en wat ga je doen als je op streefgewicht bent?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:03 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hier is het regen, regen, regen.
Maar het maakt niet uit, want ik ben best wel blij dat ik echt bijna op streef ben qua gewicht.
Nu toch echt beginnen met buikspieroefeningen![]()
niet te ver doorslaan hèquote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en wat ga je doen als je op streefgewicht bent?
ik denk dat ik steeds mijn streefgewicht blijf aanpassen een paar jaar geleden was 75 mijn streefgewicht en dat ben ik nu maar nu is mijn streefgewicht weer 65
* knuf*quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:42 schreef Chicolate het volgende:
Waarom ga ik nou altijd eten als ik me niet vrolijk voel. Zat gisteravond even in een dip, spontaan een half zakje Japanse Mix opgegeten (behalve de pinda's natuurlijk, geen zin in een hele dag buikpijn). Daar gaat het effect van een training ... hoeveel zit er in ongeveer 100 gram Japanse Mix? (gekruide rijstzoutjes)
Het wil maar niet lukken bij mij. Zie hier iedereen afvallen, maar bij mij komt alles er meteen weer bij, omdat ik steeds een beetje depri of verveeld ben.
in japanse mix zit niet zoveel dus dat effect van een training gaat niet wegquote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:42 schreef Chicolate het volgende:
Waarom ga ik nou altijd eten als ik me niet vrolijk voel. Zat gisteravond even in een dip, spontaan een half zakje Japanse Mix opgegeten (behalve de pinda's natuurlijk, geen zin in een hele dag buikpijn). Daar gaat het effect van een training ... hoeveel zit er in ongeveer 100 gram Japanse Mix? (gekruide rijstzoutjes)
Het wil maar niet lukken bij mij. Zie hier iedereen afvallen, maar bij mij komt alles er meteen weer bij, omdat ik steeds een beetje depri of verveeld ben.
en dat vind jij weinig Saskia?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:26 schreef heaven7 het volgende:
In japanse mix zit ongeveer 420 kcal per 100 gram.
dat zou mij makkelijk lukken, ik eet als ik me slecht voel ook zo een zak chips van 400 gram in mn eentje leegquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja want het is gezonder dan chips
en hoevaak eet je er 100gram van
ja oke maar dan zit overal te veel inquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:29 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat zou mij makkelijk lukken, ik eet als ik me slecht voel ook zo een zak chips van 400 gram in mn eentje leeg
Hoi, mag ik naar aanleiding van je fotoboek wat vragen: als je een buikomtrek van 94 cm hebt, waar zit dat dan bij jou? Want het lijkt noch aan de voorkant noch aan de zijkant te zittenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:29 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat zou mij makkelijk lukken, ik eet als ik me slecht voel ook zo een zak chips van 400 gram in mn eentje leeg
en als je voor de grap nu eens verder kijkt dan kcalquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:32 schreef heaven7 het volgende:
100 gram is niet veel, dat heb je zo op. Bovendien maakt het relatief weinig verschil met chips (niet boven de 500 meestal, als je wokkels neemt zit je aan hetzelfde) of koekjes dus wel degelijk ongezond als je aan het lijnen bent.
het zit bij mij wel aan de voorkant hoorquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:34 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Hoi, mag ik naar aanleiding van je fotoboek wat vragen: als je een buikomtrek van 94 cm hebt, waar zit dat dan bij jou? Want het lijkt noch aan de voorkant nog aan de zijkant te zittenMijn cm's zijn minder, maar mn buik is wel veel groter
![]()
*ben daar wel gefrustreerd over bij mezelf. Het zit voornamelijk aan de voorkant, maar ook wat op de zijkant en heb wat 'rugrolletjes'. Gelukkig niet meer zo zichtbaar in tshirts, maar wel aanwezig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |