ja maar toetjes zijn overbodigquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:29 schreef Chicolate het volgende:
En meteen maar even de strekking van mijn laatste post:
Ik ben niet van plan om mn toetjes af te leren, omdat ik het erg lekker is en hier thuis een gewoonte om de maaltijd mee af te sluiten. Ik zit niet graag te wachten tot de rest klaar is, maar neem ook liever magere kwark dan vla, al was er vandaag gewoon even niets anders.
?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:29 schreef Miss_S het volgende:
we moeten de naam van het zustertopic nog aanpassen
het is voortaan (di) Eetclub
kijk maar in hun nieuwe topic titelquote:
omdat je dan savonds niet aan de chips gaat ofzoquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Wat maakt 't uit of je na 't eten of 3 uur later een toetje neemt?
Ik hou altijd plek voor 't toetje dus eet em liever meteen op
Ik neem ook bijna altijd een toetje. (vaak een waterijsje of idd Optimelvla) Het is misschien niet nodig, maar ik vind het prettig; het sluit voor mij echt de maaltijd af.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:29 schreef Chicolate het volgende:
En meteen maar even de strekking van mijn laatste post:
Ik ben niet van plan om mn toetjes af te leren, omdat ik het erg lekker is en hier thuis een gewoonte om de maaltijd mee af te sluiten. Ik zit niet graag te wachten tot de rest klaar is, maar neem ook liever magere kwark dan vla, al was er vandaag gewoon even niets anders.
Preciesquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar toetjes zijn overbodig
je kan beter later op de avond dan nog magere kwark of yoghurt eten
maar goed voor jou is het waarschijnlijk niet nodig om er mee te stoppen
dacht al ff dat het een kutopmerking wasquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
kijk maar in hun nieuwe topic titel
vind het eerlijk gezegt wel de meest realistische weergave van het topic
ja voor mij was het ook een gewoontequote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik neem ook bijna altijd een toetje. (vaak een waterijsje of idd Optimelvla) Het is misschien niet nodig, maar ik vind het prettig; het sluit voor mij echt de maaltijd af.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dacht al ff dat het een kutopmerking was.
maar je hebt wel gelijk. Focus lijkt daar meer te liggen op eten dan op afvallen
O avond eten doe ik wat er isquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
omdat je dan savonds niet aan de chips gaat ofzo
en aan je avond eten al meer dan genoeg hebt
dus je beter 2 uur kan wachten om weer iets kleins te eten
maar jij mag toch helemaal geen toetje van sonja?
Ik had in het vorige topic geroepen dat de tekst uit de op niet echt klopt. Je komt niet automagisch in het dieetclublijstje terechtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:37 schreef Chicolate het volgende:
Wat heb ik fout gedaan... dacht het nog wel zo netjes gedaan te hebben, door de link van het vorige topic erbij te zetten
...
je bent slank dat is het probleemquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:37 schreef Chicolate het volgende:
Wat heb ik fout gedaan... dacht het nog wel zo netjes gedaan te hebben, door de link van het vorige topic erbij te zetten
...
Wat is dat dan weer voor een onzin en bovendien rare opmerking?quote:
je weet wel dat het sonja bakker dieet zo dan waarschijnlijk niet gaat werken he?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
O avond eten doe ik wat er is
Maar heb de laatste tijd eigenlijk geen toetje genomen
Als ik een toetje neem is 't magere yoghurt en dat is "goed"
Je moet veel van je "slechte" gewoontes idd afleren. Ik vind dat een toetje daar niet bijhoort. Zolang je geen pot met Ben & Jerry's leeg eet natuurlijkquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja voor mij was het ook een gewoonte
en daarom doe ik het juist niet
als je wilt afvallen helpen gewoontes niet echt mee
je hoeft niet zo bozig meteen te reageren als er iets fout in de OP staatquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Wat is dat dan weer voor een onzin en bovendien rare opmerking?
NEEquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Wat is dat dan weer voor een onzin en bovendien rare opmerking?
daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Je moet veel van je "slechte" gewoontes idd afleren. Ik vind dat een toetje daar niet bijhoort. Zolang je geen pot met Ben & Jerry's leeg eet natuurlijk![]()
Oh het werkt dan nog wel hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je weet wel dat het sonja bakker dieet zo dan waarschijnlijk niet gaat werken he?
ik had het ook niet over het toetjequote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh het werkt dan nog wel hoorMijn ouders hebben het ook gedaan, zijn afgevallen (allebei 8 kilo ofzo) en bleven ook gewoon toetje eten. En het is er nog steeds af
ben best trots op ze ... dus toetje kan wel
Voor mij werkt 't wel want ik hoef geen 25 kg af te vallenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je weet wel dat het sonja bakker dieet zo dan waarschijnlijk niet gaat werken he?
Ja, ik ben kotsmisselijk, dat is het probleem. Dat heeft niets te maken met het feit of ik dik ben of een ander slank. Ik kom hier om melding te maken dat er iets niet klopt in de OP, iets wat ik al meerdere malen heb aangegeven.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je hoeft niet zo bozig meteen te reageren als er iets fout in de OP staat
dus zal er wel iets anders het probleem zijnmaar ga gezellig naar de Eetclub
maar daarvoor heb je sonja ook niet nodig, toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Voor mij werkt 't wel want ik hoef geen 25 kg af te vallen
ok we hebben het gehoortquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:40 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, ik ben kotsmisselijk, dat is het probleem. Dat heeft niets te maken met het feit of ik dik ben of een ander slank. Ik kom hier om melding te maken dat er iets niet klopt in de OP, iets wat ik al meerdere malen heb aangegeven.
Ik heb het dus al in de wiki veranderdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:41 schreef Viking84 het volgende:
He Troel, het is mij even ontgaan wat er niet aan klopt. Kun je dat nog ff uitleggen? Dan verander ik het wel even in de wiki(desnoods quoten uit ander topic
).
Kan je je Sonja frustraties misschien op iemand anders gaan afreageren,quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar daarvoor heb je sonja ook niet nodig, toch?
dan nog kan je het op een gewone manier vragen/zeggenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:41 schreef conleche het volgende:
Saskia, hou eens op met Troel aan te vallen. Ze heeft gelijk; ze heeft het vorige topic ook al gezegd dat je niet automatisch in de dieettopiclijst komt, maar dat je sowieso een PM moet sturen.
ja hoor zal je negerenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Kan je je Sonja frustraties misschien op iemand anders gaan afreageren,
het wordt een beetje eentonig..
Rechts onderin staat ..de OP kun je *hier* vinden..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:43 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb het vorige topic niet helemaal gevolgd dan vrees ik, wist niet dat het veranderd was, het spijt me dat ik de boel nu op scherp zet. En heeft iemand dan de juiste tekst voor me? Ik weet ook niet wat ik fout doe, maar ik krijg de goede link van de Dieetclub er ook niet in ... hij wil het niet goed weergeven op een of andere manier ... ik ga het nu nog een keer proberen
er moet aangepast worden dat je niet automatisch in een lijstje terecht komtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:43 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb het vorige topic niet helemaal gevolgd dan vrees ik, wist niet dat het veranderd was, het spijt me dat ik de boel nu op scherp zet. En heeft iemand dan de juiste tekst voor me? Ik weet ook niet wat ik fout doe, maar ik krijg de goede link van de Dieetclub er ook niet in ... hij wil het niet goed weergeven op een of andere manier ... ik ga het nu nog een keer proberen
sommige mensen vinden altijd wel wat om over te kissebissen dus voel je niet bezwaardquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:43 schreef Chicolate het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE ATTENTIE!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
er moet aangepast worden dat je niet automatisch in een lijstje terecht komt
ja ik heb ook kersen van de plusquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
sommige mensen vinden altijd wel wat om over te kissebissen dus voel je niet bezwaard.
nieuw onderwerp: vinden jullie kersen ook zo lekker? Jaja, ze waren bij de Plus ook in de aanbieiding, dus nu heb ik alsnog kersen.
Hmmmm... nee die pit is zo vervelend.. Liever aardbeien & frambozenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
sommige mensen vinden altijd wel wat om over te kissebissen dus voel je niet bezwaard.
nieuw onderwerp: vinden jullie kersen ook zo lekker? Jaja, ze waren bij de Plus ook in de aanbieiding, dus nu heb ik alsnog kersen.
ja maar als de wiki is aangepast veranderde deze OP toch niet?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ATTENTIE ATTENTIE ATTENTIE!
TROEL HEEFT DE WIKI AL AANGEPAST!
Anders vragen we het wel aan schatje of zoquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:47 schreef Chicolate het volgende:
Ja ik heb het in de wiki gevonden ... maar op een of andere manier werkt het plaatje dan niet meer, en missen we een deel van de linkjes. En ik moet nu stoppen op de computer, moet mn SE's gaan leren ... probeer het 1 laatste keer ...
De veranderingen worden pas in de volgende OP verwerktquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar als de wiki is aangepast veranderde deze OP toch niet?
Je zet de boel niet op scherp, ik reageerde wellicht een beetje overdreven, maar krijg gewoon heel vaak pm-etjes dat men denkt dat ze in het verkeerde lijstje staan en dat men dat vervelend vindt, terwijl dat dus niet zo is. Vandaar dat ik het al meerdere malen heb aangegeven enzo.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:43 schreef Chicolate het volgende:
ik begreep het wel maar dacht dat jij het niet begreepquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De veranderingen worden pas in de volgende OP verwerkt.
(het duurde ook even voor ik daar achter was, dus voel je maar niet heel dom, hoor).
Ik lees nog eens terug en je hebt gelijkquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik begreep het wel maar dacht dat jij het niet begreep
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik lees nog eens terug en je hebt gelijk. Ik ben een beetje suf. En ik heb alweer zin in hardlopen, haha.
Ik moet/mag nog een mandarijn en een peerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
eetse!
[zeikmodus] en geen toetje hè! [/zeikmodus].
baby vet? je bedoelt bij mij meer jeugd vet!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Bovendien: je bent nog jong, dus als je nu bent gestopt met al die chips en zooi dan heb je kans dat je "babyvet" vanzelf verdwijnt. En je hebt maar heel weinig overgewicht, dus met voldoende bewegen en gezond eten komt het volgens mij vanzelf goed!
waarom eet je dan niet gewoon meer?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:52 schreef Liebe het volgende:
Ik ben afgevallen, de laatste tijd, weet niet of ik er blij mee moet zijn. Ben ik stiekem wel, maar het afvallen zelf is een beetje eng, omdat ik gewoon bijna niks meer eet en niet weet waarom.
Maargoed, op youtube staan filmpjes als 8 minute buns, 8 minute legs en 8 minute abs. En die zijn relaxed.
Verder loop ik hard met een soort personal trainer op men iPod. Da's echt gaaf. Dus ik hoop aan het begin van het nieuwe schooljaar strak te zijn
Dat is nooit goed, want dan kom je in no time weer aan zodra je weer normaal gaat eten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:52 schreef Liebe het volgende:
Ik ben afgevallen, de laatste tijd, weet niet of ik er blij mee moet zijn. Ben ik stiekem wel, maar het afvallen zelf is een beetje eng, omdat ik gewoon bijna niks meer eet en niet weet waarom.
Een leeftijdsgenoot! Ik ben 6 dagen ouder (hihi) en zit in zelfde klas/jaar (vwo 5)quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:52 schreef Liebe het volgende:
Maargoed, op youtube staan filmpjes als 8 minute buns, 8 minute legs en 8 minute abs. En die zijn relaxed.
Verder loop ik hard met een soort personal trainer op men iPod. Da's echt gaaf. Dus ik hoop aan het begin van het nieuwe schooljaar strak te zijn
Aah gezellig, ik had wel een beetje de indruk dat ik hier in topic kwam invallen terwijl de gemiddelde leeftijd zegmaar 10/20 jaar hoger lagquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Een leeftijdsgenoot! Ik ben 6 dagen ouder (hihi) en zit in zelfde klas/jaar (vwo 5)... maar mag ik nieuwsgierig zijn en vragen hoe lang je bent, wat je weegt, waardoor het komt dat je bijna niets meer eet, wat je dan wel eet en waar je op school zit?
je stoort niet hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:02 schreef Greys het volgende:
Miss_S, ik ben niet zo'n ster in alle topics teruglezen, maar kan je eens heel in het kort vertellen wat je hebt gedaan om zoveel af te vallen?![]()
![]()
Niet aan het crashen geslagen toch, hoop ik? Gewoon niet meer snoepen en meer bewegen? Kan je eens vertellen? Of stoor ik dan in dit topic? Ik wil namelijk ongeveer 8 kilo afvallen en ik ben benieuwd naar jouw manier.
Dit klinkt me heel bekend in de oren.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:33 schreef Liebe het volgende:
[..]
Aah gezellig, ik had wel een beetje de indruk dat ik hier in topic kwam invallen terwijl de gemiddelde leeftijd zegmaar 10/20 jaar hoger lag
Ik ben 1.62 ofzoiets en weeg nu 56 kilo. 2 maanden terug was dit nog ruim 60 kilo (in slechte tijden zelfs 62). Vond het dus niet heel erg om af te vallen, behalve het feit dat m'n broeken superveel lubberen.
Ik weet niet precies waarom ik zo weinig eet, heb gewoon totaal geen trek meer. Zit al na drie happen vol. En dus eet ik bijna niks meer, sowieso geen tussendoortjes meer, 's ochtends maar een bakje yoghurt en daar leef ik op tot de lunch. Waar ik ook niet veel naar binnen krijg en ja ik weet niet. Het is geen es ofzo, want ik heb nog wel zín in eten, ik krijg het gewoon niet naar binnen. De vorige keer at ik -na 6 uur niks gegeten te hebben- een mandarijntje, en ik kreeg hem met moeite op, moest bijna kokhalzen.
M'n ma zegt ook dat m'n maag daardoor kleiner word, maar ik kan toch niet meer eten dan ik op kan? Ik heb vaak nog wel zegmaar, zin in lekkere dingen, maar ik krijg het gewoon niet door m'n keel meer.
Ik heb geen idee waarom het komt, de warmte, liefdesverdriet, stress op school, of gewoon hormonen misschien? Alleen denkt mijn moeder nu ook dat ik een eetstoornis heb. Ofzo. Omdat ik vroeger vaak klaagde dat ik mezelf te dik vond. Maar het lukt me gewoon niet.
je moet toch echt meer gaan etenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:33 schreef Liebe het volgende:
[..]
Aah gezellig, ik had wel een beetje de indruk dat ik hier in topic kwam invallen terwijl de gemiddelde leeftijd zegmaar 10/20 jaar hoger lag
Ik ben 1.62 ofzoiets en weeg nu 56 kilo. 2 maanden terug was dit nog ruim 60 kilo (in slechte tijden zelfs 62). Vond het dus niet heel erg om af te vallen, behalve het feit dat m'n broeken superveel lubberen.
Ik weet niet precies waarom ik zo weinig eet, heb gewoon totaal geen trek meer. Zit al na drie happen vol. En dus eet ik bijna niks meer, sowieso geen tussendoortjes meer, 's ochtends maar een bakje yoghurt en daar leef ik op tot de lunch. Waar ik ook niet veel naar binnen krijg en ja ik weet niet. Het is geen es ofzo, want ik heb nog wel zín in eten, ik krijg het gewoon niet naar binnen. De vorige keer at ik -na 6 uur niks gegeten te hebben- een mandarijntje, en ik kreeg hem met moeite op, moest bijna kokhalzen.
M'n ma zegt ook dat m'n maag daardoor kleiner word, maar ik kan toch niet meer eten dan ik op kan? Ik heb vaak nog wel zegmaar, zin in lekkere dingen, maar ik krijg het gewoon niet door m'n keel meer.
Ik heb geen idee waarom het komt, de warmte, liefdesverdriet, stress op school, of gewoon hormonen misschien? Alleen denkt mijn moeder nu ook dat ik een eetstoornis heb. Ofzo. Omdat ik vroeger vaak klaagde dat ik mezelf te dik vond. Maar het lukt me gewoon niet.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:33 schreef Liebe het volgende:
wel grappig dat ze eerst dacht dat de eetclub topic een slowchat topic wasquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:45 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij zijn de meeste mensen hier in de 20, op Conleche na. In het dieettopic zijn ze wel wat ouder. Dusse, je past er best bij hoor.
o je was me voor.....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:45 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij zijn de meeste mensen hier in de 20, op Conleche na. In het dieettopic zijn ze wel wat ouder. Dusse, je past er best bij hoor.
Maar afvallen lijkt me niet helemaal haar probleemquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wel grappig dat ze eerst dacht dat de eetclub topic een slowchat topic was
je kan inderdaad beter hier komen voor tips om af te vallen (succesvol)
dat kloptquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar afvallen lijkt me niet helemaal haar probleem...
@Liebe: kan je trouwens wel drinken? (zonder kotsneigingen te krijgen dan he) ... want dan zijn fruitontbijten en dingen als SlimFit shakes wel een eerste stap naar wat meer (dat maagoprekken verhaal)
Ik zou toch een keer met iemand gaan praten die er verstand van heeft, en anders wil ik wel aan die vriendin vragen wat haar schema was
Ik heb net ook in het diEetclub topic gepost of het een slowchat topic wasquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Moi is 'die andere'quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:50 schreef Chicolate het volgende:
Edit: het was btw niet Liebe die dacht dat het een slowchat was he MissEr zijn dr vandaag 2 nieuwe bij gekomen en die andere verwarde het met een SC.
ja ik bedoelde jouquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb net ook in het diEetclub topic gepost of het een slowchat topic was![]()
Of bedoelde je mij ook?
Enneh... Conleche, hoe 'oud' is oud? Ik ben 33
Zullen wij dan maar een haak-clubje beginnen hier tussen die twintigers?
Miss-S, bedankt voor je antwoord! Zo ga ik het denk ik ook maar doen. Ik wilde driftig gaan Sonja Bakkeren, maar ik ga dat maar gewoon als leidraad gebruiken en me er niet strikt aan houden, want die boodschappenlijstjes zijn me veel te uitgebreid.
He, he, eindelijk ook een dertiger! Ik ben 38. En haken kan ik ook nog wel denk ikquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb net ook in het diEetclub topic gepost of het een slowchat topic was![]()
Of bedoelde je mij ook?
Enneh... Conleche, hoe 'oud' is oud? Ik ben 33
Zullen wij dan maar een haak-clubje beginnen hier tussen die twintigers?
Miss-S, bedankt voor je antwoord! Zo ga ik het denk ik ook maar doen. Ik wilde driftig gaan Sonja Bakkeren, maar ik ga dat maar gewoon als leidraad gebruiken en me er niet strikt aan houden, want die boodschappenlijstjes zijn me veel te uitgebreid.
Weet ikquote:
ik heb niets meer tegen sonjaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Weet ik... had ik al gezien ...
(en btw, zeg maar niet tegen dr dat je Sonja goed vindt, ze is dr uhm niet zo dol ophihi)
ehm, dank je, maar ik ben wel 17 kilo kwijt... Niet succesvol genoeg voor jou misschien, maar voor mij zeker wel...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nu nog de volgende 17quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:57 schreef teigan het volgende:
[..]
ehm, dank je, maar ik ben wel 17 kilo kwijt... Niet succesvol genoeg voor jou misschien, maar voor mij zeker wel...
sorryquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat heb je nou de laatste twee dagen?? Je loopt maar te jennen. Echt niet meer leuk hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |