Liejannuh had het gisteren over een Culturele Appeltaart Meet. Dat klinkt me wel als gebak in de oren!quote:Op maandag 12 februari 2007 15:27 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben niet zo van de sauna. Maar andere meets
Bij Zoetermeer!quote:Op maandag 12 februari 2007 15:59 schreef Troel het volgende:
Een blauwe vraag voor Triviant:Waar ligt Bleiswijk
quote:Onder de vlaggen van de deelnemende landen, wachten twee hete sauna's voor de moedige deelnemers. In het begin is het 100 - 110 C binnen, en op de stenen van de saunakachel wordt automatisch iedere 30 seconden een halve liter water gegooid. En daarvan komt de 'löyly' (de stoom). Een deelnemer moet alleen recht zitten - en de loyly langer kunnen volhouden, dan de andere in die sauna... Klinkt dit gemakkelijk? Dat is het toch niet!
Ik als (ex)Zoetermeerder zou Gemeente Lansingerland ergens in Groningen/Drenthe gezocht hebben.quote:
Ok, dit verklaart wel waarom ik de naam niet ken:quote:Op maandag 12 februari 2007 16:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind eigenlijk ook dat gemeenten de naam van de grootste plaats dienen te dragen. Zo snapt geen mens het meer, zelfs oud-bewoners niet
Ik schrok al.quote:Op 1 januari 2007 is de gemeente Bleiswijk samengegaan met de gemeenten Bergschenhoek en Berkel en Rodenrijs in de nieuwe gemeente Lansingerland.
April? Mei?quote:Op maandag 12 februari 2007 18:35 schreef Troel het volgende:
En zullen we het volgende weekendje ook alvast plannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |