Vooruit, je mag blijvenquote:
Tuurlijk!quote:Op woensdag 19 december 2007 13:17 schreef purplerose het volgende:
Hee maar als je op dat plein bent he, hebben ze dan ook geluidsinstallaties zijn zodat je het daar ook hoort of nie
Wel een stoere sapjesmaakdudequote:Op woensdag 19 december 2007 13:17 schreef Ambrosius het volgende:
Er komt weer een sapje aan.
Nee ok, ik ga daar natuurlijk niet de hele nacht staan zonder muziekquote:
Je kan natuurlijk altijd een mp3-speler met FM-radio meenemen.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:18 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nee ok, ik ga daar natuurlijk niet de hele nacht staan zonder muziek
quote:
kan ookquote:
Absoluut !quote:Op woensdag 19 december 2007 13:20 schreef Deansensitized het volgende:
Beter als Amy Winehouse in ieder geval
Geloof dat Gerard en Michiel het ook wel prima vindenquote:Op woensdag 19 december 2007 13:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut !
Wat Rob betreft worden de Wombats dus het anthem. Zou het?? van mij mag het!
Daarom draaien ze hem nu al. Niet als ze omkomen van de honger, slaap en emoties.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:26 schreef purplerose het volgende:
deze moet je iig niet draaien als je inkakt
Ze houden de boot nog een beetje af maar ze vinden het beiden toffe platen.. we zullen het binnenkort wel weten.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:25 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Geloof dat Gerard en Michiel het ook wel prima vinden
Soep eet je met een..quote:Op woensdag 19 december 2007 13:29 schreef Marc63 het volgende:
Bork! Bork! Bork!
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hoi allen... 'k rij zo naar den haag. vanaf 18u heb ik 'dienst', en ik ga dan hier ook wel wat posten over wat er backstage allemaal gebeurt.
Cool!quote:Op woensdag 19 december 2007 13:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hoi allen... 'k rij zo naar den haag. vanaf 18u heb ik 'dienst', en ik ga dan hier ook wel wat posten over wat er backstage allemaal gebeurt.
Waar moet je vandaan komen?quote:Op woensdag 19 december 2007 13:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Trixquote:Op woensdag 19 december 2007 13:37 schreef B.A.Trix het volgende:
Waar zijn alle bekenden van vorig jaar??![]()
Wel gaaf dat dit topic gewoon al een jaar bestaat!!![]()
Toppiequote:Op woensdag 19 december 2007 13:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Hier hier hier!quote:Op woensdag 19 december 2007 13:37 schreef B.A.Trix het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Hartstikke tof, Kevin!quote:Op woensdag 19 december 2007 13:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Gorillaz - 19-2000 (Soulchild remix) is mijn requestquote:Op woensdag 19 december 2007 13:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zo even een requestje doen.
Ik kom zo vanuit elst, bij arnhem richting den haag. Even broekie opwarmenquote:Op woensdag 19 december 2007 13:39 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
uit utrecht, dus moet nu helaas wat verder karren. ben benieuwd hoe de sfeer is in Den Haag!
Ben benieuwd..quote:Op woensdag 19 december 2007 13:45 schreef moveyourass-kevin het volgende:
bon. 'k douchen en dan naar 't glazen huis. tot later!
hoi B.A.Trixquote:Op woensdag 19 december 2007 13:37 schreef B.A.Trix het volgende:
Kom je mij ophalen??quote:Op woensdag 19 december 2007 13:46 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik kom zo vanuit elst, bij arnhem richting den haag. Even broekie opwarmen
Ook leuk, de nieuwe?quote:
Golden Skans maar gedaan.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:49 schreef Glacier het volgende:
[..]
Toppertje!
Welke van de Klaxons?
Ik moet eigenlijk pasfoto's laten maken voor me nieuwe idkaart maar ik blijf ook steeds maar zittenquote:Op woensdag 19 december 2007 13:46 schreef tha_dark het volgende:
Pff, moet mezelf er nu echt toe zetten om naar de sportschool te gaan want anders zit ik hier heel de dag 3fm te luisteren!
gezellig tochquote:Op woensdag 19 december 2007 13:46 schreef tha_dark het volgende:
Pff, zit ik hier heel de dag 3fm te luisteren!
Zeker.quote:
Ik denk dat hij zijn principes even opzij geschoven heeft.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:52 schreef rubbereend het volgende:
wel erg wennen om Rob via de cam te kunnen zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |