schreeuwen helptquote:Op woensdag 12 december 2007 11:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
GA VOL TOPIC!
Heeft die pc ook geen netwerkverbinding dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 11:46 schreef Crazy-M het volgende:
ff denken hoe ik gegevens van PC met internet aansluiting, ga kopieren naar pc zonder internet.
en geen usb sticky ofzo bij ...
mja maar geen vrije plug meer in de muur :pquote:Op woensdag 12 december 2007 11:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heeft die pc ook geen netwerkverbinding dan?
Als jij kan vertellen hoe ik dat aan mijn baas moet uitleggen als hij dat ziet?quote:Op woensdag 12 december 2007 11:51 schreef WhiteLightning het volgende:
ff serieus , vinden jullie dat echt verveldend die plaatjes van blote dames ?
nouja in dit topic is t wel lastigquote:Op woensdag 12 december 2007 11:51 schreef WhiteLightning het volgende:
ff serieus , vinden jullie dat echt verveldend die plaatjes van blote dames ?
spoiler werkt nietquote:Op woensdag 12 december 2007 11:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als jij kan vertellen hoe ik dat aan mijn baas moet uitleggen als hij dat ziet?
Zet ze gewoon in een spoiler, is iedereen toch blij?
gooi in t weekend maar helemaal volquote:Op woensdag 12 december 2007 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
spoiler werkt niet![]()
maar ik zal ze maar neit meer spammen dan. wil niet dat je in de problemen komt.
als je nou zegt wanneer je vrij bent, kan ik ze alsnog voor dylanesque spammen !! haha grapje hoorzal ze niet meer posten (als ik nuchter ben dan )
ok is goed. dan kan ik tenslotte ook de wat "ergere" plaatjes posten. hier is alles geblockedquote:Op woensdag 12 december 2007 11:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
gooi in t weekend maar helemaal vol
p.s werkt wel hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
spoiler werkt niet![]()
maar ik zal ze maar neit meer spammen dan. wil niet dat je in de problemen komt.
als je nou zegt wanneer je vrij bent, kan ik ze alsnog voor dylanesque spammen !! haha grapje hoorzal ze niet meer posten (als ik nuchter ben dan )
nee geen tijd voorquote:Op woensdag 12 december 2007 12:05 schreef s7eph4n het volgende:
[..]
Ga jij ff het netwerk plat leggen daaro
Stel niet uit, met wat je kunt wachten tot morgenquote:Op woensdag 12 december 2007 12:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee geen tijd voor
te druk met posten op fok
Sorry ik heb geen idee, staat dat niet op de verpakking aangegeven dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:08 schreef draculettetje het volgende:
weet hier iemand toevallig hoe lang een muffin houdbaar en lekker blijft als je die gebakken hebt?
nopequote:Op woensdag 12 december 2007 12:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry ik heb geen idee, staat dat niet op de verpakking aangegeven dan?
truequote:Op woensdag 12 december 2007 12:08 schreef s7eph4n het volgende:
[..]
Stel niet uit, met wat je kunt wachten tot morgen
Waar heb je dan precies zin inquote:Op woensdag 12 december 2007 12:18 schreef Bellerophon het volgende:
Back, en ik heb me er toch zin in... moet alleen eerst nog even werken
Goed zoquote:Op woensdag 12 december 2007 12:18 schreef draculettetje het volgende:
ik heb besloten niet meer te gaan werken vandaag
Mijn vriendin natuurlijkquote:Op woensdag 12 december 2007 12:19 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Waar heb je dan precies zin in
heb niet gezegd dat ik aan het werk benquote:
ik ga dadelijk etenquote:Op woensdag 12 december 2007 12:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tis nu nog maar een minuut of 20 dat kan ik best volkrijgen met kletsen en fok
Haha dat bedoel ik maarquote:Op woensdag 12 december 2007 12:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tis nu nog maar een minuut of 20 dat kan ik best volkrijgen met kletsen en fok
Zie ik had wel gelijkquote:
heus niet dan moet ik nog langer werkenquote:Op woensdag 12 december 2007 12:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
eigenlijk is het 11 uur maar vooruit(ik zet me wekker anders ben ik 2 uur nog niet wakker
)
quote:Op woensdag 12 december 2007 12:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heus niet dan moet ik nog langer werken
Dan krijgen we rond 15.00 pas een reactie van Fridayquote:Op woensdag 12 december 2007 12:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
eigenlijk is het 11 uur maar vooruit(ik zet me wekker anders ben ik 2 uur nog niet wakker
)
Jawel he?quote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 12:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan krijgen we rond 15.00 pas een reactie van Friday
Nog even volhouden, dan mag je naar huisquote:Op woensdag 12 december 2007 12:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach ja ben niet helemaal helder meer
ik ook niet moet vroeger naar bed ben ik bangquote:Op woensdag 12 december 2007 12:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach ja ben niet helemaal helder meer
hihiquote:Op woensdag 12 december 2007 12:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik ook niet moet vroeger naar bed ben ik bang
quote:Op woensdag 12 december 2007 12:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
p.s werkt wel hoor
[ spoiler][ img] hier het plaatje [ / img][ / spoiler]
(je snapt hem ... )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie daar. het werkt nietDe toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op woensdag 12 december 2007 12:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]wel mooi plaatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie daar. het werkt niet
mja ik had natuurlijk wat anders kunnen posten,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op woensdag 12 december 2007 12:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik had natuurlijk wat anders kunnen posten,maar heb me ingehouden
dus zo zit jij erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hier in gravenzandequote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 12:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]Wil niet veel zeggen hoor, mij hier werkt het gewoon ?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie daar. het werkt niet
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
nee zit nog wel ff goed in 's-gravenhagequote:Op woensdag 12 december 2007 12:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hier in gravenzandedadelijk ga je heir ook solliciteren
.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wil niet veel zeggen hoor, mij hier werkt het gewoon ?!
we kunnen natuurlijk ook een dag ruilen.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
nee zit nog wel ff goed in 's-gravenhage
quote:Op woensdag 12 december 2007 12:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik had natuurlijk wat anders kunnen posten,maar heb me ingehouden
Heftig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
sorry blote tieten mogen niet meerquote:
quote:
In het weekend welquote:Op woensdag 12 december 2007 13:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry blote tieten mogen niet meer
Wel als je ze in een spoiler zetquote:Op woensdag 12 december 2007 13:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry blote tieten mogen niet meer
valt mee hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 13:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
we kunnen natuurlijk ook een dag ruilen.
jij een nonnenpak aan, en ik tussen die mooie dames bij jou
gozer hoe werkt dat dan ???quote:Op woensdag 12 december 2007 13:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel als je ze in een spoiler zet
werkt niet hoor, ik zie ze gewoon nogquote:Op woensdag 12 december 2007 13:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel als je ze in een spoiler zet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 december 2007 13:13 schreef Dylanesque het volgende:mooie groene struikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
snel?quote:Op woensdag 12 december 2007 13:09 schreef diertjuh het volgende:
Mensen dit gaat me te snel. Kan niet eens pauze houden en jullie gooien het topic alweer dicht.
ja ik vond t ook een mooi bosje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeg het leven van een non gaat niet over rozen!quote:Op woensdag 12 december 2007 13:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
valt mee hoormaar als je t zo zegt is die ruil wel minder aantrekkelijk voor mij
quote:Op woensdag 12 december 2007 13:16 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ja ik vond t ook een mooi bosje.oSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar?
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
rust lekker uitquote:Op woensdag 12 december 2007 13:17 schreef draculettetje het volgende:
ik ben weer thuis ga dan ook lekker richting mn bedje!
veel plezier jullie nog vanmiddag....
quote:Op woensdag 12 december 2007 13:13 schreef Dylanesque het volgende:Leuke hondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
o ok, je bedoelt die witte vlek rechts ?quote:Op woensdag 12 december 2007 13:21 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
dat hondje zit nu stiekem te gniffelen 'ze zien me niet ze zien me niet'
WOU IK ZEGGEN!!!!quote:
nee t is stiekem die grote samson in t middenquote:Op woensdag 12 december 2007 13:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o ok, je bedoelt die witte vlek rechts ?
En nu nog in de spoilerquote:Op woensdag 12 december 2007 13:27 schreef WhiteLightning het volgende:
SPOILER ALERT!!!
[ afbeelding ]
quote:
nee dankje,quote:
Klopt, maar alleen als je de spoiler ZELF opendquote:Op woensdag 12 december 2007 13:13 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
werkt niet hoor, ik zie ze gewoon nog
ik krijg geen optie om m te openenquote:Op woensdag 12 december 2007 13:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Klopt, maar alleen als je de spoiler ZELF opend
iddquote:Op woensdag 12 december 2007 13:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik snap er niets van hoor!quote:Op woensdag 12 december 2007 13:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
alleen de plaatjes niet dus uhm..........De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Ik gebruik hier ook gewoon de nieuwe versie van de layout?!quote:Op woensdag 12 december 2007 13:47 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik krijg geen optie om m te openenzit ook niet in de nieuwe layout, vandaar misschien
komt omdat die nieuwe allemaal chicks heeft in de banners
Vertel vertel!quote:Op woensdag 12 december 2007 14:04 schreef Bellerophon het volgende:
Ongekend wat zit ik toch op een vaag project
Vaagheid galore, weet bij god niet wat ik moet doenquote:
Het "ik weet niet wat ik moet doen" projectquote:Op woensdag 12 december 2007 14:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vaagheid galore, weet bij god niet wat ik moet doen
Nu in combinatie met het "wij-kunnen-niet-echt-uitleggen-wat-jij-moet-gaan-doen" team!!quote:Op woensdag 12 december 2007 14:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het "ik weet niet wat ik moet doen" project
gezellige kerstnummers ?quote:Op woensdag 12 december 2007 14:20 schreef Seventees het volgende:
Het wordt tijd dat mijn collega op vakantie gaat/ziek wordt/ontslag krijgt... Dankzij hem hoor ik de godganze dag skyradio door kantoor tetteren. Alsof ik daar vrolijk van wordt
ja wrijf het er lekker inquote:
heb je de live opnames van waar je geweest bent ?quote:Op woensdag 12 december 2007 14:24 schreef Dylanesque het volgende:
ik heb lekker Bruce Springsteen opgezet
Vorige week had ik ochtenddienst!quote:Op woensdag 12 december 2007 14:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja wrijf het er lekker inkan je niet voor de lol om 8 uur sochtends een keer spammen haha
maar goeiemoggelaargh goeiemorgen kutwoord
Nee nog niet, heb wel een vaag idee waar ik ze zou kunnen vindenquote:Op woensdag 12 december 2007 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je de live opnames van waar je geweest bent ?
mijn laatste werkdag is 21-12quote:Op woensdag 12 december 2007 14:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vorige week had ik ochtenddienst!
28 december ook, en daarna ergens in januari pas weer. Voor de rest ben ik vrij
Lekker hoor, ik blijf gewoon werken (m'n 2/3 dagen per week)quote:Op woensdag 12 december 2007 14:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mijn laatste werkdag is 21-12
dan pas weer 7-1 beginnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Om gek van te worden... Ik kan geen Last Christmas meer horen!!quote:
ah okequote:Op woensdag 12 december 2007 14:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee nog niet, heb wel een vaag idee waar ik ze zou kunnen vinden
hahahahaquote:Op woensdag 12 december 2007 14:30 schreef Seventees het volgende:
[..]
Om gek van te worden... Ik kan geen Last Christmas meer horen!!
En die driving home for Christmas-gast is ook al jaren aan het tuffen...
Ik heb ff voor je gekeken op usenet, maar daar staat ie nog nietquote:Op woensdag 12 december 2007 14:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee nog niet, heb wel een vaag idee waar ik ze zou kunnen vinden
ik kom nog wel spammen hoor!quote:Op woensdag 12 december 2007 14:30 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Lekker hoor, ik blijf gewoon werken (m'n 2/3 dagen per week)
Nee. Met die boom ben ik blij en ik houd van kerst, maar die kerstnummers de hele dag... Die moeten op de brandstapel!quote:Op woensdag 12 december 2007 14:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahahahakan me nog een week geleden herrineren dat je op 6 december al een boom had staan ?
die gaat zeker van het weekend op de brandstapel ??
En of dat een @#!!-woord isquote:Op woensdag 12 december 2007 14:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja wrijf het er lekker inkan je niet voor de lol om 8 uur sochtends een keer spammen haha
maar goeiemoggelaargh goeiemorgen kutwoord
als ik jou was, zou ik morgen maar even lijm meenemen. zender verwisselen, en vast die zooiquote:Op woensdag 12 december 2007 14:33 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nee. Met die boom ben ik blij en ik houd van kerst, maar die kerstnummers de hele dag... Die moeten op de brandstapel!
Of mijn collega zover krijgen dat hij een andere zender probeert
quote:
hehe jammer, thnxquote:Op woensdag 12 december 2007 14:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb ff voor je gekeken op usenet, maar daar staat ie nog niet
ideequote:Op woensdag 12 december 2007 14:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als ik jou was, zou ik morgen maar even lijm meenemen. zender verwisselen, en vast die zooi
ik zal thuis wel ff kijken.quote:
elleu vreemdelijngquote:
Koffie, dat breekt zo lekker de week...quote:Op woensdag 12 december 2007 14:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
elleu vreemdelijng, koffie ?
Hoorde dat nummer anders net ook op 538quote:Op woensdag 12 december 2007 14:30 schreef Seventees het volgende:
[..]
Om gek van te worden... Ik kan geen Last Christmas meer horen!!
En die driving home for Christmas-gast is ook al jaren aan het tuffen...
Die ken ikquote:Op woensdag 12 december 2007 12:15 schreef Dylanesque het volgende:
ahh ik heb een keer cdtjes meegenomen hoorzit nu te genieten van de smoothe klanken van J. J. Cale
![]()
ik had er 2 meegenomenquote:Op woensdag 12 december 2007 14:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik was er ook net een aan het pellen
En, waar gaat het over?quote:Op woensdag 12 december 2007 14:48 schreef DeToXiC het volgende:
Ja, ik zag ineens het topic weer staan... ik dacht: "ik heb niks te doen....dus kom, ik ga even iedereen begroeten en ff kijken waar het over gaat"
vrijdag schenken we wat sterkersquote:Op woensdag 12 december 2007 14:47 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Koffie, dat breekt zo lekker de week...
graagquote:Op woensdag 12 december 2007 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zal thuis wel ff kijken.
graagquote:Op woensdag 12 december 2007 14:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vrijdag schenken we wat sterkers
oeh laat seventees t niet lezenquote:Op woensdag 12 december 2007 15:04 schreef DeToXiC het volgende:
Het gaat niet over mango-thee. i.i.g.
sex met een paard!quote:
Dat valt best tegen hoor, die 'bijna'quote:Op woensdag 12 december 2007 15:03 schreef shifty83 het volgende:
Maar gelukkig is het bijna weekend
Wat doen we voor spelletje?quote:Op woensdag 12 december 2007 15:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sex met een paard!
en nu jij weer dylan
Ik ga over een uurtje naar huisquote:Op woensdag 12 december 2007 15:09 schreef Crazy-M het volgende:
ben ik weer een keer
dadelijk val ik hier nog in slaap man
quote:Op woensdag 12 december 2007 15:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sex met een paard!
en nu jij weer dylan
whahah, ja je bleef zo vaak graag zeggen, ik dacht ik neem je even beetquote:Op woensdag 12 december 2007 15:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
gr.. oooeh daar had je me bijna
ik anderhalfquote:
kham ?quote:Op woensdag 12 december 2007 15:20 schreef Dylanesque het volgende:
..bec?
ik hopelijk over 2,maar het kan al uitlopen heb ik gemerktquote:
Eet smakelijk!quote:Op woensdag 12 december 2007 14:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ik had er 2 meegenomen. Nu aan de tweede
hahah, ja hier weet ik er echt geen een opquote:
en dan nog, wat is kazemattenquote:Op woensdag 12 december 2007 15:23 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
matten
ik had de 'i' stiekem weggehaald
vond m stiekem wel goedquote:Op woensdag 12 december 2007 15:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahah, ja hier weet ik er echt geen een op
zeg dan gewoon 'een bunker'quote:Op woensdag 12 december 2007 15:28 schreef DeToXiC het volgende:
knip
haha dat vroeg ik me idd ook al afquote:Op woensdag 12 december 2007 15:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
en dan nog, wat is kazematten
dat zijn bunkersquote:Op woensdag 12 december 2007 15:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha dat vroeg ik me idd ook al af
Quebeckhamikazematten!quote:Op woensdag 12 december 2007 15:34 schreef Crazy-M het volgende:
haha
ja ik probeerde dit topic te volgen ...
maar ook maar opgegeven
met dat mkama nog wat
Tip: Haal een paar honderd postelastieken en ga de héle dag op je collega's schieten. Succes gegarandeerdquote:Op woensdag 12 december 2007 15:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
We zitten hier met 4 mensen echt al de hele dag niets te doen, wat gaat de dag dan traag zeg ....
Candylanesquebeckhamikazemattenkloppersoneelsingangpadquote:Op woensdag 12 december 2007 15:45 schreef DeToXiC het volgende:
Candylanesquebeckhamikazemattenklopper
Laten we scrabble spelenquote:Op woensdag 12 december 2007 15:45 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Candylanesquebeckhamikazemattenkloppersoneelsingangpad
Candylanesquebeckhamikazemattenkloppersoneelsingangpadvertentiequote:Op woensdag 12 december 2007 15:45 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Candylanesquebeckhamikazemattenkloppersoneelsingangpad
Over Candylanesquebeckhamikazemattenkloppersoneelsingangpad natuurlijk!quote:Op woensdag 12 december 2007 15:46 schreef diertjuh het volgende:
waar hebben jullie het over?
geen ideequote:Op woensdag 12 december 2007 15:46 schreef diertjuh het volgende:
matig, we gooien hier de hele dag met van die stresballetjes ... na een uur ben je daar ook wel op uitgekekenquote:Op woensdag 12 december 2007 15:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tip: Haal een paar honderd postelastieken en ga de héle dag op je collega's schieten. Succes gegarandeerd
Stressballetjes zijn 1200 man, postelastieken ftw!quote:Op woensdag 12 december 2007 15:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
matig, we gooien hier de hele dag met van die stresballetjes ... na een uur ben je daar ook wel op uitgekeken
Southamericandylanesquebeckhamikazemattenkloppersoneelsingangpadvertentiequote:Op woensdag 12 december 2007 15:48 schreef Dylanesque het volgende:
Americandylanesquebeckhamikazemattenkloppersoneelsingangpadvertentie
ik volg het ook niet meerquote:Op woensdag 12 december 2007 15:46 schreef diertjuh het volgende:
Nee man, die zijn pas 1200!quote:Op woensdag 12 december 2007 15:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Stressballetjes zijn 1200 man, postelastieken ftw!
Vind ik een mooie afsluiterquote:Op woensdag 12 december 2007 15:49 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Southamericandylanesquebeckhamikazemattenkloppersoneelsingangpadvertentie
Neeeee, zéker niet 1200!quote:Op woensdag 12 december 2007 15:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee man, die zijn pas 1200!![]()
ik ga voor de verandering maar weer even roken ....
aah ik begrijp het al. Jullie hebben weer eens niets te doen. Hup ga eens het werk julliequote:
spannendquote:Op woensdag 12 december 2007 16:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
aah ik begrijp het al. Jullie hebben weer eens niets te doen. Hup ga eens het werk jullie![]()
.
Ik ben klaar![]()
met mn werk. Moet nog een uurtje. Die maar even besteden aan stage ding. Mentor komt morgen langs.
idd het lijkt!!! maar het is niet zoquote:Op woensdag 12 december 2007 16:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
spannend![]()
lijkt wel alsof iedereen eerder weg is dan ik vandaag
Maak je geen zorgen, als jij al vrolijk en warm thuis zit ben ik nog aan het werk hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 16:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
spannend![]()
Hebben jullie nu dus nog wel een plafond?quote:Op woensdag 12 december 2007 15:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neeeee, zéker niet 1200!
Vergeet niet, we hebben hier zo'n geluidsdempend plafond, met een soort van papier-maché opgespoten. Als je een elastiek boven iemand tegen het plafond schiet begint het te sneeuwen
ja maar hoelaat ben jij dan ook begonnenquote:Op woensdag 12 december 2007 16:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, als jij al vrolijk en warm thuis zit ben ik nog aan het werk hoor
nee maar wel een witte kerst zoquote:Op woensdag 12 december 2007 16:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hebben jullie nu dus nog wel een plafond?
Te fokken! bedoel jequote:Op woensdag 12 december 2007 16:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, als jij al vrolijk en warm thuis zit ben ik nog aan het werk hoor
Sommige plekken beginnen wel wat kaal te worden, maar het valt nog best meequote:Op woensdag 12 december 2007 16:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hebben jullie nu dus nog wel een plafond?
Ik zie ze daar al allemaal op de grond snuivenquote:Op woensdag 12 december 2007 16:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
nee maar wel een witte kerst zo
14:00quote:Op woensdag 12 december 2007 16:11 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ja maar hoelaat ben jij dan ook begonnen
Als ik nu enthousiast ga zitten vertellen dat ik alléén maar ga fokken vanavond gaat het juist druk worden (wet van Murphy), dus ik zeg maar ff niksquote:
Papier-maché snuiven? Ehm, nah, maar nietquote:Op woensdag 12 december 2007 16:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zie ze daar al allemaal op de grond snuiven
Toen jij begon was ik hier al weer 6 uur jaquote:
Weer een paar bukkake plaatjes en dit topic gaat weer snel hahahahaquote:Op woensdag 12 december 2007 16:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als ik nu enthousiast ga zitten vertellen dat ik alléén maar ga fokken vanavond gaat het juist druk worden (wet van Murphy), dus ik zeg maar ff niks
Ik had nog zó m'n wekker gezet om 09:00, en drie keer raden hoelaat ik m'n bed uit kwamquote:Op woensdag 12 december 2007 16:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Toen jij begon was ik hier al weer 6 uur ja
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Weer een paar bukkake plaatjes en dit topic gaat weer snel hahahaha
09:01?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
quote]Op woensdag 12 december 2007 16:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik had nog zó m'n wekker gezet om 09:00, en drie keer raden hoelaat ik m'n bed uit kwam
Beginnen we nu alquote:
Ik moet tot 5 uur. Jij tot half 6?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
spannend![]()
Nee, 13:00quote:
Als we zo doorgaan moet dat wel lukken tochquote:Op woensdag 12 december 2007 16:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Misschien dat we de 9200 nog wel gaan halen, wie weet
quote:
We gaan ons best doenquote:Op woensdag 12 december 2007 16:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als we zo doorgaan moet dat wel lukken toch
Da's niet zoveel neequote:Op woensdag 12 december 2007 16:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Djeez, ik heb maar 5 uur geslapen man
Is weer eens wat anders als de vrijdagochtend spam bij die kut bankquote:
Spammen bij die bank was toch beter hoor, daar zaten geen beperkingen aan. Als ik hier twee keer snel achter elkaar wil posten gaat dat weer niet...quote:Op woensdag 12 december 2007 16:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders als de vrijdagochtend spam bij die kut bank
Hey, een nieuweling?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:25 schreef Suga_Mama het volgende:
Middagmoggel.
Djeez, misschien moet ik toch wat minder achter die wii gaan hangen,quote:Op woensdag 12 december 2007 16:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Da's niet zoveel nee
Ik heb maar liefst 11 uur geslapen vannacht
zeg ik vond het gisteren wel goed gaan. (ook al zat ik in hetzelfde team als jou)quote:Op woensdag 12 december 2007 16:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Djeez, misschien moet ik toch wat minder achter die wii gaan hangen,
en wat minder WL slachten met COD4
ziet er niet helemaal soepel uit neequote:Op woensdag 12 december 2007 16:32 schreef Sm0keZ het volgende:
Wtf is er trouwens met dat quoten aan de hand? Dit klopt niet echt volgens mij...
Ik heb gvd nog veel minder zin!quote:Op woensdag 12 december 2007 16:27 schreef Sm0keZ het volgende:We hebben de I
We hebben de K
We hebben de H
We hebben de E
We hebben de B
We hebben de G
We hebben de E
We hebben de E
We hebben de N
We hebben de Z
We hebben de I
We hebben de N
We hebben de M
We hebben de E
We hebben de E
We hebben de R
ah, volk! mzlquote:Op woensdag 12 december 2007 16:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb gvd nog veel minder zin!![]()
p.s
Ik ben pleite!!!!
ach voordat je het weet , zit jij ook in die tram, onderweg naar de bestemming die vaak al van tevoren bepaald is.quote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:34 schreef Dylanesque het volgende:
ik ondertekende net bijna een mailtje met ons scrabblewoord, die zat nog onder mn cntrl v
Dude, wat heb je nóu weer gerookt?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach voordat je het weet , zit jij ook in die tram, onderweg naar de bestemming die vaak al van tevoren bepaald is.
luisterend naar hippe klanken, komend uit de boxen van je telefoon, welke de nieuwste arabische gangsterrap van deze maand zou moeten voorstellen
ja nou wil jij ook natuurlijkquote:Op woensdag 12 december 2007 16:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dude, wat heb je nóu weer gerookt?
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja nou wil jij ook natuurlijk
Nou, ik zal maar geen Red Bull gaan bieden dan hequote:Op woensdag 12 december 2007 16:46 schreef diertjuh het volgende:
slaperigheid vanaf hier..
Oja, m'n computer thuis doet het weer, zal TD15 binnenkort even naar je toesturenquote:Op woensdag 12 december 2007 16:46 schreef diertjuh het volgende:
slaperigheid vanaf hier..
doe maar niet dan hequote:Op woensdag 12 december 2007 16:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nou, ik zal maar geen Red Bull gaan bieden dan he
Dat is helemaal primaquote:Op woensdag 12 december 2007 16:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja, m'n computer thuis doet het weer, zal TD15 binnenkort even naar je toesturen
Gefeliciteerd dan maar hequote:Op woensdag 12 december 2007 16:52 schreef diertjuh het volgende:Oja wisten jullie al dat ik met zekerheid een kerstpakket krijg? Nee, nu welleuk he. Waarschijnlijk hebben we dan iets van 5 kerstpakketten thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |