schreeuwen helptquote:Op woensdag 12 december 2007 11:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
GA VOL TOPIC!
Heeft die pc ook geen netwerkverbinding dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 11:46 schreef Crazy-M het volgende:
ff denken hoe ik gegevens van PC met internet aansluiting, ga kopieren naar pc zonder internet.
en geen usb sticky ofzo bij ...
mja maar geen vrije plug meer in de muur :pquote:Op woensdag 12 december 2007 11:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heeft die pc ook geen netwerkverbinding dan?
Als jij kan vertellen hoe ik dat aan mijn baas moet uitleggen als hij dat ziet?quote:Op woensdag 12 december 2007 11:51 schreef WhiteLightning het volgende:
ff serieus , vinden jullie dat echt verveldend die plaatjes van blote dames ?
nouja in dit topic is t wel lastigquote:Op woensdag 12 december 2007 11:51 schreef WhiteLightning het volgende:
ff serieus , vinden jullie dat echt verveldend die plaatjes van blote dames ?
spoiler werkt nietquote:Op woensdag 12 december 2007 11:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als jij kan vertellen hoe ik dat aan mijn baas moet uitleggen als hij dat ziet?
Zet ze gewoon in een spoiler, is iedereen toch blij?
gooi in t weekend maar helemaal volquote:Op woensdag 12 december 2007 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
spoiler werkt niet![]()
maar ik zal ze maar neit meer spammen dan. wil niet dat je in de problemen komt.
als je nou zegt wanneer je vrij bent, kan ik ze alsnog voor dylanesque spammen !! haha grapje hoorzal ze niet meer posten (als ik nuchter ben dan )
ok is goed. dan kan ik tenslotte ook de wat "ergere" plaatjes posten. hier is alles geblockedquote:Op woensdag 12 december 2007 11:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
gooi in t weekend maar helemaal vol
p.s werkt wel hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
spoiler werkt niet![]()
maar ik zal ze maar neit meer spammen dan. wil niet dat je in de problemen komt.
als je nou zegt wanneer je vrij bent, kan ik ze alsnog voor dylanesque spammen !! haha grapje hoorzal ze niet meer posten (als ik nuchter ben dan )
nee geen tijd voorquote:Op woensdag 12 december 2007 12:05 schreef s7eph4n het volgende:
[..]
Ga jij ff het netwerk plat leggen daaro
Stel niet uit, met wat je kunt wachten tot morgenquote:Op woensdag 12 december 2007 12:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee geen tijd voor
te druk met posten op fok
Sorry ik heb geen idee, staat dat niet op de verpakking aangegeven dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:08 schreef draculettetje het volgende:
weet hier iemand toevallig hoe lang een muffin houdbaar en lekker blijft als je die gebakken hebt?
nopequote:Op woensdag 12 december 2007 12:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry ik heb geen idee, staat dat niet op de verpakking aangegeven dan?
truequote:Op woensdag 12 december 2007 12:08 schreef s7eph4n het volgende:
[..]
Stel niet uit, met wat je kunt wachten tot morgen
Waar heb je dan precies zin inquote:Op woensdag 12 december 2007 12:18 schreef Bellerophon het volgende:
Back, en ik heb me er toch zin in... moet alleen eerst nog even werken
Goed zoquote:Op woensdag 12 december 2007 12:18 schreef draculettetje het volgende:
ik heb besloten niet meer te gaan werken vandaag
Mijn vriendin natuurlijkquote:Op woensdag 12 december 2007 12:19 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Waar heb je dan precies zin in
heb niet gezegd dat ik aan het werk benquote:
ik ga dadelijk etenquote:Op woensdag 12 december 2007 12:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tis nu nog maar een minuut of 20 dat kan ik best volkrijgen met kletsen en fok
Haha dat bedoel ik maarquote:Op woensdag 12 december 2007 12:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tis nu nog maar een minuut of 20 dat kan ik best volkrijgen met kletsen en fok
Zie ik had wel gelijkquote:
heus niet dan moet ik nog langer werkenquote:Op woensdag 12 december 2007 12:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
eigenlijk is het 11 uur maar vooruit(ik zet me wekker anders ben ik 2 uur nog niet wakker
)
quote:Op woensdag 12 december 2007 12:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heus niet dan moet ik nog langer werken
Dan krijgen we rond 15.00 pas een reactie van Fridayquote:Op woensdag 12 december 2007 12:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
eigenlijk is het 11 uur maar vooruit(ik zet me wekker anders ben ik 2 uur nog niet wakker
)
Jawel he?quote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 12:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan krijgen we rond 15.00 pas een reactie van Friday
Nog even volhouden, dan mag je naar huisquote:Op woensdag 12 december 2007 12:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach ja ben niet helemaal helder meer
ik ook niet moet vroeger naar bed ben ik bangquote:Op woensdag 12 december 2007 12:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach ja ben niet helemaal helder meer
hihiquote:Op woensdag 12 december 2007 12:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik ook niet moet vroeger naar bed ben ik bang
quote:Op woensdag 12 december 2007 12:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
p.s werkt wel hoor
[ spoiler][ img] hier het plaatje [ / img][ / spoiler]
(je snapt hem ... )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie daar. het werkt nietDe toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op woensdag 12 december 2007 12:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]wel mooi plaatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie daar. het werkt niet
mja ik had natuurlijk wat anders kunnen posten,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op woensdag 12 december 2007 12:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik had natuurlijk wat anders kunnen posten,maar heb me ingehouden
dus zo zit jij erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hier in gravenzandequote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 12:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]Wil niet veel zeggen hoor, mij hier werkt het gewoon ?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie daar. het werkt niet
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
nee zit nog wel ff goed in 's-gravenhagequote:Op woensdag 12 december 2007 12:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hier in gravenzandedadelijk ga je heir ook solliciteren
.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wil niet veel zeggen hoor, mij hier werkt het gewoon ?!
we kunnen natuurlijk ook een dag ruilen.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
nee zit nog wel ff goed in 's-gravenhage
quote:Op woensdag 12 december 2007 12:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik had natuurlijk wat anders kunnen posten,maar heb me ingehouden
Heftig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
sorry blote tieten mogen niet meerquote:
quote:
In het weekend welquote:Op woensdag 12 december 2007 13:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry blote tieten mogen niet meer
Wel als je ze in een spoiler zetquote:Op woensdag 12 december 2007 13:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry blote tieten mogen niet meer
valt mee hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 13:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
we kunnen natuurlijk ook een dag ruilen.
jij een nonnenpak aan, en ik tussen die mooie dames bij jou
gozer hoe werkt dat dan ???quote:Op woensdag 12 december 2007 13:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel als je ze in een spoiler zet
werkt niet hoor, ik zie ze gewoon nogquote:Op woensdag 12 december 2007 13:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel als je ze in een spoiler zet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 december 2007 13:13 schreef Dylanesque het volgende:mooie groene struikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
snel?quote:Op woensdag 12 december 2007 13:09 schreef diertjuh het volgende:
Mensen dit gaat me te snel. Kan niet eens pauze houden en jullie gooien het topic alweer dicht.
ja ik vond t ook een mooi bosje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeg het leven van een non gaat niet over rozen!quote:Op woensdag 12 december 2007 13:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
valt mee hoormaar als je t zo zegt is die ruil wel minder aantrekkelijk voor mij
quote:Op woensdag 12 december 2007 13:16 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ja ik vond t ook een mooi bosje.oSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar?
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
rust lekker uitquote:Op woensdag 12 december 2007 13:17 schreef draculettetje het volgende:
ik ben weer thuis ga dan ook lekker richting mn bedje!
veel plezier jullie nog vanmiddag....
quote:Op woensdag 12 december 2007 13:13 schreef Dylanesque het volgende:Leuke hondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
o ok, je bedoelt die witte vlek rechts ?quote:Op woensdag 12 december 2007 13:21 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
dat hondje zit nu stiekem te gniffelen 'ze zien me niet ze zien me niet'
WOU IK ZEGGEN!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |