quote:Op donderdag 6 december 2007 21:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
Maar, laten we de "presentatie" vooral zelf doen...
Allaaaaang gedaanquote:
Ik eet hem graag op 1e kerstochtend op ja...quote:Op donderdag 6 december 2007 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Dat 'konijntje' is eigenlijk de Flappie van 2007
Slaapzequote:Op donderdag 6 december 2007 21:55 schreef MutZ het volgende:
Maareh, ik ga pitten... Morgen moet ik om half 8 weer fris en fruitig op m'n werk staan...
Welterusten allemaal en blijf vooral je ideeën posten
De voorbereidingen voor FOK! & SR zijn begonnenquote:Op donderdag 6 december 2007 23:18 schreef -Hans- het volgende:
Zo, dit topic is volgens mij best hard gegaan vanavond
Prima!quote:Op donderdag 6 december 2007 23:19 schreef Piles het volgende:
[..]
De voorbereidingen voor FOK! & SR zijn begonnen
quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:02 schreef Againzender het volgende:
Kan er nu niet meer gestemd worden?
quote:De stempagina is gesloten
( 6 december 2007) - Leg dat stempennetje maar neer, want je kan niet langer je stem uitbrengen. Giel maakt vrijdagochtend bekend welke DJ's het huis in gaan.
very nicequote:Op vrijdag 7 december 2007 00:07 schreef Againzender het volgende:
Duidelijk
Hoor het morgenochtend dan wel
Toch jammer...quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:13 schreef Marc63 het volgende:
Gerard en Michiel weten het dus al of ze wel of niet Ekstra Request mogen presenteren...
Klopt. En net vertelde Giel dat de Glazen Huis bewoners dan 1 voor 1 gaan bellen naar de studio. Ik gok dat Gerard eerst belt.quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:31 schreef DaMook het volgende:
Ik gok dat het na de gielmobiel komt.
Zou Michiel meteen Maricha hebben ingelicht van het goede of slechte nieuws? Of zit die nu ook in spanning radio te luisteren.quote:
Gerard hoeft niet te bellen, die zal er al wel zijn voor avquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Klopt. En net vertelde Giel dat de Glazen Huis bewoners dan 1 voor 1 gaan bellen naar de studio. Ik gok dat Gerard eerst belt.
Gerard belt ook vaak genoeg naar de studio in zn eigen programma.quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gerard hoeft niet te bellen, die zal er al wel zijn voor av
Gerard michiel en stenders denk ik. Hoop op iemand anders dan stenders .quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
Goed
Quickpoll: WIE O WIE?
Afgaande op de stemmingen volgens jouw verwachting. Niet volgens jouw wens dus =D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |