abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 mei 2007 @ 09:52:23 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49294207
Ik heb gelukkig geen last van loshangend vel (maar daar hebben jullie niet zoveel aan ). Het wordt gevaarlijk donker hier, bleh.
Niet meer actief op Fok!
pi_49294262
hier is het niet donker maar regent wel al de hele tijd
gelukkig moet ik veel doen dus ga het huis toch niet uit
pi_49294284
Hier schijnt de zon!
Af en toe dan.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_49294301
Hier is het regen, regen, regen.
Maar het maakt niet uit, want ik ben best wel blij dat ik echt bijna op streef ben qua gewicht.
Nu toch echt beginnen met buikspieroefeningen
Het mooi kotsende meisje.
pi_49294317
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 10:03 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hier is het regen, regen, regen.
Maar het maakt niet uit, want ik ben best wel blij dat ik echt bijna op streef ben qua gewicht.
Nu toch echt beginnen met buikspieroefeningen
en wat ga je doen als je op streefgewicht bent?

ik denk dat ik steeds mijn streefgewicht blijf aanpassen een paar jaar geleden was 75 mijn streefgewicht en dat ben ik nu maar nu is mijn streefgewicht weer 65
  zaterdag 12 mei 2007 @ 10:09:45 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49294352
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 10:05 schreef Miss_S het volgende:

[..]

en wat ga je doen als je op streefgewicht bent?

ik denk dat ik steeds mijn streefgewicht blijf aanpassen een paar jaar geleden was 75 mijn streefgewicht en dat ben ik nu maar nu is mijn streefgewicht weer 65
niet te ver doorslaan hè . Ik houd het atm op ergens tussen de 65 en 70. Onder de 65 lijkt me sowieso niet goed voor mij. Ik heb sws het idee dat er niet heel veel meer af kan. Wat van mijn buik, maar verder...? Dus ik mag, denk ik, nog blij zijn als ik onder de 70 zal komen en dan ben ik ws echt slank (in de zin van: strak in het vel, geen vetrollen).
Niet meer actief op Fok!
pi_49294372
Hele goede vraag!
Hoe ik nu eet had ik niet het gevoel dat k nog zou afvallen, al een paar maanden. Toch zat ik dan steeds op ong. 1 kg per maand eraf. Daar moet ik in elk geval mee ophouden, want nu ben ik op zich nog wel tevreden over m'n kont, en als het daar af blijft gaan, worden de verhoudingen juist minder goed (buik is toch altijd het allerlastigst bij mij om kwijt te raken).
Dus ik denk vooral shapen. Buik en bovenbenen m.n. Boterham meer eten ofzo, beetje uitproberen hoe ik moet eten om stabiel te blijven. Gezond blijven eten zoals ik nu doe, want buiten dat ik uit m'n voegen barstte in oktober, kon ik soms eten tot ik misselijk werd en me natuurlijk ook nog verschrikkelijk voelde. Daar heb ik nu geen last meer van.
Verder heb ik voor m'n gevoel minder last van hoofdpijn en op m'n dikst had ik bij lange stukken lopen weleens last van m'n kuiten, dat heb ik ook niet meer.
Dus ik wil in elk geval niet meer terug.
Ik denk eerlijk gezegd wel dat er op de hele-lange-termijn best wel wat kilootjes bij zullen komen, maar boven de 70 was voor mij echt te zwaar. Laatst werd ik geattendeerd op de foto op m'n ziekenhuispasje en m'n gezicht was behoorlijk pafferig toen. Echt niet leuk om dat te zien eigenlijk.
pi_49294765
Waarom ga ik nou altijd eten als ik me niet vrolijk voel . Zat gisteravond even in een dip, spontaan een half zakje Japanse Mix opgegeten (behalve de pinda's natuurlijk, geen zin in een hele dag buikpijn). Daar gaat het effect van een training ... hoeveel zit er in ongeveer 100 gram Japanse Mix? (gekruide rijstzoutjes)

Het wil maar niet lukken bij mij. Zie hier iedereen afvallen, maar bij mij komt alles er meteen weer bij, omdat ik steeds een beetje depri of verveeld ben.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_49295205
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 10:42 schreef Chicolate het volgende:
Waarom ga ik nou altijd eten als ik me niet vrolijk voel . Zat gisteravond even in een dip, spontaan een half zakje Japanse Mix opgegeten (behalve de pinda's natuurlijk, geen zin in een hele dag buikpijn). Daar gaat het effect van een training ... hoeveel zit er in ongeveer 100 gram Japanse Mix? (gekruide rijstzoutjes)

Het wil maar niet lukken bij mij. Zie hier iedereen afvallen, maar bij mij komt alles er meteen weer bij, omdat ik steeds een beetje depri of verveeld ben.
* knuf*

dat heb ik dus ook, vorige week ook een paar keer gehad dat ik niet lekker in mn vel zat en dan ga ik ook eten

Ik ben al maanden bezig, maar zit nog steeds op mn startgewicht of er boven
pi_49295447
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 10:42 schreef Chicolate het volgende:

in japanse mix zit niet zoveel dus dat effect van een training gaat niet weg
pi_49295482
In japanse mix zit ongeveer 420 kcal per 100 gram.
pi_49295492
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 11:26 schreef heaven7 het volgende:
In japanse mix zit ongeveer 420 kcal per 100 gram.
en dat vind jij weinig Saskia?
pi_49295528
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 11:27 schreef Sylvana het volgende:

[..]

en dat vind jij weinig Saskia?
ja want het is gezonder dan chips
en hoevaak eet je er 100gram van
pi_49295550
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 11:29 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja want het is gezonder dan chips
en hoevaak eet je er 100gram van
dat zou mij makkelijk lukken, ik eet als ik me slecht voel ook zo een zak chips van 400 gram in mn eentje leeg
pi_49295558
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 11:29 schreef Sylvana het volgende:

[..]

dat zou mij makkelijk lukken, ik eet als ik me slecht voel ook zo een zak chips van 400 gram in mn eentje leeg
ja oke maar dan zit overal te veel in
behalve een zak appels

en japanse mix komt niet altijd boven de 350 kcal per 100 gram uit
zit ook nog verschillen in
pi_49295582
100 gram is niet veel, dat heb je zo op. Bovendien maakt het relatief weinig verschil met chips (niet boven de 500 meestal, als je wokkels neemt zit je aan hetzelfde) of koekjes dus wel degelijk ongezond als je aan het lijnen bent.
pi_49295619
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 11:29 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Hoi, mag ik naar aanleiding van je fotoboek wat vragen: als je een buikomtrek van 94 cm hebt, waar zit dat dan bij jou? Want het lijkt noch aan de voorkant noch aan de zijkant te zitten Mijn cm's zijn minder, maar mn buik is wel veel groter
*ben daar wel gefrustreerd over bij mezelf. Het zit voornamelijk aan de voorkant, maar ook wat op de zijkant en heb wat 'rugrolletjes'. Gelukkig niet meer zo zichtbaar in tshirts, maar wel aanwezig...
pi_49295630
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 11:32 schreef heaven7 het volgende:
100 gram is niet veel, dat heb je zo op. Bovendien maakt het relatief weinig verschil met chips (niet boven de 500 meestal, als je wokkels neemt zit je aan hetzelfde) of koekjes dus wel degelijk ongezond als je aan het lijnen bent.
en als je voor de grap nu eens verder kijkt dan kcal
in japanse mix zit 3 gram vet en in chips al snel 30 gram vet per 100gram
daarom zei ik gezonder
pi_49295641
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 11:34 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Hoi, mag ik naar aanleiding van je fotoboek wat vragen: als je een buikomtrek van 94 cm hebt, waar zit dat dan bij jou? Want het lijkt noch aan de voorkant nog aan de zijkant te zitten Mijn cm's zijn minder, maar mn buik is wel veel groter
*ben daar wel gefrustreerd over bij mezelf. Het zit voornamelijk aan de voorkant, maar ook wat op de zijkant en heb wat 'rugrolletjes'. Gelukkig niet meer zo zichtbaar in tshirts, maar wel aanwezig...
het zit bij mij wel aan de voorkant hoor

alleen die foto's zijn al 1-2 jaar oud en van veraf, dus is het niet zo goed te zien
pi_49295850
Ah zo. Duidelijk.
Over die buikspieroefeningdinges he, in de sportschaal staan helemaal geen apparaten voor je schuine spieren! Is dat overal zo of is die waar ik ga gewoon zo gaar?
pi_49296561
Bij mij in de sportschool heb je ze wel voor schuine buikspieren iig. Lijkt mij wel apart als ze dat niet hebben
  zaterdag 12 mei 2007 @ 12:19:04 #122
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_49296607
Zojuist weer caloriechecker ingevult.... tot nu toe 695 calorieen gehad en totaal veracht ik zo'n 1545 binnen te krijgen.
Alleen is er vanavond een feestje waar ik naartoe ga, dat houdt in dat ik wel weer wat biertjes zal drinken dus het zullen er vandaag wel weer teveel worden nou ja, dan morgen maar een flink stuk fietsen
Bernie en ik zijn tof.
pi_49296615
misschien kan je een van de apparaten op verschillende manieren gebruiken?
  zaterdag 12 mei 2007 @ 12:29:00 #124
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_49296895
Op de sportschool waar ik voorheen naartoe ging deed ik die buikspierapparaten nooit, er was ieder uur een buikspierkwartier met een instructeur en een matje na dat kwartier was ik altijd wel kapot dus dat was goed
Ik zal op internet eens wat van die oefeningen zoeken, ook de schuine werden gedaan
Bernie en ik zijn tof.
pi_49297012
Telt een halve maaltijd uitkotsen ook echt als half zoveel gegeten hebben? (shit, volgens mij ben ik ziek. Zwaar beroerd sowieso. En kwark kotsen is NIET lekker )

Iemand een manier om van misselijkheid enzo af te komen? ... (als het maar geen eten is ofzo, daar voel ik me alleen maar beroerder van)
  zaterdag 12 mei 2007 @ 12:39:05 #126
177846 colette
kloon van conleche
pi_49297174
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 12:33 schreef Chicolate het volgende:
Telt een halve maaltijd uitkotsen ook echt als half zoveel gegeten hebben? (shit, volgens mij ben ik ziek. Zwaar beroerd sowieso. En kwark kotsen is NIET lekker )

Iemand een manier om van misselijkheid enzo af te komen? ... (als het maar geen eten is ofzo, daar voel ik me alleen maar beroerder van)
glas cola kan nog weleens helpen, maar dat geldt niet als je misselijk bent omdat je iets verkeeds hebt gegeten.
pi_49297463
colette, waarom post je nu opeens met je eigen naam?
  zaterdag 12 mei 2007 @ 12:53:31 #128
177846 colette
kloon van conleche
pi_49297515
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 12:51 schreef Sylvana het volgende:
colette, waarom post je nu opeens met je eigen naam?
Ben op de galerie en wist m'n wachtwoord niet, had ook geen zin om een nieuw ww aan te vragen, want dan moest ik dat weer gaan invoeren bij mij thuis en in belgie, dus ik heb nu een echte kloon
pi_49309759
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 11:34 schreef Miss_S het volgende:

[..]

en als je voor de grap nu eens verder kijkt dan kcal
in japanse mix zit 3 gram vet en in chips al snel 30 gram vet per 100gram
daarom zei ik gezonder
Aaah jij voelt je weer beter gemeen kreng!
Ik had het dan ook puur over de kcal.
pi_49309777
Here we go again..
pi_49309798
Ik ben trouwens bij bovenbenen een cm kwijt (van 60 naar 59 cm gemeten op dikste punt), buik dikste punt is van 75 naar 74 cm gegaan en bovenarm van 29.5 naar 29 cm!!
Ik ben ook wel benieuwd naar jullie maten!
pi_49309818
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 20:30 schreef Thrilled het volgende:
Here we go again..
Stel je aaaaan Moet ik mn tieten ff posten?
pi_49309877
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 20:32 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Stel je aaaaan Moet ik mn tieten ff posten?
okeeej
pi_49310031
@heaven7: Hmmm bovenbenen zijn bij mij juist probleemzone , dus die meet ik niet. Taille: 73 cm. Dikste punt op buik (zo rond mn navel) 83 cm, als ik mn buik gewoon laat rusten, dus geen spieren aanspannen ofzo (wat ik grootste deel van de dag wel doe). Nog even en ik heb officieel echt overgewicht

Goed nieuws: eindelijk is misselijkheid weg ... heb daarnet zelfs homemade pizza op (naja, niet zo'n groot stuk) en een mini bakje vla met paar druifjes. En het is nog steeds binnen! (rest van de dag niet gegeten of gedronken. Alles zou er zo uitkomen. Van 12 tot 15 lekker liggen slapen, toen ging het opeens beter, toen hield ik ook een glas thee binnen)

Ben benieuwd of dit morgen ook te zien is (zondagochtend = weegdag)
pi_49310206
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 20:38 schreef Chicolate het volgende:
@heaven7: Hmmm bovenbenen zijn bij mij juist probleemzone , dus die meet ik niet. Taille: 73 cm. Dikste punt op buik (zo rond mn navel) 83 cm, als ik mn buik gewoon laat rusten, dus geen spieren aanspannen ofzo (wat ik grootste deel van de dag wel doe). Nog even en ik heb officieel echt overgewicht

Goed nieuws: eindelijk is misselijkheid weg ... heb daarnet zelfs homemade pizza op (naja, niet zo'n groot stuk) en een mini bakje vla met paar druifjes. En het is nog steeds binnen! (rest van de dag niet gegeten of gedronken. Alles zou er zo uitkomen. Van 12 tot 15 lekker liggen slapen, toen ging het opeens beter, toen hield ik ook een glas thee binnen)

Ben benieuwd of dit morgen ook te zien is (zondagochtend = weegdag)
Dit snap ik niet hoor! Je hebt een BMI van 21, een van de laagsten in het lijstje
Misschien bedoel je een ongezond hoge buikomtrek? Je hebt een licht verhoogd risico op hart en vaatziekten bij een buikomtrek van >80, en een sterk verhoogd risico bij >88 cm.
pi_49310307
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 20:30 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Aaah jij voelt je weer beter gemeen kreng!
Ik had het dan ook puur over de kcal.
nee maar jij zei dat je net zo goed chips kan eten maar dat is dus niet waar
en niet iedereen let daar op dus als iemand dat leest geloven ze dat meteen
  zaterdag 12 mei 2007 @ 20:51:26 #137
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49310386
wat gezellig hier..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_49310552
* Tangarine is weer thuis

Hele dag op de stripboekenbeurs in Zwolle gestaan voor de winkel, raaaare mensen gezien Heb nu wel een toffo Fokke en Sukke tekening, en nog een andere van Jean-Marc van Tol Owja, en een tekening van Evert Kwok... Iig hele dag druk heen en weer aan het lopen geweest!
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_49310575
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 20:47 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee maar jij zei dat je net zo goed chips kan eten maar dat is dus niet waar
en niet iedereen let daar op dus als iemand dat leest geloven ze dat meteen
Qua kcal kun je wel net zo goed chips eten! Ik had het niet over de vetten enzo

En Ticootje, niks aan de hand hoor?

Gelukkig gaat het weer beter Chicolate, zulke enorme maten heb je toch niet? Bovenbenen zijn bij mij ook probleemzone.. daarom meet ik die juist wel omdat ik daar zo graag minder wil.
pi_49310647
Dat kreng was, hoe ongemeend bedoeld dan ook, niet echt nodig he... Daarom vond Ticootje het ook niet gezellig, begrijp ik best goed.
pi_49310847
Het was een grapje hoor. Omdat ze zelf zei dat ze niet meer zo vredelievend zou zijn als ze zich weer beter zou voelen, daar speelde ik op in. Niet zo gauw overal kwaad in zien!

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2007 21:06:18 ]
pi_49310928
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 20:58 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Qua kcal kun je wel net zo goed chips eten! Ik had het niet over de vetten enzo

En Ticootje, niks aan de hand hoor?

Gelukkig gaat het weer beter Chicolate, zulke enorme maten heb je toch niet? Bovenbenen zijn bij mij ook probleemzone.. daarom meet ik die juist wel omdat ik daar zo graag minder wil.
waar blijft de foto? via de pm is ook goed
pi_49311176
Oke maten:

Borstomvang: 96
onder borsten (waar je bh sluit): 80
taille: 77
heup: 98
bovenbeen: 58
bovenarm: 29
kuit: 35
pols: 14
enkel: 19

meer weet ik ff niet te meten
pi_49311211
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 21:07 schreef Thrilled het volgende:

[..]

waar blijft de foto? via de pm is ook goed
Volgens mij heb jij een vriendinnetje nodig!
pi_49311280
Wat een leuke maten Zal de rest ook even gaan meten
pi_49311451
even offtopic:

Vraag je om tekeningetje, krijg je dit

As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_49311499
Bovenbeen: 59
Knie: 40
Bovenarm: 29
Buik dikste gedeelte: 74
Borstomvang: 90
onder borsten: 80
heup: 90
kuit: 37
pols: 15.5
enkel: 22

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2007 21:40:53 ]
pi_49311537
Geweldig Maarten

Mijn maten zijn momenteel ong.
Borst: 95
Vlak daaronder: 78
minst dikke omtrek van buik: 72
navel hoogte buikomtrek: 79
heup: 93
dikste omtrek dijbeen: 51
pi_49312137
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 21:14 schreef conleche het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij een vriendinnetje nodig!
Haha stel je jezelf beschikbaar?

Maar het is inderdaad wel duidelijk dat ik me dood verveel morgen nog zo'n dag!! geen f*ck te doen!!
pi_49313062
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 21:19 schreef Tangarine het volgende:
even offtopic:

Vraag je om tekeningetje, krijg je dit

[afbeelding]
Hartstikke leuk!! Zou hem inlijsten.

En die maten van de pols en enkel had ik er bij gezet omdat dat het enige dunne aan mij is
pi_49313134
Dunner dan de mijne iig!
pi_49313499
Heb net 2 cornetto's van het merk "Not guilty" naar binnen gewerkt. (145 cal . per ijsje ipv 250 oid) Heel gek, voel me toch een beetje schuldig...

Denk dat ik ongesteld moet worden, dan móet ik persé zoet. Ik hou het nooit zo bij, maar door die zoetaanvallen (en het feit dat ik een pietsie prikkelbaar ben-lees: hopeloos emotioneel-) weet ik toch altijd dat het eraan zit te komen...
pi_49313882
De enige maten die ik wel eens meet:
Borstomvang 100
Taille 73
Heupen 103
Oh, en lengte 180

En 150 Kcal per ijsje vind ik nog best veel... Ik vind de naam 'not guilty' wel heel erg, alsof je je schuldig moet voelen als je een ander ijsje eet, en alsof je je dan niet schuldig hoeft te voelen over dit ijsje!

[ Bericht 7% gewijzigd door Alcarin op 12-05-2007 22:20:42 (even opnieuw gemeten :P) ]
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_49313947
ik moet ook maar eens gaan meten als ik dat zo zie

schrok de vorige keer wel dat mijn bovenbenen maar 10 cm kleiner zijn dan mijn taille
pi_49314082
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 22:16 schreef Miss_S het volgende:
ik moet ook maar eens gaan meten als ik dat zo zie

schrok de vorige keer wel dat mijn bovenbenen maar 10 cm kleiner zijn dan mijn taille
Ik heb het zojuist speciaal voor jou gemeten: 60 cm. Scheelt bij mij dus ook maar 13 cm Ik moet wel zeggen dat ik veel spier heb daar, als ik de spieren in mijn been aanspan blijft er weinig zachts over
pi_49314176
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 22:14 schreef Alcarin het volgende:
De enige maten die ik wel eens meet:
Borstomvang 105
Taille 73
Heupen 100
Oh, en lengte 180

En 150 Kcal per ijsje vind ik nog best veel... Ik vind de naam 'not guilty' wel heel erg, alsof je je schuldig moet voelen als je een ander ijsje eet, en alsof je je dan niet schuldig hoeft te voelen over dit ijsje!
150 cal. voor een cornetto hè, met sjokola in de punt enzo!! (ze hebben ook een soort solero ijsjes van 38 cal. per stuk en die zijn ook lekker, maar ik moest vandaag dus de cornetto ) En dat Not Guilty lijkt er met een soort stempel opgedrukt, ik vond het eik wel een soort ironisch van grappig. Neemt niet weg dat je er geen 2 moet eten natuurlijk...

Over jouw maten: met jouw lengte lijkt mij dat het al helemaal goed is of niet? Mooi zandloperachtig!
pi_49314195
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 22:18 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ik heb het zojuist speciaal voor jou gemeten: 60 cm. Scheelt bij mij dus ook maar 13 cm Ik moet wel zeggen dat ik veel spier heb daar, als ik de spieren in mijn been aanspan blijft er weinig zachts over
bij mij is het alles behalve hard
los vel en vet
pi_49314326
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 22:20 schreef conleche het volgende:
Over jouw maten: met jouw lengte lijkt mij dat het al helemaal goed is of niet? Mooi zandloperachtig!
Ik begin er al best wel blij mee te worden inderdaad
Kreeg vandaag nog complimentjes van mijn vader en mijn broer
pi_49314400
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 22:21 schreef Miss_S het volgende:
bij mij is het alles behalve hard
los vel en vet
Hmm, ook een kwestie van aanleg denk ik, ik bouw heel snel spieren op...Ik heb nog steeds dikke kuiten (spier dus) omdat ik ooit een krantenwijk had en dus urenlang moest fietsen
Krachttraining is de key denk ik
pi_49314469
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 22:25 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Hmm, ook een kwestie van aanleg denk ik, ik bouw heel snel spieren op...Ik heb nog steeds dikke kuiten (spier dus) omdat ik ooit een krantenwijk had en dus urenlang moest fietsen
Krachttraining is de key denk ik
mijn kuiten zijn ook wel gespierd
ik denk dat ik gewoon altijd teveel vet gehad heb op mijn bovenbenen maarja wat doe je eraan
pi_49314503
Vandaag kreeg ik ook wel complimentjes, van m'n oma.
Maar dat klonk eigenlijk meer zo van 'goh wat was je eerst eigenlijk toch een varken'
pi_49314546
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 22:27 schreef Miss_S het volgende:
mijn kuiten zijn ook wel gespierd
ik denk dat ik gewoon altijd teveel vet gehad heb op mijn bovenbenen maarja wat doe je eraan
Niks, dat is de beste plek om vet op te slaan! Handig als je ooit nog kindjes wilt of een hongerwinter wilt overleven
Dat is nou eenmaal een vrouwelijk figuur, kom je nooit meer vanaf
pi_49314556
Ik heb ook veel beenspieren. No complaints there.
Mijn armen daarentegen ben ik niet zo tevreden over. Op zich bouw ik daar ook vrij makkelijk spieren op, maar het vet eromheen weigert weg te gaan en dus moet ik oppassen dat ik er niet heel breed uit ga zien. Ik wil eigenlijk armpjes zoals Jennifer Aniston tijdens Friends en niet zoals Sylvester Stallone in Rambo...
pi_49314613
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 22:27 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Vandaag kreeg ik ook wel complimentjes, van m'n oma.
Maar dat klonk eigenlijk meer zo van 'goh wat was je eerst eigenlijk toch een varken'
Ach, bij mij klonk het meer als een droge constatering, dat ik toch wel was afgevallen. Maar dat vind ik al heel wat, want 1. ze zien het nog niet eens als ik mijn haar rood verf (bij wijze van spreken) en 2. ze zullen er niet zo snel iets over zeggen. Dus toch een groot compliment
pi_49314648
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 22:28 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Niks, dat is de beste plek om vet op te slaan! Handig als je ooit nog kindjes wilt of een hongerwinter wilt overleven
Dat is nou eenmaal een vrouwelijk figuur, kom je nooit meer vanaf
ja ik weet ook wel dat het gezonder is
en ook mooier dan alles op je buik maar toch je wilt toch altijd iets aan jezelf veranderen
pi_49314671
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 22:28 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook veel beenspieren. No complaints there.
Mijn armen daarentegen ben ik niet zo tevreden over. Op zich bouw ik daar ook vrij makkelijk spieren op, maar het vet eromheem weigert weg te gaan en dus moet ik oppassen dat ik er niet heel breed uit ga zien. Ik wil eigenlijk armpjes zoals Jennifer Aniston tijdens Friends en niet zoals Sylvester Stallone in Rambo...
Voordat je er zo uitziet (rambo dan he) zul je wel heeeel veel moeten trainen
pi_49314851
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 22:30 schreef Miss_S het volgende:
ja ik weet ook wel dat het gezonder is
en ook mooier dan alles op je buik maar toch je wilt toch altijd iets aan jezelf veranderen
Ach, op een gegeven moment houdt het op. Het moet wel realistisch blijven.

In de categorie 'niets aan te doen': ik heb littekens op mijn buik van een operatie, ik weet dat die nooit meer weggaan dus kan ik ze maar beter accepteren. En zorgen dat mijn buik plat is zodat het niet erg is als mensen naar de littekens staren

Shit happens, enzo. Die bovenbenen horen ook bij je. 'Dikke' bovenbenen vind ik helemaal niet lelijk trouwens

Trouwens, over die buik: eerst had ik altijd 2 strepen/vouwen dwars over mijn buik aan het eind van de dag, van waar het vet vouwt zegmaar en tegenwoordig heb ik die niet meer
pi_49314918
Ik heb dit keer nog geen complimentjes gehad. Maar ik denk dat mensen het zo gewend zijn om me te zien jojo-en dat ze me in alle hoedanigheden al wel eens gezien hebben. Dit is bovendien de eerste keer dat het zo langzaam gaat (5,3 kilo in 3,5 maand) dat het mij ook nauwelijks opvalt. (deed altijd Atkins en als je dat een beetje streng deed, waren er 5 kilo af in 2 weken bij wijze van spreken) Ik merk het wel een beetje aan m'n kleren, maar zien doe ik het ook niet echt.
pi_49314932
trouwens als ik toch aan het klagen over mijn lichaam ben
kan striae er ook nog wel bij ik hoop dat het ooit minder word
pi_49314946
Dikke bovenbenen lijkt me wel vervelend met broeken kopen, of zijn er wel altijd genoeg in die maat?
pi_49314977
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 22:36 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Dikke bovenbenen lijkt me wel vervelend met broeken kopen, of zijn er wel altijd genoeg in die maat?
dat valt wel mee nu
toen ik 23 kilo meer woog had ik dat probleem wel maar nu niet echt meer
pi_49315041
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 22:37 schreef Miss_S het volgende:
dat valt wel mee nu
toen ik 23 kilo meer woog had ik dat probleem wel maar nu niet echt meer
Ja, jij speelt vals want je koopt rokjes!

Ik heb er wel last van, niet dat er geen broeken zijn die om mijn benen passen hoor, maar de broeken die passen zijn weer veel te groot in mijn taille. Dus moet ik ze omhoog houden met een riem. Ik ben de riemen zo zat, kunnen ze niet eens broeken voor vrouwen gaan maken
pi_49315057
Waar zijn jullie het meest en het minst tevreden over aan jezelf?
Ikke, meest: haar en sleutelbeenderen en decollete
minst: lengte, omdat je dan zo snel een propje lijkt
pi_49315094
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 22:39 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ja, jij speelt vals want je koopt rokjes!

Ik heb er wel last van, niet dat er geen broeken zijn die om mijn benen passen hoor, maar de broeken die passen zijn weer veel te groot in mijn taille. Dus moet ik ze omhoog houden met een riem. Ik ben de riemen zo zat, kunnen ze niet eens broeken voor vrouwen gaan maken
ja ik heb wel dat de broeken bij mijn taille te wijd zitten
pi_49315119
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 22:39 schreef conleche het volgende:
meest te vreden met taille, haar en borsten
minste met mijn bovenbenen en striae overal
pi_49315174
quote:
Meest: lengte, haar, figuur tegenwoordig
Minst: beetje korte x-benen (niemand ziet het maar ik wel )

(ik moest me gewoon inhouden met dingen waar ik wel tevreden over ben! I must be growing up )
pi_49315210
En zo heb ik weer dat jeans bij m'n heupen en bovenbenen weer losser zitten. Of hij snijdt juist in m'n vel en er komen vetrollen bovenuit Tis ook nooit goed he....
Redelijk tevreden: nek, derriere (daar overlaadt m'n vriendje me met complimentjes over tenminste )
niet tevreden: buik, rug, mindere mate bovenbenen en kuiten.
pi_49315254
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 22:42 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Meest: lengte, haar, figuur tegenwoordig
Minst: beetje korte x-benen (niemand ziet het maar ik wel )

(ik moest me gewoon inhouden met dingen waar ik wel tevreden over ben! I must be growing up )
Nee hoor, moet je juist opnoemen! ik was ook nog wat vergeten: ik heb hele mooie voeten vind ik zelf; smal en klein en geen rare grote teen of bobbel aan de zijkant.
pi_49315316
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 22:43 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
derriere (daar overlaadt m'n vriendje me met complimentjes over tenminste )
Dat doet die van mij ineens ook
Vroeger had ie het daar nooit over!
En intussen maar beweren dat het 'm niet uitmaakt of ik afval of aankom
pi_49315408
Helaas ook wat vergeten bij het minder mooie: m'n rug, die is een beetje hol en daardoor ontstaan er snel rolletjes onder je bh. Erg lelijk vind ik dat.Ik moet wel zeggen dat dat nu bijna weg is en dat komt volgens mij meer van het sporten dan van het afvallen.
pi_49315565
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 22:44 schreef conleche het volgende:
Nee hoor, moet je juist opnoemen! ik was ook nog wat vergeten: ik heb hele mooie voeten vind ik zelf; smal en klein en geen rare grote teen of bobbel aan de zijkant.
Okay...Nou, ik ben ook blij met mijn gezicht, mijn nek, mijn sleutelbeenderen, de vorm van mijn rug, ja zelfs met mijn ellebogen (omdat mijn huid daar mooi glad is )
Mijn voeten vind ik dan weer minder mooi, gewoon standaard voeten. Doet me niks, ofzo. Maar ze doen het prima

Ook ben ik nog heel blij dat mijn lijf zo goed werkt, ik stop er eten en water in en ik krijg er energie voor terug, en het is bijna nooit ziek en doet bijna altijd wat het moet doen (dat leer je weer waarderen als je een keertje wel ziek bent en je lijf dus niet doet wat het moet doen )

Zo, genoeg opgeschept en blij gedaan. Nu ga ik slapen
Truste!
pi_49315665
Truste!
pi_49315703
Ohja m'n hielen!! Ook niet mooi. Het is dat ik niet meer weet hoe dat spul van de reclame heet, anders zou ik het kopen
Ook wel okee: decolletee (rijmt ) en op sommige momenten m'n haar. Vaak is het verschrikkelijk, maar soms

Truste allemaal!

[ Bericht 5% gewijzigd door veiligheidsspeldje op 12-05-2007 23:03:02 ]
pi_49315867
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 22:57 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ohja m'n hielen!! Ook niet mooi. Het is dat ik niet meer weet hoe dat spul van de reclame heet, anders zou ik het kopen
Ook wel okee: decolletee (rijmt ) en op sommige momenten m'n haar. Vaak is het verschrikkelijk, maar soms
Tis van Scholl dat hielenspul. Ik moet het ook halen voor meneer Conleche, die heeft de laatste tijd zoveel op blote voeten gelopen dat zijn hielen helemaal kloverig en droog zijn. Ik had het vorig jaar zomer ook toen ik op vakantie was. Misschien door het warme zand?? I
pi_49316603
Ik ben ontevreden met mijn benen (vooral bovenbenen en overgang naar kont) en bovenarmen. Tevreden over buik en borsten. Kont zo zo.
pi_49320175
zo, ik ben er weer, erg gezellig feestje gehad, taart gehad ( met aardbeien, dus wel beetje gezond nog) paar hapjes en paar glazen alcohol, maar niet echt uitzonderlijk veel ofzo
pi_49324089
Goedemorgen
pi_49324156
Goeiemorgen

Ben al 2 uur wakker, om 8 uur stond mn broertje naast mn bed dat we moederdagcadeautjes gingen geven en daarna kon ik niet meer slapen Terwijl ik juist wat langer wilde slapen omdat ik er de hele week om 5 uur/half 6 uit moet. Vandaag drukke dag, naar mn opa en oma, vader en oma en oom en dan weer naar Deventer toe. Mn moeder heeft een appeltaart gebakken, dus daar neem ik een klein stukje van, en dan verder hou ik me wel gewoon in
pi_49324165
ik ben ook al een tijdje wakker maar mijn ouders zijn werken
we gaan vanavond met familie uiteten bij de chinees
pi_49324179
Mogge!!!

Iedereen aan het uitslapen? Zelfs Renske nog niet wakker?
Gelukkig niks aangekomen van die 2 cornetto's van gister, maar ik sta al wel een tijdje stil. Kan vandaag ook niet sporten, moet werken en in het weekend zijn de lessen maar tot 17 uur. Nou ja morgen dan maar weer. Als het droog is en niet te hard waait kan ik misschien wel gaan skaten vanavond.
pi_49324199
Hardlopen!
pi_49324227
quote:
meest: onderbenen en armen, borsten, rug
minst: buik, bovenbenen, kont, lengte
pi_49324238
quote:
Op zondag 13 mei 2007 10:15 schreef -Trinity- het volgende:
Hardlopen!
veel plezier
nog 3 weken en dan begin ik ook weer echt
pi_49324254
quote:
Op zondag 13 mei 2007 10:15 schreef -Trinity- het volgende:
Hardlopen!
Ja, daar zit ik ook over te denken. Ik vind het de eerste week altijd zo'n crime. Maar het gaat wel snel vooruit en ik kan me van vroeger nog wel het soort trance herinneren waarin je raakte na een half uur of zo, dan kon je wel blijven doorlopen. Maar ja ik heb het nu echt over lang geleden...
pi_49324260
ik heb ook echt geen zin om met dit weer dat uur te gaan lopen, wacht wel tot het weer een beetje droog is
pi_49324506
Goeiemorgen!!
Net voor mn moeder een ontbijtje op bed gemaakt Die traditie was er al best lang uitgesleten bij ons, dus ze vond het wel heel erg grappig.
Sylvana: dat had ik ook vorig jaar: ik wilde best hardlopen, maar niet in slecht weer. Maar als je zo denkt ga je steeds makkelijker overslaan, ik in elk geval wel
pi_49324719
Ach, nou loop ik toch op mn werk al veel, fiets ik elke dag een uur en over 2 weken mag ik weer naar de sportschool, dus op zich krijg ik wel beweging genoeg
pi_49324879
* Quinazoline is alweer terug van een rondje op de racefiets.

Ik had echt heeeeelemaal geen zin maar kheb de hele week nog niet echt gesport dus het moest toch maar en eigenlijk was het best lekker
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_49324939
quote:
Op zondag 13 mei 2007 11:04 schreef Quinazoline het volgende:
* Quinazoline is alweer terug van een rondje op de racefiets.

Ik had echt heeeeelemaal geen zin maar kheb de hele week nog niet echt gesport dus het moest toch maar en eigenlijk was het best lekker
Goed gedaan!

Ik ga later vandaag even hardlopen, nu eerst zo even een stuk lezen... Qua eten wordt het een beetje inproviseren, ben enigzins vergeten om boodschappen te doen, dus heb zo goed als niks in huis . M'n ontbijt was iig een appel
  zondag 13 mei 2007 @ 11:08:24 #200
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_49324943
De weegschaal werkte weer mee vanochtend. 76,5 kg. Ook na 3 keer wegen .
De 75kg komt nu eindelijk echt in de buurt .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')