Staat in de OPquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:24 schreef MutZ het volgende:
@ Broekie: Ja, vanmiddag is idd geroepen door Michiel dat het een FOK! actie is... Volgens mij was dat zo'n beetje kwart over 2 's middags...
Kennelijk zijn Michiel, Rob en Gerard niet de enige viezerikkenquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:25 schreef Impry het volgende:
Birgit mag wel ff in haar shorts rondhuppelen door het huis
sinds tijden weer eens een opmerking van Giel waar ik om moet lachenquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:21 schreef Piles het volgende:
Die opmerking van Giel ook: "Ik hoop dat er per kilo betaalt wordt"
Marichaquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:27 schreef Marc63 het volgende:
Hoe heet die blonde dame met Eau Eau Den Haag-shirt? Ik zie haar regelmatig ook in de Freaknacht.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:26 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Kennelijk zijn Michiel, Rob en Gerard niet de enige viezerikken.
"De vrienden van het FOK! forum" noemde hij het geloof ik.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:24 schreef MutZ het volgende:
@ Broekie: Ja, vanmiddag is idd geroepen door Michiel dat het een FOK! actie is... Volgens mij was dat zo'n beetje kwart over 2 's middags...
Nee, dat was niet Marichaquote:
Kun Serious Request ergens terug luisteren dan?quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:29 schreef Piles het volgende:
- Michiel over ons (vannacht): http://www.zshare.net/audio/5801623b8e3a96/
- Michiel over FOK!kers met sleutelhangers: http://www.zshare.net/audio/58016526dab00d/
www.3fm.nl -> Nieuws -> Uitzending Gemist (onderaan in menu) en verbaas je!quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:30 schreef Remzz het volgende:
[..]
Kun Serious Request ergens terug luisteren dan?
Nee 2 topics terug al tochquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Laatste pagina vorige topic, heb ik wat fragmenten neergezet.
Oh, maar die loopt toch wel rond daar, net was ze ook nog even in beeldquote:
Maricha Kroeske zit achter de schermen. Die is nog niet in beeld geweest.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:31 schreef Impry het volgende:
[..]
Oh, maar die loopt toch wel rond daar, net was ze ook nog even in beeld
Of hebben jullie het over iemand anders?
Ze opende de deur voor fiction plane.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maricha Kroeske zit achter de schermen. Die is nog niet in beeld geweest.
Dat zoeken we even terugquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:34 schreef valing het volgende:
[..]
Ze opende de deur voor fiction plane.
Toen was ze heel even in beeld
Same herequote:Op vrijdag 21 december 2007 20:34 schreef Dos37 het volgende:
Stenders doet het trouwens geweldig. Ik ben aangenaam verrast
ja inderdaad. hij kan het gelukkig nogquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:34 schreef Dos37 het volgende:
Stenders doet het trouwens geweldig. Ik ben aangenaam verrast
Vind Stenders altijd al bijzonder spitsvondig en adrem... om maar eens twee originele woorden te gebruiken.quote:
Klopt, alleen de locatie (in combinatie met het weer) is wat minder.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:38 schreef borisz het volgende:
Ik vind de actie eigenlijk leuker dan vorig jaar.
Waarom: De DJ's en de muziek is beter dan vorig jaar.
Dat zeker, het doel vind ik dan weer wat minder...quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:38 schreef borisz het volgende:
Ik vind de actie eigenlijk leuker dan vorig jaar.
Waarom: De DJ's en de muziek is beter dan vorig jaar.
Alleen Scheveningen is tofquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:41 schreef Maurisico het volgende:
Den Haag... heb ik nooit leuk gevonden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |