Liejannuh had het gisteren over een Culturele Appeltaart Meet. Dat klinkt me wel als gebak in de oren!quote:Op maandag 12 februari 2007 15:27 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben niet zo van de sauna. Maar andere meets
Bij Zoetermeer!quote:Op maandag 12 februari 2007 15:59 schreef Troel het volgende:
Een blauwe vraag voor Triviant:Waar ligt Bleiswijk
quote:Onder de vlaggen van de deelnemende landen, wachten twee hete sauna's voor de moedige deelnemers. In het begin is het 100 - 110 C binnen, en op de stenen van de saunakachel wordt automatisch iedere 30 seconden een halve liter water gegooid. En daarvan komt de 'löyly' (de stoom). Een deelnemer moet alleen recht zitten - en de loyly langer kunnen volhouden, dan de andere in die sauna... Klinkt dit gemakkelijk? Dat is het toch niet!
Ik als (ex)Zoetermeerder zou Gemeente Lansingerland ergens in Groningen/Drenthe gezocht hebben.quote:
Ok, dit verklaart wel waarom ik de naam niet ken:quote:Op maandag 12 februari 2007 16:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind eigenlijk ook dat gemeenten de naam van de grootste plaats dienen te dragen. Zo snapt geen mens het meer, zelfs oud-bewoners niet
Ik schrok al.quote:Op 1 januari 2007 is de gemeente Bleiswijk samengegaan met de gemeenten Bergschenhoek en Berkel en Rodenrijs in de nieuwe gemeente Lansingerland.
April? Mei?quote:Op maandag 12 februari 2007 18:35 schreef Troel het volgende:
En zullen we het volgende weekendje ook alvast plannen
ja, gaan we gezellig met jou mee op huwelijksreis... Zal Bert vast gezellig vinden...quote:
Joehoe, als je tot de zomer wacht heb ik een leuke locatie voor julliequote:Op maandag 12 februari 2007 18:48 schreef Troel het volgende:
Oew, dat wordt dus een hemelvaartsdag-pinksteren-kampeerarrangementmeeting!
Nog niet helemaal fit, maar stukken beter dan vanochtend. Geen griep dus gelukkigquote:Op maandag 12 februari 2007 19:49 schreef Isabeau het volgende:
hoi! voel je je al wat beter?
Dan moeten we daar ook nog maar weer naartoe, ik ben lang niet overal geweest in Elysiumquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:45 schreef Jojogirl het volgende:
Oe Elysium, daar ben ik helemaal fan van.
Die van jou zijn ook erg leuk!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:44 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb geen bezwaren ontvangen tegen het plaatsen van een linkje naar mijn verslag van het weekend (met foto's) dus bij deze:
http://marjolengerbert.we(...)n_groenlo/index.html
Leuke foto's trouwens, Levitation!
Het weekend was gewoon gaaf!quote:
Ik ben wel benieuwd naar bubbelbadfoto's waar ik ook op staquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:13 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb overigens nog wat meer foto's, met name van Marchien en haar cadeautjes en van het bubbelbad, maar met de eerstgenoemden werd de weblog een beetje een Marchien-overkill (;)) en de laatstgenoemden vond ik niet echt geschikt om op een website te zetten
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:13 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb overigens nog wat meer foto's, met name van Marchien en haar cadeautjes en van het bubbelbad, maar met de eerstgenoemden werd de weblog een beetje een Marchien-overkill (;)) en de laatstgenoemden vond ik niet echt geschikt om op een website te zetten
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:15 schreef Levitation het volgende:
Vick was gisteren ziek thuis en heeft toen uit verveling flimpjes en foto's zitten kijken. Hij vertelde verguld dat hij een kwart seconde borst had gezien.
![]()
Jawel, op zaterdagavond.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:17 schreef teigan het volgende:
Volgens mij hebben wij het bubbelbad ook niet gedeelt fannetje, of heb ik dat mis?
Hm, hier ook een vriendje wat helemaal opleeft ibj het idee van een wat blotere foto... Dat filmpje lijkt hem ook wel wat geloof ik....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:29 schreef Fannetje het volgende:
Ja hoor, die zijn best leuk!Alleen een beetje bloot. Vick zou er blij mee zijn, zeg maar
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:29 schreef Fannetje het volgende:
Ja hoor, die zijn best leuk!Alleen een beetje bloot. Vick zou er blij mee zijn, zeg maar
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:29 schreef Fannetje het volgende:
Het was er een beetje mistig van de stoom zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:44 schreef omearos het volgende:
Volgende keer toch maar kijken wat ik fotografeer voor ik op het knopje druk
gelukkig maarquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:22 schreef Fannetje het volgende:
Nah, het valt wel mee hoor, maar van één van de dames is duidelijk een stukje borst te zien. En om dat nou open en bloot op een forum te zetten...
Balkje ervoor?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:22 schreef Fannetje het volgende:
Nah, het valt wel mee hoor, maar van één van de dames is duidelijk een stukje borst te zien. En om dat nou open en bloot op een forum te zetten...
Ik dacht in Klussen & Wonenquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:18 schreef Troel het volgende:
Moet dat in SEX?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:29 schreef Pandorah het volgende:
Even een schopje.
Gaan we nog naar de sauna? Ik kan namelijk inmiddels niet meer in het weekend van 17/18 maart.
Maart:
3/4: Troel, omearos, teigan
10/11: occy, omearos,
17/18: Isabeau, occy, omearos, teigan(alleen de 17de)
24/25: Isabeau, Troel, occy, Pandorah, teigan
De 24e heb ik trouwens nog een badmintonfeestje. Maar dat is pas laat in de avond en ik mag introducees meenemen![]()
Och hemel, heeft Sebbo je meegesleeptquote:Op maandag 12 maart 2007 19:22 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga de 22e naar de Scissor Sisters en de 21e niet naar Assen.
Ergo, hou geen rekening met mij.
Ja zoiets.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och hemel, heeft Sebbo je meegesleept![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |