slaap lekkerquote:Op donderdag 6 december 2007 21:21 schreef DaMook het volgende:
Ik lees wel of er iets van een meet komt (en dan moet ik nog bedenken of ik naar den haag toe wil) , maar nu ga ik eerst slapen
.
Truste allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Zo ver wilde ik het niet laten komen, maar EHBO in de buurt is nooit verkeerd....quote:Op donderdag 6 december 2007 21:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik doe dan wel de EHBO, aangezien ik tegenwoordig ook ervaring heb in defibrilleren en reanimeren [afbeelding]
Arme dames......quote:Op donderdag 6 december 2007 21:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb jij een auto? Misschien kunnen wij dit jaar dan de dames ophalen
* Glacier stemt wederom voorquote:Op donderdag 6 december 2007 21:23 schreef MutZ het volgende:
Ik wil best eens gaan informeren als de rest het ook een goed plan vindt...
Auto. Zelfs met benzine en hij is verzekerd.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb jij een auto? Misschien kunnen wij dit jaar dan de dames ophalen [afbeelding]
Totdat iemand mn foto ziet.. brrrrrquote:Op donderdag 6 december 2007 21:24 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zo ver wilde ik het niet laten komen, maar EHBO in de buurt is nooit verkeerd....
quote:Op donderdag 6 december 2007 21:23 schreef Feivel1 het volgende:
@Maricha: Ben je zondag ook bij 3FM? Want iemand uit mn lijst komt jullie kant uit.
Hij "kent" Klaas goed.
Juist, ja..
quote:Op donderdag 6 december 2007 21:26 schreef Glacier het volgende:
[..]
Het is de simpelheid die het hem doet he [afbeelding]
Welke muziek heb je er nu onder gezet?quote:Op donderdag 6 december 2007 21:32 schreef D.Rose het volgende:
klaar voor vandaag
Heb 19 minuten materiaal, nu nog ff schaven en monteren
Nog nietsquote:Op donderdag 6 december 2007 21:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Welke muziek heb je er nu onder gezet?
Ik kan nu slow motion opnemen met mijn foon.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nog niets
Heb nu beeld verzamelt, het bewerken moet nog gebeuren
quote:Op donderdag 6 december 2007 21:38 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik kan nu slow motion opnemen met mijn foon.
Spannende effecten.
Ik was ff een bericht aan het typenquote:Op donderdag 6 december 2007 21:41 schreef Piles het volgende:
Wat is het stil opeens, is iedereen acties aan het bedenken
http://nl.youtube.com/watch?v=BElZa4JMZ0I&feature=relatedquote:Op donderdag 6 december 2007 21:43 schreef Glacier het volgende:
[..]
[afbeelding]
Welke phone heb je dat dat kan dan?
Ik ga nadenkenquote:
3e jaars Bedrijfseconomie goed genoegquote:Wie wil de administratie samen met mij op zich nemen?
Ik wil wel mee helpen met de Administratie.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:44 schreef MutZ het volgende:
FOK! Serious Request 2007
De reacties die ik zo hoor, zijn erg enthousiast, dus we moeten eens gaan nadenken over een actie... De plannen zijn om het FOK!-breed te gaan trekken, maar dan moeten we wel een plan hebben. Dus kom maar op met jullie ideeën. Wat gaan we doen en hoe? Ik ben iig wel voorstander van de plaat The Feeling - Love It When You Call
Ik wil in elk geval best contact opnemen met de admins/PR van FOK! en ook wel de administratie doen. Alleen wil ik wel iemand hebben die mij op dat gebied controleert, zodat ik daar later geen gezeik mee kan krijgen...
Dus...Wat is het plan? Wie wil de administratie samen met mij op zich nemen?
Jullie kunnen hier posten, maar jullie kunnen ook ff mailen als jullie dat makkelijker vinden: mutzie [at] gmail.com
Ik wil best helpen. Weet alleen nog niet of ik er ook daadwerkelijk bij ben op 22 december. Van The Feeling aanvragen ben ik dus wel een voorstander, maar voor een brede FOK!-actie misschien wat klein. We hebben nog 2 weken dus ik zal nog wel ff blijven denken en je laat maar horen (hier posten, PM, krabbel op mn hyves of hoe dan ook) als je hulp nodig hebt.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:44 schreef MutZ het volgende:
FOK! Serious Request 2007
De reacties die ik zo hoor, zijn erg enthousiast, dus we moeten eens gaan nadenken over een actie... De plannen zijn om het FOK!-breed te gaan trekken, maar dan moeten we wel een plan hebben. Dus kom maar op met jullie ideeën. Wat gaan we doen en hoe? Ik ben iig wel voorstander van de plaat The Feeling - Love It When You Call
Ik wil in elk geval best contact opnemen met de admins/PR van FOK! en ook wel de administratie doen. Alleen wil ik wel iemand hebben die mij op dat gebied controleert, zodat ik daar later geen gezeik mee kan krijgen...
Dus...Wat is het plan? Wie wil de administratie samen met mij op zich nemen?
Jullie kunnen hier posten, maar jullie kunnen ook ff mailen als jullie dat makkelijker vinden: mutzie [at] gmail.com
toevallig ook woonachtig in omgeving A'dam, want dat overlegd nog wat makkelijkerquote:Op donderdag 6 december 2007 21:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga nadenken
[..]
3e jaars Bedrijfseconomie goed genoeg
Supergaaf!quote:Op donderdag 6 december 2007 21:46 schreef Litton-Lane het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=BElZa4JMZ0I&feature=related
(viewty LG)
Ik weiger hyvesquote:Op donderdag 6 december 2007 21:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik wil best helpen. Weet alleen nog niet of ik er ook daadwerkelijk bij ben op 22 december. Van The Feeling aanvragen ben ik dus wel een voorstander, maar voor een brede FOK!-actie misschien wat klein. We hebben nog 2 weken dus ik zal nog wel ff blijven denken en je laat maar horen (hier posten, PM, krabbel op mn hyves of hoe dan ook) als je hulp nodig hebt.
Afgelegen dorp op Schouwen-Duivelandquote:Op donderdag 6 december 2007 21:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
toevallig ook woonachtig in omgeving A'dam, want dat overlegd nog wat makkelijker
Ik ben ook anti-hyves... The Hives zijn dan weer welquote:Op donderdag 6 december 2007 21:50 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik weiger hyvesMaar de rest gaat wel lukken... Maar als we iets FOK!breeds gaan doen, dan moet daarover wel op korte termijn overlegd worden...
Echt waar, ik snap dat hele hyves-gebeuren niet, met die krabbels die jan en alleman kunnen lezen, als je iemand een oor aan wil naaien bijvoorbeeld is dat zo gepieptquote:
Dat is niet echt in de buurt iddquote:Op donderdag 6 december 2007 21:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Afgelegen dorp op Schouwen-Duiveland![]()
Maar dat moet wel lukken toch
Als multi phone valt hij een beetje tegen. Het is zeker geen smartphone en dat had ik wel verwacht. Maar hij werkt echt super. Touchscreen geweldig. Verbetering is gewenst, maar er is zeker een goed begin gemaakt...quote:
Michiel en Ekdom in koor: SUNCHAASEERVANFOOOOOOOOOOOK!quote:Op donderdag 6 december 2007 21:55 schreef borisz het volgende:
Plaat ben ik opzich wel voor![]()
Sunnychaser maar oproepen ?
quote:Op donderdag 6 december 2007 21:55 schreef MutZ het volgende:
Welterusten allemaal en blijf vooral je ideeën posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |