ja maar toetjes zijn overbodigquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:29 schreef Chicolate het volgende:
En meteen maar even de strekking van mijn laatste post:
Ik ben niet van plan om mn toetjes af te leren, omdat ik het erg lekker is en hier thuis een gewoonte om de maaltijd mee af te sluiten. Ik zit niet graag te wachten tot de rest klaar is, maar neem ook liever magere kwark dan vla, al was er vandaag gewoon even niets anders.
?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:29 schreef Miss_S het volgende:
we moeten de naam van het zustertopic nog aanpassen
het is voortaan (di) Eetclub
kijk maar in hun nieuwe topic titelquote:
omdat je dan savonds niet aan de chips gaat ofzoquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Wat maakt 't uit of je na 't eten of 3 uur later een toetje neemt?
Ik hou altijd plek voor 't toetje dus eet em liever meteen op
Ik neem ook bijna altijd een toetje. (vaak een waterijsje of idd Optimelvla) Het is misschien niet nodig, maar ik vind het prettig; het sluit voor mij echt de maaltijd af.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:29 schreef Chicolate het volgende:
En meteen maar even de strekking van mijn laatste post:
Ik ben niet van plan om mn toetjes af te leren, omdat ik het erg lekker is en hier thuis een gewoonte om de maaltijd mee af te sluiten. Ik zit niet graag te wachten tot de rest klaar is, maar neem ook liever magere kwark dan vla, al was er vandaag gewoon even niets anders.
Preciesquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar toetjes zijn overbodig
je kan beter later op de avond dan nog magere kwark of yoghurt eten
maar goed voor jou is het waarschijnlijk niet nodig om er mee te stoppen
dacht al ff dat het een kutopmerking wasquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
kijk maar in hun nieuwe topic titel
vind het eerlijk gezegt wel de meest realistische weergave van het topic
ja voor mij was het ook een gewoontequote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik neem ook bijna altijd een toetje. (vaak een waterijsje of idd Optimelvla) Het is misschien niet nodig, maar ik vind het prettig; het sluit voor mij echt de maaltijd af.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dacht al ff dat het een kutopmerking was.
maar je hebt wel gelijk. Focus lijkt daar meer te liggen op eten dan op afvallen
O avond eten doe ik wat er isquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
omdat je dan savonds niet aan de chips gaat ofzo
en aan je avond eten al meer dan genoeg hebt
dus je beter 2 uur kan wachten om weer iets kleins te eten
maar jij mag toch helemaal geen toetje van sonja?
Ik had in het vorige topic geroepen dat de tekst uit de op niet echt klopt. Je komt niet automagisch in het dieetclublijstje terechtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:37 schreef Chicolate het volgende:
Wat heb ik fout gedaan... dacht het nog wel zo netjes gedaan te hebben, door de link van het vorige topic erbij te zetten
...
je bent slank dat is het probleemquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:37 schreef Chicolate het volgende:
Wat heb ik fout gedaan... dacht het nog wel zo netjes gedaan te hebben, door de link van het vorige topic erbij te zetten
...
Wat is dat dan weer voor een onzin en bovendien rare opmerking?quote:
je weet wel dat het sonja bakker dieet zo dan waarschijnlijk niet gaat werken he?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
O avond eten doe ik wat er is
Maar heb de laatste tijd eigenlijk geen toetje genomen
Als ik een toetje neem is 't magere yoghurt en dat is "goed"
Je moet veel van je "slechte" gewoontes idd afleren. Ik vind dat een toetje daar niet bijhoort. Zolang je geen pot met Ben & Jerry's leeg eet natuurlijkquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja voor mij was het ook een gewoonte
en daarom doe ik het juist niet
als je wilt afvallen helpen gewoontes niet echt mee
je hoeft niet zo bozig meteen te reageren als er iets fout in de OP staatquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Wat is dat dan weer voor een onzin en bovendien rare opmerking?
NEEquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Wat is dat dan weer voor een onzin en bovendien rare opmerking?
daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Je moet veel van je "slechte" gewoontes idd afleren. Ik vind dat een toetje daar niet bijhoort. Zolang je geen pot met Ben & Jerry's leeg eet natuurlijk![]()
Oh het werkt dan nog wel hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je weet wel dat het sonja bakker dieet zo dan waarschijnlijk niet gaat werken he?
ik had het ook niet over het toetjequote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh het werkt dan nog wel hoorMijn ouders hebben het ook gedaan, zijn afgevallen (allebei 8 kilo ofzo) en bleven ook gewoon toetje eten. En het is er nog steeds af
ben best trots op ze ... dus toetje kan wel
Voor mij werkt 't wel want ik hoef geen 25 kg af te vallenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je weet wel dat het sonja bakker dieet zo dan waarschijnlijk niet gaat werken he?
Ja, ik ben kotsmisselijk, dat is het probleem. Dat heeft niets te maken met het feit of ik dik ben of een ander slank. Ik kom hier om melding te maken dat er iets niet klopt in de OP, iets wat ik al meerdere malen heb aangegeven.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je hoeft niet zo bozig meteen te reageren als er iets fout in de OP staat
dus zal er wel iets anders het probleem zijnmaar ga gezellig naar de Eetclub
maar daarvoor heb je sonja ook niet nodig, toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Voor mij werkt 't wel want ik hoef geen 25 kg af te vallen
ok we hebben het gehoortquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:40 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, ik ben kotsmisselijk, dat is het probleem. Dat heeft niets te maken met het feit of ik dik ben of een ander slank. Ik kom hier om melding te maken dat er iets niet klopt in de OP, iets wat ik al meerdere malen heb aangegeven.
Ik heb het dus al in de wiki veranderdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:41 schreef Viking84 het volgende:
He Troel, het is mij even ontgaan wat er niet aan klopt. Kun je dat nog ff uitleggen? Dan verander ik het wel even in de wiki(desnoods quoten uit ander topic
).
Kan je je Sonja frustraties misschien op iemand anders gaan afreageren,quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar daarvoor heb je sonja ook niet nodig, toch?
dan nog kan je het op een gewone manier vragen/zeggenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:41 schreef conleche het volgende:
Saskia, hou eens op met Troel aan te vallen. Ze heeft gelijk; ze heeft het vorige topic ook al gezegd dat je niet automatisch in de dieettopiclijst komt, maar dat je sowieso een PM moet sturen.
ja hoor zal je negerenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Kan je je Sonja frustraties misschien op iemand anders gaan afreageren,
het wordt een beetje eentonig..
Rechts onderin staat ..de OP kun je *hier* vinden..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:43 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb het vorige topic niet helemaal gevolgd dan vrees ik, wist niet dat het veranderd was, het spijt me dat ik de boel nu op scherp zet. En heeft iemand dan de juiste tekst voor me? Ik weet ook niet wat ik fout doe, maar ik krijg de goede link van de Dieetclub er ook niet in ... hij wil het niet goed weergeven op een of andere manier ... ik ga het nu nog een keer proberen
er moet aangepast worden dat je niet automatisch in een lijstje terecht komtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:43 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb het vorige topic niet helemaal gevolgd dan vrees ik, wist niet dat het veranderd was, het spijt me dat ik de boel nu op scherp zet. En heeft iemand dan de juiste tekst voor me? Ik weet ook niet wat ik fout doe, maar ik krijg de goede link van de Dieetclub er ook niet in ... hij wil het niet goed weergeven op een of andere manier ... ik ga het nu nog een keer proberen
sommige mensen vinden altijd wel wat om over te kissebissen dus voel je niet bezwaardquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:43 schreef Chicolate het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE ATTENTIE!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
er moet aangepast worden dat je niet automatisch in een lijstje terecht komt
ja ik heb ook kersen van de plusquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
sommige mensen vinden altijd wel wat om over te kissebissen dus voel je niet bezwaard.
nieuw onderwerp: vinden jullie kersen ook zo lekker? Jaja, ze waren bij de Plus ook in de aanbieiding, dus nu heb ik alsnog kersen.
Hmmmm... nee die pit is zo vervelend.. Liever aardbeien & frambozenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
sommige mensen vinden altijd wel wat om over te kissebissen dus voel je niet bezwaard.
nieuw onderwerp: vinden jullie kersen ook zo lekker? Jaja, ze waren bij de Plus ook in de aanbieiding, dus nu heb ik alsnog kersen.
ja maar als de wiki is aangepast veranderde deze OP toch niet?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ATTENTIE ATTENTIE ATTENTIE!
TROEL HEEFT DE WIKI AL AANGEPAST!
Anders vragen we het wel aan schatje of zoquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:47 schreef Chicolate het volgende:
Ja ik heb het in de wiki gevonden ... maar op een of andere manier werkt het plaatje dan niet meer, en missen we een deel van de linkjes. En ik moet nu stoppen op de computer, moet mn SE's gaan leren ... probeer het 1 laatste keer ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |