zeg dan gewoon 'een bunker'quote:Op woensdag 12 december 2007 15:28 schreef DeToXiC het volgende:
knip
haha dat vroeg ik me idd ook al afquote:Op woensdag 12 december 2007 15:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
en dan nog, wat is kazematten
dat zijn bunkersquote:Op woensdag 12 december 2007 15:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha dat vroeg ik me idd ook al af
Quebeckhamikazematten!quote:Op woensdag 12 december 2007 15:34 schreef Crazy-M het volgende:
haha
ja ik probeerde dit topic te volgen ...
maar ook maar opgegeven
met dat mkama nog wat
Tip: Haal een paar honderd postelastieken en ga de héle dag op je collega's schieten. Succes gegarandeerdquote:Op woensdag 12 december 2007 15:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
We zitten hier met 4 mensen echt al de hele dag niets te doen, wat gaat de dag dan traag zeg ....
Candylanesquebeckhamikazemattenkloppersoneelsingangpadquote:Op woensdag 12 december 2007 15:45 schreef DeToXiC het volgende:
Candylanesquebeckhamikazemattenklopper
Laten we scrabble spelenquote:Op woensdag 12 december 2007 15:45 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Candylanesquebeckhamikazemattenkloppersoneelsingangpad
Candylanesquebeckhamikazemattenkloppersoneelsingangpadvertentiequote:Op woensdag 12 december 2007 15:45 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Candylanesquebeckhamikazemattenkloppersoneelsingangpad
Over Candylanesquebeckhamikazemattenkloppersoneelsingangpad natuurlijk!quote:Op woensdag 12 december 2007 15:46 schreef diertjuh het volgende:
waar hebben jullie het over?
geen ideequote:Op woensdag 12 december 2007 15:46 schreef diertjuh het volgende:
matig, we gooien hier de hele dag met van die stresballetjes ... na een uur ben je daar ook wel op uitgekekenquote:Op woensdag 12 december 2007 15:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tip: Haal een paar honderd postelastieken en ga de héle dag op je collega's schieten. Succes gegarandeerd
Stressballetjes zijn 1200 man, postelastieken ftw!quote:Op woensdag 12 december 2007 15:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
matig, we gooien hier de hele dag met van die stresballetjes ... na een uur ben je daar ook wel op uitgekeken
Southamericandylanesquebeckhamikazemattenkloppersoneelsingangpadvertentiequote:Op woensdag 12 december 2007 15:48 schreef Dylanesque het volgende:
Americandylanesquebeckhamikazemattenkloppersoneelsingangpadvertentie
ik volg het ook niet meerquote:Op woensdag 12 december 2007 15:46 schreef diertjuh het volgende:
Nee man, die zijn pas 1200!quote:Op woensdag 12 december 2007 15:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Stressballetjes zijn 1200 man, postelastieken ftw!
Vind ik een mooie afsluiterquote:Op woensdag 12 december 2007 15:49 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Southamericandylanesquebeckhamikazemattenkloppersoneelsingangpadvertentie
Neeeee, zéker niet 1200!quote:Op woensdag 12 december 2007 15:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee man, die zijn pas 1200!![]()
ik ga voor de verandering maar weer even roken ....
aah ik begrijp het al. Jullie hebben weer eens niets te doen. Hup ga eens het werk julliequote:
spannendquote:Op woensdag 12 december 2007 16:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
aah ik begrijp het al. Jullie hebben weer eens niets te doen. Hup ga eens het werk jullie![]()
.
Ik ben klaar![]()
met mn werk. Moet nog een uurtje. Die maar even besteden aan stage ding. Mentor komt morgen langs.
idd het lijkt!!! maar het is niet zoquote:Op woensdag 12 december 2007 16:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
spannend![]()
lijkt wel alsof iedereen eerder weg is dan ik vandaag
Maak je geen zorgen, als jij al vrolijk en warm thuis zit ben ik nog aan het werk hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 16:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
spannend![]()
lijkt wel alsof iedereen eerder weg is dan ik vandaag
Hebben jullie nu dus nog wel een plafond?quote:Op woensdag 12 december 2007 15:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neeeee, zéker niet 1200!
Vergeet niet, we hebben hier zo'n geluidsdempend plafond, met een soort van papier-maché opgespoten. Als je een elastiek boven iemand tegen het plafond schiet begint het te sneeuwen
ja maar hoelaat ben jij dan ook begonnenquote:Op woensdag 12 december 2007 16:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, als jij al vrolijk en warm thuis zit ben ik nog aan het werk hoor
nee maar wel een witte kerst zoquote:Op woensdag 12 december 2007 16:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hebben jullie nu dus nog wel een plafond?
Te fokken! bedoel jequote:Op woensdag 12 december 2007 16:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, als jij al vrolijk en warm thuis zit ben ik nog aan het werk hoor
Sommige plekken beginnen wel wat kaal te worden, maar het valt nog best meequote:Op woensdag 12 december 2007 16:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hebben jullie nu dus nog wel een plafond?
Ik zie ze daar al allemaal op de grond snuivenquote:Op woensdag 12 december 2007 16:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
nee maar wel een witte kerst zo
14:00quote:Op woensdag 12 december 2007 16:11 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ja maar hoelaat ben jij dan ook begonnen
Als ik nu enthousiast ga zitten vertellen dat ik alléén maar ga fokken vanavond gaat het juist druk worden (wet van Murphy), dus ik zeg maar ff niksquote:
Papier-maché snuiven? Ehm, nah, maar nietquote:Op woensdag 12 december 2007 16:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zie ze daar al allemaal op de grond snuiven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |