Omdat ik een stuk minder snel liepquote:Op zondag 28 mei 2006 22:50 schreef Isabeau het volgende:
miss_dynastie: waarom duurde de terugreis langer dan?
Ah! Ik was al bang dat de NS vervelend was geweestquote:Op maandag 29 mei 2006 08:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Omdat ik een stuk minder snel liep![]()
Ik ga mee, troel
Even de Dom beklimmenquote:Op maandag 29 mei 2006 12:20 schreef octopussy het volgende:
Ik wil ook spare-ribs![]()
![]()
En wat lichamelijke activiteit daarvoor is misschien niet verkeerd.![]()
Ik zou het ook niet redden hoorquote:Op maandag 29 mei 2006 12:32 schreef octopussy het volgende:
[..]
Mmm tja, de vraag is of dat wel verstandig is voor iemand van 100+ kilo (ivm knieen enzo).
Ik ga ook geen spare ribs etenquote:Op maandag 29 mei 2006 11:56 schreef Troel het volgende:
Er zijn ook andere dingen dan spareribs hoor
Het is gewoon een grillrestaurant, maar wel die waar ze de lekkerste ribs hebben uit de omgeving.
quote:Ik heb overigens definitief hier op mijn werk afgezegd voor het zeilen.
Je gaat binnen een week van mij horen.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:08 schreef Pandorah het volgende:
Wil je (of Isabeau) het lijstje voor de chocademeet dan nog aanpassen? Van Kleintje weten we niet of ze nog meegaat. Liejannuh gaf aan dat ze ovb mee wilt.
Liejannuh: wil je dan uiterlijk 3 weken van te voren doorgeven of je mee wilt? Anders zeg ik twee weken van te voren die laatste plek op.
Ik sta d'r prachtig opquote:Op maandag 29 mei 2006 20:05 schreef octopussy het volgende:
De foto's van de Austerlitz meeting staan inmiddels online op mijn website![]()
Je kan er ook wat anders eten dan ribs hoor, ook biefstukken, entrecots, zalmmoten etc (zie hun website in de OP).quote:Op maandag 29 mei 2006 22:10 schreef Fannetje het volgende:
Ik lust geen spareribs, maar ik neem aan dat je daar ook wel iets anders kunt eten
Verder lijkt me dat Utrecht-idee ook wel heel leuk! Wanneer waren jullie dat van plan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |