quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:10 schreef Troel het volgende:
OK, het wordt gewoon oktober.
7 oktober
pandorah
Troel
teigan
14 oktober
pandorah
Troel
teigan
28 oktober
pandorah
Troel
teigan
Tja, dan zal mijn vriend iemand anders op vakantie moeten meenemen... vrijwilligers?quote:
Nou... bijna net zo leuk... echt niet!quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:30 schreef Levitation het volgende:
Maar, da's natuurlijk bijna net zo leuk als met jullie gaan eten!![]()
Ik kan niet mee naar de meet, want ik moet helaas naar Hong Kong.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Tja, dan zal mijn vriend iemand anders op vakantie moeten meenemen... vrijwilligers?![]()
Je zult wel verder gaan dan alleen Hongkong, hoor... Als je met 'm meegaat zul je ook mee naar Nieuw Zeeland moeten. Arme jij.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik kan niet mee naar de meet, want ik moet helaas naar Hong Kong.
Sorry, mensjes.
Geregeld
Misschien kan ik dat net aan... nou ja, vooruit. Zodat jij mee kan naar de meet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je zult wel verder gaan dan alleen Hongkong, hoor... Als je met 'm meegaat zul je ook mee naar Nieuw Zeeland moeten. Arme jij.![]()
Je bent een schatquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien kan ik dat net aan... nou ja, vooruit. Zodat jij mee kan naar de meet.
Geen idee, weet jij het?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:38 schreef octopussy het volgende:
wat is er in september dan?
Dan ben ik met vakantiequote:Op donderdag 20 juli 2006 21:38 schreef octopussy het volgende:
wat is er in september dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |