quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:13 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb overigens nog wat meer foto's, met name van Marchien en haar cadeautjes en van het bubbelbad, maar met de eerstgenoemden werd de weblog een beetje een Marchien-overkill (;)) en de laatstgenoemden vond ik niet echt geschikt om op een website te zetten
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:15 schreef Levitation het volgende:
Vick was gisteren ziek thuis en heeft toen uit verveling flimpjes en foto's zitten kijken. Hij vertelde verguld dat hij een kwart seconde borst had gezien.
![]()
Jawel, op zaterdagavond.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:17 schreef teigan het volgende:
Volgens mij hebben wij het bubbelbad ook niet gedeelt fannetje, of heb ik dat mis?
Hm, hier ook een vriendje wat helemaal opleeft ibj het idee van een wat blotere foto... Dat filmpje lijkt hem ook wel wat geloof ik....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:29 schreef Fannetje het volgende:
Ja hoor, die zijn best leuk!Alleen een beetje bloot. Vick zou er blij mee zijn, zeg maar
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:29 schreef Fannetje het volgende:
Ja hoor, die zijn best leuk!Alleen een beetje bloot. Vick zou er blij mee zijn, zeg maar
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:29 schreef Fannetje het volgende:
Het was er een beetje mistig van de stoom zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:44 schreef omearos het volgende:
Volgende keer toch maar kijken wat ik fotografeer voor ik op het knopje druk
gelukkig maarquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:22 schreef Fannetje het volgende:
Nah, het valt wel mee hoor, maar van één van de dames is duidelijk een stukje borst te zien. En om dat nou open en bloot op een forum te zetten...
Balkje ervoor?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:22 schreef Fannetje het volgende:
Nah, het valt wel mee hoor, maar van één van de dames is duidelijk een stukje borst te zien. En om dat nou open en bloot op een forum te zetten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |