abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50242664
Dieetclub deel 164

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in #63 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in Di-eetclubmeeting XXIII

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 8 juni 2007 @ 16:24:37 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_50242763
ordinaire tvp
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50242795
Foei toch... Ik zie trouwens dat je weer terug bent op je oude gewicht van een maand voor de bruiloft?

Btw, mijn laatste post was de vraag of freecell of een vervoersmandje had... En zo nee, dat ze die van ons wel even kon lenen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_50242857
Nou, nee, heb ik niet.
Ik dacht: die is nog zo klein, die kan nog wel op de arm
Maar jouw mandje, goed idee! (durft mijn kitten wel in een mandje die naar een andere poes ruikt?)

Ik heb er zo'n zin in! Ben gewoon een beetje zenuwachtig
(en Maarten is natuurlijk weer in zijn normale, rustige doen )
  vrijdag 8 juni 2007 @ 16:28:11 #5
35189 Troel
scherp en bot
pi_50242898
Een gewone doos?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 8 juni 2007 @ 16:31:14 #6
1762 YPPY
Yppiaans
pi_50243006
Krabpaal?
Vervoersmandje is wel erg handig, als ze schrikt of ineens weg wil, heb je tenminste niet de krassen in je arm staan. Als je d'r tenminste niet los laat dan.

Leuk, een kitten.

Gewone doos lijkt me zo lastig ademen als die dicht zit. En open springt poes er zo makkelijk uit.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 8 juni 2007 @ 16:31:44 #7
35189 Troel
scherp en bot
pi_50243020
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 16:31 schreef YPPY het volgende:
Krabpaal?
Vervoersmandje is wel erg handig, als ze schrikt of ineens weg wil, heb je tenminste niet de krassen in je arm staan. Als je d'r tenminste niet los laat dan.

Leuk, een kitten.

Gewone doos lijkt me zo lastig ademen als die dicht zit. En open springt poes er zo makkelijk uit.
Gaten maken in een doos?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50243076
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 16:27 schreef freecell het volgende:
Nou, nee, heb ik niet.
Ik dacht: die is nog zo klein, die kan nog wel op de arm
Maar jouw mandje, goed idee! (durft mijn kitten wel in een mandje die naar een andere poes ruikt?)

Ik heb er zo'n zin in! Ben gewoon een beetje zenuwachtig
(en Maarten is natuurlijk weer in zijn normale, rustige doen )
Ik denk dat het qua geur wel meevalt, het is een plastic bak, en die van ons zitten er niet zo vaak in.. Ik kan hem natuurlijk altijd nog even afwassen..
  vrijdag 8 juni 2007 @ 16:33:42 #9
1762 YPPY
Yppiaans
pi_50243089
Dat is best lastig, ik weet niet hoe lang ze moeten reizen, maar onze katten hebben een standaard doos zo kapot gekrabt. De gaten mogen ook niet te groot, dan komt er ineens een poot met nagels naar buiten. Je hebt toch een vervoersmand nodig voor als je naar de dierenarts moet.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 8 juni 2007 @ 16:34:05 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_50243101
Dat is waar!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50243137
Doos kan ook, maar Teigan gaat mee de poes halen en die heeft dus een mandje.
Dus: mandje mee en kijken of het nodig is, ik doe het liever zonder eigenlijk. Zo'n mandje is vast niet leuk voor een poes.

Krabpaal: komt als blijkt dat de kitten aan iets anders dan de bank en de tafel gaat krabben
In de gordijnen hangen oid, eerder niet, oude meubels genoeg
pi_50243184
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 16:33 schreef YPPY het volgende:
Dat is best lastig, ik weet niet hoe lang ze moeten reizen, maar onze katten hebben een standaard doos zo kapot gekrabt. De gaten mogen ook niet te groot, dan komt er ineens een poot met nagels naar buiten. Je hebt toch een vervoersmand nodig voor als je naar de dierenarts moet.
Ja, er komt ook nog wel een mand hoor Ik was aan het kosten spreiden, vandaar.
Afwassen hoeft niet hoor Teigan lukt vast wel zo. Het is ook maar iets meer dan 10 minuten
pi_50243227
Dat is zo..

en misschien is autorijden ook wel heel eng voor een kitten hoor.. Tijger deed echt of ie vermoord werd toen ik met hem in de auto richting asiel ging..
nou ging hij ook wel over de kop uiteindelijk omdat ik de bocht wat snel nam, maar daarvoor deed hij het ook al..
pi_50243447
Gooi de mand voor de zekerheid maar achterin Afwassen hoeft echt niet
Als ik trouwens de foto's bekeek is het nu nog een beetje een spichtig poesje. Niet dieetclub-waardig
  vrijdag 8 juni 2007 @ 16:44:38 #15
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_50243457
Kittens

Als je haar meeneemt in de auto zou ik haar wel echt in een vervoersmandje stoppen, anders is het gevaarlijk met autorijden. Volgens mij is dat ook nog eens verboden.

Mandjes heb je sowieso nodig voor de dierenarts. Een goede heb je al voor ongeveer 8 euro, zo duur zijn die dingen niet

Weet je al of ze geënt is? Dat moet namelijk wel zo snel mogelijk anders.

Heel veel plezier met het katje!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_50243502
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 16:44 schreef Ewelina het volgende:
Kittens

Als je haar meeneemt in de auto zou ik haar wel echt in een vervoersmandje stoppen, anders is het gevaarlijk met autorijden. Volgens mij is dat ook nog eens verboden.

Mandjes heb je sowieso nodig voor de dierenarts. Een goede heb je al voor ongeveer 8 euro, zo duur zijn die dingen niet

Weet je al of ze geënt is? Dat moet namelijk wel zo snel mogelijk anders.

Heel veel plezier met het katje!
Ze is ontwormd en zindelijk, geënt heb ik niet gevraagd. Als ze niet geënt is ga ik inderdaad zsm een dierenarts zoeken, sowieso is een dierenarts wel handig
Ik wéét dat er een dierenarts hier zo ongeveer naast zit, maar ik kan hem neit vinden op internet of in de gouden gids. Zo maar ff langsrijden en kijken of er iets op de ramen staat waar ik op kan googelen
  vrijdag 8 juni 2007 @ 16:49:45 #17
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_50243612
Nog een tip: laat haar de kamer verkennen vanaf de kattenbak. Weet ze die meteen te vinden
  † In Memoriam † vrijdag 8 juni 2007 @ 16:50:31 #18
43556 miss_dynastie
pi_50243643
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 16:35 schreef freecell het volgende:
Zo'n mandje is vast niet leuk voor een poes.
Hoe jonger je ze er aan went, hoe groter de kans dat het makkelijk gaat als ze wat ouder zijn. Als die van ons het mandje zien staan proppen ze er zich met zijn tweeën in, die vinden het enig
  vrijdag 8 juni 2007 @ 16:50:56 #19
35189 Troel
scherp en bot
pi_50243651
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 16:35 schreef freecell het volgende:

Krabpaal: komt als blijkt dat de kitten aan iets anders dan de bank en de tafel gaat krabben
In de gordijnen hangen oid, eerder niet, oude meubels genoeg
Dan is het al te laat he
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50243727
ik vervoer mijn katje altijd in een mand, omdat ze er anders vandoor gaat. Ik heb geen auto, dus moet haar op de fiets vervoeren.
Ik heb anders ook nog wel een kleine krabpaal voor je. Ik kreeg er 2 kado, en ze zit eigenlijk altijd op de witte en laat de groene links liggen. foto'tje
pi_50243734
bij het noorderplantsoen zit messel en straatman, daar ben ik zelf heel tevreden over..

aan de eikenlaan zit er sinds kort ook eentje, heet volgens mij dierenkliniek eikenlaan..
  vrijdag 8 juni 2007 @ 16:54:21 #22
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_50243766
Anders koop je zo'n plankje wat je aan een deur oid kunt monteren. Kost je 5 euro ofzo.

Aan de bank krabben Aan een oude bank of tafel is dat misschien niet erg, maar als je een nieuwe koopt dan is het erg moeilijk om poeslief af te leren dat ze niet meer aan je meubels mag krabben

In de gordijnen hangen kittens sowieso wel, iig de mijne. Een plantenspuit of een waterpistooltje werkt daar wel het beste tegen.

@omearos: je link werkt niet.
pi_50243880
link veranderd, hopelijk werkt het nu zo wel
  vrijdag 8 juni 2007 @ 16:58:38 #24
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_50243922
Wat een snoezig poesje
pi_50243931
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 16:53 schreef omearos het volgende:
ik vervoer mijn katje altijd in een mand, omdat ze er anders vandoor gaat. Ik heb geen auto, dus moet haar op de fiets vervoeren.
Ik heb anders ook nog wel een kleine krabpaal voor je. Ik kreeg er 2 kado, en ze zit eigenlijk altijd op de witte en laat de groene links liggen. foto'tje
Kan het fotootje niet zien helaas
Wel lief dat iedereen meteen helemaal meedenkt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')