als ik jou was, zou ik morgen maar even lijm meenemen. zender verwisselen, en vast die zooiquote:Op woensdag 12 december 2007 14:33 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nee. Met die boom ben ik blij en ik houd van kerst, maar die kerstnummers de hele dag... Die moeten op de brandstapel!
Of mijn collega zover krijgen dat hij een andere zender probeert
quote:
hehe jammer, thnxquote:Op woensdag 12 december 2007 14:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb ff voor je gekeken op usenet, maar daar staat ie nog niet
ideequote:Op woensdag 12 december 2007 14:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als ik jou was, zou ik morgen maar even lijm meenemen. zender verwisselen, en vast die zooi
ik zal thuis wel ff kijken.quote:
elleu vreemdelijngquote:
Koffie, dat breekt zo lekker de week...quote:Op woensdag 12 december 2007 14:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
elleu vreemdelijng, koffie ?
Hoorde dat nummer anders net ook op 538quote:Op woensdag 12 december 2007 14:30 schreef Seventees het volgende:
[..]
Om gek van te worden... Ik kan geen Last Christmas meer horen!!
En die driving home for Christmas-gast is ook al jaren aan het tuffen...
Die ken ikquote:Op woensdag 12 december 2007 12:15 schreef Dylanesque het volgende:
ahh ik heb een keer cdtjes meegenomen hoorzit nu te genieten van de smoothe klanken van J. J. Cale
![]()
ik had er 2 meegenomenquote:Op woensdag 12 december 2007 14:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik was er ook net een aan het pellen
En, waar gaat het over?quote:Op woensdag 12 december 2007 14:48 schreef DeToXiC het volgende:
Ja, ik zag ineens het topic weer staan... ik dacht: "ik heb niks te doen....dus kom, ik ga even iedereen begroeten en ff kijken waar het over gaat"
vrijdag schenken we wat sterkersquote:Op woensdag 12 december 2007 14:47 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Koffie, dat breekt zo lekker de week...
graagquote:Op woensdag 12 december 2007 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zal thuis wel ff kijken.
graagquote:Op woensdag 12 december 2007 14:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vrijdag schenken we wat sterkers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |