schreeuwen helptquote:Op woensdag 12 december 2007 11:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
GA VOL TOPIC!
Heeft die pc ook geen netwerkverbinding dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 11:46 schreef Crazy-M het volgende:
ff denken hoe ik gegevens van PC met internet aansluiting, ga kopieren naar pc zonder internet.
en geen usb sticky ofzo bij ...
mja maar geen vrije plug meer in de muur :pquote:Op woensdag 12 december 2007 11:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heeft die pc ook geen netwerkverbinding dan?
Als jij kan vertellen hoe ik dat aan mijn baas moet uitleggen als hij dat ziet?quote:Op woensdag 12 december 2007 11:51 schreef WhiteLightning het volgende:
ff serieus , vinden jullie dat echt verveldend die plaatjes van blote dames ?
nouja in dit topic is t wel lastigquote:Op woensdag 12 december 2007 11:51 schreef WhiteLightning het volgende:
ff serieus , vinden jullie dat echt verveldend die plaatjes van blote dames ?
spoiler werkt nietquote:Op woensdag 12 december 2007 11:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als jij kan vertellen hoe ik dat aan mijn baas moet uitleggen als hij dat ziet?
Zet ze gewoon in een spoiler, is iedereen toch blij?
gooi in t weekend maar helemaal volquote:Op woensdag 12 december 2007 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
spoiler werkt niet![]()
maar ik zal ze maar neit meer spammen dan. wil niet dat je in de problemen komt.
als je nou zegt wanneer je vrij bent, kan ik ze alsnog voor dylanesque spammen !! haha grapje hoorzal ze niet meer posten (als ik nuchter ben dan )
ok is goed. dan kan ik tenslotte ook de wat "ergere" plaatjes posten. hier is alles geblockedquote:Op woensdag 12 december 2007 11:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
gooi in t weekend maar helemaal vol
p.s werkt wel hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
spoiler werkt niet![]()
maar ik zal ze maar neit meer spammen dan. wil niet dat je in de problemen komt.
als je nou zegt wanneer je vrij bent, kan ik ze alsnog voor dylanesque spammen !! haha grapje hoorzal ze niet meer posten (als ik nuchter ben dan )
nee geen tijd voorquote:Op woensdag 12 december 2007 12:05 schreef s7eph4n het volgende:
[..]
Ga jij ff het netwerk plat leggen daaro
Stel niet uit, met wat je kunt wachten tot morgenquote:Op woensdag 12 december 2007 12:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee geen tijd voor
te druk met posten op fok
Sorry ik heb geen idee, staat dat niet op de verpakking aangegeven dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:08 schreef draculettetje het volgende:
weet hier iemand toevallig hoe lang een muffin houdbaar en lekker blijft als je die gebakken hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |