* teigan jaloers is...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:17 schreef Troel het volgende:
Ik heb net vijf uur liggen slapen
Heerlijk!
Waar solliciteer je op/ voor?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:52 schreef teigan het volgende:
Hm, correctie, mijn andere sollicitatie is gewoon nog bezig...
Alleen zeiden ze in de brief dat de gesprekken begin juni zouden zijn, en is dat dus niet zo..
Ik moet dus nog een weekje afwachten..
Ik moet eerst maar eens zien hoe alles gaat lopen straks , maar me ergens op gaan werpen kan geen kwaad lijkt mequote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:27 schreef teigan het volgende:
Ja, daar moet je echt tijd voor maken dan..
Lesgeven is wel leuk, al zal jij dan met een oudere leeftijd te maken krijgen..
ik zit echt in de categorie 15-18 straks..
Jawel , ik weet het ook wel , maar je komt zo ook eens een heel andere kant van jezelf tegen , ik heb geloof ik in mn hele leven niet zoveel gejankt als de afgelopen dagenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:33 schreef teigan het volgende:
Ymke, het gaat over, echt waar...
En ooit gaat het over in berusting, en het besef dat je zonder hem ook eigenlijk wel een heel leuk leven kan hebben..
Maar het kan even duren.. Geef het de tijd, en zorg dat je je ei kwijtkan..
Hoe noordelijk moet het noorden zijn? Anders weet ik wel een paar middelbare scholen in Almere die op zoek zijn naar docenten. Van 1 weet ik zeker dat ze een 1e graads docent sk nodig hebben, kan je de site wel geven als Almere niet te ver weg isquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:11 schreef teigan het volgende:
eerstegraads docent scheikunde ymke..
Maar jammergenoeg zijn er niet zoveel vacatures in het noorden van het land..
Hoelang loop je in les 1? Lijkt me ook wel lekker om aan te beginnen maar ik kan echt absoluut niet hardlopen , sukkeldrafje kost me al moeitequote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:07 schreef omearos het volgende:
Ik heb hardgelopenLes 1
![]()
Pff, wat heb ik een slechte conditie![]()
Vrijdag les 2, ben benieuwd
Nou nou poeh poeh kiezen uit 2 geweldige dingen , kut voor jequote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:29 schreef Rewimo het volgende:
Even zwaaien vanuit Duiven
Ik ben blij!Pak van mijn hart dat ik in elk geval een baan heb hier. En als ik die andere ook zou kunnen krijgen wordt het nog best lastig kiezen
Hoppa!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:29 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben blij!Pak van mijn hart dat ik in elk geval een baan heb hier. En als ik die andere ook zou kunnen krijgen wordt het nog best lastig kiezen
Ja, vreselijk gewoonquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:42 schreef Ymke het volgende:
Nou nou poeh poeh kiezen uit 2 geweldige dingen , kut voor je![]()
Ik kan niet zien of er een blauwe plek zitquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:54 schreef Ymke het volgende:
Spuiten kan best wat pijn doen , misschien heeft de arts een bloedvat geraakt , heb je een blauwe plek? Of voel je een harde bult/ schijf in je bil?
Jawel, maar dan moet ik op de badrand gaan klimmen enzoquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:04 schreef Ymke het volgende:
Je hebt toch wel een spiegel?? Anders wil ik je wel komen spuiten
Ho ho ik ben geen iedere idioot .ik ben al 23 jaar zuster hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Jawel, maar dan moet ik op de badrand gaan klimmen enzo
Mag een ander ook spuiten dan? Ik dacht dat de huisarts dat moest doen. Ik heb voor de volgende twee spuiten al wel een afspraak staan hoor, maar voor de Vitamine D dus niet en voor de rest van de spuiten (zal wel eens per maand worden ofzo), ook niet. In principe zou ik dus iedere idioot kunnen vragen te spuiten (die er enigszins verstand van heeft?)
De fraxiparine mocht ik toen zelf spuiten, maarja, in je buik spuiten is handiger dan in je bil.
Ik ga zo snel , ik bep sinds kort hele topics volquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:11 schreef Levitation het volgende:
tvp
Gaan jullie nu zo snel, of ben ik zo weinig online?![]()
Ik had het over idioten die er enigszins verstand van hebbenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:12 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ho ho ik ben geen iedere idioot .ik ben al 23 jaar zuster hoor
Ja.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:11 schreef Levitation het volgende:
tvp
Gaan jullie nu zo snel, of ben ik zo weinig online?![]()
Ach, de afgelopen 100 topics heb ik hard mijn best gedaan om ze vol te beppen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:13 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik ga zo snel , ik bep sinds kort hele topics vol![]()
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:18 schreef Troel het volgende:
[..]
![]()
Sorry, ik voel me zo kloterig dat ik er kloterig van ben geworden.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Balen dat je zo ellendig wordt van die spuiten.![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:20 schreef Troel het volgende:
[..]
![]()
Ik moest lachen
Ik denk dat het een combinatie van factoren is. Misschien heerst er ook wel griep ofzo![]()
Ik heb eerder last van obstipatie dan van de racekak/slingerschijt die bij buikgriep hoortquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb eerder last van obstipatie dan van de racekak/slingerschijt die bij buikgriep hoort![]()
Ik voel me weer helemaal thuis in dit topic. Het gaat over poep
Het is heel raar , het gaat met vlagen , nu bv voel ik me eigenlijk wel ok maar dat kan zo weer omslaan naar diep depri en jankenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ach, de afgelopen 100 topics heb ik hard mijn best gedaan om ze vol te beppen.![]()
Jij mag op dit moment best een heleboel topics volbeppen, hoor!![]()
Hoe is het nu met je? Erg uitgeput van de emoties?![]()
Zal ik dat beantwoorden?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:25 schreef Troel het volgende:
Mannen? Wat zijn dat?
Heb je niet dat hoewel je je heel kut voelt, er toch een soort vreemde sensatie is van heel intens te leven? Alsof al je zintuigen ineens op scherp staan? Ik kan me dat nog wel herinneren van een eerdere relatie die stuk liep. (Evenals het geen zin hebben in eten overigens, het enige waar ik nog enigszins trek in had was droge, opgebakken rijst, vreemd genoeg). Ik kan me nu nog vlijmscherp de meest banale dingen herinneren uit die tijd. Of ben ik hier de enige in?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:25 schreef Ymke het volgende:
[..]
Het is heel raar , het gaat met vlagen , nu bv voel ik me eigenlijk wel ok maar dat kan zo weer omslaan naar diep depri en janken
Ik hobbel wat voort
Als het goed is wel, dit stukje herken ik wel, het gaat om alle vormen van verdriet en rouw (dus sterven, maar ook scheiden), dit is dan alleen wel heel erg op ziekte geinspireerd, maar toch wel interessant.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:29 schreef Ymke het volgende:
btw gaat huilen ooit over in gewoon alleen maar booszijn?
Betekent niet dat iedereen alle fases meemaakt en op dezelfde manier doorloopt (mijn schoonmoeder is bijv. in fase 2 blijven hangenquote:1. Ontkenning: men wil/kan het gebeurde niet accepteren, 'het is niet waar'. De ontkenning werkt als een (tijdelijk) afweermechanisme, maar ook als bescherming na een onverwacht schokkend bericht en geeft de rouwende gelegenheid weer tot zichzelf te komen en een manier te vinden om er mee om te gaan. In deze fase is er ook de hoop, die mensen de kracht geeft om door te gaan en als het ware het gebeurde ongedaan te maken.
2. Woede: als de waarheid tot iemand is doorgedrongen, dan ontstaat er vaak boosheid. Deze woede kan zich richten op van alles: de artsen of verpleegsters, God, zichzelf, het eigen lichaam, familieleden, enz. In deze periode is het vaak moeilijk iemand te benaderen, hij jaagt iedereen bij zich vandaan. Op de bodem van de woede ligt vaak het verdriet.
3. Marchanderen: men gaat proberen met God, het Lot of het eigen lichaam te onderhandelen, het op een akkoordje te gooien. Men belooft het één te doen als er iets anders tegenover staat, men zegt bijv. 'Ik ga nu heel gezond eten, dan zal ik vast weer beter worden' of 'Als ik vanaf nu heel aardig ben voor iedereen, dan kan ik vast mijn kinderen nog wel zien opgroeien'. Ook hier is veelal de hoop (op herstel) een grote drijfveer.
4. Verdriet/Depressie: in dit stadium kan men de rouwende soms bijna niet bereiken, hij zit diep in zijn verdriet en niets kan hem eruit halen. Men is bezig het verlies dat men geleden heeft te verwerken, waarbij verliezen uit het verleden ook weer aangeraakt worden. Men kan behoefte hebben aan het steeds weer uiten van het verdriet. Huilen is nodig om verdriet te uiten. Tranen zijn het smeltwater van de ziel. De mate van het verdriet zegt iets over het verloren geluk. Spijt van wat niet gedaan of gezegd is, speelt vaak een rol. Op de bodem van het verdriet ligt vaak woede. Onderdrukte woede is vaak de oorzaak voor een ernstiger depressie.
5. Aanvaarding: als iemand voldoende tijd en vaak ook enige hulp heeft gehad om door de genoemde stadia te gaan, dan kan hij bij deze laatste fase komen, de acceptatie van zijn lot. Er komt berusting en men kan onthechten, loslaten. Loslaten is niet hetzelfde als vergeten.
Nee ik heb dat niet zo , ik voel me eigenlijk alleen maar belazerd , alsof mn hart uit mn lijf is gerukt ,ik leef absoluut niet intensquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je niet dat hoewel je je heel kut voelt, er toch een soort vreemde sensatie is van heel intens te leven? Alsof al je zintuigen ineens op scherp staan? Ik kan me dat nog wel herinneren van een eerdere relatie die stuk liep. (Evenals het geen zin hebben in eten overigens, het enige waar ik nog enigszins trek in had was droge, opgebakken rijst, vreemd genoeg). Ik kan me nu nog vlijmscherp de meest banale dingen herinneren uit die tijd. Of ben ik hier de enige in?
Als ik dit zo lees , zit ik gewoon in een klap in fase 4quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als het goed is wel, dit stukje herken ik wel, het gaat om alle vormen van verdriet en rouw (dus sterven, maar ook scheiden), dit is dan alleen wel heel erg op ziekte geinspireerd, maar toch wel interessant.
[..]
Betekent niet dat iedereen alle fases meemaakt en op dezelfde manier doorloopt (mijn schoonmoeder is bijv. in fase 2 blijven hangen![]()
), maar het is wel grappig dat het bij veel mensen zo werkt.
Dat gevoel herken ik. Het deed bij mij ook echt fysiek pijn toen mijn ex mij gedumpt had. Ik voelde me toen echt afgedankt... hij was ook een ander tegen gekomen...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:39 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nee ik heb dat niet zo , ik voel me eigenlijk alleen maar belazerd , alsof mn hart uit mn lijf is gerukt ,ik leef absoluut niet intens![]()
De liefde ....... bahquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat gevoel herken ik. Het deed bij mij ook echt fysiek pijn toen mijn ex mij gedumpt had. Ik voelde me toen echt afgedankt... hij was ook een ander tegen gekomen...
Later kwam hij met hangende pootjes terug, we hebben nog een half jaar verkering/ruzie gehad. Na dat half jaar -from hell- was ik hem helemaal zat en heb ik een einde aan de relatie gemaakt.
We zijn ook al bij 84 hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:52 schreef omearos het volgende:
Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in #63
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
We zijn ook al bij 84 hoor
Slank de Zomer in #84 Bikinifoto's in aantocht?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:57 schreef Viking84 het volgende:
[..].
En maar klagen dat wij ons boeltje niet aanpassen.
quote:
Lol, ik heb dat een tijd geleden veranderd in het "Slank-topic", zonder linkjequote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:57 schreef Viking84 het volgende:
[..].
En maar klagen dat wij ons boeltje niet aanpassen.
Als we zo gaan beginnen passen wij het ook aan, hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Lol, ik heb dat een tijd geleden veranderd in het "Slank-topic", zonder linkjeKost veel minder tijd
'quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen passen wij het ook aan, hoor![]()
.
Ok, donequote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:04 schreef Troel het volgende:
[..]
'
Ik denk dat dat ook het makkelijkst is. Beide topics gaan idioot hard en het kost meer tijd om het bij te houden dan om het via het LIF forum op te zoeken.
Ik gebruik Aerius, waarschijnlijk hetzelfde toch? Ik neem er zo min mogelijk van want het werkt op m'n eetlust, bovendien word ik er duf van. Maar van de hooikoorts zelf ben ik ook moe, slaap ook korte nachten, word de hele tijd wakker. Het wordt tijd dat ze iets uitvinden wat echt helpt! Hoewel de oogdruppeltjes helpen dan weer wel goed. (ik heb nu opticron, maar ook livostin helpt goed).quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
hellow ladies... de gemoederen weer een beetje bedaard hier?![]()
Ymke ook van mij een dikke knuffel (ook al ken ik jou en je situatie amper), hoop dat het allemaal een beetje makkelijker wordt....
Rewino gefeliciteerd! wat een luxe. kiezen uit twee leuke (neem ik aan) banen!
Verder heb ik de laatste weken onwijsssss veel last van hooikoorts, heb zelfs huiduitslag erbij. Loop de hele dag te snotteren en te proesten, onstoken ogen en een rauwe en pijnlijke keel.... Gebruik nu Aurius, weet niet of iemand dat kent, maar denk dat ik maar eens een bezoekje aan de huisarts moet brengen voor wat betere medicatie, want ik wordt er echt moedeloos van.. en heeeeeeeeeel moe
ow ja, over ons nieuwe poesje, ik heb de naam voorgelegd aan lief en getest op het poezebeest, en Brammetje it ispast inderdaad wel goed bij hem en later wordt het een grote stoere Bram (haha dat zien we dan wel, hij is nu vooral erg schattig!)
[afbeelding]
[afbeelding]
en ik ben helemaal blij dat we eindelijk een naam hebben gevonden die bij hem pastquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik gebruik Aerius, waarschijnlijk hetzelfde toch? Ik neem er zo min mogelijk van want het werkt op m'n eetlust, bovendien word ik er duf van. Maar van de hooikoorts zelf ben ik ook moe, slaap ook korte nachten, word de hele tijd wakker. Het wordt tijd dat ze iets uitvinden wat echt helpt! Hoewel de oogdruppeltjes helpen dan weer wel goed. (ik heb nu opticron, maar ook livostin helpt goed).
Ik ben helemaal ontroerd dat mijn Brammetje nu een opvolger krijgt, gek hè!
Ik wil geen roet in het eten gooien... maar ben je niet gewoon allergisch voor katten?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
Verder heb ik de laatste weken onwijsssss veel last van hooikoorts, heb zelfs huiduitslag erbij. Loop de hele dag te snotteren en te proesten, onstoken ogen en een rauwe en pijnlijke keel.... Gebruik nu Aurius, weet niet of iemand dat kent, maar denk dat ik maar eens een bezoekje aan de huisarts moet brengen voor wat betere medicatie, want ik wordt er echt moedeloos van.. en heeeeeeeeeel moe
euhm dit zijn precies dezelfde klachten die mijn vriend heeft, en die heeft wel hooikoortsquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik wil geen roet in het eten gooien... maar ben je niet gewoon allergisch voor katten?![]()
De klachten die je beschrijft zijn het zelfde als die ik krijg als ik veel met een kat gespeeld heb.
Tip: laat de kat Brammetje niet aan je gezicht zitten en was je handen als je hem geaait hebt. Kijk eens of het dan beter gaat met je "hooikoorts".![]()
Hij spuit dus inderdaad hoog in mijn bil. Ik sta daar in mijn blote kont en waar hij spuit zou ik mijn ondergoed aan kunnen latenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:30 schreef Rewimo het volgende:
Troel, zorg dat ze goed midden in je bil spuiten. Soms spuiten ze bij mij te hoog, meer onder aan mijn rug dus eigenlijk, en dat voelt ook niet lekker. Verder merk ik trouwens weinig effect van die spuiten...
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:24 schreef Greys het volgende:
is dit het slowchat topic voor de mensen die willen afvallen?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Hij spuit dus inderdaad hoog in mijn bil. Ik sta daar in mijn blote kont en waar hij spuit zou ik mijn ondergoed aan kunnen laten
Les 1 duurde in totaal 18 minuten, 1-1-2-2-3 minuten rennen met daarna steeds hetzelfde aantal minuten rustig wandelen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:28 schreef Ymke het volgende:
[..]
Hoelang loop je in les 1? Lijkt me ook wel lekker om aan te beginnen maar ik kan echt absoluut niet hardlopen , sukkeldrafje kost me al moeite
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:29 schreef Rewimo het volgende:
Soms zou je denken van welquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:14 schreef Levitation het volgende:
Zou snel afvallen slecht voor je IQ zijn?![]()
Rare vraag misschien, maar het schoot me zomaar te binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |