nee t is stiekem die grote samson in t middenquote:Op woensdag 12 december 2007 13:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o ok, je bedoelt die witte vlek rechts ?
En nu nog in de spoilerquote:Op woensdag 12 december 2007 13:27 schreef WhiteLightning het volgende:
SPOILER ALERT!!!
[ afbeelding ]
quote:
nee dankje,quote:
Klopt, maar alleen als je de spoiler ZELF opendquote:Op woensdag 12 december 2007 13:13 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
werkt niet hoor, ik zie ze gewoon nog
ik krijg geen optie om m te openenquote:Op woensdag 12 december 2007 13:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Klopt, maar alleen als je de spoiler ZELF opend
iddquote:Op woensdag 12 december 2007 13:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik snap er niets van hoor!quote:Op woensdag 12 december 2007 13:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alleen de plaatjes niet dus uhm..........De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Ik gebruik hier ook gewoon de nieuwe versie van de layout?!quote:Op woensdag 12 december 2007 13:47 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik krijg geen optie om m te openenzit ook niet in de nieuwe layout, vandaar misschien
komt omdat die nieuwe allemaal chicks heeft in de banners
Vertel vertel!quote:Op woensdag 12 december 2007 14:04 schreef Bellerophon het volgende:
Ongekend wat zit ik toch op een vaag project
Vaagheid galore, weet bij god niet wat ik moet doenquote:
Het "ik weet niet wat ik moet doen" projectquote:Op woensdag 12 december 2007 14:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vaagheid galore, weet bij god niet wat ik moet doen
Nu in combinatie met het "wij-kunnen-niet-echt-uitleggen-wat-jij-moet-gaan-doen" team!!quote:Op woensdag 12 december 2007 14:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het "ik weet niet wat ik moet doen" project
gezellige kerstnummers ?quote:Op woensdag 12 december 2007 14:20 schreef Seventees het volgende:
Het wordt tijd dat mijn collega op vakantie gaat/ziek wordt/ontslag krijgt... Dankzij hem hoor ik de godganze dag skyradio door kantoor tetteren. Alsof ik daar vrolijk van wordt
ja wrijf het er lekker inquote:
heb je de live opnames van waar je geweest bent ?quote:Op woensdag 12 december 2007 14:24 schreef Dylanesque het volgende:
ik heb lekker Bruce Springsteen opgezet
Vorige week had ik ochtenddienst!quote:Op woensdag 12 december 2007 14:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja wrijf het er lekker inkan je niet voor de lol om 8 uur sochtends een keer spammen haha
maar goeiemoggelaargh goeiemorgen kutwoord
Nee nog niet, heb wel een vaag idee waar ik ze zou kunnen vindenquote:Op woensdag 12 december 2007 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je de live opnames van waar je geweest bent ?
mijn laatste werkdag is 21-12quote:Op woensdag 12 december 2007 14:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vorige week had ik ochtenddienst!
28 december ook, en daarna ergens in januari pas weer. Voor de rest ben ik vrij
Lekker hoor, ik blijf gewoon werken (m'n 2/3 dagen per week)quote:Op woensdag 12 december 2007 14:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mijn laatste werkdag is 21-12
dan pas weer 7-1 beginnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Om gek van te worden... Ik kan geen Last Christmas meer horen!!quote:
ah okequote:Op woensdag 12 december 2007 14:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee nog niet, heb wel een vaag idee waar ik ze zou kunnen vinden
hahahahaquote:Op woensdag 12 december 2007 14:30 schreef Seventees het volgende:
[..]
Om gek van te worden... Ik kan geen Last Christmas meer horen!!
En die driving home for Christmas-gast is ook al jaren aan het tuffen...
Ik heb ff voor je gekeken op usenet, maar daar staat ie nog nietquote:Op woensdag 12 december 2007 14:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee nog niet, heb wel een vaag idee waar ik ze zou kunnen vinden
ik kom nog wel spammen hoor!quote:Op woensdag 12 december 2007 14:30 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Lekker hoor, ik blijf gewoon werken (m'n 2/3 dagen per week)
Nee. Met die boom ben ik blij en ik houd van kerst, maar die kerstnummers de hele dag... Die moeten op de brandstapel!quote:Op woensdag 12 december 2007 14:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahahahakan me nog een week geleden herrineren dat je op 6 december al een boom had staan ?
die gaat zeker van het weekend op de brandstapel ??
En of dat een @#!!-woord isquote:Op woensdag 12 december 2007 14:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja wrijf het er lekker inkan je niet voor de lol om 8 uur sochtends een keer spammen haha
maar goeiemoggelaargh goeiemorgen kutwoord
als ik jou was, zou ik morgen maar even lijm meenemen. zender verwisselen, en vast die zooiquote:Op woensdag 12 december 2007 14:33 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nee. Met die boom ben ik blij en ik houd van kerst, maar die kerstnummers de hele dag... Die moeten op de brandstapel!
Of mijn collega zover krijgen dat hij een andere zender probeert
quote:
hehe jammer, thnxquote:Op woensdag 12 december 2007 14:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb ff voor je gekeken op usenet, maar daar staat ie nog niet
ideequote:Op woensdag 12 december 2007 14:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als ik jou was, zou ik morgen maar even lijm meenemen. zender verwisselen, en vast die zooi
ik zal thuis wel ff kijken.quote:
elleu vreemdelijngquote:
Koffie, dat breekt zo lekker de week...quote:Op woensdag 12 december 2007 14:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
elleu vreemdelijng, koffie ?
Hoorde dat nummer anders net ook op 538quote:Op woensdag 12 december 2007 14:30 schreef Seventees het volgende:
[..]
Om gek van te worden... Ik kan geen Last Christmas meer horen!!
En die driving home for Christmas-gast is ook al jaren aan het tuffen...
Die ken ikquote:Op woensdag 12 december 2007 12:15 schreef Dylanesque het volgende:
ahh ik heb een keer cdtjes meegenomen hoorzit nu te genieten van de smoothe klanken van J. J. Cale
![]()
ik had er 2 meegenomenquote:Op woensdag 12 december 2007 14:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik was er ook net een aan het pellen
En, waar gaat het over?quote:Op woensdag 12 december 2007 14:48 schreef DeToXiC het volgende:
Ja, ik zag ineens het topic weer staan... ik dacht: "ik heb niks te doen....dus kom, ik ga even iedereen begroeten en ff kijken waar het over gaat"
vrijdag schenken we wat sterkersquote:Op woensdag 12 december 2007 14:47 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Koffie, dat breekt zo lekker de week...
graagquote:Op woensdag 12 december 2007 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zal thuis wel ff kijken.
graagquote:Op woensdag 12 december 2007 14:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vrijdag schenken we wat sterkers
oeh laat seventees t niet lezenquote:Op woensdag 12 december 2007 15:04 schreef DeToXiC het volgende:
Het gaat niet over mango-thee. i.i.g.
sex met een paard!quote:
Dat valt best tegen hoor, die 'bijna'quote:Op woensdag 12 december 2007 15:03 schreef shifty83 het volgende:
Maar gelukkig is het bijna weekend
Wat doen we voor spelletje?quote:Op woensdag 12 december 2007 15:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sex met een paard!
en nu jij weer dylan
Ik ga over een uurtje naar huisquote:Op woensdag 12 december 2007 15:09 schreef Crazy-M het volgende:
ben ik weer een keer
dadelijk val ik hier nog in slaap man
quote:Op woensdag 12 december 2007 15:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sex met een paard!
en nu jij weer dylan
whahah, ja je bleef zo vaak graag zeggen, ik dacht ik neem je even beetquote:Op woensdag 12 december 2007 15:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
gr.. oooeh daar had je me bijna
ik anderhalfquote:
kham ?quote:Op woensdag 12 december 2007 15:20 schreef Dylanesque het volgende:
..bec?
ik hopelijk over 2,maar het kan al uitlopen heb ik gemerktquote:
Eet smakelijk!quote:Op woensdag 12 december 2007 14:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ik had er 2 meegenomen. Nu aan de tweede
hahah, ja hier weet ik er echt geen een opquote:
en dan nog, wat is kazemattenquote:Op woensdag 12 december 2007 15:23 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
matten
ik had de 'i' stiekem weggehaald
vond m stiekem wel goedquote:Op woensdag 12 december 2007 15:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahah, ja hier weet ik er echt geen een op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |