Djeez, misschien moet ik toch wat minder achter die wii gaan hangen,quote:Op woensdag 12 december 2007 16:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Da's niet zoveel nee
Ik heb maar liefst 11 uur geslapen vannacht
zeg ik vond het gisteren wel goed gaan. (ook al zat ik in hetzelfde team als jou)quote:Op woensdag 12 december 2007 16:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Djeez, misschien moet ik toch wat minder achter die wii gaan hangen,
en wat minder WL slachten met COD4
ziet er niet helemaal soepel uit neequote:Op woensdag 12 december 2007 16:32 schreef Sm0keZ het volgende:
Wtf is er trouwens met dat quoten aan de hand? Dit klopt niet echt volgens mij...
Ik heb gvd nog veel minder zin!quote:Op woensdag 12 december 2007 16:27 schreef Sm0keZ het volgende:We hebben de I
We hebben de K
We hebben de H
We hebben de E
We hebben de B
We hebben de G
We hebben de E
We hebben de E
We hebben de N
We hebben de Z
We hebben de I
We hebben de N
We hebben de M
We hebben de E
We hebben de E
We hebben de R
ah, volk! mzlquote:Op woensdag 12 december 2007 16:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb gvd nog veel minder zin!![]()
p.s
Ik ben pleite!!!!
ach voordat je het weet , zit jij ook in die tram, onderweg naar de bestemming die vaak al van tevoren bepaald is.quote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:34 schreef Dylanesque het volgende:
ik ondertekende net bijna een mailtje met ons scrabblewoord, die zat nog onder mn cntrl v
Dude, wat heb je nóu weer gerookt?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach voordat je het weet , zit jij ook in die tram, onderweg naar de bestemming die vaak al van tevoren bepaald is.
luisterend naar hippe klanken, komend uit de boxen van je telefoon, welke de nieuwste arabische gangsterrap van deze maand zou moeten voorstellen
ja nou wil jij ook natuurlijkquote:Op woensdag 12 december 2007 16:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dude, wat heb je nóu weer gerookt?
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja nou wil jij ook natuurlijk
Nou, ik zal maar geen Red Bull gaan bieden dan hequote:Op woensdag 12 december 2007 16:46 schreef diertjuh het volgende:
slaperigheid vanaf hier..
Oja, m'n computer thuis doet het weer, zal TD15 binnenkort even naar je toesturenquote:Op woensdag 12 december 2007 16:46 schreef diertjuh het volgende:
slaperigheid vanaf hier..
doe maar niet dan hequote:Op woensdag 12 december 2007 16:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nou, ik zal maar geen Red Bull gaan bieden dan he
Dat is helemaal primaquote:Op woensdag 12 december 2007 16:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja, m'n computer thuis doet het weer, zal TD15 binnenkort even naar je toesturen
Gefeliciteerd dan maar hequote:Op woensdag 12 december 2007 16:52 schreef diertjuh het volgende:Oja wisten jullie al dat ik met zekerheid een kerstpakket krijg? Nee, nu welleuk he. Waarschijnlijk hebben we dan iets van 5 kerstpakketten thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |