.zshare.net/audio/58016526dab00d/
www.3fm.nl -> Nieuws -> Uitzending Gemist (onderaan in menu) en verbaas je!quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:30 schreef Remzz het volgende:
[..]
Kun Serious Request ergens terug luisteren dan?
Nee 2 topics terug al tochquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Laatste pagina vorige topic, heb ik wat fragmenten neergezet.
Oh, maar die loopt toch wel rond daar, net was ze ook nog even in beeldquote:
Maricha Kroeske zit achter de schermen. Die is nog niet in beeld geweest.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:31 schreef Impry het volgende:
[..]
Oh, maar die loopt toch wel rond daar, net was ze ook nog even in beeld
Of hebben jullie het over iemand anders?
Ze opende de deur voor fiction plane.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maricha Kroeske zit achter de schermen. Die is nog niet in beeld geweest.
Dat zoeken we even terugquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:34 schreef valing het volgende:
[..]
Ze opende de deur voor fiction plane.
Toen was ze heel even in beeld
Same herequote:Op vrijdag 21 december 2007 20:34 schreef Dos37 het volgende:
Stenders doet het trouwens geweldig. Ik ben aangenaam verrast
ja inderdaad. hij kan het gelukkig nogquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:34 schreef Dos37 het volgende:
Stenders doet het trouwens geweldig. Ik ben aangenaam verrast
Vind Stenders altijd al bijzonder spitsvondig en adrem... om maar eens twee originele woorden te gebruiken.quote:
Klopt, alleen de locatie (in combinatie met het weer) is wat minder.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:38 schreef borisz het volgende:
Ik vind de actie eigenlijk leuker dan vorig jaar.
Waarom: De DJ's en de muziek is beter dan vorig jaar.
Dat zeker, het doel vind ik dan weer wat minder...quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:38 schreef borisz het volgende:
Ik vind de actie eigenlijk leuker dan vorig jaar.
Waarom: De DJ's en de muziek is beter dan vorig jaar.
Alleen Scheveningen is tofquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:41 schreef Maurisico het volgende:
Den Haag... heb ik nooit leuk gevonden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |