abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50368885
Vervolg van Fok Dieetclub deel 166

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in #63 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in Di-eetclubmeeting XXIII

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki
  † In Memoriam † dinsdag 12 juni 2007 @ 12:55:34 #2
43556 miss_dynastie
pi_50368975
Lekker Omearos
Ik heb heel veel zin in komkommer met knoflook, maar ik doe het maar niet met het oog op de vergadering (inclusief fluisteren met de hoofden dicht bij elkaar ) van vanavond.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 13:04:55 #3
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_50369293
Ik ben niet zo'n fruitsalade liefhebber, doe mij maar een Ceasar Salad.

Gisteren wel verse sap gemaakt met de juicer, dat vind ik dan wel weer lekker.
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_50371543
TVP'tje

ik ga zo even met poes naar de dierenarts, ik vertrouw het toch niet helemaal
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_50371653
tvp en teigan vertel strakkies even wat er aan de hand was met de poes.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_50372034
tvp

Teigan, en nu maar hopen dat je kat niks heeft!
It is your friends who make your world!
pi_50372332
Voor Ymke een
Voor Freecell een
Voor Attrimar een
Voor mezelf een

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_50373348
Poes had 40,5 graden, dus flinke koorts..

Het is niet duidelijk of ze in infectie of een virus heeft, maar ze heeft antibiotica gekregen, en ze moet de komende dagen flink vooruit gaan... Anders moeten we terug.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_50373414
Klinkt goed omearos, die salade.

Beterschap voor de poes.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 12 juni 2007 @ 14:57:04 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_50373491
Beterschap beestje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50373611
beterschap voor de poes teigan, en sterkte
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_50374123
Beterschap en sterkte voor de poes Teigan.
Vriendje lief is in de ziektenwet. Hij heeft wondroos aan zijn been.
Vorige week was hij goed ziek, en toen zat er donderdag een flinke rode pijnlijke plek op zijn scheenbeen. We hebben het donderdag en vrijdag maar ff aangekeken, maar zaterdag zijn we toch maar naar de huisartsenpost gegaan. Volgens daar mocht hij gewoon alles doen etc, maar na veel lopen (normaal, maar lijkt nu veel) deed het pijn, en werdt het roder. Maandag naar de huisarts geweest, en die vertelde dat hij maar eens moest gaan rusten (en dat kan hij zo goed.. niet dus ).
Nu zit hij dus al vanaf gisteren grotendeels op de bank, en hij wordt er echt niet gezelliger op

(phoe lange tvp)
  dinsdag 12 juni 2007 @ 15:17:59 #13
35189 Troel
scherp en bot
pi_50374223
Ik heb net vijf uur liggen slapen

Heerlijk!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50374261
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:17 schreef Troel het volgende:
Ik heb net vijf uur liggen slapen

Heerlijk!
* teigan jaloers is...

Ik heb zo'n vermoeden dat ik de komende week heel weinig slaap krijg, wil ik alles op tijd afhebben..
pi_50374830
wel een goede naamsverandering voor dit topic
  † In Memoriam † dinsdag 12 juni 2007 @ 15:37:22 #16
43556 miss_dynastie
pi_50374880
Arme poezel, da's niks, ziek zijn met dit weer. Beterschap
pi_50374940
Teigen: beterschap voor de kat!

Ik ben nu geen salade maar een perenijsje aan het eten
  dinsdag 12 juni 2007 @ 15:42:26 #18
35189 Troel
scherp en bot
pi_50375076
Rewimo belt net dat ze zo ongeveer anderhalve baan heeft

De sollicitatie van vandaag ging super. Nu morgen afwachten en dan misschien wel kiezen tussen 2 banen.

Hoezo het lekker voor elkaar hebben
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50375147
Goed gedaan Rewimo!!

ik ga zo weer een sollicitatiebrief uitprinten, ondertekenen en posten..
Ben benieuwd wat daar uitkomt, aangezien mijn andere sollicitatie lijkt te stranden...
  dinsdag 12 juni 2007 @ 15:49:10 #20
79550 Ymke
your ghost
pi_50375365
Wat lekker voor Rewimo
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_50375488
Hm, correctie, mijn andere sollicitatie is gewoon nog bezig...
Alleen zeiden ze in de brief dat de gesprekken begin juni zouden zijn, en is dat dus niet zo..
Ik moet dus nog een weekje afwachten..
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:04:02 #22
79550 Ymke
your ghost
pi_50375892
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:52 schreef teigan het volgende:
Hm, correctie, mijn andere sollicitatie is gewoon nog bezig...
Alleen zeiden ze in de brief dat de gesprekken begin juni zouden zijn, en is dat dus niet zo..
Ik moet dus nog een weekje afwachten..
Waar solliciteer je op/ voor?
pi_50376198
eerstegraads docent scheikunde ymke..

Maar jammergenoeg zijn er niet zoveel vacatures in het noorden van het land..
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:20:24 #24
79550 Ymke
your ghost
pi_50376569
Dat is dan wel zonde zeg , dat je uberhaupt iets van scheikunde snapt , ik haalde niet hoger dan een 3 op de middelbare school
pi_50376727
Ik heb het zelfs 5,5 jaar ofzo gestudeerd.. Toen overgestapt op de lerarenopleiding, bevalt een stuk beter..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')