.
  . .
 .

Afaik nog niet..zou wel leuk zijnquote:Op donderdag 6 december 2007 20:25 schreef MutZ het volgende:
Is er eigenlijk al een FOK!-initiatief voor SR?

Die kun je er altijd uit halen om mee te spelen nadat je water op isquote:Op donderdag 6 december 2007 20:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat je graag een badeend in je glas water aan wilt treffen als je dorst hebt.

M'n glas, wat doe jequote:Op donderdag 6 december 2007 20:51 schreef TheVulture het volgende:
* TheVulture schraapt de keel...
AND WIE ALL STAND TOEGGGGGEETTTUUUURRRRRRR

8 uur volgens mijquote:Op donderdag 6 december 2007 20:54 schreef Piles het volgende:
Hoelaat worden morgen de 3 bekend gemaakt eigenlijk?

Idd, ik wil daar anders best wel voor kijken of er mss iets FOK!-breed van gemaakt kan worden...quote:Op donderdag 6 december 2007 20:54 schreef Glacier het volgende:
[..]
Afaik nog niet..zou wel leuk zijn

Na de GielMobielquote:Op donderdag 6 december 2007 20:54 schreef Piles het volgende:
Hoelaat worden morgen de 3 bekend gemaakt eigenlijk?

Toch niet 's ochtends hequote:

Heb je wat in te halen?quote:Op donderdag 6 december 2007 20:56 schreef MutZ het volgende:
Nou vooruit, 1 kwartetje dan

Schaam je!quote:Op donderdag 6 december 2007 20:56 schreef MutZ het volgende:
Nou vooruit, 1 kwartetje dan

Speciaal voor jou is het wel 's ochtendsquote:Op donderdag 6 december 2007 20:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch niet 's ochtends he
Dan ga ik het niet live meemaken
Maar we moeten iig iets doen voor SR, we zijn altijd zo fanatiek, dan ook een keer voor SR

Lijkt maar zoquote:Op donderdag 6 december 2007 20:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb je wat in te halen?
Ben vandaag niet zo creatief. Verder dan met zn allen I love it when you call aanvragen kom ik niet.

Neequote:

Ik ben voorquote:Op donderdag 6 december 2007 20:56 schreef MutZ het volgende:
Idd, ik wil daar anders best wel voor kijken of er mss iets FOK!-breed van gemaakt kan worden...

Was ook het eerste dat bij mij opkwam. Er is een pallet FOK!-ers dat The Feeling errug kan waarderen, waaronder de 2 FOK!-ers die op dit moment in de 3FM-studio zitten.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
Lijkt maar zo
The Feeling was het eerste wat in m'n opkwam, dat hoeft niet perse de plaat te zijn die aangevraagd moet worden...

quote:

22 december kan ik voor zover ik weetquote:Op donderdag 6 december 2007 21:02 schreef borisz het volgende:
Hoi
22 december meet bij het glazen huis in den haag ?

Daarom kwam ik ook met dit nummer... Tis wel een echt FOK!-nummer...quote:Op donderdag 6 december 2007 21:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Was ook het eerste dat bij mij opkwam. Er is een pallet FOK!-ers dat The Feeling errug kan waarderen, waaronder de 2 FOK!-ers die op dit moment in de 3FM-studio zitten.

quote:Op donderdag 6 december 2007 21:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Was ook het eerste dat bij mij opkwam. Er is een pallet FOK!-ers dat The Feeling errug kan waarderen, waaronder de 2 FOK!-ers die op dit moment in de 3FM-studio zitten.

Your Love Alone is Not Enough denk ik ook wel, maar die is in het algemeen wel goed ontvangen. Bij ILIWYC lijkt het alsof het merendeel van de fanbase hier op FOK! zit.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
Daarom kwam ik ook met dit nummer... Tis wel een echt FOK!-nummer...

is op een zaterdag, kerstvakantie is voor mij begonnen. Dus ik kanquote:Op donderdag 6 december 2007 21:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
22 december kan ik voor zover ik weet

Klinkt goed!quote:Op donderdag 6 december 2007 21:02 schreef borisz het volgende:
Hoi
22 december meet bij het glazen huis in den haag ?

Ben bang dat dat lastig wordt. Het is vaak zo hectisch achter der schermen. Maar je weet maar nooitquote:Op donderdag 6 december 2007 21:09 schreef borisz het volgende:
[..]
is op een zaterdag, kerstvakantie is voor mij begonnen. Dus ik kan
Als Maricha of Domien er ook is, moeten we kijken of we achter de schermen kunnen kijken

.
 . .
 . , staat nog niemand geloof ik
 , staat nog niemand geloof ik  .
 .

ik ben juist met kerst de pineutquote:Op donderdag 6 december 2007 21:13 schreef DaMook het volgende:
22 december moet ik werken.
Weekend werken om met kerst vrij te zijn.
Kan wel nog proberen om dan vrij te vragen, staat nog niemand geloof ik
.

I Love It When You Call. Je brengt me nu wel aan het twijfelen of ik iets verkeerd heb getypt.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:14 schreef Litton-Lane het volgende:
ILIWYC?
Lange zware werkdag achter de rug. Ik kom er gewoon niet op... zal wel simpel zijn....

Wanneer is dat?quote:Op donderdag 6 december 2007 21:10 schreef Marc63 het volgende:
Worden de dj's weer elke dag vergezeld door mooie dames?

Het lijkt mij leuk om iig daar af te spreken met een aantal fokkersquote:Op donderdag 6 december 2007 21:12 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ben bang dat dat lastig wordt. Het is vaak zo hectisch achter der schermen. Maar je weet maar nooit

Vast niet, Ik en afkortingen.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
I Love It When You Call. Je brengt me nu wel aan het twijfelen of ik iets verkeerd heb getypt.

Mij ookquote:Op donderdag 6 december 2007 21:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Het lijkt mij leuk om iig daar af te spreken met een aantal fokkers

Ga ik in een rolstoel, inzake niet goed functionerende linker knie. Per gerolstoelde km een euro!quote:Op donderdag 6 december 2007 21:17 schreef Marc63 het volgende:
Wat we ook kunnen doen... met zn allen van de Couleur3 studio naar Den Haag lopen. Ik heb het bedacht dus ik denk dat ik bij deze mn steentje heb bijgedragen aan deze actie [afbeelding]

Vorig jaar haalde Eddy Zoey elke ochtend een bekende Nederlandse dame op die een nachtje bleef slapen. Vorig jaar waren dat o.a. Wendy van Dijk en Sophie Hilbrand.quote:

Me 2, but misschien moet ik werken...quote:Op donderdag 6 december 2007 21:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Het lijkt mij leuk om iig daar af te spreken met een aantal fokkers [afbeelding]

) , maar nu ga ik eerst slapen
 ) , maar nu ga ik eerst slapen  .
 . 

.
 .

Oja,quote:Op donderdag 6 december 2007 21:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vorig jaar haalde Eddy Zoey elke ochtend een bekende Nederlandse dame op die een nachtje bleef slapen. Vorig jaar waren dat o.a. Wendy van Dijk en Sophie Hilbrand.

kijken wat we bij breuls/danny/yvonne/ of van fokradio nolius los kunnen krijgenquote:Op donderdag 6 december 2007 21:19 schreef MutZ het volgende:
[..]
Mij ook
Maar goed, wat gaan we doen... Gaan we iets gezamelijks doen en zo ja, alleen de 3FM SC of FOK!-breed?

Ik doe dan wel de EHBO, aangezien ik tegenwoordig ook ervaring heb in defibrilleren en reanimerenquote:Op donderdag 6 december 2007 21:19 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ga ik in een rolstoel, inzake niet goed functionerende linker knie. Per gerolstoelde km een euro!

truste mookquote:Op donderdag 6 december 2007 21:21 schreef DaMook het volgende:
Ik lees wel of er iets van een meet komt (en dan moet ik nog bedenken of ik naar den haag toe wil) , maar nu ga ik eerst slapen
.
Truste allemaal

.

Heb jij een auto? Misschien kunnen wij dit jaar dan de dames ophalenquote:Op donderdag 6 december 2007 21:21 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Oja,
Maar ik bedoelde meer van: Waar moet ik zijn.... >:)

En door het grijnzen om je voorstel heb ik mijn steentje ook bijgedragenquote:Op donderdag 6 december 2007 21:17 schreef Marc63 het volgende:
Wat we ook kunnen doen... met zn allen van de Couleur3 studio naar Den Haag lopen. Ik heb het bedacht dus ik denk dat ik bij deze mn steentje heb bijgedragen aan deze actie

Ik wil best eens gaan informeren als de rest het ook een goed plan vindt...quote:Op donderdag 6 december 2007 21:21 schreef borisz het volgende:
[..]
kijken wat we bij breuls/danny/yvonne/ of van fokradio nolius los kunnen krijgen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |