abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 mei 2007 @ 09:52:23 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49294207
Ik heb gelukkig geen last van loshangend vel (maar daar hebben jullie niet zoveel aan ). Het wordt gevaarlijk donker hier, bleh.
Niet meer actief op Fok!
pi_49294262
hier is het niet donker maar regent wel al de hele tijd
gelukkig moet ik veel doen dus ga het huis toch niet uit
pi_49294284
Hier schijnt de zon!
Af en toe dan.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_49294301
Hier is het regen, regen, regen.
Maar het maakt niet uit, want ik ben best wel blij dat ik echt bijna op streef ben qua gewicht.
Nu toch echt beginnen met buikspieroefeningen
Het mooi kotsende meisje.
pi_49294317
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 10:03 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hier is het regen, regen, regen.
Maar het maakt niet uit, want ik ben best wel blij dat ik echt bijna op streef ben qua gewicht.
Nu toch echt beginnen met buikspieroefeningen
en wat ga je doen als je op streefgewicht bent?

ik denk dat ik steeds mijn streefgewicht blijf aanpassen een paar jaar geleden was 75 mijn streefgewicht en dat ben ik nu maar nu is mijn streefgewicht weer 65
  zaterdag 12 mei 2007 @ 10:09:45 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49294352
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 10:05 schreef Miss_S het volgende:

[..]

en wat ga je doen als je op streefgewicht bent?

ik denk dat ik steeds mijn streefgewicht blijf aanpassen een paar jaar geleden was 75 mijn streefgewicht en dat ben ik nu maar nu is mijn streefgewicht weer 65
niet te ver doorslaan hè . Ik houd het atm op ergens tussen de 65 en 70. Onder de 65 lijkt me sowieso niet goed voor mij. Ik heb sws het idee dat er niet heel veel meer af kan. Wat van mijn buik, maar verder...? Dus ik mag, denk ik, nog blij zijn als ik onder de 70 zal komen en dan ben ik ws echt slank (in de zin van: strak in het vel, geen vetrollen).
Niet meer actief op Fok!
pi_49294372
Hele goede vraag!
Hoe ik nu eet had ik niet het gevoel dat k nog zou afvallen, al een paar maanden. Toch zat ik dan steeds op ong. 1 kg per maand eraf. Daar moet ik in elk geval mee ophouden, want nu ben ik op zich nog wel tevreden over m'n kont, en als het daar af blijft gaan, worden de verhoudingen juist minder goed (buik is toch altijd het allerlastigst bij mij om kwijt te raken).
Dus ik denk vooral shapen. Buik en bovenbenen m.n. Boterham meer eten ofzo, beetje uitproberen hoe ik moet eten om stabiel te blijven. Gezond blijven eten zoals ik nu doe, want buiten dat ik uit m'n voegen barstte in oktober, kon ik soms eten tot ik misselijk werd en me natuurlijk ook nog verschrikkelijk voelde. Daar heb ik nu geen last meer van.
Verder heb ik voor m'n gevoel minder last van hoofdpijn en op m'n dikst had ik bij lange stukken lopen weleens last van m'n kuiten, dat heb ik ook niet meer.
Dus ik wil in elk geval niet meer terug.
Ik denk eerlijk gezegd wel dat er op de hele-lange-termijn best wel wat kilootjes bij zullen komen, maar boven de 70 was voor mij echt te zwaar. Laatst werd ik geattendeerd op de foto op m'n ziekenhuispasje en m'n gezicht was behoorlijk pafferig toen. Echt niet leuk om dat te zien eigenlijk.
pi_49294765
Waarom ga ik nou altijd eten als ik me niet vrolijk voel . Zat gisteravond even in een dip, spontaan een half zakje Japanse Mix opgegeten (behalve de pinda's natuurlijk, geen zin in een hele dag buikpijn). Daar gaat het effect van een training ... hoeveel zit er in ongeveer 100 gram Japanse Mix? (gekruide rijstzoutjes)

Het wil maar niet lukken bij mij. Zie hier iedereen afvallen, maar bij mij komt alles er meteen weer bij, omdat ik steeds een beetje depri of verveeld ben.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_49295205
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 10:42 schreef Chicolate het volgende:
Waarom ga ik nou altijd eten als ik me niet vrolijk voel . Zat gisteravond even in een dip, spontaan een half zakje Japanse Mix opgegeten (behalve de pinda's natuurlijk, geen zin in een hele dag buikpijn). Daar gaat het effect van een training ... hoeveel zit er in ongeveer 100 gram Japanse Mix? (gekruide rijstzoutjes)

Het wil maar niet lukken bij mij. Zie hier iedereen afvallen, maar bij mij komt alles er meteen weer bij, omdat ik steeds een beetje depri of verveeld ben.
* knuf*

dat heb ik dus ook, vorige week ook een paar keer gehad dat ik niet lekker in mn vel zat en dan ga ik ook eten

Ik ben al maanden bezig, maar zit nog steeds op mn startgewicht of er boven
pi_49295447
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 10:42 schreef Chicolate het volgende:

in japanse mix zit niet zoveel dus dat effect van een training gaat niet weg
pi_49295482
In japanse mix zit ongeveer 420 kcal per 100 gram.
pi_49295492
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 11:26 schreef heaven7 het volgende:
In japanse mix zit ongeveer 420 kcal per 100 gram.
en dat vind jij weinig Saskia?
pi_49295528
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 11:27 schreef Sylvana het volgende:

[..]

en dat vind jij weinig Saskia?
ja want het is gezonder dan chips
en hoevaak eet je er 100gram van
pi_49295550
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 11:29 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja want het is gezonder dan chips
en hoevaak eet je er 100gram van
dat zou mij makkelijk lukken, ik eet als ik me slecht voel ook zo een zak chips van 400 gram in mn eentje leeg
pi_49295558
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 11:29 schreef Sylvana het volgende:

[..]

dat zou mij makkelijk lukken, ik eet als ik me slecht voel ook zo een zak chips van 400 gram in mn eentje leeg
ja oke maar dan zit overal te veel in
behalve een zak appels

en japanse mix komt niet altijd boven de 350 kcal per 100 gram uit
zit ook nog verschillen in
pi_49295582
100 gram is niet veel, dat heb je zo op. Bovendien maakt het relatief weinig verschil met chips (niet boven de 500 meestal, als je wokkels neemt zit je aan hetzelfde) of koekjes dus wel degelijk ongezond als je aan het lijnen bent.
pi_49295619
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 11:29 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Hoi, mag ik naar aanleiding van je fotoboek wat vragen: als je een buikomtrek van 94 cm hebt, waar zit dat dan bij jou? Want het lijkt noch aan de voorkant noch aan de zijkant te zitten Mijn cm's zijn minder, maar mn buik is wel veel groter
*ben daar wel gefrustreerd over bij mezelf. Het zit voornamelijk aan de voorkant, maar ook wat op de zijkant en heb wat 'rugrolletjes'. Gelukkig niet meer zo zichtbaar in tshirts, maar wel aanwezig...
pi_49295630
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 11:32 schreef heaven7 het volgende:
100 gram is niet veel, dat heb je zo op. Bovendien maakt het relatief weinig verschil met chips (niet boven de 500 meestal, als je wokkels neemt zit je aan hetzelfde) of koekjes dus wel degelijk ongezond als je aan het lijnen bent.
en als je voor de grap nu eens verder kijkt dan kcal
in japanse mix zit 3 gram vet en in chips al snel 30 gram vet per 100gram
daarom zei ik gezonder
pi_49295641
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 11:34 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Hoi, mag ik naar aanleiding van je fotoboek wat vragen: als je een buikomtrek van 94 cm hebt, waar zit dat dan bij jou? Want het lijkt noch aan de voorkant nog aan de zijkant te zitten Mijn cm's zijn minder, maar mn buik is wel veel groter
*ben daar wel gefrustreerd over bij mezelf. Het zit voornamelijk aan de voorkant, maar ook wat op de zijkant en heb wat 'rugrolletjes'. Gelukkig niet meer zo zichtbaar in tshirts, maar wel aanwezig...
het zit bij mij wel aan de voorkant hoor

alleen die foto's zijn al 1-2 jaar oud en van veraf, dus is het niet zo goed te zien
pi_49295850
Ah zo. Duidelijk.
Over die buikspieroefeningdinges he, in de sportschaal staan helemaal geen apparaten voor je schuine spieren! Is dat overal zo of is die waar ik ga gewoon zo gaar?
pi_49296561
Bij mij in de sportschool heb je ze wel voor schuine buikspieren iig. Lijkt mij wel apart als ze dat niet hebben
  zaterdag 12 mei 2007 @ 12:19:04 #122
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_49296607
Zojuist weer caloriechecker ingevult.... tot nu toe 695 calorieen gehad en totaal veracht ik zo'n 1545 binnen te krijgen.
Alleen is er vanavond een feestje waar ik naartoe ga, dat houdt in dat ik wel weer wat biertjes zal drinken dus het zullen er vandaag wel weer teveel worden nou ja, dan morgen maar een flink stuk fietsen
Bernie en ik zijn tof.
pi_49296615
misschien kan je een van de apparaten op verschillende manieren gebruiken?
  zaterdag 12 mei 2007 @ 12:29:00 #124
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_49296895
Op de sportschool waar ik voorheen naartoe ging deed ik die buikspierapparaten nooit, er was ieder uur een buikspierkwartier met een instructeur en een matje na dat kwartier was ik altijd wel kapot dus dat was goed
Ik zal op internet eens wat van die oefeningen zoeken, ook de schuine werden gedaan
Bernie en ik zijn tof.
pi_49297012
Telt een halve maaltijd uitkotsen ook echt als half zoveel gegeten hebben? (shit, volgens mij ben ik ziek. Zwaar beroerd sowieso. En kwark kotsen is NIET lekker )

Iemand een manier om van misselijkheid enzo af te komen? ... (als het maar geen eten is ofzo, daar voel ik me alleen maar beroerder van)
  zaterdag 12 mei 2007 @ 12:39:05 #126
177846 colette
kloon van conleche
pi_49297174
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 12:33 schreef Chicolate het volgende:
Telt een halve maaltijd uitkotsen ook echt als half zoveel gegeten hebben? (shit, volgens mij ben ik ziek. Zwaar beroerd sowieso. En kwark kotsen is NIET lekker )

Iemand een manier om van misselijkheid enzo af te komen? ... (als het maar geen eten is ofzo, daar voel ik me alleen maar beroerder van)
glas cola kan nog weleens helpen, maar dat geldt niet als je misselijk bent omdat je iets verkeeds hebt gegeten.
pi_49297463
colette, waarom post je nu opeens met je eigen naam?
  zaterdag 12 mei 2007 @ 12:53:31 #128
177846 colette
kloon van conleche
pi_49297515
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 12:51 schreef Sylvana het volgende:
colette, waarom post je nu opeens met je eigen naam?
Ben op de galerie en wist m'n wachtwoord niet, had ook geen zin om een nieuw ww aan te vragen, want dan moest ik dat weer gaan invoeren bij mij thuis en in belgie, dus ik heb nu een echte kloon
pi_49309759
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 11:34 schreef Miss_S het volgende:

[..]

en als je voor de grap nu eens verder kijkt dan kcal
in japanse mix zit 3 gram vet en in chips al snel 30 gram vet per 100gram
daarom zei ik gezonder
Aaah jij voelt je weer beter gemeen kreng!
Ik had het dan ook puur over de kcal.
pi_49309777
Here we go again..
pi_49309798
Ik ben trouwens bij bovenbenen een cm kwijt (van 60 naar 59 cm gemeten op dikste punt), buik dikste punt is van 75 naar 74 cm gegaan en bovenarm van 29.5 naar 29 cm!!
Ik ben ook wel benieuwd naar jullie maten!
pi_49309818
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 20:30 schreef Thrilled het volgende:
Here we go again..
Stel je aaaaan Moet ik mn tieten ff posten?
pi_49309877
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 20:32 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Stel je aaaaan Moet ik mn tieten ff posten?
okeeej
pi_49310031
@heaven7: Hmmm bovenbenen zijn bij mij juist probleemzone , dus die meet ik niet. Taille: 73 cm. Dikste punt op buik (zo rond mn navel) 83 cm, als ik mn buik gewoon laat rusten, dus geen spieren aanspannen ofzo (wat ik grootste deel van de dag wel doe). Nog even en ik heb officieel echt overgewicht

Goed nieuws: eindelijk is misselijkheid weg ... heb daarnet zelfs homemade pizza op (naja, niet zo'n groot stuk) en een mini bakje vla met paar druifjes. En het is nog steeds binnen! (rest van de dag niet gegeten of gedronken. Alles zou er zo uitkomen. Van 12 tot 15 lekker liggen slapen, toen ging het opeens beter, toen hield ik ook een glas thee binnen)

Ben benieuwd of dit morgen ook te zien is (zondagochtend = weegdag)
pi_49310206
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 20:38 schreef Chicolate het volgende:
@heaven7: Hmmm bovenbenen zijn bij mij juist probleemzone , dus die meet ik niet. Taille: 73 cm. Dikste punt op buik (zo rond mn navel) 83 cm, als ik mn buik gewoon laat rusten, dus geen spieren aanspannen ofzo (wat ik grootste deel van de dag wel doe). Nog even en ik heb officieel echt overgewicht

Goed nieuws: eindelijk is misselijkheid weg ... heb daarnet zelfs homemade pizza op (naja, niet zo'n groot stuk) en een mini bakje vla met paar druifjes. En het is nog steeds binnen! (rest van de dag niet gegeten of gedronken. Alles zou er zo uitkomen. Van 12 tot 15 lekker liggen slapen, toen ging het opeens beter, toen hield ik ook een glas thee binnen)

Ben benieuwd of dit morgen ook te zien is (zondagochtend = weegdag)
Dit snap ik niet hoor! Je hebt een BMI van 21, een van de laagsten in het lijstje
Misschien bedoel je een ongezond hoge buikomtrek? Je hebt een licht verhoogd risico op hart en vaatziekten bij een buikomtrek van >80, en een sterk verhoogd risico bij >88 cm.
pi_49310307
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 20:30 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Aaah jij voelt je weer beter gemeen kreng!
Ik had het dan ook puur over de kcal.
nee maar jij zei dat je net zo goed chips kan eten maar dat is dus niet waar
en niet iedereen let daar op dus als iemand dat leest geloven ze dat meteen
  zaterdag 12 mei 2007 @ 20:51:26 #137
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49310386
wat gezellig hier..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_49310552
* Tangarine is weer thuis

Hele dag op de stripboekenbeurs in Zwolle gestaan voor de winkel, raaaare mensen gezien Heb nu wel een toffo Fokke en Sukke tekening, en nog een andere van Jean-Marc van Tol Owja, en een tekening van Evert Kwok... Iig hele dag druk heen en weer aan het lopen geweest!
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_49310575
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 20:47 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee maar jij zei dat je net zo goed chips kan eten maar dat is dus niet waar
en niet iedereen let daar op dus als iemand dat leest geloven ze dat meteen
Qua kcal kun je wel net zo goed chips eten! Ik had het niet over de vetten enzo

En Ticootje, niks aan de hand hoor?

Gelukkig gaat het weer beter Chicolate, zulke enorme maten heb je toch niet? Bovenbenen zijn bij mij ook probleemzone.. daarom meet ik die juist wel omdat ik daar zo graag minder wil.
pi_49310647
Dat kreng was, hoe ongemeend bedoeld dan ook, niet echt nodig he... Daarom vond Ticootje het ook niet gezellig, begrijp ik best goed.
pi_49310847
Het was een grapje hoor. Omdat ze zelf zei dat ze niet meer zo vredelievend zou zijn als ze zich weer beter zou voelen, daar speelde ik op in. Niet zo gauw overal kwaad in zien!

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2007 21:06:18 ]
pi_49310928
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 20:58 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Qua kcal kun je wel net zo goed chips eten! Ik had het niet over de vetten enzo

En Ticootje, niks aan de hand hoor?

Gelukkig gaat het weer beter Chicolate, zulke enorme maten heb je toch niet? Bovenbenen zijn bij mij ook probleemzone.. daarom meet ik die juist wel omdat ik daar zo graag minder wil.
waar blijft de foto? via de pm is ook goed
pi_49311176
Oke maten:

Borstomvang: 96
onder borsten (waar je bh sluit): 80
taille: 77
heup: 98
bovenbeen: 58
bovenarm: 29
kuit: 35
pols: 14
enkel: 19

meer weet ik ff niet te meten
pi_49311211
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 21:07 schreef Thrilled het volgende:

[..]

waar blijft de foto? via de pm is ook goed
Volgens mij heb jij een vriendinnetje nodig!
pi_49311280
Wat een leuke maten Zal de rest ook even gaan meten
pi_49311451
even offtopic:

Vraag je om tekeningetje, krijg je dit

Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_49311499
Bovenbeen: 59
Knie: 40
Bovenarm: 29
Buik dikste gedeelte: 74
Borstomvang: 90
onder borsten: 80
heup: 90
kuit: 37
pols: 15.5
enkel: 22

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2007 21:40:53 ]
pi_49311537
Geweldig Maarten

Mijn maten zijn momenteel ong.
Borst: 95
Vlak daaronder: 78
minst dikke omtrek van buik: 72
navel hoogte buikomtrek: 79
heup: 93
dikste omtrek dijbeen: 51
pi_49312137
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 21:14 schreef conleche het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij een vriendinnetje nodig!
Haha stel je jezelf beschikbaar?

Maar het is inderdaad wel duidelijk dat ik me dood verveel morgen nog zo'n dag!! geen f*ck te doen!!
pi_49313062
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 21:19 schreef Tangarine het volgende:
even offtopic:

Vraag je om tekeningetje, krijg je dit

[afbeelding]
Hartstikke leuk!! Zou hem inlijsten.

En die maten van de pols en enkel had ik er bij gezet omdat dat het enige dunne aan mij is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')