Tip: Haal een paar honderd postelastieken en ga de héle dag op je collega's schieten. Succes gegarandeerdquote:Op woensdag 12 december 2007 15:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
We zitten hier met 4 mensen echt al de hele dag niets te doen, wat gaat de dag dan traag zeg ....
Candylanesquebeckhamikazemattenkloppersoneelsingangpadquote:Op woensdag 12 december 2007 15:45 schreef DeToXiC het volgende:
Candylanesquebeckhamikazemattenklopper
Laten we scrabble spelenquote:Op woensdag 12 december 2007 15:45 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Candylanesquebeckhamikazemattenkloppersoneelsingangpad
Candylanesquebeckhamikazemattenkloppersoneelsingangpadvertentiequote:Op woensdag 12 december 2007 15:45 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Candylanesquebeckhamikazemattenkloppersoneelsingangpad
Over Candylanesquebeckhamikazemattenkloppersoneelsingangpad natuurlijk!quote:Op woensdag 12 december 2007 15:46 schreef diertjuh het volgende:
waar hebben jullie het over?
geen ideequote:Op woensdag 12 december 2007 15:46 schreef diertjuh het volgende:
matig, we gooien hier de hele dag met van die stresballetjes ... na een uur ben je daar ook wel op uitgekekenquote:Op woensdag 12 december 2007 15:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tip: Haal een paar honderd postelastieken en ga de héle dag op je collega's schieten. Succes gegarandeerd
Stressballetjes zijn 1200 man, postelastieken ftw!quote:Op woensdag 12 december 2007 15:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
matig, we gooien hier de hele dag met van die stresballetjes ... na een uur ben je daar ook wel op uitgekeken
Southamericandylanesquebeckhamikazemattenkloppersoneelsingangpadvertentiequote:Op woensdag 12 december 2007 15:48 schreef Dylanesque het volgende:
Americandylanesquebeckhamikazemattenkloppersoneelsingangpadvertentie
ik volg het ook niet meerquote:Op woensdag 12 december 2007 15:46 schreef diertjuh het volgende:
Nee man, die zijn pas 1200!quote:Op woensdag 12 december 2007 15:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Stressballetjes zijn 1200 man, postelastieken ftw!
Vind ik een mooie afsluiterquote:Op woensdag 12 december 2007 15:49 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Southamericandylanesquebeckhamikazemattenkloppersoneelsingangpadvertentie
Neeeee, zéker niet 1200!quote:Op woensdag 12 december 2007 15:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee man, die zijn pas 1200!![]()
ik ga voor de verandering maar weer even roken ....
aah ik begrijp het al. Jullie hebben weer eens niets te doen. Hup ga eens het werk julliequote:
spannendquote:Op woensdag 12 december 2007 16:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
aah ik begrijp het al. Jullie hebben weer eens niets te doen. Hup ga eens het werk jullie![]()
.
Ik ben klaar![]()
met mn werk. Moet nog een uurtje. Die maar even besteden aan stage ding. Mentor komt morgen langs.
idd het lijkt!!! maar het is niet zoquote:Op woensdag 12 december 2007 16:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
spannend![]()
lijkt wel alsof iedereen eerder weg is dan ik vandaag
Maak je geen zorgen, als jij al vrolijk en warm thuis zit ben ik nog aan het werk hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 16:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
spannend![]()
lijkt wel alsof iedereen eerder weg is dan ik vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |