Ik gebruik hier ook gewoon de nieuwe versie van de layout?!quote:Op woensdag 12 december 2007 13:47 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik krijg geen optie om m te openenzit ook niet in de nieuwe layout, vandaar misschien
komt omdat die nieuwe allemaal chicks heeft in de banners
Vertel vertel!quote:Op woensdag 12 december 2007 14:04 schreef Bellerophon het volgende:
Ongekend wat zit ik toch op een vaag project
Vaagheid galore, weet bij god niet wat ik moet doenquote:
Het "ik weet niet wat ik moet doen" projectquote:Op woensdag 12 december 2007 14:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vaagheid galore, weet bij god niet wat ik moet doen
Nu in combinatie met het "wij-kunnen-niet-echt-uitleggen-wat-jij-moet-gaan-doen" team!!quote:Op woensdag 12 december 2007 14:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het "ik weet niet wat ik moet doen" project
gezellige kerstnummers ?quote:Op woensdag 12 december 2007 14:20 schreef Seventees het volgende:
Het wordt tijd dat mijn collega op vakantie gaat/ziek wordt/ontslag krijgt... Dankzij hem hoor ik de godganze dag skyradio door kantoor tetteren. Alsof ik daar vrolijk van wordt
ja wrijf het er lekker inquote:
heb je de live opnames van waar je geweest bent ?quote:Op woensdag 12 december 2007 14:24 schreef Dylanesque het volgende:
ik heb lekker Bruce Springsteen opgezet
Vorige week had ik ochtenddienst!quote:Op woensdag 12 december 2007 14:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja wrijf het er lekker inkan je niet voor de lol om 8 uur sochtends een keer spammen haha
maar goeiemoggelaargh goeiemorgen kutwoord
Nee nog niet, heb wel een vaag idee waar ik ze zou kunnen vindenquote:Op woensdag 12 december 2007 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je de live opnames van waar je geweest bent ?
mijn laatste werkdag is 21-12quote:Op woensdag 12 december 2007 14:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vorige week had ik ochtenddienst!
28 december ook, en daarna ergens in januari pas weer. Voor de rest ben ik vrij
Lekker hoor, ik blijf gewoon werken (m'n 2/3 dagen per week)quote:Op woensdag 12 december 2007 14:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mijn laatste werkdag is 21-12
dan pas weer 7-1 beginnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Om gek van te worden... Ik kan geen Last Christmas meer horen!!quote:
ah okequote:Op woensdag 12 december 2007 14:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee nog niet, heb wel een vaag idee waar ik ze zou kunnen vinden
hahahahaquote:Op woensdag 12 december 2007 14:30 schreef Seventees het volgende:
[..]
Om gek van te worden... Ik kan geen Last Christmas meer horen!!
En die driving home for Christmas-gast is ook al jaren aan het tuffen...
Ik heb ff voor je gekeken op usenet, maar daar staat ie nog nietquote:Op woensdag 12 december 2007 14:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee nog niet, heb wel een vaag idee waar ik ze zou kunnen vinden
ik kom nog wel spammen hoor!quote:Op woensdag 12 december 2007 14:30 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Lekker hoor, ik blijf gewoon werken (m'n 2/3 dagen per week)
Nee. Met die boom ben ik blij en ik houd van kerst, maar die kerstnummers de hele dag... Die moeten op de brandstapel!quote:Op woensdag 12 december 2007 14:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahahahakan me nog een week geleden herrineren dat je op 6 december al een boom had staan ?
die gaat zeker van het weekend op de brandstapel ??
En of dat een @#!!-woord isquote:Op woensdag 12 december 2007 14:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja wrijf het er lekker inkan je niet voor de lol om 8 uur sochtends een keer spammen haha
maar goeiemoggelaargh goeiemorgen kutwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |