* teigan jaloers is...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:17 schreef Troel het volgende:
Ik heb net vijf uur liggen slapen
Heerlijk!
Waar solliciteer je op/ voor?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:52 schreef teigan het volgende:
Hm, correctie, mijn andere sollicitatie is gewoon nog bezig...
Alleen zeiden ze in de brief dat de gesprekken begin juni zouden zijn, en is dat dus niet zo..
Ik moet dus nog een weekje afwachten..
Ik moet eerst maar eens zien hoe alles gaat lopen straks , maar me ergens op gaan werpen kan geen kwaad lijkt mequote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:27 schreef teigan het volgende:
Ja, daar moet je echt tijd voor maken dan..
Lesgeven is wel leuk, al zal jij dan met een oudere leeftijd te maken krijgen..
ik zit echt in de categorie 15-18 straks..
Jawel , ik weet het ook wel , maar je komt zo ook eens een heel andere kant van jezelf tegen , ik heb geloof ik in mn hele leven niet zoveel gejankt als de afgelopen dagenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:33 schreef teigan het volgende:
Ymke, het gaat over, echt waar...
En ooit gaat het over in berusting, en het besef dat je zonder hem ook eigenlijk wel een heel leuk leven kan hebben..
Maar het kan even duren.. Geef het de tijd, en zorg dat je je ei kwijtkan..
Hoe noordelijk moet het noorden zijn? Anders weet ik wel een paar middelbare scholen in Almere die op zoek zijn naar docenten. Van 1 weet ik zeker dat ze een 1e graads docent sk nodig hebben, kan je de site wel geven als Almere niet te ver weg isquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:11 schreef teigan het volgende:
eerstegraads docent scheikunde ymke..
Maar jammergenoeg zijn er niet zoveel vacatures in het noorden van het land..
Hoelang loop je in les 1? Lijkt me ook wel lekker om aan te beginnen maar ik kan echt absoluut niet hardlopen , sukkeldrafje kost me al moeitequote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:07 schreef omearos het volgende:
Ik heb hardgelopenLes 1
![]()
Pff, wat heb ik een slechte conditie![]()
Vrijdag les 2, ben benieuwd
Nou nou poeh poeh kiezen uit 2 geweldige dingen , kut voor jequote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:29 schreef Rewimo het volgende:
Even zwaaien vanuit Duiven
Ik ben blij!Pak van mijn hart dat ik in elk geval een baan heb hier. En als ik die andere ook zou kunnen krijgen wordt het nog best lastig kiezen
Hoppa!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:29 schreef Rewimo het volgende:
Even zwaaien vanuit Duiven
Ik ben blij!Pak van mijn hart dat ik in elk geval een baan heb hier. En als ik die andere ook zou kunnen krijgen wordt het nog best lastig kiezen
Ja, vreselijk gewoonquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:42 schreef Ymke het volgende:
Nou nou poeh poeh kiezen uit 2 geweldige dingen , kut voor je![]()
Ik kan niet zien of er een blauwe plek zitquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:54 schreef Ymke het volgende:
Spuiten kan best wat pijn doen , misschien heeft de arts een bloedvat geraakt , heb je een blauwe plek? Of voel je een harde bult/ schijf in je bil?
Jawel, maar dan moet ik op de badrand gaan klimmen enzoquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:04 schreef Ymke het volgende:
Je hebt toch wel een spiegel?? Anders wil ik je wel komen spuiten
Ho ho ik ben geen iedere idioot .ik ben al 23 jaar zuster hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Jawel, maar dan moet ik op de badrand gaan klimmen enzo
Mag een ander ook spuiten dan? Ik dacht dat de huisarts dat moest doen. Ik heb voor de volgende twee spuiten al wel een afspraak staan hoor, maar voor de Vitamine D dus niet en voor de rest van de spuiten (zal wel eens per maand worden ofzo), ook niet. In principe zou ik dus iedere idioot kunnen vragen te spuiten (die er enigszins verstand van heeft?)
De fraxiparine mocht ik toen zelf spuiten, maarja, in je buik spuiten is handiger dan in je bil.
Ik ga zo snel , ik bep sinds kort hele topics volquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:11 schreef Levitation het volgende:
tvp
Gaan jullie nu zo snel, of ben ik zo weinig online?![]()
Ik had het over idioten die er enigszins verstand van hebbenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:12 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ho ho ik ben geen iedere idioot .ik ben al 23 jaar zuster hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |