Ze houden de boot nog een beetje af maar ze vinden het beiden toffe platen.. we zullen het binnenkort wel weten.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:25 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Geloof dat Gerard en Michiel het ook wel prima vinden
Soep eet je met een..quote:Op woensdag 19 december 2007 13:29 schreef Marc63 het volgende:
Bork! Bork! Bork!
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hoi allen... 'k rij zo naar den haag. vanaf 18u heb ik 'dienst', en ik ga dan hier ook wel wat posten over wat er backstage allemaal gebeurt.
Cool!quote:Op woensdag 19 december 2007 13:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hoi allen... 'k rij zo naar den haag. vanaf 18u heb ik 'dienst', en ik ga dan hier ook wel wat posten over wat er backstage allemaal gebeurt.
Waar moet je vandaan komen?quote:Op woensdag 19 december 2007 13:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Trixquote:Op woensdag 19 december 2007 13:37 schreef B.A.Trix het volgende:
Waar zijn alle bekenden van vorig jaar??![]()
Wel gaaf dat dit topic gewoon al een jaar bestaat!!![]()
Toppiequote:Op woensdag 19 december 2007 13:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Hier hier hier!quote:Op woensdag 19 december 2007 13:37 schreef B.A.Trix het volgende:
Waar zijn alle bekenden van vorig jaar??![]()
Wel gaaf dat dit topic gewoon al een jaar bestaat!!![]()
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Hartstikke tof, Kevin!quote:Op woensdag 19 december 2007 13:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |