zeg dan gewoon 'een bunker'quote:Op woensdag 12 december 2007 15:28 schreef DeToXiC het volgende:
knip
haha dat vroeg ik me idd ook al afquote:Op woensdag 12 december 2007 15:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
en dan nog, wat is kazematten
dat zijn bunkersquote:Op woensdag 12 december 2007 15:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha dat vroeg ik me idd ook al af
Quebeckhamikazematten!quote:Op woensdag 12 december 2007 15:34 schreef Crazy-M het volgende:
haha
ja ik probeerde dit topic te volgen ...
maar ook maar opgegeven
met dat mkama nog wat
Tip: Haal een paar honderd postelastieken en ga de héle dag op je collega's schieten. Succes gegarandeerdquote:Op woensdag 12 december 2007 15:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
We zitten hier met 4 mensen echt al de hele dag niets te doen, wat gaat de dag dan traag zeg ....
Candylanesquebeckhamikazemattenkloppersoneelsingangpadquote:Op woensdag 12 december 2007 15:45 schreef DeToXiC het volgende:
Candylanesquebeckhamikazemattenklopper
Laten we scrabble spelenquote:Op woensdag 12 december 2007 15:45 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Candylanesquebeckhamikazemattenkloppersoneelsingangpad
Candylanesquebeckhamikazemattenkloppersoneelsingangpadvertentiequote:Op woensdag 12 december 2007 15:45 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Candylanesquebeckhamikazemattenkloppersoneelsingangpad
Over Candylanesquebeckhamikazemattenkloppersoneelsingangpad natuurlijk!quote:Op woensdag 12 december 2007 15:46 schreef diertjuh het volgende:
waar hebben jullie het over?
geen ideequote:Op woensdag 12 december 2007 15:46 schreef diertjuh het volgende:
waar hebben jullie het over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |