Zou kunnen... kan me niet zo veel meer herinneren van 2 jaar geleden.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:39 schreef Maricha het volgende:
[..]
Volgens mij 2 jaar geleden, de eerste SR van Gerard
Nee, hij is erg origineelquote:Op donderdag 6 december 2007 19:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
*bedenkt zich: Hebben we deze TT niet al gehad?
Je maakt te veel OP's.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
*bedenkt zich: Hebben we deze TT niet al gehad?
Was dat echt Henk W of toevallig toch Gerard E?quote:Op donderdag 6 december 2007 19:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik vind 'm altijd nog beter dan de versie van Henk W.
dan was er nooooooooit een nieuw topic gekomen, ben ik bangquote:Op donderdag 6 december 2007 19:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En was Maricha niet aan de beurt?
quote:Op donderdag 6 december 2007 19:43 schreef Glacier het volgende:
[..]
Was dat echt Henk W of toevallig toch Gerard E? [afbeelding]
* Feivel1 is trouwens terug.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:44 schreef Maricha het volgende:
[..]
dan was er nooooooooit een nieuw topic gekomen, ben ik bang
Daarom heb ik het maar op me genomen...quote:Op donderdag 6 december 2007 19:44 schreef Maricha het volgende:
[..]
dan was er nooooooooit een nieuw topic gekomen, ben ik bang
Henk Wijngaard?quote:Op donderdag 6 december 2007 19:43 schreef Glacier het volgende:
[..]
Was dat echt Henk W of toevallig toch Gerard E?
jawel, maar met de OP enzo.....en heb geen tijd om me daar tijdens de uitzending in te verdiepenquote:Op donderdag 6 december 2007 19:45 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
* Feivel1 is trouwens terug.
Kun je het NIEUWE TOPIC knop niet vinden?
Staat op 3FMFan.nlquote:Op donderdag 6 december 2007 19:46 schreef Maricha het volgende:
[..]
jawel, maar met de OP enzo.....en heb geen tijd om me daar tijdens de uitzending in te verdiepen
Dan maar extra doorwerken op andere dagen.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:46 schreef Marc63 het volgende:
Hoorde gisteren dat mn baas de opdracht waar ik altijd rond de kerst aan werk dit jaar niet binnen heeft weten te halen. Ziet er naar uit dat ik misschien toch nog een bezoekje aan Den Haag kan brengen tussen 19 en 24 december. Op zich leuk, maar voor mn bankrekening is het heul slecht.
Die wel, maar de OP nietquote:Op donderdag 6 december 2007 19:45 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
* Feivel1 is trouwens terug.
Kun je het NIEUWE TOPIC knop niet vinden?
Misschien een stomme vraag hoor, maar is het niet veel makkelijker om gewoon één chatbox te hebben voor heel 3FM ipv per programma een losse box?quote:Op donderdag 6 december 2007 19:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
Tevens, Hij is geopend: http://seriousrequest.lichtsnel.nl
Ik ben benieuwd of ik nog hoog sta, ben er de laatste maanden niet heel vaak geweest...quote:Op donderdag 6 december 2007 19:51 schreef D.Rose het volgende:
over 3 weken bestaat deze reeks een jaar
Tijd voor stats
Probleem is... ik word alleen voor die opdracht gevraagd. Die opdracht is zo'n 3 maanden in het jaar fulltime werken, waarmee ik makkelijk de rest van het jaar mn bankrekening kon spekken. Die 3 maanden vallen precies in de periodes dat ik geen colleges heb, dus dat was ideaal.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan maar extra doorwerken op andere dagen.
Ik ook nietquote:Op donderdag 6 december 2007 19:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik nog hoog sta, ben er de laatste maanden niet heel vaak geweest...
Afdeling kud geregeld dan!quote:Op donderdag 6 december 2007 19:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Probleem is... ik word alleen voor die opdracht gevraagd. Die opdracht is zo'n 3 maanden in het jaar fulltime werken, waarmee ik makkelijk de rest van het jaar mn bankrekening kon spekken. Die 3 maanden vallen precies in de periodes dat ik geen colleges heb, dus dat was ideaal.
Nee, dat ligt niet aan jou, dit is de Kerstremixquote:Op donderdag 6 december 2007 19:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ligt het aan mij of hoor ik overal kerstbellen?
Dat bedrijf waar ik werkte spekte haar eigen kas ook voornamelijk met die opdracht. Zou dus best kunnen dat het bedrijf nu opgedoekt gaat worden. Nu maar eens op zoek naar ander werk.quote:
Bron?quote:Op donderdag 6 december 2007 19:59 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 heeft nu 1229 berichten in de 3FM reeks getypt
Naast dat we vrijwillig werken tijdens SR, kan Domien het denk ik net aan allemaalquote:Op donderdag 6 december 2007 19:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat bedrijf waar ik werkte spekte haar eigen kas ook voornamelijk met die opdracht. Zou dus best kunnen dat het bedrijf nu opgedoekt gaat worden. Nu maar eens op zoek naar ander werk.
Heeft 3FM tijdens SR nog iemand nodig om de koffie rond te brengen? Of is dat de voornaamste reden dat Domien een stageplaats heeft gekregen?
Wie werken er allemaal vrijwillig?quote:Op donderdag 6 december 2007 20:03 schreef Maricha het volgende:
[..]
Naast dat we vrijwillig werken tijdens SR, kan Domien het denk ik net aan allemaal
Je kunt natuurlijk in het call-center gaan zitten waar de request binnen komen.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat bedrijf waar ik werkte spekte haar eigen kas ook voornamelijk met die opdracht. Zou dus best kunnen dat het bedrijf nu opgedoekt gaat worden. Nu maar eens op zoek naar ander werk.
Heeft 3FM tijdens SR nog iemand nodig om de koffie rond te brengen? Of is dat de voornaamste reden dat Domien een stageplaats heeft gekregen?
Dat het vrijwillig is, dacht ik wel. Maar nu loopt Nederland dus het risico op een loslopende Marc zo vlak voor de feestdagen.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:03 schreef Maricha het volgende:
[..]
Naast dat we vrijwillig werken tijdens SR, kan Domien het denk ik net aan allemaal
Ai....... Zoek dekking!quote:Op donderdag 6 december 2007 20:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat het vrijwillig is, dacht ik wel. Maar nu loopt Nederland dus het risico op een loslopende Marc zo vlak voor de feestdagen.
quote:Op donderdag 6 december 2007 19:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ligt het aan mij of hoor ik overal kerstbellen?
* Litton-Lane Eet lekker bitterkoekjesquote:Op donderdag 6 december 2007 19:58 schreef Litton-Lane het volgende:
East 17 belletjes
http://www.youtube.com/watch?v=V4jLfCjlYD0
exact weet ik het niet, maar alles voor de actie!quote:Op donderdag 6 december 2007 20:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Wie werken er allemaal vrijwillig?
de DJ's en de producers?
Of heel het 3fm, NOB en uitzendstraat enzo?
Agree.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
exact weet ik het niet, maar alles voor de actie!
Ik mis hemquote:Op donderdag 6 december 2007 20:18 schreef Sirolf het volgende:
Eigenlijk zou het oude kerst-file-bedje weer moeten worden gebruikt nu!
Met die belletjes.
Ik doneer gewoon mijn jaarlijkse 25 EUROquote:Op donderdag 6 december 2007 20:25 schreef MutZ het volgende:
Is er eigenlijk al een FOK!-initiatief voor SR?
Wellicht een meeting-achtig-iets organiseren voor het glazen huis? En met z'n allen een x bedrag per persoon doneren en tegelijk inleveren?quote:Op donderdag 6 december 2007 20:25 schreef MutZ het volgende:
Moeten we er alleen wel uitkomen wat we willen requesten.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:26 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Wellicht een meeting-achtig-iets organiseren voor het glazen huis? En met z'n allen een x bedrag per persoon doneren en tegelijk inleveren?
The Feelingquote:Op donderdag 6 december 2007 20:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moeten we er alleen wel uitkomen wat we willen requesten.
Love it when you Call... nog toepasselijk ookquote:
Moet toch wel lukkenquote:Op donderdag 6 december 2007 20:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moeten we er alleen wel uitkomen wat we willen requesten. [afbeelding]
Dat zou ook mijn suggestie zijn.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:27 schreef MutZ het volgende:
[..]
The Feeling
Maar het zou idd leuk zijn als we iets op poten kunnen zetten...
gezellig!quote:Op donderdag 6 december 2007 20:25 schreef MutZ het volgende:
Hoi trouwens
*onder steen vandaan kruipt
Goed plan! zoiets?quote:Op donderdag 6 december 2007 20:29 schreef DaMook het volgende:
We zullen een nieuwe megafoon doneren tijdens het huis.
Wel een beetje aan Maricha's oren denken hequote:
Beetje druk de laatste tijd... Krijg je als je fulltime stage loopt op een hartbewaking...quote:
Daarom heb ik voor de 10W versie gekozen en niet voor de 20quote:Op donderdag 6 december 2007 20:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wel een beetje aan Maricha's oren denken he.
Dat zeg ikquote:Op donderdag 6 december 2007 20:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Who needs Voxpro als je zoiets hebt?
quote:Op donderdag 6 december 2007 20:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Who needs Voxpro als je zoiets hebt?
ja die nieuwe baterijen zijn echt niet goed.....vanmiddag al doof door dat ding toen ie hem ging testen.......ppfff echt HARDquote:Op donderdag 6 december 2007 20:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wel een beetje aan Maricha's oren denken he.
Ow okquote:Op donderdag 6 december 2007 20:35 schreef MutZ het volgende:
[..]
Daarom heb ik voor de 10W versie gekozen en niet voor de 20 [afbeelding]
Hij heeft ze dus vanmiddag al leeggemaaktquote:Op donderdag 6 december 2007 20:36 schreef Maricha het volgende:
[..]
ja die nieuwe baterijen zijn echt niet goed.....vanmiddag al doof door dat ding toen ie hem ging testen.......ppfff echt HARD
* MutZ gooit oordopjes naar Marichaquote:Op donderdag 6 december 2007 20:36 schreef Maricha het volgende:
[..]
ja die nieuwe baterijen zijn echt niet goed.....vanmiddag al doof door dat ding toen ie hem ging testen.......ppfff echt HARD
Het schijnt jaquote:Op donderdag 6 december 2007 20:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zeg, dit is toch een actie voor schoon water?
dank!quote:Op donderdag 6 december 2007 20:39 schreef MutZ het volgende:
[..]
* MutZ gooit oordopjes naar Maricha
Horen er dan geen badeendjes in te zwemmen?quote:
quote:Op donderdag 6 december 2007 20:44 schreef Litton-Lane het volgende:
Ultieme "kerst"plaat is toch wel "power of love" van Frank die naar Hollywood gaat.
Ik vroeg me al af waar je heen wilde met deze vraag...quote:Op donderdag 6 december 2007 20:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Horen er dan geen badeendjes in te zwemmen?
Die mis ik toch een beetje op de seriousrequest site
Ik denk ook niet dat je graag een badeend in je glas water aan wilt treffen als je dorst hebt.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:46 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar je heen wilde met deze vraag...
Afaik nog niet..zou wel leuk zijnquote:Op donderdag 6 december 2007 20:25 schreef MutZ het volgende:
Die kun je er altijd uit halen om mee te spelen nadat je water op isquote:Op donderdag 6 december 2007 20:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat je graag een badeend in je glas water aan wilt treffen als je dorst hebt.
M'n glas, wat doe jequote:Op donderdag 6 december 2007 20:51 schreef TheVulture het volgende:
* TheVulture schraapt de keel...
AND WIE ALL STAND TOEGGGGGEETTTUUUURRRRRRR
8 uur volgens mijquote:Op donderdag 6 december 2007 20:54 schreef Piles het volgende:
Hoelaat worden morgen de 3 bekend gemaakt eigenlijk?
Idd, ik wil daar anders best wel voor kijken of er mss iets FOK!-breed van gemaakt kan worden...quote:Op donderdag 6 december 2007 20:54 schreef Glacier het volgende:
[..]
Afaik nog niet..zou wel leuk zijn
Na de GielMobielquote:Op donderdag 6 december 2007 20:54 schreef Piles het volgende:
Hoelaat worden morgen de 3 bekend gemaakt eigenlijk?
Toch niet 's ochtends hequote:
Heb je wat in te halen?quote:Op donderdag 6 december 2007 20:56 schreef MutZ het volgende:
Nou vooruit, 1 kwartetje dan
Schaam je!quote:Op donderdag 6 december 2007 20:56 schreef MutZ het volgende:
Nou vooruit, 1 kwartetje dan
Speciaal voor jou is het wel 's ochtendsquote:Op donderdag 6 december 2007 20:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch niet 's ochtends he
Dan ga ik het niet live meemaken
Maar we moeten iig iets doen voor SR, we zijn altijd zo fanatiek, dan ook een keer voor SR
Lijkt maar zoquote:Op donderdag 6 december 2007 20:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb je wat in te halen?
Ben vandaag niet zo creatief. Verder dan met zn allen I love it when you call aanvragen kom ik niet.
Neequote:
Ik ben voorquote:Op donderdag 6 december 2007 20:56 schreef MutZ het volgende:
Idd, ik wil daar anders best wel voor kijken of er mss iets FOK!-breed van gemaakt kan worden...
Was ook het eerste dat bij mij opkwam. Er is een pallet FOK!-ers dat The Feeling errug kan waarderen, waaronder de 2 FOK!-ers die op dit moment in de 3FM-studio zitten.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
Lijkt maar zo
The Feeling was het eerste wat in m'n opkwam, dat hoeft niet perse de plaat te zijn die aangevraagd moet worden...
quote:
22 december kan ik voor zover ik weetquote:Op donderdag 6 december 2007 21:02 schreef borisz het volgende:
Hoi
22 december meet bij het glazen huis in den haag ?
Daarom kwam ik ook met dit nummer... Tis wel een echt FOK!-nummer...quote:Op donderdag 6 december 2007 21:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Was ook het eerste dat bij mij opkwam. Er is een pallet FOK!-ers dat The Feeling errug kan waarderen, waaronder de 2 FOK!-ers die op dit moment in de 3FM-studio zitten.
quote:Op donderdag 6 december 2007 21:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Was ook het eerste dat bij mij opkwam. Er is een pallet FOK!-ers dat The Feeling errug kan waarderen, waaronder de 2 FOK!-ers die op dit moment in de 3FM-studio zitten.
Your Love Alone is Not Enough denk ik ook wel, maar die is in het algemeen wel goed ontvangen. Bij ILIWYC lijkt het alsof het merendeel van de fanbase hier op FOK! zit.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
Daarom kwam ik ook met dit nummer... Tis wel een echt FOK!-nummer...
is op een zaterdag, kerstvakantie is voor mij begonnen. Dus ik kanquote:Op donderdag 6 december 2007 21:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
22 december kan ik voor zover ik weet
Klinkt goed!quote:Op donderdag 6 december 2007 21:02 schreef borisz het volgende:
Hoi
22 december meet bij het glazen huis in den haag ?
Ben bang dat dat lastig wordt. Het is vaak zo hectisch achter der schermen. Maar je weet maar nooitquote:Op donderdag 6 december 2007 21:09 schreef borisz het volgende:
[..]
is op een zaterdag, kerstvakantie is voor mij begonnen. Dus ik kan![]()
Als Maricha of Domien er ook is, moeten we kijken of we achter de schermen kunnen kijken
ik ben juist met kerst de pineutquote:Op donderdag 6 december 2007 21:13 schreef DaMook het volgende:
22 december moet ik werken.
Weekend werken om met kerst vrij te zijn.
Kan wel nog proberen om dan vrij te vragen, staat nog niemand geloof ik
.
I Love It When You Call. Je brengt me nu wel aan het twijfelen of ik iets verkeerd heb getypt.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:14 schreef Litton-Lane het volgende:
ILIWYC?
Lange zware werkdag achter de rug. Ik kom er gewoon niet op... zal wel simpel zijn....
Wanneer is dat?quote:Op donderdag 6 december 2007 21:10 schreef Marc63 het volgende:
Worden de dj's weer elke dag vergezeld door mooie dames?
Het lijkt mij leuk om iig daar af te spreken met een aantal fokkersquote:Op donderdag 6 december 2007 21:12 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ben bang dat dat lastig wordt. Het is vaak zo hectisch achter der schermen. Maar je weet maar nooit
Vast niet, Ik en afkortingen.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
I Love It When You Call. Je brengt me nu wel aan het twijfelen of ik iets verkeerd heb getypt.
Mij ookquote:Op donderdag 6 december 2007 21:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Het lijkt mij leuk om iig daar af te spreken met een aantal fokkers
Ga ik in een rolstoel, inzake niet goed functionerende linker knie. Per gerolstoelde km een euro!quote:Op donderdag 6 december 2007 21:17 schreef Marc63 het volgende:
Wat we ook kunnen doen... met zn allen van de Couleur3 studio naar Den Haag lopen. Ik heb het bedacht dus ik denk dat ik bij deze mn steentje heb bijgedragen aan deze actie [afbeelding]
Vorig jaar haalde Eddy Zoey elke ochtend een bekende Nederlandse dame op die een nachtje bleef slapen. Vorig jaar waren dat o.a. Wendy van Dijk en Sophie Hilbrand.quote:
Me 2, but misschien moet ik werken...quote:Op donderdag 6 december 2007 21:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Het lijkt mij leuk om iig daar af te spreken met een aantal fokkers [afbeelding]
Oja,quote:Op donderdag 6 december 2007 21:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vorig jaar haalde Eddy Zoey elke ochtend een bekende Nederlandse dame op die een nachtje bleef slapen. Vorig jaar waren dat o.a. Wendy van Dijk en Sophie Hilbrand.
kijken wat we bij breuls/danny/yvonne/ of van fokradio nolius los kunnen krijgenquote:Op donderdag 6 december 2007 21:19 schreef MutZ het volgende:
[..]
Mij ook
Maar goed, wat gaan we doen... Gaan we iets gezamelijks doen en zo ja, alleen de 3FM SC of FOK!-breed?
Ik doe dan wel de EHBO, aangezien ik tegenwoordig ook ervaring heb in defibrilleren en reanimerenquote:Op donderdag 6 december 2007 21:19 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ga ik in een rolstoel, inzake niet goed functionerende linker knie. Per gerolstoelde km een euro!![]()
truste mookquote:Op donderdag 6 december 2007 21:21 schreef DaMook het volgende:
Ik lees wel of er iets van een meet komt (en dan moet ik nog bedenken of ik naar den haag toe wil) , maar nu ga ik eerst slapen
.
Truste allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Heb jij een auto? Misschien kunnen wij dit jaar dan de dames ophalenquote:Op donderdag 6 december 2007 21:21 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Oja,
Maar ik bedoelde meer van: Waar moet ik zijn.... >:)
En door het grijnzen om je voorstel heb ik mijn steentje ook bijgedragenquote:Op donderdag 6 december 2007 21:17 schreef Marc63 het volgende:
Wat we ook kunnen doen... met zn allen van de Couleur3 studio naar Den Haag lopen. Ik heb het bedacht dus ik denk dat ik bij deze mn steentje heb bijgedragen aan deze actie
Ik wil best eens gaan informeren als de rest het ook een goed plan vindt...quote:Op donderdag 6 december 2007 21:21 schreef borisz het volgende:
[..]
kijken wat we bij breuls/danny/yvonne/ of van fokradio nolius los kunnen krijgen
slaap lekkerquote:Op donderdag 6 december 2007 21:21 schreef DaMook het volgende:
Ik lees wel of er iets van een meet komt (en dan moet ik nog bedenken of ik naar den haag toe wil) , maar nu ga ik eerst slapen
.
Truste allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Zo ver wilde ik het niet laten komen, maar EHBO in de buurt is nooit verkeerd....quote:Op donderdag 6 december 2007 21:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik doe dan wel de EHBO, aangezien ik tegenwoordig ook ervaring heb in defibrilleren en reanimeren [afbeelding]
Arme dames......quote:Op donderdag 6 december 2007 21:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb jij een auto? Misschien kunnen wij dit jaar dan de dames ophalen
* Glacier stemt wederom voorquote:Op donderdag 6 december 2007 21:23 schreef MutZ het volgende:
Ik wil best eens gaan informeren als de rest het ook een goed plan vindt...
Auto. Zelfs met benzine en hij is verzekerd.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb jij een auto? Misschien kunnen wij dit jaar dan de dames ophalen [afbeelding]
Totdat iemand mn foto ziet.. brrrrrquote:Op donderdag 6 december 2007 21:24 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zo ver wilde ik het niet laten komen, maar EHBO in de buurt is nooit verkeerd....
quote:Op donderdag 6 december 2007 21:23 schreef Feivel1 het volgende:
@Maricha: Ben je zondag ook bij 3FM? Want iemand uit mn lijst komt jullie kant uit.
Hij "kent" Klaas goed.
Juist, ja..
quote:Op donderdag 6 december 2007 21:26 schreef Glacier het volgende:
[..]
Het is de simpelheid die het hem doet he [afbeelding]
Welke muziek heb je er nu onder gezet?quote:Op donderdag 6 december 2007 21:32 schreef D.Rose het volgende:
klaar voor vandaag
Heb 19 minuten materiaal, nu nog ff schaven en monteren
Nog nietsquote:Op donderdag 6 december 2007 21:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Welke muziek heb je er nu onder gezet?
Ik kan nu slow motion opnemen met mijn foon.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nog niets
Heb nu beeld verzamelt, het bewerken moet nog gebeuren
quote:Op donderdag 6 december 2007 21:38 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik kan nu slow motion opnemen met mijn foon.
Spannende effecten.
Ik was ff een bericht aan het typenquote:Op donderdag 6 december 2007 21:41 schreef Piles het volgende:
Wat is het stil opeens, is iedereen acties aan het bedenken
http://nl.youtube.com/watch?v=BElZa4JMZ0I&feature=relatedquote:Op donderdag 6 december 2007 21:43 schreef Glacier het volgende:
[..]
[afbeelding]
Welke phone heb je dat dat kan dan?
Ik ga nadenkenquote:
3e jaars Bedrijfseconomie goed genoegquote:Wie wil de administratie samen met mij op zich nemen?
Ik wil wel mee helpen met de Administratie.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:44 schreef MutZ het volgende:
FOK! Serious Request 2007
De reacties die ik zo hoor, zijn erg enthousiast, dus we moeten eens gaan nadenken over een actie... De plannen zijn om het FOK!-breed te gaan trekken, maar dan moeten we wel een plan hebben. Dus kom maar op met jullie ideeën. Wat gaan we doen en hoe? Ik ben iig wel voorstander van de plaat The Feeling - Love It When You Call
Ik wil in elk geval best contact opnemen met de admins/PR van FOK! en ook wel de administratie doen. Alleen wil ik wel iemand hebben die mij op dat gebied controleert, zodat ik daar later geen gezeik mee kan krijgen...
Dus...Wat is het plan? Wie wil de administratie samen met mij op zich nemen?
Jullie kunnen hier posten, maar jullie kunnen ook ff mailen als jullie dat makkelijker vinden: mutzie [at] gmail.com
Ik wil best helpen. Weet alleen nog niet of ik er ook daadwerkelijk bij ben op 22 december. Van The Feeling aanvragen ben ik dus wel een voorstander, maar voor een brede FOK!-actie misschien wat klein. We hebben nog 2 weken dus ik zal nog wel ff blijven denken en je laat maar horen (hier posten, PM, krabbel op mn hyves of hoe dan ook) als je hulp nodig hebt.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:44 schreef MutZ het volgende:
FOK! Serious Request 2007
De reacties die ik zo hoor, zijn erg enthousiast, dus we moeten eens gaan nadenken over een actie... De plannen zijn om het FOK!-breed te gaan trekken, maar dan moeten we wel een plan hebben. Dus kom maar op met jullie ideeën. Wat gaan we doen en hoe? Ik ben iig wel voorstander van de plaat The Feeling - Love It When You Call
Ik wil in elk geval best contact opnemen met de admins/PR van FOK! en ook wel de administratie doen. Alleen wil ik wel iemand hebben die mij op dat gebied controleert, zodat ik daar later geen gezeik mee kan krijgen...
Dus...Wat is het plan? Wie wil de administratie samen met mij op zich nemen?
Jullie kunnen hier posten, maar jullie kunnen ook ff mailen als jullie dat makkelijker vinden: mutzie [at] gmail.com
toevallig ook woonachtig in omgeving A'dam, want dat overlegd nog wat makkelijkerquote:Op donderdag 6 december 2007 21:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga nadenken
[..]
3e jaars Bedrijfseconomie goed genoeg
Supergaaf!quote:Op donderdag 6 december 2007 21:46 schreef Litton-Lane het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=BElZa4JMZ0I&feature=related
(viewty LG)
Ik weiger hyvesquote:Op donderdag 6 december 2007 21:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik wil best helpen. Weet alleen nog niet of ik er ook daadwerkelijk bij ben op 22 december. Van The Feeling aanvragen ben ik dus wel een voorstander, maar voor een brede FOK!-actie misschien wat klein. We hebben nog 2 weken dus ik zal nog wel ff blijven denken en je laat maar horen (hier posten, PM, krabbel op mn hyves of hoe dan ook) als je hulp nodig hebt.
Afgelegen dorp op Schouwen-Duivelandquote:Op donderdag 6 december 2007 21:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
toevallig ook woonachtig in omgeving A'dam, want dat overlegd nog wat makkelijker
Ik ben ook anti-hyves... The Hives zijn dan weer welquote:Op donderdag 6 december 2007 21:50 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik weiger hyvesMaar de rest gaat wel lukken... Maar als we iets FOK!breeds gaan doen, dan moet daarover wel op korte termijn overlegd worden...
Echt waar, ik snap dat hele hyves-gebeuren niet, met die krabbels die jan en alleman kunnen lezen, als je iemand een oor aan wil naaien bijvoorbeeld is dat zo gepieptquote:
Dat is niet echt in de buurt iddquote:Op donderdag 6 december 2007 21:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Afgelegen dorp op Schouwen-Duiveland![]()
Maar dat moet wel lukken toch
Als multi phone valt hij een beetje tegen. Het is zeker geen smartphone en dat had ik wel verwacht. Maar hij werkt echt super. Touchscreen geweldig. Verbetering is gewenst, maar er is zeker een goed begin gemaakt...quote:
Michiel en Ekdom in koor: SUNCHAASEERVANFOOOOOOOOOOOK!quote:Op donderdag 6 december 2007 21:55 schreef borisz het volgende:
Plaat ben ik opzich wel voor![]()
Sunnychaser maar oproepen ?
quote:Op donderdag 6 december 2007 21:55 schreef MutZ het volgende:
Welterusten allemaal en blijf vooral je ideeën posten
quote:Op donderdag 6 december 2007 21:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
Maar, laten we de "presentatie" vooral zelf doen...
Allaaaaang gedaanquote:
Ik eet hem graag op 1e kerstochtend op ja...quote:Op donderdag 6 december 2007 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Dat 'konijntje' is eigenlijk de Flappie van 2007
Slaapzequote:Op donderdag 6 december 2007 21:55 schreef MutZ het volgende:
Maareh, ik ga pitten... Morgen moet ik om half 8 weer fris en fruitig op m'n werk staan...
Welterusten allemaal en blijf vooral je ideeën posten
De voorbereidingen voor FOK! & SR zijn begonnenquote:Op donderdag 6 december 2007 23:18 schreef -Hans- het volgende:
Zo, dit topic is volgens mij best hard gegaan vanavond
Prima!quote:Op donderdag 6 december 2007 23:19 schreef Piles het volgende:
[..]
De voorbereidingen voor FOK! & SR zijn begonnen
quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:02 schreef Againzender het volgende:
Kan er nu niet meer gestemd worden?
quote:De stempagina is gesloten
( 6 december 2007) - Leg dat stempennetje maar neer, want je kan niet langer je stem uitbrengen. Giel maakt vrijdagochtend bekend welke DJ's het huis in gaan.
very nicequote:Op vrijdag 7 december 2007 00:07 schreef Againzender het volgende:
Duidelijk
Hoor het morgenochtend dan wel
Toch jammer...quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:13 schreef Marc63 het volgende:
Gerard en Michiel weten het dus al of ze wel of niet Ekstra Request mogen presenteren...
Klopt. En net vertelde Giel dat de Glazen Huis bewoners dan 1 voor 1 gaan bellen naar de studio. Ik gok dat Gerard eerst belt.quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:31 schreef DaMook het volgende:
Ik gok dat het na de gielmobiel komt.
Zou Michiel meteen Maricha hebben ingelicht van het goede of slechte nieuws? Of zit die nu ook in spanning radio te luisteren.quote:
Gerard hoeft niet te bellen, die zal er al wel zijn voor avquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Klopt. En net vertelde Giel dat de Glazen Huis bewoners dan 1 voor 1 gaan bellen naar de studio. Ik gok dat Gerard eerst belt.
Gerard belt ook vaak genoeg naar de studio in zn eigen programma.quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gerard hoeft niet te bellen, die zal er al wel zijn voor av
Gerard michiel en stenders denk ik. Hoop op iemand anders dan stenders .quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
Goed
Quickpoll: WIE O WIE?
Afgaande op de stemmingen volgens jouw verwachting. Niet volgens jouw wens dus =D
Ik wist het alquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Wist je het al? Of ook net pas?
Ik zou nu eigenlijk al vertrokken zijn naar Parijs, maar wilde dit absoluut niet missen. Dus een uurtje later dan maar!quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:50 schreef SilentChaos het volgende:
Wat grappig dat de 3FM crew ook gewoon wakker is nu, die je normaal nooit om deze tijd op het forum ziet![]()
Jij ook bedanktquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:51 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik wist het alMaar wilde het wel even horen en jullie hier ENORM bedanken!
Mijne ook. Hè gezellig!quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Stenders
M'n top-3 in het Glazen Huis.
Ik denk dat je een hele leuke Ekstra Weekend gaat missen vanavond.quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:53 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik zou nu eigenlijk al vertrokken zijn naar Parijs, maar wilde dit absoluut niet missen. Dus een uurtje later dan maar!
MAAR JONGENS! GERARD, MICHIEL ÉN ROB!! Wat een ontzettend gaaf trio!!
De best mogelijke uitkomst imho!quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:53 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik zou nu eigenlijk al vertrokken zijn naar Parijs, maar wilde dit absoluut niet missen. Dus een uurtje later dan maar!
MAAR JONGENS! GERARD, MICHIEL ÉN ROB!! Wat een ontzettend gaaf trio!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |