ha, er is er weer één hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:28 schreef OldJeller het volgende:
Als je vanaf nu alleen nog maar gezond eet, geen snacks of iets bakken (alleen koken) e.d. + minimaal 3 keer per week fanatiek gaat sporten in de sportschool (cardio) en zorgt dat je elke dag beweging hebt zul je ver komen vóór Juli.
'Zo één'.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ha, er is er weer één hoor.
Dank je voor je verlichtende inzichten, zonder jou hadden we het niet gered.
Joh, echt?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:28 schreef OldJeller het volgende:
Als je vanaf nu alleen nog maar gezond eet, geen snacks of iets bakken (alleen koken) e.d. + minimaal 3 keer per week fanatiek gaat sporten in de sportschool (cardio) en zorgt dat je elke dag beweging hebt zul je ver komen vóór Juli.
en je gaat er maar even voetstoots vanuit dat wij hier ook zo zijn? anders lees je de 72,5 andere topics ook even door voor je je conclusies trektquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:31 schreef OldJeller het volgende:
[..]
'Zo één'.
Omdat ik mensen tegenkom die klagen dat ze te dik zijn en graag af willen vallen, waarna ze op werk de hele dag niks eten behalve zo'n dieetreep. Vervolgens hopen af te vallen.
Dát is zielig. Van 'zulke' heb je er te veel.
Ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en je gaat er maar even voetstoots vanuit dat wij hier ook zo zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:36 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ja.want alle mensen die hier komen, zitten hier al 72,5 topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Verder ga ik niet op jou in. Ik weet wel beter en de rest ook, hoop ik
.
Niet meer actief op Fok!
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:36 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ja.Ja want we gaan allemaal al 73 topics meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind 'm anders best wel tofquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:36 schreef conleche het volgende:
bikini
Ik ga zelfs al 22 bijna 23 jaar meequote:
Ja, , daaag! ik ga hier op Fok staan in m'n bikini!quote:
Gamma, dat van die 22 jaarquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:42 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik ga zelfs al 22 jaar mee![]()
Oja, maar ik ben pas een paar maanden aan het afvallen![]()
Als je echt beter wist zat je, de tijd dat je dit forum komt verlichten met jouw inbreng, in de sportschool. Ignorant.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
want alle mensen die hier komen, zitten hier al 72,5 topic. Verder ga ik niet op jou in. Ik weet wel beter en de rest ook, hoop ik
.
Waar ben je nou eigenlijk mee bezigquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:44 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als je echt beter wist zat je, de tijd dat je dit forum komt verlichten met jouw inbreng, in de sportschool. Ignorant.
als je op het strand loopt, ziet toch ook iedereen je in bikini? snap nooit zo wat mensen dan zo anders vinden door in bikini op internet te staanquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, , daaag! ik ga hier op Fok staan in m'n bikini!Ter troost nog wel even het jurkje dat ik van Saskia heb gepikt:
[afbeelding]
Vin 'm iets te lang, of te kort, op de knie was ook leuk geweest. Ga hem denk ik een cm. of 3 inkorten. Hij rekt wel mega mee die stof, volgens mij is dit meer een one-size-fits all...
Mensen kunnen je foto's opslaan en voor allerlei gekke/vieze doeleinden gebruikenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
als je op het strand loopt, ziet toch ook iedereen je in bikini? snap nooit zo wat mensen dan zo anders vinden door in bikini op internet te staan
leuk jurkje en staat je goed
op die manierquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:51 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Mensen kunnen je foto's opslaan en voor allerlei gekke/vieze doeleinden gebruikenMaar he, ben in dat geval ook wel nieuwschierig naar jouw figuur
Ik denk niet dat dat veel nut heeft op zo'n toon dus hopelijk stop je er nu mee.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:47 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Aansporen tot handelen/motivatie. Zoals in 'The Nutty Professor'.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:47 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Aansporen tot handelen/motivatie. Zoals in 'The Nutty Professor'.
staat jou wel mooierquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, , daaag! ik ga hier op Fok staan in m'n bikini!Ter troost nog wel even het jurkje dat ik van Saskia heb gepikt:
[afbeelding]
Vin 'm iets te lang, of te kort, op de knie was ook leuk geweest. Ga hem denk ik een cm. of 3 inkorten. Hij rekt wel mega mee die stof, volgens mij is dit meer een one-size-fits all...
Wat doe je aangebrand?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:02 schreef Sylvana het volgende:
ja, hallo, zullen we gewoon weer ff ontopic gaan en lief voor elkaar doen?
vorige topics was er al veel gezeik, nou ging het net weer goed en dat wil ik graag zo houdenquote:
Daar had ik anders niks mee van doen. En ik was me er niet van bewust dat ik nu aan het zeiken was.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
vorige topics was er al veel gezeik, nou ging het net weer goed en dat wil ik graag zo houden
Jij bent de slechte grap.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:06 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wat Lien zegt.(ondanks de slechte grap.
)
quote:
nou dan doe je het via de PMquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:44 schreef conleche het volgende:
[..]
[afbeelding]
Lekker gevoel hequote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:10 schreef Alcarin het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb zojuist mijn badpak maar eens aangetrokken (thuis zie je alles beter, ofzo) en ik ben er eigenlijk wel blij mee. En ook met het lijf dat erin zit
![]()
En dikke mensen zijn zogenaamd altijd aardig.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij bent de slechte grap.En nou genoeg.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:10 schreef Alcarin het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb zojuist mijn badpak maar eens aangetrokken (thuis zie je alles beter, ofzo) en ik ben er eigenlijk wel blij mee. En ook met het lijf dat erin zit
![]()
en gezellig natuurlijkquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:14 schreef OldJeller het volgende:
[..]
En dikke mensen zijn zogenaamd altijd aardig.![]()
Juist níét!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:14 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Neehee...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:14 schreef OldJeller het volgende:
Alcarin's beschrijving matched met jou.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:22 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
OldJeller: optiefen. Zolang je open deuren intrapt, ben je hier niet thuis.
Goed ziekenhuiseten?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:22 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
En er lag weer een brief met een compliment van een patiënt die het eten heel goed vond. Laatst ook een patiënt die hier even binnen kwam om zijn complimenten aan de chef te geven. Altijd leuk om je chef te zien blozen...![]()
Niemand is dik hier. Probeer het eens in het zustertopicquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:24 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Alcarin's beschrijving matched met jou.
Alleen omdat ik niet dik ben of overdreven aardig doe ben ik niet welkom?
waarom niet?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:14 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, wil je afvallen, ga je M&M's eten, waarom?
ja van die 5 M&M's kom je ook echt aanquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:17 schreef Wessiej het volgende:
Nouja het lijkt mij logisch als je wilt afvallen dat je niet gaat zitten snoepen, ik iig
ja en je mag heus wel afentoe iets pakken zeker als het afvallen al op gang is gekomenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:20 schreef Wessiej het volgende:
O 5 stuks maar.
zozo, 5 m&m's nog welquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja van die 5 M&M's kom je ook echt aan
zal mijn broeken morgen wel niet meer passen.....
hoe ziet dat ondergoed eruit?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:43 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik heb net bedacht dat ik wel ondergoed heb, waar ik in bikinivorm wel mee over het strand zou gaan. Nu nog zoiets vinden... Verder heb ik net een koekje afgeslagen bij de thee![]()
ja ik wil ook altijd bikini's met beugelsquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:56 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Bh met beugels, heb ik sowieso altijd eigenlijk. Nieuw heb ik donkerpaars met rood bandje en rood onderbroekje. Van de H&M een soort retro patroontje van gekleurde bolletjes.
En als broekje het liefst een hipster (hebben ze dat ook voor zwemkleding?) of een gewoon onderbroekje uit het formaat 3v1 van hunkemoller. De bikini's daar hadden echter bijna geen enkele beugels en vaak ook van die grote glimmende ringen.
Ondergoed vind k altijd wel leuk om te kopen, maar bikini's vind ik dan weer eng![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:56 schreef conleche het volgende:
@Thrilled: No way dat ik een semi-naaktfoto ga pm-en: A. ben netjes getrouwd en B. wat als de Playboy me nog es vraagt, dan betalen ze natuurlijk nooit meer het volle pond, als het gratis over het internet slingert.![]()
Ja, want ik had hem net als Saskia online besteld en daar hadden ze alleen nog maar L.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:11 schreef heaven7 het volgende:
Ik bedoelde idd het jurkje! Denk dat ik maatje M nodig heb. Ga morgen in de stad wel kijken, kan ik meteen passen als ze em hebben
Net kaarten geboekt voor De lama's voor 23 augustus!!
en dat is anders ten opzichte van een foto want...?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien moeten we als iedereen op streefgewicht is onze eerste meet op het strand doen....![]()
Kweenie, is gewoon anders, bovendien laat je natuurlijk je fototoestel thuis en bovendien is nooit iedereen tegelijk op zijn of haar streefgewichtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:16 schreef Thrilled het volgende:
[..]
en dat is anders ten opzichte van een foto want...?
ik weet bijna wel zeker dat er vast 1 iemand een foto toestel meeneemt naar een meetquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Kweenie, is gewoon anders, bovendien laat je natuurlijk je fototoestel thuis en bovendien is nooit iedereen tegelijk op zijn of haar streefgewicht![]()
We behouden dat streefgewicht natuurlijk voor de rest van ons levenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Kweenie, is gewoon anders, bovendien laat je natuurlijk je fototoestel thuis en bovendien is nooit iedereen tegelijk op zijn of haar streefgewicht![]()
Dat spreekt vanzelf!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:20 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
We behouden dat streefgewicht natuurlijk voor de rest van ons leven![]()
Als je geen restricties in je dieet hebt, is het best te pruimen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:24 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Goed ziekenhuiseten?![]()
Ik kreeg altijd een uitgedroogd stukje kipfilet met paprikapoeder erop en een soort vieze saus eromheen, een stuk of 10 kapotgekookte boontjes en een half gepureerde aardappel![]()
En dan ging ik met infuus en al een gevulde koek halen in het winkeltje beneden
Ik heb toevallig net nog een leuke van mijn kat gemaakt! Of is dat niet de bedoeling?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:57 schreef Thrilled het volgende:
[..]
als je wil mag je ook foto's PMen hoor
inkopperquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:06 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb toevallig net nog een leuke van mijn kat gemaakt! Of is dat niet de bedoeling?
Klinkt goed inderdaad!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:48 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Als je geen restricties in je dieet hebt, is het best te pruimen.Anders wordt het inderdaad een beetje een drama. Het voordeel in ons ziekenhuis is dat we het zelf maken, dus het is bijna zo vers als uit je eigen keuken.
Vandaag hadden we A:pommes duchesse, met sugar snaps en een stukje zalm(met een partje citroen) en B: rode bietjes met gekookte aardappeltjes en een stukje 'iets'. Ik ben vergeten wat dat stukje 'iets' was, want ik schepte de groenten op vandaag en heb niet echt op het vlees gelet.
en vanmorgen woog ik toch nog steeds 75quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:06 schreef Miss_S het volgende:
stond net op de weegschaal en woog 76
en dat aan het eind van een dag en met een lange zware rok aan dus misschien gaat het nog niet zo slecht als dat ik denk
Het waren die 5 M&M's!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 08:21 schreef Miss_S het volgende:
en vanmorgen woog ik toch nog steeds 75
ga straks nog een keer wegen want meestal weeg ik na ff wakker te zijn geweest minder maar anders begrijp ik er niets van
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 08:50 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Het waren die 5 M&M's!![]()
Nee, misschien neemt je lichaam even pauze. Komt wel weer goed![]()
ik merk dat ik nu toch wel wat vel over begin te houden bij mijn bovenbenen.....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 08:35 schreef Viking84 het volgende:
Hm, das kut, Saskia. Maar troost je met de gedachte dat ik dat ook een paar keer had. Het gaat er wel weer af.
Ik woog daarnet ook weer 76, maar ik heb gisteren friet gehad, dus wat wil je. Ik moet toch echt even wat gezonder gaan eten, blah. Ga straks naar mijn broer, daar blijf ik eten (turkse pizza) en slapen, morgen ga ik naar de verjaardag van m'n zus in Amersfoort. Daar zullen we wel soep en broodjes gaan eten. Morgenavond weer terug. Verwacht niet dat ik heel veel schade zal oplopen in dat weekend. Heb al even bedacht wat ik maandag en dinsdag ga eten, dus als het goed is, zit ik over een paar dagen wel weer op 75,5.
Ik wil trouwens niet dat er nog wat van m'n benen af gaat, want ze zijn eng dun zie ik nu ineens (zit in ondergoed achter pc). Maar ja, dat heb je niet onder controle.
Je bent nog jong, dus er is hoop!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 08:54 schreef Miss_S het volgende:
ik merk dat ik nu toch wel wat vel over begin te houden bij mijn bovenbenen.....
ik hoop dat het met trainen wel weer beter word anders ziet het er nog niet uit
dus komt niet meer goed voor de zomerquote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:20 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Je bent nog jong, dus er is hoop!![]()
Ik denk niet dat het door trainen beter wordt (ook niet erger trouwens), maar gewoon met tijd. Het moet even bijtrekken.
You never know, dingen kunnen soms belachelijk snel 'genezen'quote:
en wat ga je doen als je op streefgewicht bent?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:03 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hier is het regen, regen, regen.
Maar het maakt niet uit, want ik ben best wel blij dat ik echt bijna op streef ben qua gewicht.
Nu toch echt beginnen met buikspieroefeningen![]()
niet te ver doorslaan hèquote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en wat ga je doen als je op streefgewicht bent?
ik denk dat ik steeds mijn streefgewicht blijf aanpassen een paar jaar geleden was 75 mijn streefgewicht en dat ben ik nu maar nu is mijn streefgewicht weer 65
* knuf*quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:42 schreef Chicolate het volgende:
Waarom ga ik nou altijd eten als ik me niet vrolijk voel. Zat gisteravond even in een dip, spontaan een half zakje Japanse Mix opgegeten (behalve de pinda's natuurlijk, geen zin in een hele dag buikpijn). Daar gaat het effect van een training ... hoeveel zit er in ongeveer 100 gram Japanse Mix? (gekruide rijstzoutjes)
Het wil maar niet lukken bij mij. Zie hier iedereen afvallen, maar bij mij komt alles er meteen weer bij, omdat ik steeds een beetje depri of verveeld ben.
in japanse mix zit niet zoveel dus dat effect van een training gaat niet wegquote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:42 schreef Chicolate het volgende:
Waarom ga ik nou altijd eten als ik me niet vrolijk voel. Zat gisteravond even in een dip, spontaan een half zakje Japanse Mix opgegeten (behalve de pinda's natuurlijk, geen zin in een hele dag buikpijn). Daar gaat het effect van een training ... hoeveel zit er in ongeveer 100 gram Japanse Mix? (gekruide rijstzoutjes)
Het wil maar niet lukken bij mij. Zie hier iedereen afvallen, maar bij mij komt alles er meteen weer bij, omdat ik steeds een beetje depri of verveeld ben.
en dat vind jij weinig Saskia?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:26 schreef heaven7 het volgende:
In japanse mix zit ongeveer 420 kcal per 100 gram.
dat zou mij makkelijk lukken, ik eet als ik me slecht voel ook zo een zak chips van 400 gram in mn eentje leegquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja want het is gezonder dan chips
en hoevaak eet je er 100gram van
ja oke maar dan zit overal te veel inquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:29 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat zou mij makkelijk lukken, ik eet als ik me slecht voel ook zo een zak chips van 400 gram in mn eentje leeg
Hoi, mag ik naar aanleiding van je fotoboek wat vragen: als je een buikomtrek van 94 cm hebt, waar zit dat dan bij jou? Want het lijkt noch aan de voorkant noch aan de zijkant te zittenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:29 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat zou mij makkelijk lukken, ik eet als ik me slecht voel ook zo een zak chips van 400 gram in mn eentje leeg
en als je voor de grap nu eens verder kijkt dan kcalquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:32 schreef heaven7 het volgende:
100 gram is niet veel, dat heb je zo op. Bovendien maakt het relatief weinig verschil met chips (niet boven de 500 meestal, als je wokkels neemt zit je aan hetzelfde) of koekjes dus wel degelijk ongezond als je aan het lijnen bent.
het zit bij mij wel aan de voorkant hoorquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:34 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Hoi, mag ik naar aanleiding van je fotoboek wat vragen: als je een buikomtrek van 94 cm hebt, waar zit dat dan bij jou? Want het lijkt noch aan de voorkant nog aan de zijkant te zittenMijn cm's zijn minder, maar mn buik is wel veel groter
![]()
*ben daar wel gefrustreerd over bij mezelf. Het zit voornamelijk aan de voorkant, maar ook wat op de zijkant en heb wat 'rugrolletjes'. Gelukkig niet meer zo zichtbaar in tshirts, maar wel aanwezig...
glas cola kan nog weleens helpen, maar dat geldt niet als je misselijk bent omdat je iets verkeeds hebt gegeten.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:33 schreef Chicolate het volgende:
Telt een halve maaltijd uitkotsen ook echt als half zoveel gegeten hebben? (shit, volgens mij ben ik ziek. Zwaar beroerd sowieso. En kwark kotsen is NIET lekker)
Iemand een manier om van misselijkheid enzo af te komen? ... (als het maar geen eten is ofzo, daar voel ik me alleen maar beroerder van)
Ben op de galerie en wist m'n wachtwoord niet, had ook geen zin om een nieuw ww aan te vragen, want dan moest ik dat weer gaan invoeren bij mij thuis en in belgie, dus ik heb nu een echte kloonquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:51 schreef Sylvana het volgende:
colette, waarom post je nu opeens met je eigen naam?
Aaah jij voelt je weer beter gemeen kreng!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en als je voor de grap nu eens verder kijkt dan kcal
in japanse mix zit 3 gram vet en in chips al snel 30 gram vet per 100gram
daarom zei ik gezonder
okeeejquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:32 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Stel je aaaaanMoet ik mn tieten ff posten?
Dit snap ik niet hoor! Je hebt een BMI van 21, een van de laagsten in het lijstjequote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:38 schreef Chicolate het volgende:
@heaven7: Hmmm bovenbenen zijn bij mij juist probleemzone, dus die meet ik niet. Taille: 73 cm. Dikste punt op buik (zo rond mn navel) 83 cm, als ik mn buik gewoon laat rusten, dus geen spieren aanspannen ofzo (wat ik grootste deel van de dag wel doe). Nog even en ik heb officieel echt overgewicht
![]()
Goed nieuws: eindelijk is misselijkheid weg... heb daarnet zelfs homemade pizza op (naja, niet zo'n groot stuk) en een mini bakje vla met paar druifjes. En het is nog steeds binnen! (rest van de dag niet gegeten of gedronken. Alles zou er zo uitkomen. Van 12 tot 15 lekker liggen slapen, toen ging het opeens beter, toen hield ik ook een glas thee binnen)
Ben benieuwd of dit morgen ook te zien is(zondagochtend = weegdag)
nee maar jij zei dat je net zo goed chips kan eten maar dat is dus niet waarquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:30 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Aaah jij voelt je weer beter gemeen kreng!
Ik had het dan ook puur over de kcal.
Qua kcal kun je wel net zo goed chips eten! Ik had het niet over de vetten enzoquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee maar jij zei dat je net zo goed chips kan eten maar dat is dus niet waar
en niet iedereen let daar op dus als iemand dat leest geloven ze dat meteen
waar blijft de foto?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:58 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Qua kcal kun je wel net zo goed chips eten! Ik had het niet over de vetten enzo
En Ticootje, niks aan de hand hoor?
Gelukkig gaat het weer beter Chicolate, zulke enorme maten heb je toch niet? Bovenbenen zijn bij mij ook probleemzone.. daarom meet ik die juist wel omdat ik daar zo graag minder wil.
Volgens mij heb jij een vriendinnetje nodig!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:07 schreef Thrilled het volgende:
[..]
waar blijft de foto?via de pm is ook goed
Haha stel je jezelf beschikbaar?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een vriendinnetje nodig!![]()
Hartstikke leuk!!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:19 schreef Tangarine het volgende:
even offtopic:
Vraag je om tekeningetje, krijg je dit![]()
![]()
[afbeelding]
Ik heb het zojuist speciaal voor jou gemeten: 60 cm. Scheelt bij mij dus ook maar 13 cmquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:16 schreef Miss_S het volgende:
ik moet ook maar eens gaan meten als ik dat zo zie
schrok de vorige keer wel dat mijn bovenbenen maar 10 cm kleiner zijn dan mijn taille
150 cal. voor een cornetto hè, met sjokola in de punt enzo!! (ze hebben ook een soort solero ijsjes van 38 cal. per stuk en die zijn ook lekker, maar ik moest vandaag dus de cornettoquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:14 schreef Alcarin het volgende:
De enige maten die ik wel eens meet:
Borstomvang 105
Taille 73
Heupen 100
Oh, en lengte 180![]()
En 150 Kcal per ijsje vind ik nog best veel... Ik vind de naam 'not guilty' wel heel erg, alsof je je schuldig moet voelen als je een ander ijsje eet, en alsof je je dan niet schuldig hoeft te voelen over dit ijsje!![]()
bij mij is het alles behalve hardquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:18 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik heb het zojuist speciaal voor jou gemeten: 60 cm. Scheelt bij mij dus ook maar 13 cmIk moet wel zeggen dat ik veel spier heb daar, als ik de spieren in mijn been aanspan blijft er weinig zachts over
![]()
Ik begin er al best wel blij mee te worden inderdaadquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:20 schreef conleche het volgende:
Over jouw maten: met jouw lengte lijkt mij dat het al helemaal goed is of niet? Mooi zandloperachtig!
Hmm, ook een kwestie van aanleg denk ik, ik bouw heel snel spieren op...Ik heb nog steeds dikke kuiten (spier dus) omdat ik ooit een krantenwijk had en dus urenlang moest fietsenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:21 schreef Miss_S het volgende:
bij mij is het alles behalve hard
los vel en vet
mijn kuiten zijn ook wel gespierdquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:25 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Hmm, ook een kwestie van aanleg denk ik, ik bouw heel snel spieren op...Ik heb nog steeds dikke kuiten (spier dus) omdat ik ooit een krantenwijk had en dus urenlang moest fietsen![]()
Krachttraining is de key denk ik![]()
Niks, dat is de beste plek om vet op te slaan! Handig als je ooit nog kindjes wilt of een hongerwinter wilt overlevenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:27 schreef Miss_S het volgende:
mijn kuiten zijn ook wel gespierd
ik denk dat ik gewoon altijd teveel vet gehad heb op mijn bovenbenenmaarja wat doe je eraan
Ach, bij mij klonk het meer als een droge constatering, dat ik toch wel was afgevallen. Maar dat vind ik al heel wat, want 1. ze zien het nog niet eens als ik mijn haar rood verf (bij wijze van spreken) en 2. ze zullen er niet zo snel iets over zeggen. Dus toch een groot complimentquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:27 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Vandaag kreeg ik ook wel complimentjes, van m'n oma.
Maar dat klonk eigenlijk meer zo van 'goh wat was je eerst eigenlijk toch een varken'![]()
ja ik weet ook wel dat het gezonder isquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:28 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Niks, dat is de beste plek om vet op te slaan! Handig als je ooit nog kindjes wilt of een hongerwinter wilt overleven![]()
Dat is nou eenmaal een vrouwelijk figuur, kom je nooit meer vanaf![]()
Voordat je er zo uitziet (rambo dan he) zul je wel heeeel veel moeten trainenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:28 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook veel beenspieren. No complaints there.
Mijn armen daarentegen ben ik niet zo tevreden over. Op zich bouw ik daar ook vrij makkelijk spieren op, maar het vet eromheem weigert weg te gaan en dus moet ik oppassen dat ik er niet heel breed uit ga zien. Ik wil eigenlijk armpjes zoals Jennifer Aniston tijdens Friends en niet zoals Sylvester Stallone in Rambo...
Ach, op een gegeven moment houdt het op. Het moet wel realistisch blijven.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:30 schreef Miss_S het volgende:
ja ik weet ook wel dat het gezonder is
en ook mooier dan alles op je buik maar tochje wilt toch altijd iets aan jezelf veranderen
dat valt wel mee nuquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:36 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Dikke bovenbenen lijkt me wel vervelend met broeken kopen, of zijn er wel altijd genoeg in die maat?
Ja, jij speelt vals want je koopt rokjes!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:37 schreef Miss_S het volgende:
dat valt wel mee nu
toen ik 23 kilo meer woog had ik dat probleem wel maar nu niet echt meer
ja ik heb wel dat de broeken bij mijn taille te wijd zittenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:39 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ja, jij speelt vals want je koopt rokjes!![]()
Ik heb er wel last van, niet dat er geen broeken zijn die om mijn benen passen hoor, maar de broeken die passen zijn weer veel te groot in mijn taille. Dus moet ik ze omhoog houden met een riem. Ik ben de riemen zo zat, kunnen ze niet eens broeken voor vrouwen gaan maken![]()
meest te vreden met taille, haar en borstenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:39 schreef conleche het volgende:
Waar zijn jullie het meest en het minst tevreden over aan jezelf?
Ikke, meest: haar en sleutelbeenderen en decollete
minst: lengte, omdat je dan zo snel een propje lijkt
Meest: lengte, haar, figuur tegenwoordigquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:39 schreef conleche het volgende:
Nee hoor, moet je juist opnoemen!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:42 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Meest: lengte, haar, figuur tegenwoordig![]()
Minst: beetje korte x-benen (niemand ziet het maar ik wel)
(ik moest me gewoon inhouden met dingen waar ik wel tevreden over ben! I must be growing up)
Dat doet die van mij ineens ookquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:43 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
derriere (daar overlaadt m'n vriendje me met complimentjes over tenminste)
Okay...Nou, ik ben ook blij met mijn gezicht, mijn nek, mijn sleutelbeenderen, de vorm van mijn rug, ja zelfs met mijn ellebogen (omdat mijn huid daar mooi glad isquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:44 schreef conleche het volgende:
Nee hoor, moet je juist opnoemen!ik was ook nog wat vergeten: ik heb hele mooie voeten vind ik zelf; smal en klein en geen rare grote teen of bobbel aan de zijkant.
Tis van Scholl dat hielenspul. Ik moet het ook halen voor meneer Conleche, die heeft de laatste tijd zoveel op blote voeten gelopen dat zijn hielen helemaal kloverig en droog zijn. Ik had het vorig jaar zomer ook toen ik op vakantie was. Misschien door het warme zand?? Iquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:57 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ohja m'n hielen!! Ook niet mooi. Het is dat ik niet meer weet hoe dat spul van de reclame heet, anders zou ik het kopen![]()
Ook wel okee: decolletee (rijmt) en op sommige momenten m'n haar. Vaak is het verschrikkelijk, maar soms
![]()
meest: onderbenen en armen, borsten, rugquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:39 schreef conleche het volgende:
Ja, daar zit ik ook over te denken. Ik vind het de eerste week altijd zo'n crime. Maar het gaat wel snel vooruit en ik kan me van vroeger nog wel het soort trance herinneren waarin je raakte na een half uur of zo, dan kon je wel blijven doorlopen. Maar ja ik heb het nu echt over lang geleden...quote:
Goed gedaan!quote:Op zondag 13 mei 2007 11:04 schreef Quinazoline het volgende:
* Quinazoline is alweer terug van een rondje op de racefiets.
Ik had echt heeeeelemaal geen zin maar kheb de hele week nog niet echt gesport dus het moest toch maar en eigenlijk was het best lekker
quote:Op zondag 13 mei 2007 11:08 schreef k_i_m het volgende:
De weegschaal werkte weer mee vanochtend. 76,5 kg. Ook na 3 keer wegen.
De 75kg komt nu eindelijk echt in de buurt.
Meest: Polsen, lengte en borstenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:39 schreef conleche het volgende:
Ik had vorige maand ook ± 10 dingen waaronder de verjaardag van Peter en die van mij en allerlei etentjes en m'n vader die een lintje kreeg, wat natuurlijk gevierd moest worden met een gigantisch buffet. Ik heb op mijn verjaardag en op die van Peter een stukje taart genomen en daarna besloten dat het afgelopen was, anders blijf je aan de gang! Dus mijn tip: sla af die handel! (tis eigenlijk net zo makkelijk gezegd als gedaanquote:Op zondag 13 mei 2007 18:12 schreef Sylvana het volgende:
nee, 1 keer niet, maar volgende week is mn vriend moeder jarig en de week daarop mn broer ( en dat wordt nog 2 keer gevierd ook)
ja, heb vandaag ook wel taart afgeslagen bij mn oma, maar vind het ook weer zo lullig om de eerste keer dak bij zijn ouders thuis kom alles af te slaanquote:Op zondag 13 mei 2007 18:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik had vorige maand ook ± 10 dingen waaronder de verjaardag van Peter en die van mij en allerlei etentjes en m'n vader die een lintje kreeg, wat natuurlijk gevierd moest worden met een gigantisch buffet. Ik heb op mijn verjaardag en op die van Peter een stukje taart genomen en daarna besloten dat het afgelopen was, anders blijf je aan de gang! Dus mijn tip: sla af die handel! (tis eigenlijk net zo makkelijk gezegd als gedaan)
Als het een hele taart is dan kan je gewoon eerlijk zeggen dat je op je lijnt let en of ze dan een mini stukje voor je wilt afsnijden, dan doe je toch mee en heb je niet direct eenvierde van je dagelijkse calorieen binnen en van alles wat ze je daarna nog aanbiedt neem je gewoon het magerste en je mag ook best eens overslaan. Wel spannend trouwens: best serieus geworden in korte tijd zeg!quote:Op zondag 13 mei 2007 18:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, heb vandaag ook wel taart afgeslagen bij mn oma, maar vind het ook weer zo lullig om de eerste keer dak bij zijn ouders thuis kom alles af te slaan
Ik bedoelde eigenlijk het magerste van de plateau's met kaas en worst die op zo'n verjaardag plegen langs te komen. Qua taart lijken mij die vruchtendingetjes nog het minste calorieen bevatten eigenlijk. D'r was gister op de frontpage nieuws over een bakker en die had taartjes van 75 cal. of zo iets gebakken. Of dat dan lekker is??quote:Op zondag 13 mei 2007 19:44 schreef Chicolate het volgende:
Wat zijn dan de magerste taartjes?Ik ben er ondertussen achter dat kwarktaart NIET mager is (duh, gemaakt van slagroom. Maar het proeft zo luchtig!) en appeltaart zonder slagroom redelijk (ik ben dol op appelkruimel) ... maar is dr nog een beter alternatief? (krijg binnenkort heel veel verjaardagen en kan niet overal alles afslaan)
*is al sinds weegmoment vrolijk
Ik heb zn ouders al wel een paar keer ontmoet hoor , dus dat is niet spannend meer, maar het is dan wel voor het eerst bij zijn ouders thuis, de vorige keren kwamen zijn ouders naar hem toequote:Op zondag 13 mei 2007 19:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Als het een hele taart is dan kan je gewoon eerlijk zeggen dat je op je lijnt let en of ze dan een mini stukje voor je wilt afsnijden, dan doe je toch mee en heb je niet direct eenvierde van je dagelijkse calorieen binnen en van alles wat ze je daarna nog aanbiedt neem je gewoon het magerste en je mag ook best eens overslaan. Wel spannend trouwens: best serieus geworden in korte tijd zeg!
Men, dat doe je snel, ik geloof dat ik na een half jaar ofzo pas aan ouders/broers/zussen e.d. ga denken...quote:Op zondag 13 mei 2007 20:40 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb zn ouders al wel een paar keer ontmoet hoor , dus dat is niet spannend meer, maar het is dan wel voor het eerst bij zijn ouders thuis, de vorige keren kwamen zijn ouders naar hem toe
ik ben daar ook nooit zo snel meequote:Op zondag 13 mei 2007 20:50 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Men, dat doe je snel, ik geloof dat ik na een half jaar ofzo pas aan ouders/broers/zussen e.d. ga denken...![]()
Nouja, het was ook nog lang niet geplandquote:Op zondag 13 mei 2007 20:50 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Men, dat doe je snel, ik geloof dat ik na een half jaar ofzo pas aan ouders/broers/zussen e.d. ga denken...![]()
Haha, nou, ik was echt in de paniek geschoten als er zoiets was gebeurd..quote:Op zondag 13 mei 2007 20:55 schreef Sylvana het volgende:
Nouja, het was ook nog lang niet geplandMaar ik was 4 mei bij hem, en hij woont tegenover een park waar de herdenking werd gehouden en kon het vanaf zijn balkon goed volgen en toen belden zn ouders of ze daar dus ook mochten komen kijken. Dus ja, dan ga ik ook niet zeggen dat het niet mag
Normaal ben ik er ook niet zo snel mee hoor, ik heb hem nog niet aan mijn ouders voorgesteld en dat duurt ook nog wel ff
Eigenlijk is het dat bij mij ook wel, het maakt het zo officieel meteen. Maar moeders vinden mij altijd wel ok geloof ikquote:Op zondag 13 mei 2007 21:16 schreef Sylvana het volgende:
neuh, ik heb er zelf niet echt heel veel moeite verder mee om ze te ontmoeten, maar bij mij is het tot nu toe altijd heel snel weer uit gegaan, dus wil gewoon eerst wachten tot het echt een beetje vast is zeg maar, niet dat ik hem voorstel en het 2 weken later uit is ofzo
ik heb net een kop thee gedronken en duik nu mn bedje in, morgen om 5 uur er weer uit
Het wordt weer zomer, dan komt dat altijd wel goedquote:
ja ik heb nu ook gewoon ff geen tijdquote:Op zondag 13 mei 2007 21:25 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Het wordt weer zomer, dan komt dat altijd wel goed![]()
In de zomer gaat alles altijd vanzelf, iedereen is vrolijk, je flirt wat en voor je het weet heb je een vriendje![]()
Ik vind het ook vreemd dat (schoon)ouders zich bemoeien met dingen. Gewoon wees gezellig en vertrouw er op dat je kinderen hun eigen leven heel goed zelf kunnen leiden. Wat bedoel je precies met: "sinds onze dochter bij ons woont?" (als je dat te privé vindt: prima hoor!)quote:Op zondag 13 mei 2007 21:48 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind mijn schoonouders maar rare mensen... Sinds dat onze dochter bij ons woont klikt het gewoon niet meer. Ze hebben totaal andere ideeen over opvoeden, en dat leidt vaak tot frustratie en ruzie. Verder is ze, denk ik, ook niet helemaal blij met mij als schoondochter.
Mijn oplossing, ik ga gewoon niet meer langs...
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Ze is trouwens ook best dik, om tenminste een beetje ontopic te blijven![]()
Altijd weer even aardig, tegen over de mede mens.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:05 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Niemand is dik hier. Probeer het eens in het zustertopic
Wtf kom jij nou weer stokenquote:Op maandag 14 mei 2007 06:18 schreef ymme het volgende:
[..]
Altijd weer even aardig, tegen over de mede mens.
GAAN!quote:Op maandag 14 mei 2007 07:45 schreef heaven7 het volgende:
En zou gaan fitnessen met vriendin maar die is ziek en twijfel nu of ik in mn uppie moet gaan
[offtopic]quote:Op zondag 13 mei 2007 22:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind het ook vreemd dat (schoon)ouders zich bemoeien met dingen. Gewoon wees gezellig en vertrouw er op dat je kinderen hun eigen leven heel goed zelf kunnen leiden. Wat bedoel je precies met: "sinds onze dochter bij ons woont?" (als je dat te privé vindt: prima hoor!)
Ik ga ook zelden meer langs bij schoonmamma en zij is ook zeer zeker niet blij met mij als schoondochter, maar hey, daar kan ik mee leven...
Ze is trouwens ook best dik, om tenminste een beetje ontopic te blijven![]()
Ik ook!quote:Op maandag 14 mei 2007 09:01 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Wel goed: heb zo'n hardloopschema gedownload (van zo'n belgische site).
Mompelt iets over blinden en koning éénoogquote:Op maandag 14 mei 2007 08:20 schreef Alcarin het volgende:
Nou het zwemmen was ondanks de moeheid weer heerlijk.
In mijn nieuwe badpak, dus het flappert niet, en het lijkt wel of ik veel sneller ga![]()
Ik had trouwens sjans in het zwembadEr was zowaar een jongen van een jaar of 25! Weer eens iets anders dan alle bejaarden
![]()
Die jongen was inderdaad niet zo leuk, als je hem tussen wat leeftijdsgenoten had gezet was ie me niet opgevallenquote:Op maandag 14 mei 2007 09:45 schreef k_i_m het volgende:
Mompelt iets over blinden en koning éénoog.
Best wel lekker, als je een goeie hebt!quote:Op maandag 14 mei 2007 09:55 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb trouwens echt al jaren geen badpak meer aangehad. Ik zou niet eens meer weten hoe het zit.
Hoe lang is "korte tijd"? Ik zou ook wel lange wandelingen willen maken met mijn hond, ware het niet dat hij zo groot is als een knijntje en ik al een uur over 300 meter doe, dus dat zet weinig zoden aan de dijkquote:Op maandag 14 mei 2007 11:23 schreef ymme het volgende:
Ik ben dus in korte tijd al 6,5 kilo kwijt.
Door veel te wandelen met de hond.
En elke ochtend 10 min met het springtouw te springen.
Das inderdaad hartstikke snel zeg! Ik sprak gister m'n zusje aan de telefoon en die was ook zo'n 6 kilo afgevallen sinds begin april, zij weegt denk ik ongeveer net zoveel als jij nu. Maar zij eet nu wel belachelijk weinig, maar ze is net weer verliefd, dus dat kan er mee te maken hebben.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:37 schreef ymme het volgende:
Korte tijd is, 1,5 maand.
Ik zelf vind het erg snel gaan. Ik zit momenteel op de 85.9 kilo. Daarom zal het wel zo snel gegaan zijn.
Natuurlijk gaat het straks niet meer zo snel, maar ik zit nu al veel beter in mijn vel. En kleren
Leuk! Ik moet nog even moed/schoenen verzamelen.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:53 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Vanmiddag begin ik met stap 1 van hardlopen, kijken of ik dat aankan![]()
Felicitations!!!quote:Op maandag 14 mei 2007 15:19 schreef Troel het volgende:
Even voor de duidelijkheid:
Vanaf morgen duurt het een tijdje voordat mensen gekoppeld worden aan de lijstjes. 'k Ga namelijk woensdag trouwen en daarna op huwelijksreis en dan ben ik niet elke dag in de gelegenheid om te internetten. Dat dat even bekend is
Een mooie dag toegewenst, en als het goed is denk je dan niet eens aan internet tijdens je huwelijksreis!quote:Op maandag 14 mei 2007 15:19 schreef Troel het volgende:
Vanaf morgen duurt het een tijdje voordat mensen gekoppeld worden aan de lijstjes. 'k Ga namelijk woensdag trouwen en daarna op huwelijksreis en dan ben ik niet elke dag in de gelegenheid om te internetten. Dat dat even bekend is
waag het eens om op je huwelijksreis met lijstjes bezig te gaanquote:Op maandag 14 mei 2007 15:19 schreef Troel het volgende:
Tof hoor! Succes (ivm stress die er vast bij hoort) en veel plezier!quote:Op maandag 14 mei 2007 15:19 schreef Troel het volgende:
een fijne dag woensdag en veel plezierquote:Op maandag 14 mei 2007 15:19 schreef Troel het volgende:
quote:Op maandag 14 mei 2007 15:55 schreef heaven7 het volgende:
Nou, ik ga dan maar in m'n eentje sporten een uurtje![]()
![]()
Jij hoort op je huwelijksreis helemaal niet te internetten.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:19 schreef Troel het volgende:
Zelfgemaakd?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:00 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Leuk! Ik moet nog even moed/schoenen verzamelen.
Ik heb zojuist een geweldig broodbeleg ontdekt: hazelnootpasta! Maar dan ook echt hazelnootpasta, dus ingredienten: hazelnoten. Het is qua smaak net de praline uit chocolade, maar dan zonder de zoetheid![]()
goed zo, succesquote:Op maandag 14 mei 2007 15:55 schreef heaven7 het volgende:
Nou, ik ga dan maar in m'n eentje sporten een uurtje![]()
![]()
Nee, niet zelfgemaakt. Gekocht bij de natuurwinkel, merk = Monki. Wel prijzig, een euro of 4 a 5.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:59 schreef omearos het volgende:
Zelfgemaakd?
Zo ja, hoe?
Zo nee, waar gekocht?
Ja die zijn best lekker. Ik ben heel benieuwd naar de sate-variant, maar die heeft mijn appie niet, die met de provencaalse vulling is ook lekker!quote:Op maandag 14 mei 2007 18:28 schreef heaven7 het volgende:
NetjesEn lekker pannenkoeken
Leuk he, om te merken dat je ineens niet meer zoveel op kan als vroeger!
Ik zit nu aan een bord spinazie met wat gebakken aardappelen en een, hoe heet zo'n vegetarische burger, valess ofzo.
Het schijnt heel moeilijk te zijn om al je voedingstoffen, vitamines en mineralen binnen te krijgen als je op een 1400 à 1500 cal. dieet zit. Dan zou je het echt heel goed moeten uitkienen. Vandaar dat ik dan altijd zo'n vitamine-bruistablet nam. Ik heb nu net een potje supradyne weight-smart gekocht en heb het idee dat het helpt. Heb het pas 3 dagen genomen, maar volgens mij merk ik al verschil!quote:Op maandag 14 mei 2007 18:53 schreef Plukie86 het volgende:
Vandaag in het kader van de studie met het programma de Eetmeter omgeklooid op de computer. Ik had een heel normale dag ingevuld, met gezonde dingen:
250 ml biogarde, muesli en suiker
3 boterhammen, 1 met boterhamworst en 2 met 30+ kaas (en 3 keer boter)
appel
2 aardappels, 2 grote lepels groente, jus en een tartaartje
appel en vitalineading
In mijn ogen een gezond eetpatroon, met genoeg fruit en voldoende vezels, en genoeg om af te vallen.
En wat bleek? Ik at te weinig (1400 kcal) maar dat had ik wel verwacht. Wat wel schokkend was: ik krijg hiermee dus lang niet alle voedingsstoffen voldoende binnen!Vooral ijzer, vitamine C, vitamine B, calcium en selenium waren tekort, maar ook eiwitten hielden niet over. Het vet was juist aan de hoge kant, wat ik niet helemaal begreep.
![]()
Om aan voldoende voedingsstoffen te komen, moest ik meer brood eten, met appelstroop of leverpastei (zit kennelijk selenium in leverpastei). Maar ook meer melk (), fruit en nog veel meer dingen. Je kon producten toevoegen om de tekorten op te heffen, en direct gingen de kcal ook tegen de 2000 aan.
![]()
Er waren nog wel meer dingen aan de krappe kant, maar aan bovengenoemde dingen had ik echt een tekort!![]()
![]()
Zo zie je maar weer dat het verrekte moeilijk is om niet teveel te eten (om af te vallen), maar toch alle nodige voedingsstoffen binnen te krijgen. Ik zit er haast aan te denken om de davitamonnetjes maar weer eens op te zoeken.![]()
Het programma is trouwens ook te downloaden op de site van het voedingscentrum, ik raad het iedereen hiero aan, je ogen gaan echt open!
lang leve de vitamine pillenquote:Op maandag 14 mei 2007 18:53 schreef Plukie86 het volgende:
Vandaag in het kader van de studie met het programma de Eetmeter omgeklooid op de computer. Ik had een heel normale dag ingevuld, met gezonde dingen:
250 ml biogarde, muesli en suiker
3 boterhammen, 1 met boterhamworst en 2 met 30+ kaas (en 3 keer boter)
appel
2 aardappels, 2 grote lepels groente, jus en een tartaartje
appel en vitalineading
In mijn ogen een gezond eetpatroon, met genoeg fruit en voldoende vezels, en genoeg om af te vallen.
En wat bleek? Ik at te weinig (1400 kcal) maar dat had ik wel verwacht. Wat wel schokkend was: ik krijg hiermee dus lang niet alle voedingsstoffen voldoende binnen!Vooral ijzer, vitamine C, vitamine B, calcium en selenium waren tekort, maar ook eiwitten hielden niet over. Het vet was juist aan de hoge kant, wat ik niet helemaal begreep.
![]()
Om aan voldoende voedingsstoffen te komen, moest ik meer brood eten, met appelstroop of leverpastei (zit kennelijk selenium in leverpastei). Maar ook meer melk (), fruit en nog veel meer dingen. Je kon producten toevoegen om de tekorten op te heffen, en direct gingen de kcal ook tegen de 2000 aan.
![]()
Er waren nog wel meer dingen aan de krappe kant, maar aan bovengenoemde dingen had ik echt een tekort!![]()
![]()
Zo zie je maar weer dat het verrekte moeilijk is om niet teveel te eten (om af te vallen), maar toch alle nodige voedingsstoffen binnen te krijgen. Ik zit er haast aan te denken om de davitamonnetjes maar weer eens op te zoeken.![]()
Het programma is trouwens ook te downloaden op de site van het voedingscentrum, ik raad het iedereen hiero aan, je ogen gaan echt open!
hoe meer je weegt hoe sneller je afvaltquote:Op maandag 14 mei 2007 11:37 schreef ymme het volgende:
Korte tijd is, 1,5 maand.
Ik zelf vind het erg snel gaan. Ik zit momenteel op de 85.9 kilo. Daarom zal het wel zo snel gegaan zijn.
Natuurlijk gaat het straks niet meer zo snel, maar ik zit nu al veel beter in mijn vel. En kleren
Ikke wel! Wie ik ook mis is Renske, die heb ik al een paar dagen niet gezien! RENSKE, WHERE R U??quote:
die zou toch ook een tijdje weg blijven hier?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Ikke wel! Wie ik ook mis is Renske, die heb ik al een paar dagen niet gezien! RENSKE, WHERE R U??
Hoezo? Dat heb ik ff gemist...quote:Op maandag 14 mei 2007 19:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
die zou toch ook een tijdje weg blijven hier?
Ja, maar toen is ze toch een paar dagen terug geweest. En omdat er toen ook niet meer werd gereld nam ik aan dat het wel weer goed was...quote:Op maandag 14 mei 2007 19:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dacht ik tenminste dat ze dat zei een paar dagen geleden toen er weer eens gezeik hier was
Dan heb ik dat ook gemist?? Was toch Sylvana die weg zou blijven? Maar die is gelukkig alweer terug gekeerd.quote:
ja ik weet het ook niet....quote:Op maandag 14 mei 2007 19:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, maar toen is ze toch een paar dagen terug geweest. En omdat er toen ook niet meer werd gereld nam ik aan dat het wel weer goed was...
ik heb altijd gelijkquote:Op maandag 14 mei 2007 19:32 schreef heaven7 het volgende:
Dat klinkt lekker en gezond conleche![]()
Wat miss S zegt is wel waar trouwens, hoe zwaarder je bent (althans, hoe meer overgewicht je hebt) hoe eerder je afvalt als je er iets aan gaat doen. Mensen met een gezond gewicht die wat schoonheidskilootjes kwijt willen vallen veel minder snel af.
Ja, zonder wind, heuvels, bochten en hobbels in de weg! Zo kan ik het ookquote:Op maandag 14 mei 2007 19:46 schreef Miss_S het volgende:
en ff 1 km gefiets binnen 70 sec
ja ik weet het behoorlijk nutteloos maar is wel lekker om ff voluit te gaanquote:Op maandag 14 mei 2007 19:50 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ja, zonder wind, heuvels, bochten en hobbels in de weg! Zo kan ik het ook![]()
Nou, nutteloos zou ik het ook weer niet noemenquote:Op maandag 14 mei 2007 19:52 schreef Miss_S het volgende:
ja ik weet het behoorlijk nutteloos maar is wel lekker om ff voluit te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |