Zou kunnen... kan me niet zo veel meer herinneren van 2 jaar geleden.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:39 schreef Maricha het volgende:
[..]
Volgens mij 2 jaar geleden, de eerste SR van Gerard
Nee, hij is erg origineelquote:Op donderdag 6 december 2007 19:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
*bedenkt zich: Hebben we deze TT niet al gehad?
Je maakt te veel OP's.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
*bedenkt zich: Hebben we deze TT niet al gehad?
Was dat echt Henk W of toevallig toch Gerard E?quote:Op donderdag 6 december 2007 19:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik vind 'm altijd nog beter dan de versie van Henk W.
dan was er nooooooooit een nieuw topic gekomen, ben ik bangquote:Op donderdag 6 december 2007 19:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En was Maricha niet aan de beurt?
quote:Op donderdag 6 december 2007 19:43 schreef Glacier het volgende:
[..]
Was dat echt Henk W of toevallig toch Gerard E? [afbeelding]
* Feivel1 is trouwens terug.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:44 schreef Maricha het volgende:
[..]
dan was er nooooooooit een nieuw topic gekomen, ben ik bang
Daarom heb ik het maar op me genomen...quote:Op donderdag 6 december 2007 19:44 schreef Maricha het volgende:
[..]
dan was er nooooooooit een nieuw topic gekomen, ben ik bang
Henk Wijngaard?quote:Op donderdag 6 december 2007 19:43 schreef Glacier het volgende:
[..]
Was dat echt Henk W of toevallig toch Gerard E?
jawel, maar met de OP enzo.....en heb geen tijd om me daar tijdens de uitzending in te verdiepenquote:Op donderdag 6 december 2007 19:45 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
* Feivel1 is trouwens terug.
Kun je het NIEUWE TOPIC knop niet vinden?
Staat op 3FMFan.nlquote:Op donderdag 6 december 2007 19:46 schreef Maricha het volgende:
[..]
jawel, maar met de OP enzo.....en heb geen tijd om me daar tijdens de uitzending in te verdiepen
Dan maar extra doorwerken op andere dagen.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:46 schreef Marc63 het volgende:
Hoorde gisteren dat mn baas de opdracht waar ik altijd rond de kerst aan werk dit jaar niet binnen heeft weten te halen. Ziet er naar uit dat ik misschien toch nog een bezoekje aan Den Haag kan brengen tussen 19 en 24 december. Op zich leuk, maar voor mn bankrekening is het heul slecht.
Die wel, maar de OP nietquote:Op donderdag 6 december 2007 19:45 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
* Feivel1 is trouwens terug.
Kun je het NIEUWE TOPIC knop niet vinden?
Misschien een stomme vraag hoor, maar is het niet veel makkelijker om gewoon één chatbox te hebben voor heel 3FM ipv per programma een losse box?quote:Op donderdag 6 december 2007 19:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
Tevens, Hij is geopend: http://seriousrequest.lichtsnel.nl
Ik ben benieuwd of ik nog hoog sta, ben er de laatste maanden niet heel vaak geweest...quote:Op donderdag 6 december 2007 19:51 schreef D.Rose het volgende:
over 3 weken bestaat deze reeks een jaar
Tijd voor stats
Probleem is... ik word alleen voor die opdracht gevraagd. Die opdracht is zo'n 3 maanden in het jaar fulltime werken, waarmee ik makkelijk de rest van het jaar mn bankrekening kon spekken. Die 3 maanden vallen precies in de periodes dat ik geen colleges heb, dus dat was ideaal.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan maar extra doorwerken op andere dagen.
Ik ook nietquote:Op donderdag 6 december 2007 19:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik nog hoog sta, ben er de laatste maanden niet heel vaak geweest...
Afdeling kud geregeld dan!quote:Op donderdag 6 december 2007 19:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Probleem is... ik word alleen voor die opdracht gevraagd. Die opdracht is zo'n 3 maanden in het jaar fulltime werken, waarmee ik makkelijk de rest van het jaar mn bankrekening kon spekken. Die 3 maanden vallen precies in de periodes dat ik geen colleges heb, dus dat was ideaal.
Nee, dat ligt niet aan jou, dit is de Kerstremixquote:Op donderdag 6 december 2007 19:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ligt het aan mij of hoor ik overal kerstbellen?
Dat bedrijf waar ik werkte spekte haar eigen kas ook voornamelijk met die opdracht. Zou dus best kunnen dat het bedrijf nu opgedoekt gaat worden. Nu maar eens op zoek naar ander werk.quote:
Bron?quote:Op donderdag 6 december 2007 19:59 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 heeft nu 1229 berichten in de 3FM reeks getypt
Naast dat we vrijwillig werken tijdens SR, kan Domien het denk ik net aan allemaalquote:Op donderdag 6 december 2007 19:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat bedrijf waar ik werkte spekte haar eigen kas ook voornamelijk met die opdracht. Zou dus best kunnen dat het bedrijf nu opgedoekt gaat worden. Nu maar eens op zoek naar ander werk.
Heeft 3FM tijdens SR nog iemand nodig om de koffie rond te brengen? Of is dat de voornaamste reden dat Domien een stageplaats heeft gekregen?
Wie werken er allemaal vrijwillig?quote:Op donderdag 6 december 2007 20:03 schreef Maricha het volgende:
[..]
Naast dat we vrijwillig werken tijdens SR, kan Domien het denk ik net aan allemaal
Je kunt natuurlijk in het call-center gaan zitten waar de request binnen komen.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat bedrijf waar ik werkte spekte haar eigen kas ook voornamelijk met die opdracht. Zou dus best kunnen dat het bedrijf nu opgedoekt gaat worden. Nu maar eens op zoek naar ander werk.
Heeft 3FM tijdens SR nog iemand nodig om de koffie rond te brengen? Of is dat de voornaamste reden dat Domien een stageplaats heeft gekregen?
Dat het vrijwillig is, dacht ik wel. Maar nu loopt Nederland dus het risico op een loslopende Marc zo vlak voor de feestdagen.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:03 schreef Maricha het volgende:
[..]
Naast dat we vrijwillig werken tijdens SR, kan Domien het denk ik net aan allemaal
Ai....... Zoek dekking!quote:Op donderdag 6 december 2007 20:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat het vrijwillig is, dacht ik wel. Maar nu loopt Nederland dus het risico op een loslopende Marc zo vlak voor de feestdagen.
quote:Op donderdag 6 december 2007 19:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ligt het aan mij of hoor ik overal kerstbellen?
* Litton-Lane Eet lekker bitterkoekjesquote:Op donderdag 6 december 2007 19:58 schreef Litton-Lane het volgende:
East 17 belletjes
http://www.youtube.com/watch?v=V4jLfCjlYD0
exact weet ik het niet, maar alles voor de actie!quote:Op donderdag 6 december 2007 20:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Wie werken er allemaal vrijwillig?
de DJ's en de producers?
Of heel het 3fm, NOB en uitzendstraat enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |