abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50385986
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 19:52 schreef Liebe het volgende:
Ik ben afgevallen, de laatste tijd, weet niet of ik er blij mee moet zijn. Ben ik stiekem wel, maar het afvallen zelf is een beetje eng, omdat ik gewoon bijna niks meer eet en niet weet waarom.

Maargoed, op youtube staan filmpjes als 8 minute buns, 8 minute legs en 8 minute abs. En die zijn relaxed.
Verder loop ik hard met een soort personal trainer op men iPod. Da's echt gaaf. Dus ik hoop aan het begin van het nieuwe schooljaar strak te zijn
Een leeftijdsgenoot! Ik ben 6 dagen ouder (hihi) en zit in zelfde klas/jaar (vwo 5) ... maar mag ik nieuwsgierig zijn en vragen hoe lang je bent, wat je weegt, waardoor het komt dat je bijna niets meer eet, wat je dan wel eet en waar je op school zit?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 juni 2007 @ 21:02:43 #77
163650 Greys
pi_50386432
Miss_S, ik ben niet zo'n ster in alle topics teruglezen, maar kan je eens heel in het kort vertellen wat je hebt gedaan om zoveel af te vallen?
Niet aan het crashen geslagen toch, hoop ik? Gewoon niet meer snoepen en meer bewegen? Kan je eens vertellen? Of stoor ik dan in dit topic? Ik wil namelijk ongeveer 8 kilo afvallen en ik ben benieuwd naar jouw manier.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 juni 2007 @ 21:10:00 #78
163650 Greys
pi_50386704
Oh pssst, Viking, jij bent toch begonnen met hardlopen? Wellicht is dit dan een leuke link voor je:

http://een.typepad.com/vl(...)unpodcast/index.html

Helemaal naar onderen scrollen en beginnen met downloaden van 1, daarna 2, enz. enz. Dan hoef je niet op je horloge te kijken of je minuut (of 2) al voorbij zijn, want dat word verteld via je ipodje of mp3 speler. Met lekkere muziek er bij voor tijdens de wandel- en hardloopgedeeltes. Dus je hebt eigenlijk je persoonlijke coach op je oren En je gaat helemaal vanaf het begin starten, dus niet meteen 5 km. lopen, maar wordt langzaam opgebouwd. En als je dan gevorderd bent, dan kun je de lessen van 5-10 km. gaan downloaden. Misschien is het wat voor je?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 12 juni 2007 @ 21:33:10 #79
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_50387690
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 20:48 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Een leeftijdsgenoot! Ik ben 6 dagen ouder (hihi) en zit in zelfde klas/jaar (vwo 5) ... maar mag ik nieuwsgierig zijn en vragen hoe lang je bent, wat je weegt, waardoor het komt dat je bijna niets meer eet, wat je dan wel eet en waar je op school zit?
Aah gezellig, ik had wel een beetje de indruk dat ik hier in topic kwam invallen terwijl de gemiddelde leeftijd zegmaar 10/20 jaar hoger lag

Ik ben 1.62 ofzoiets en weeg nu 56 kilo. 2 maanden terug was dit nog ruim 60 kilo (in slechte tijden zelfs 62). Vond het dus niet heel erg om af te vallen, behalve het feit dat m'n broeken superveel lubberen.

Ik weet niet precies waarom ik zo weinig eet, heb gewoon totaal geen trek meer. Zit al na drie happen vol. En dus eet ik bijna niks meer, sowieso geen tussendoortjes meer, 's ochtends maar een bakje yoghurt en daar leef ik op tot de lunch. Waar ik ook niet veel naar binnen krijg en ja ik weet niet. Het is geen es ofzo, want ik heb nog wel zín in eten, ik krijg het gewoon niet naar binnen. De vorige keer at ik -na 6 uur niks gegeten te hebben- een mandarijntje, en ik kreeg hem met moeite op, moest bijna kokhalzen.

M'n ma zegt ook dat m'n maag daardoor kleiner word, maar ik kan toch niet meer eten dan ik op kan? Ik heb vaak nog wel zegmaar, zin in lekkere dingen, maar ik krijg het gewoon niet door m'n keel meer.
Ik heb geen idee waarom het komt, de warmte, liefdesverdriet, stress op school, of gewoon hormonen misschien? Alleen denkt mijn moeder nu ook dat ik een eetstoornis heb. Ofzo. Omdat ik vroeger vaak klaagde dat ik mezelf te dik vond. Maar het lukt me gewoon niet.
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 21:33:35 #80
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_50387705
Oh, trouwens, ik zit in Goes op school.
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
pi_50388048
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 21:02 schreef Greys het volgende:
Miss_S, ik ben niet zo'n ster in alle topics teruglezen, maar kan je eens heel in het kort vertellen wat je hebt gedaan om zoveel af te vallen?
Niet aan het crashen geslagen toch, hoop ik? Gewoon niet meer snoepen en meer bewegen? Kan je eens vertellen? Of stoor ik dan in dit topic? Ik wil namelijk ongeveer 8 kilo afvallen en ik ben benieuwd naar jouw manier.
je stoort niet hoor
het gaat hier om afvallen dus

en nee geen crashdieet heb er ook een paar jaar overgedaan
gewoon gezond eten, stoppen met snopen en veel bewegen
pi_50388060
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 21:33 schreef Liebe het volgende:

[..]

Aah gezellig, ik had wel een beetje de indruk dat ik hier in topic kwam invallen terwijl de gemiddelde leeftijd zegmaar 10/20 jaar hoger lag

Ik ben 1.62 ofzoiets en weeg nu 56 kilo. 2 maanden terug was dit nog ruim 60 kilo (in slechte tijden zelfs 62). Vond het dus niet heel erg om af te vallen, behalve het feit dat m'n broeken superveel lubberen.

Ik weet niet precies waarom ik zo weinig eet, heb gewoon totaal geen trek meer. Zit al na drie happen vol. En dus eet ik bijna niks meer, sowieso geen tussendoortjes meer, 's ochtends maar een bakje yoghurt en daar leef ik op tot de lunch. Waar ik ook niet veel naar binnen krijg en ja ik weet niet. Het is geen es ofzo, want ik heb nog wel zín in eten, ik krijg het gewoon niet naar binnen. De vorige keer at ik -na 6 uur niks gegeten te hebben- een mandarijntje, en ik kreeg hem met moeite op, moest bijna kokhalzen.

M'n ma zegt ook dat m'n maag daardoor kleiner word, maar ik kan toch niet meer eten dan ik op kan? Ik heb vaak nog wel zegmaar, zin in lekkere dingen, maar ik krijg het gewoon niet door m'n keel meer.
Ik heb geen idee waarom het komt, de warmte, liefdesverdriet, stress op school, of gewoon hormonen misschien? Alleen denkt mijn moeder nu ook dat ik een eetstoornis heb. Ofzo. Omdat ik vroeger vaak klaagde dat ik mezelf te dik vond. Maar het lukt me gewoon niet.
Dit klinkt me heel bekend in de oren. Een goede vriendin van mij had dit ook, en ook precies dat verhaal van dat mandarijntje! Ze hield dit een tijdje vol, en begon toen opeens heel vaak flauw te vallen, en is daar tot nu toe niet meer vanaf gekomen.

Ze had inderdaad een eetstoornis, en heeft samen met een voedingsdeskundige een 'dieet' opgesteld, waarmee ze op gewicht zou blijven, en dat het gezond zou blijven. Ze houdt het vol, maar dat flauwvallen, is de vraag of ze daar nog vanaf komt. In de groei en mineralen/vitaminen enzo. Misschien gewoon een keer met je huisarts overleggen, je kan hier problemen mee krijgen (misschien persoonlijke vraag, maar wordt je nog wel ongesteld? Zo niet: zeker naar huisarts)

Hoop dat je hier wat mee kan. En het klopt van de leeftijd: die ligt wat hoger, ben/was geloof ik de jongste hier
pi_50388120
quote:

[..]

je moet toch echt meer gaan eten
en als je steeds maar kleine dingen kan eten moet je gewoon om het uur eten
anders als je ooit weer normaal gaat eten kom je zo heel veel weer aan

en de leeftijd is hier redelijk laag hoor
pi_50388165
quote:

Volgens mij zijn de meeste mensen hier in de 20, op Conleche na. In het dieettopic zijn ze wel wat ouder. Dusse, je past er best bij hoor.
pi_50388214
Sterker nog, volgens mij ben ik de enige "ouwe".
pi_50388229
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 21:45 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Volgens mij zijn de meeste mensen hier in de 20, op Conleche na. In het dieettopic zijn ze wel wat ouder. Dusse, je past er best bij hoor.
wel grappig dat ze eerst dacht dat de eetclub topic een slowchat topic was
je kan inderdaad beter hier komen voor tips om af te vallen (succesvol)
pi_50388253
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 21:45 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

o je was me voor.....
pi_50388407
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 21:47 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Maar afvallen lijkt me niet helemaal haar probleem ...

@Liebe: kan je trouwens wel drinken? (zonder kotsneigingen te krijgen dan he) ... want dan zijn fruitontbijten en dingen als SlimFit shakes wel een eerste stap naar wat meer (dat maagoprekken verhaal)

Ik zou toch een keer met iemand gaan praten die er verstand van heeft, en anders wil ik wel aan die vriendin vragen wat haar schema was

Edit: het was btw niet Liebe die dacht dat het een slowchat was he Miss Er zijn dr vandaag 2 nieuwe bij gekomen en die andere verwarde het met een SC.
pi_50388480
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 21:50 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Maar afvallen lijkt me niet helemaal haar probleem ...

@Liebe: kan je trouwens wel drinken? (zonder kotsneigingen te krijgen dan he) ... want dan zijn fruitontbijten en dingen als SlimFit shakes wel een eerste stap naar wat meer (dat maagoprekken verhaal)

Ik zou toch een keer met iemand gaan praten die er verstand van heeft, en anders wil ik wel aan die vriendin vragen wat haar schema was
dat klopt
maar vond het wel weer typisch voor ons zustertopic

en ik zou zeker aanraden om met een professioneel iemand te gaan praten
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 juni 2007 @ 21:52:50 #90
163650 Greys
pi_50388525
quote:

[..]

Ik heb net ook in het diEetclub topic gepost of het een slowchat topic was
Of bedoelde je mij ook?

Enneh... Conleche, hoe 'oud' is oud? Ik ben 33
Zullen wij dan maar een haak-clubje beginnen hier tussen die twintigers?

Miss-S, bedankt voor je antwoord! Zo ga ik het denk ik ook maar doen. Ik wilde driftig gaan Sonja Bakkeren, maar ik ga dat maar gewoon als leidraad gebruiken en me er niet strikt aan houden, want die boodschappenlijstjes zijn me veel te uitgebreid.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 juni 2007 @ 21:54:05 #91
163650 Greys
pi_50388584
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 21:50 schreef Chicolate het volgende:
Edit: het was btw niet Liebe die dacht dat het een slowchat was he Miss Er zijn dr vandaag 2 nieuwe bij gekomen en die andere verwarde het met een SC.
Moi is 'die andere'
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_50388619
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 21:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Of bedoelde je mij ook?

Miss-S, bedankt voor je antwoord! Zo ga ik het denk ik ook maar doen. Ik wilde driftig gaan Sonja Bakkeren, maar ik ga dat maar gewoon als leidraad gebruiken en me er niet strikt aan houden, want die boodschappenlijstjes zijn me veel te uitgebreid.
ja ik bedoelde jou
het lijkt daar ook meer een slowchat topic dan iets anders daarom is dieet club ook eet club geworden

kan je een posten wat je op een dag eet?
pi_50388629
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 21:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Of bedoelde je mij ook?

He, he, eindelijk ook een dertiger! Ik ben 38. En haken kan ik ook nog wel denk ik
pi_50388650
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 21:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Moi is 'die andere'
Weet ik ... had ik al gezien ...

(en btw, zeg maar niet tegen dr dat je Sonja goed vindt, ze is dr uhm niet zo dol op hihi)
  dinsdag 12 juni 2007 @ 21:56:18 #95
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_50388698
Haha oh het valt nog mee dus!
Ik voel me altijd zo'n broekie op FOK!

Ja ik probeer echt regelmatig te eten enzo, maar deze week tentamens en dan schiet dat er ook nog wel eens bij in. Ben zelf trouwens nooit flauwgevallen, en hoop ook niet dat het zo ver gaat komen. Ik word nog wel gewoon ongesteld, ja. Of nouja, ik ben aan de pil, dus van écht ongesteld kan je dan toch niet spreken? Maargoed, zo ver is het bij mij niet hoor En ik doe er ook zoveel mogelijk aan om sowieso gezond te eten en voedingsstoffen enzo binnen te krijgen. Zij het met moeite.

Ben alleen nogal een chagrijnige trut hierdoor haha, tegenover mensen uit men omgeving.
pi_50388738
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 21:55 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Weet ik ... had ik al gezien ...

(en btw, zeg maar niet tegen dr dat je Sonja goed vindt, ze is dr uhm niet zo dol op hihi)
ik heb niets meer tegen sonja
heb nu eens een boek van der door gelezen
maar ben wel tegen mensen die roepen dat ze sonja doen en daarna gewoon door blijven vreten met net wat ze willen
pi_50388747
quote:

[..]

ehm, dank je, maar ik ben wel 17 kilo kwijt... Niet succesvol genoeg voor jou misschien, maar voor mij zeker wel...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_50388847
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 21:57 schreef teigan het volgende:

[..]

ehm, dank je, maar ik ben wel 17 kilo kwijt... Niet succesvol genoeg voor jou misschien, maar voor mij zeker wel...
nu nog de volgende 17
pi_50388931
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 21:59 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nu nog de volgende 17
Wat heb je nou de laatste twee dagen?? Je loopt maar te jennen. Echt niet meer leuk hoor!
pi_50388967
Gaan we weer

*zucht*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')