abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21600849
Een Eftelingmeeting? *klik*
Hallo en welkom in het Fok! DieetclubEftelingmeetingtopic. De 4e Dieetclubmeeting alweer
Deel 1 over deze meeting staat hier: Fokdieetclub "Efteling" Meeting deel IV

uh....deel 4?
Jaja, we zijn al drie keer eerder met een groepje van de fok! dieetclub op pad geweest
Dieetclubmeeting I in Burger's Zoo op 29-11-03 - Beestachtig gezellige meeting.
Dieetclubmeeting II in Sanadome op 20-03-04 - Een gezonde zwemmeeting.
Dieetclubmeeting III in Den Haag op 10-07-04 deel I en deel II - Gezellige smulmeeting met politiek tintje.

Ah, vandaar deel 4. Maar wat is de Dieetclub dan?
De dieetclub is zo'n 2,5 jaar geleden begonnen en bestaat uit leuke en enthousiaste fokkers die elkaar steunen bij het afvallen. En het werkt prima! Kom anders eens kijken in de dieetclub: Fokdieetclub deel 48

Maar ik ben vooral in de Efteling geïnteresseerd
Oh...Nou ja, we gaan dus naar de Efteling toe en we zijn allemaal te dik (op een enkele succesvolle lijner na) en hebben het veel over lijnen en dieten, dus als je daar tegen kan... Na de Efteling gaan we uit eten bij De Eeterij. Maar of ze ook chocoladetaart hebben...

Chocoladetaart?!?
Ja, lekker hoor Tot nu toe bij alle meetings de traditionele chocolade-taart afsluiting gehad.

Wanneer gaan jullie dan dan?
11 september 2004.

En wie gaan er mee?
Isabeau
Faithy
YPPY
Fannetje
Riann
Pandorah
Funnie (twijfelt nog)
stoopkind
minkeltje

Maar ik ben niet te dik...
Ja eh...dan weet ik het ook niet.

[ Bericht 4% gewijzigd door stoopkind op 29-08-2004 10:45:43 ]
pi_21600888
Ik heb de OP uit het vorige topic gekopieerd, dus de linkjes doen het nog niet en ik weet ook niet of het lijstje met wie mee gaat wel klopt.
Wie kan mij helpen?
pi_21600930
die linkjes kan ik ook niet. Lijstje van mensen die meegaan klopt niet meer, Miss Dynastie, Bolletje, Ripley, Meimeltje en teigan moeten eraf.
pi_21601936
TVP
pi_21604984
quote:
funnie als je echt krap bij kas zit wil ik best wel mee betalen aan het vervoer als ik met je mee kan rijden. Dat ik jou bijv, het geld geef wat ik anders aan de NS had moeten betalen.
Hoi Stoopkind. Nee, je hoeft mij niets te betalen. Dat vind ik onzin. Want ik rij er zelf ook gratis heen. Vandaar dat ik dat wel kon opbrengen en evenals gekregen efteling kaartje voor mijn verjaardag.

pi_21610136
Ik heb er al reuze veel zin an
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 29 augustus 2004 @ 01:08:59 #7
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_21611428
Hm , sta niet meer in t lijstje

Ik ben ongewensttttttttt
Zeg meneer Minkeltje hebben wij gedronken?
Ach agent, slechts de golven zullen zeggen.....!
pi_21614326
kan jij niet lezen minkeltje
pi_21617193
ik moet helaas afzeggen

ik heb door een financiele crisis niet eens geld om in mijn nicotine behoefte te voorzien...

dus ik moetde volgende keer maar weer meegaan...

dat betekent dat je niet mee kan rijden Minkeltje... sorry

Veel plezier allemaal..

Ik ga nu een week zeilen (ja, daar ging de rest van mn geld heen)....

dus tot ooit online enzo..

Doei.
pi_21617308
Jammer, Faithy, andere keer beter
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_21620062
Meegaanders:

Isabeau
Yppy
Fannetje
Funnie
Ripley ( ze heeft zich na de aanmelding niet meer laten zien)
Minkeltje
Stoopkind
Pandorah
Octopussy
Riann

Heb ik het zo goed?

Minkeltje ik kom redelijk langs vlaardingen, dat is voor mij niet echt een omweg. Dus als je mee wil rijden is dat geen probleem (tenzij Isabeau er moeite mee heeft ). Mail even je adres naar mijn e-mail (staat in profiel).

Isabeau ik dacht dat we om 11 uur afgesproken hadden bij de entree van de efteling toch? In dat geval wil ik rond 9.30 vertrekken van huis. Ik weet niet waar je precies verblijft, maar ik kan je dan oppikken met de auto. E-Mail maar je adres (in Den Haag dan ) als je dat wilt, mijn e-mail staat nu in mijn profiel.
pi_21625204
Zullen we vanaf Den Bosch centraal dan rond half 11 vertrekken? Moet te doen zijn toch? Als het niet te druk is bij het parkeren zeker.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_21636677
Ik zit aan de Lisztstraat in Loosduinen, is dat een vervelende oppikplek?
pi_21637047
Oké, ik begrijp dat er nu 9 mensen meegaan, waarvan er 8 mee gaan eten? Dan kan ik nl. reserveren! Ik denk dat we het beste op tijd kunnen gaan eten (dat betekent bij de eeterij zes uur geloof ik... het is daar óf zes uur óf acht uur... en acht uur redden we niet ivm iig Riann die nog naar huis moet met de trein!)
Dan kom ik wel bij de tijd dat we hebben afgesproken om bij de Efteling te zijn, is 11.00 dan nl. niet een beetje laat? Het park is al om 10.00 open, dus wat mij betreft spreken we wat eerder af, anders wordt het zó'n kort dagje... maar ik heb makkelijk praten, ik woon niet zo ver weg!
Zeg het maar!
pi_21637156
Wat mij betreft is 9 of 10 uur ook goed. Dat is misschien wel handig ivm het wachten op mensen die door file/vertragingen oid later komen. De wekker gaat de hele nacht door.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_21637427
YPPY bedoel je vanaf Den Bosch met de auto verder naar de Efteling.

Het is niet helemaal zeker of ik met de trein kom. Want Minkeltje wil me misschien ophalen maar ik weet niet wat hij nou doet nu dat octopussy heeft aangeboden minkeltje op te halen. Maar dat horen jullie van eigens.
pi_21637474
Ik rijd inderdaad langs Den Bosch en dan naar de Efteling. Afspreken om 10 uur bij de Efteling vind ik ook goed. De tijd maakt voor mij niet uit. Ik word toch wel boos op de wekker als die gaat.
*OUD heilige*
pi_21637670
als ik met de trein kom dan kom ik ook naar den bosch maar dat horen jullie zo snel mogelijk
pi_21638447
wow , vroeg!!!

Ik ga ff kijken hoelang dat rijden is vanuit hiero!
pi_21639239
minkeltje komt mij ophalen en brengt me thuis. Dus met het eten hoeft het niet zo vroeg dus om mijn trein te halen en dan komen we ook niet naar den bosch dan rijden we meteen vanuit ons naar de efteling. Spreken we dan 10 uur of half 11 af bij de efteling voor????????
pi_21639426
OK, ik begrijp dat nu iedereen met de auto komt? Da's heel gunstig, want dan kunnen we ook wat later gaan eten (scheelt een hoop gehaast in de Efteling enzo ). Maar zoals ik al zei wordt het dan 8 uur, want bij de eeterij kun je niet om bijv. 7 uur reserveren. Is dat voor iedereen oké?
pi_21639600
Ik vind het okay. Het staat nu vast dat ik met minkeltje mee ga want hij had me een smsje gestuurd

Ik heb er al heel veel zin in. deze week maar eens kaartje bij de AH gaan halen
pi_21640904
Ik weet nog niet of ik met de auto kom. Naar Den Bosch ga ik liever met de trein dan met de auto ook want die A2 is echt een rotweg... YPPY: 10.00 bij Den Bosch CS vind ik goed hoor .
En 20.00 reserveren vind ik weer een beetje laat worden omdat ik wel weer een beetje op tijd thuis wil zijn. Liefst dus om 18.00 dus .
pi_21641615
Ok, 18.00 reserveren dus. Maar dan zou ik wel graag om 10.00 afspreken bij de Efteling, dus om 9.30 in Den Bosch?
pi_21641895
Wat mij betreft prima!
Kuch, ik kan niet lezen
9.30 Den Bosch CS dus! Waar (voor (bij busstation) of achter)?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')