Agree.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
exact weet ik het niet, maar alles voor de actie!
Ik mis hemquote:Op donderdag 6 december 2007 20:18 schreef Sirolf het volgende:
Eigenlijk zou het oude kerst-file-bedje weer moeten worden gebruikt nu!
Met die belletjes.
Ik doneer gewoon mijn jaarlijkse 25 EUROquote:Op donderdag 6 december 2007 20:25 schreef MutZ het volgende:
Is er eigenlijk al een FOK!-initiatief voor SR?
Wellicht een meeting-achtig-iets organiseren voor het glazen huis? En met z'n allen een x bedrag per persoon doneren en tegelijk inleveren?quote:Op donderdag 6 december 2007 20:25 schreef MutZ het volgende:
Is er eigenlijk al een FOK!-initiatief voor SR?
Moeten we er alleen wel uitkomen wat we willen requesten.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:26 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Wellicht een meeting-achtig-iets organiseren voor het glazen huis? En met z'n allen een x bedrag per persoon doneren en tegelijk inleveren?
The Feelingquote:Op donderdag 6 december 2007 20:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moeten we er alleen wel uitkomen wat we willen requesten.
Love it when you Call... nog toepasselijk ookquote:
Moet toch wel lukkenquote:Op donderdag 6 december 2007 20:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moeten we er alleen wel uitkomen wat we willen requesten. [afbeelding]
Dat zou ook mijn suggestie zijn.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:27 schreef MutZ het volgende:
[..]
The Feeling
Maar het zou idd leuk zijn als we iets op poten kunnen zetten...
gezellig!quote:Op donderdag 6 december 2007 20:25 schreef MutZ het volgende:
Hoi trouwens
*onder steen vandaan kruipt
Goed plan! zoiets?quote:Op donderdag 6 december 2007 20:29 schreef DaMook het volgende:
We zullen een nieuwe megafoon doneren tijdens het huis.
Wel een beetje aan Maricha's oren denken hequote:
Beetje druk de laatste tijd... Krijg je als je fulltime stage loopt op een hartbewaking...quote:
Daarom heb ik voor de 10W versie gekozen en niet voor de 20quote:Op donderdag 6 december 2007 20:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wel een beetje aan Maricha's oren denken he.
Dat zeg ikquote:Op donderdag 6 december 2007 20:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Who needs Voxpro als je zoiets hebt?
quote:Op donderdag 6 december 2007 20:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Who needs Voxpro als je zoiets hebt?
ja die nieuwe baterijen zijn echt niet goed.....vanmiddag al doof door dat ding toen ie hem ging testen.......ppfff echt HARDquote:Op donderdag 6 december 2007 20:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wel een beetje aan Maricha's oren denken he.
Ow okquote:Op donderdag 6 december 2007 20:35 schreef MutZ het volgende:
[..]
Daarom heb ik voor de 10W versie gekozen en niet voor de 20 [afbeelding]
Hij heeft ze dus vanmiddag al leeggemaaktquote:Op donderdag 6 december 2007 20:36 schreef Maricha het volgende:
[..]
ja die nieuwe baterijen zijn echt niet goed.....vanmiddag al doof door dat ding toen ie hem ging testen.......ppfff echt HARD
* MutZ gooit oordopjes naar Marichaquote:Op donderdag 6 december 2007 20:36 schreef Maricha het volgende:
[..]
ja die nieuwe baterijen zijn echt niet goed.....vanmiddag al doof door dat ding toen ie hem ging testen.......ppfff echt HARD
Het schijnt jaquote:Op donderdag 6 december 2007 20:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zeg, dit is toch een actie voor schoon water?
dank!quote:Op donderdag 6 december 2007 20:39 schreef MutZ het volgende:
[..]
* MutZ gooit oordopjes naar Maricha
Horen er dan geen badeendjes in te zwemmen?quote:
quote:Op donderdag 6 december 2007 20:44 schreef Litton-Lane het volgende:
Ultieme "kerst"plaat is toch wel "power of love" van Frank die naar Hollywood gaat.
Ik vroeg me al af waar je heen wilde met deze vraag...quote:Op donderdag 6 december 2007 20:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Horen er dan geen badeendjes in te zwemmen?
Die mis ik toch een beetje op de seriousrequest site
Ik denk ook niet dat je graag een badeend in je glas water aan wilt treffen als je dorst hebt.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:46 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar je heen wilde met deze vraag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |