quote:Op donderdag 5 april 2007 21:30 schreef octopussy het volgende:
Ga jij die kookworkshop doen en dan ga ik ondertussen de wijnproefworkshop doen![]()
en dan eten we samen jouw eten op![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb jij zo'n vertrouwen in mijn kookkunsten?![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Je zou anders ook iets kleiner kunnen gaan wonen ja, rewimo
quote:
I think I'll manage...quote:Op donderdag 5 april 2007 21:56 schreef Liejannuh het volgende:
Nog meer mensen tips nodig om 2 euro per week te besparen om apart te kunnen zetten voor de 5-jaar-jubileum-meeting?
Jij pikt natuurlijk iedere week een paar losse euro's uit de portemonee van Jarno.quote:
Voor Troel graag de cursus 'kip, patat en appelmoes'quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:37 schreef Troel het volgende:
Ik ben in voor een kookcursus, maar ik eet geen vis en drink geen alcohol en houd niet van lams of schaapsvlees en en en en en
Dan zien we wat daar werkelijk allemaa in gaatquote:
Wil jij dat nog even in de OP knallen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:11 schreef Isabeau het volgende:
Dan zien we wat daar werkelijk allemaa in gaat![]()
Even denken, meetings die we aan het 'plannen' zijn:De bijzondere Troel-gaat-straks-trouwen 'meeting' in Assen met aansluitend eten bij Isabeau. (21 april) Een strandwandeling, wii-meeting bij Liejannuh. (lente/zomer) Een barbecue, latenwehopendatereenzwembadkomt weekend bij Rewimo. (eind van de zomer) Een 5-jaars meeting met eventueel kookworkshop (andere suggesties welkom) (september)
DrukMaar wèl leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |