en wat ga je doen als je op streefgewicht bent?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:03 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hier is het regen, regen, regen.
Maar het maakt niet uit, want ik ben best wel blij dat ik echt bijna op streef ben qua gewicht.
Nu toch echt beginnen met buikspieroefeningen![]()
niet te ver doorslaan hèquote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en wat ga je doen als je op streefgewicht bent?
ik denk dat ik steeds mijn streefgewicht blijf aanpassen een paar jaar geleden was 75 mijn streefgewicht en dat ben ik nu maar nu is mijn streefgewicht weer 65
* knuf*quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:42 schreef Chicolate het volgende:
Waarom ga ik nou altijd eten als ik me niet vrolijk voel. Zat gisteravond even in een dip, spontaan een half zakje Japanse Mix opgegeten (behalve de pinda's natuurlijk, geen zin in een hele dag buikpijn). Daar gaat het effect van een training ... hoeveel zit er in ongeveer 100 gram Japanse Mix? (gekruide rijstzoutjes)
Het wil maar niet lukken bij mij. Zie hier iedereen afvallen, maar bij mij komt alles er meteen weer bij, omdat ik steeds een beetje depri of verveeld ben.
in japanse mix zit niet zoveel dus dat effect van een training gaat niet wegquote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:42 schreef Chicolate het volgende:
Waarom ga ik nou altijd eten als ik me niet vrolijk voel. Zat gisteravond even in een dip, spontaan een half zakje Japanse Mix opgegeten (behalve de pinda's natuurlijk, geen zin in een hele dag buikpijn). Daar gaat het effect van een training ... hoeveel zit er in ongeveer 100 gram Japanse Mix? (gekruide rijstzoutjes)
Het wil maar niet lukken bij mij. Zie hier iedereen afvallen, maar bij mij komt alles er meteen weer bij, omdat ik steeds een beetje depri of verveeld ben.
en dat vind jij weinig Saskia?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:26 schreef heaven7 het volgende:
In japanse mix zit ongeveer 420 kcal per 100 gram.
dat zou mij makkelijk lukken, ik eet als ik me slecht voel ook zo een zak chips van 400 gram in mn eentje leegquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja want het is gezonder dan chips
en hoevaak eet je er 100gram van
ja oke maar dan zit overal te veel inquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:29 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat zou mij makkelijk lukken, ik eet als ik me slecht voel ook zo een zak chips van 400 gram in mn eentje leeg
Hoi, mag ik naar aanleiding van je fotoboek wat vragen: als je een buikomtrek van 94 cm hebt, waar zit dat dan bij jou? Want het lijkt noch aan de voorkant noch aan de zijkant te zittenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:29 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat zou mij makkelijk lukken, ik eet als ik me slecht voel ook zo een zak chips van 400 gram in mn eentje leeg
en als je voor de grap nu eens verder kijkt dan kcalquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:32 schreef heaven7 het volgende:
100 gram is niet veel, dat heb je zo op. Bovendien maakt het relatief weinig verschil met chips (niet boven de 500 meestal, als je wokkels neemt zit je aan hetzelfde) of koekjes dus wel degelijk ongezond als je aan het lijnen bent.
het zit bij mij wel aan de voorkant hoorquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:34 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Hoi, mag ik naar aanleiding van je fotoboek wat vragen: als je een buikomtrek van 94 cm hebt, waar zit dat dan bij jou? Want het lijkt noch aan de voorkant nog aan de zijkant te zittenMijn cm's zijn minder, maar mn buik is wel veel groter
![]()
*ben daar wel gefrustreerd over bij mezelf. Het zit voornamelijk aan de voorkant, maar ook wat op de zijkant en heb wat 'rugrolletjes'. Gelukkig niet meer zo zichtbaar in tshirts, maar wel aanwezig...
glas cola kan nog weleens helpen, maar dat geldt niet als je misselijk bent omdat je iets verkeeds hebt gegeten.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:33 schreef Chicolate het volgende:
Telt een halve maaltijd uitkotsen ook echt als half zoveel gegeten hebben? (shit, volgens mij ben ik ziek. Zwaar beroerd sowieso. En kwark kotsen is NIET lekker)
Iemand een manier om van misselijkheid enzo af te komen? ... (als het maar geen eten is ofzo, daar voel ik me alleen maar beroerder van)
Ben op de galerie en wist m'n wachtwoord niet, had ook geen zin om een nieuw ww aan te vragen, want dan moest ik dat weer gaan invoeren bij mij thuis en in belgie, dus ik heb nu een echte kloonquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:51 schreef Sylvana het volgende:
colette, waarom post je nu opeens met je eigen naam?
Aaah jij voelt je weer beter gemeen kreng!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en als je voor de grap nu eens verder kijkt dan kcal
in japanse mix zit 3 gram vet en in chips al snel 30 gram vet per 100gram
daarom zei ik gezonder
okeeejquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:32 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Stel je aaaaanMoet ik mn tieten ff posten?
Dit snap ik niet hoor! Je hebt een BMI van 21, een van de laagsten in het lijstjequote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:38 schreef Chicolate het volgende:
@heaven7: Hmmm bovenbenen zijn bij mij juist probleemzone, dus die meet ik niet. Taille: 73 cm. Dikste punt op buik (zo rond mn navel) 83 cm, als ik mn buik gewoon laat rusten, dus geen spieren aanspannen ofzo (wat ik grootste deel van de dag wel doe). Nog even en ik heb officieel echt overgewicht
![]()
Goed nieuws: eindelijk is misselijkheid weg... heb daarnet zelfs homemade pizza op (naja, niet zo'n groot stuk) en een mini bakje vla met paar druifjes. En het is nog steeds binnen! (rest van de dag niet gegeten of gedronken. Alles zou er zo uitkomen. Van 12 tot 15 lekker liggen slapen, toen ging het opeens beter, toen hield ik ook een glas thee binnen)
Ben benieuwd of dit morgen ook te zien is(zondagochtend = weegdag)
nee maar jij zei dat je net zo goed chips kan eten maar dat is dus niet waarquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:30 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Aaah jij voelt je weer beter gemeen kreng!
Ik had het dan ook puur over de kcal.
Qua kcal kun je wel net zo goed chips eten! Ik had het niet over de vetten enzoquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee maar jij zei dat je net zo goed chips kan eten maar dat is dus niet waar
en niet iedereen let daar op dus als iemand dat leest geloven ze dat meteen
waar blijft de foto?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:58 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Qua kcal kun je wel net zo goed chips eten! Ik had het niet over de vetten enzo
En Ticootje, niks aan de hand hoor?
Gelukkig gaat het weer beter Chicolate, zulke enorme maten heb je toch niet? Bovenbenen zijn bij mij ook probleemzone.. daarom meet ik die juist wel omdat ik daar zo graag minder wil.
Volgens mij heb jij een vriendinnetje nodig!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:07 schreef Thrilled het volgende:
[..]
waar blijft de foto?via de pm is ook goed
Haha stel je jezelf beschikbaar?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een vriendinnetje nodig!![]()
Hartstikke leuk!!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:19 schreef Tangarine het volgende:
even offtopic:
Vraag je om tekeningetje, krijg je dit![]()
![]()
[afbeelding]
Ik heb het zojuist speciaal voor jou gemeten: 60 cm. Scheelt bij mij dus ook maar 13 cmquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:16 schreef Miss_S het volgende:
ik moet ook maar eens gaan meten als ik dat zo zie
schrok de vorige keer wel dat mijn bovenbenen maar 10 cm kleiner zijn dan mijn taille
150 cal. voor een cornetto hè, met sjokola in de punt enzo!! (ze hebben ook een soort solero ijsjes van 38 cal. per stuk en die zijn ook lekker, maar ik moest vandaag dus de cornettoquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:14 schreef Alcarin het volgende:
De enige maten die ik wel eens meet:
Borstomvang 105
Taille 73
Heupen 100
Oh, en lengte 180![]()
En 150 Kcal per ijsje vind ik nog best veel... Ik vind de naam 'not guilty' wel heel erg, alsof je je schuldig moet voelen als je een ander ijsje eet, en alsof je je dan niet schuldig hoeft te voelen over dit ijsje!![]()
bij mij is het alles behalve hardquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:18 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik heb het zojuist speciaal voor jou gemeten: 60 cm. Scheelt bij mij dus ook maar 13 cmIk moet wel zeggen dat ik veel spier heb daar, als ik de spieren in mijn been aanspan blijft er weinig zachts over
![]()
Ik begin er al best wel blij mee te worden inderdaadquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:20 schreef conleche het volgende:
Over jouw maten: met jouw lengte lijkt mij dat het al helemaal goed is of niet? Mooi zandloperachtig!
Hmm, ook een kwestie van aanleg denk ik, ik bouw heel snel spieren op...Ik heb nog steeds dikke kuiten (spier dus) omdat ik ooit een krantenwijk had en dus urenlang moest fietsenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:21 schreef Miss_S het volgende:
bij mij is het alles behalve hard
los vel en vet
mijn kuiten zijn ook wel gespierdquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:25 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Hmm, ook een kwestie van aanleg denk ik, ik bouw heel snel spieren op...Ik heb nog steeds dikke kuiten (spier dus) omdat ik ooit een krantenwijk had en dus urenlang moest fietsen![]()
Krachttraining is de key denk ik![]()
Niks, dat is de beste plek om vet op te slaan! Handig als je ooit nog kindjes wilt of een hongerwinter wilt overlevenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:27 schreef Miss_S het volgende:
mijn kuiten zijn ook wel gespierd
ik denk dat ik gewoon altijd teveel vet gehad heb op mijn bovenbenenmaarja wat doe je eraan
Ach, bij mij klonk het meer als een droge constatering, dat ik toch wel was afgevallen. Maar dat vind ik al heel wat, want 1. ze zien het nog niet eens als ik mijn haar rood verf (bij wijze van spreken) en 2. ze zullen er niet zo snel iets over zeggen. Dus toch een groot complimentquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:27 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Vandaag kreeg ik ook wel complimentjes, van m'n oma.
Maar dat klonk eigenlijk meer zo van 'goh wat was je eerst eigenlijk toch een varken'![]()
ja ik weet ook wel dat het gezonder isquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:28 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Niks, dat is de beste plek om vet op te slaan! Handig als je ooit nog kindjes wilt of een hongerwinter wilt overleven![]()
Dat is nou eenmaal een vrouwelijk figuur, kom je nooit meer vanaf![]()
Voordat je er zo uitziet (rambo dan he) zul je wel heeeel veel moeten trainenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:28 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook veel beenspieren. No complaints there.
Mijn armen daarentegen ben ik niet zo tevreden over. Op zich bouw ik daar ook vrij makkelijk spieren op, maar het vet eromheem weigert weg te gaan en dus moet ik oppassen dat ik er niet heel breed uit ga zien. Ik wil eigenlijk armpjes zoals Jennifer Aniston tijdens Friends en niet zoals Sylvester Stallone in Rambo...
Ach, op een gegeven moment houdt het op. Het moet wel realistisch blijven.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:30 schreef Miss_S het volgende:
ja ik weet ook wel dat het gezonder is
en ook mooier dan alles op je buik maar tochje wilt toch altijd iets aan jezelf veranderen
dat valt wel mee nuquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:36 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Dikke bovenbenen lijkt me wel vervelend met broeken kopen, of zijn er wel altijd genoeg in die maat?
Ja, jij speelt vals want je koopt rokjes!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:37 schreef Miss_S het volgende:
dat valt wel mee nu
toen ik 23 kilo meer woog had ik dat probleem wel maar nu niet echt meer
ja ik heb wel dat de broeken bij mijn taille te wijd zittenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:39 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ja, jij speelt vals want je koopt rokjes!![]()
Ik heb er wel last van, niet dat er geen broeken zijn die om mijn benen passen hoor, maar de broeken die passen zijn weer veel te groot in mijn taille. Dus moet ik ze omhoog houden met een riem. Ik ben de riemen zo zat, kunnen ze niet eens broeken voor vrouwen gaan maken![]()
meest te vreden met taille, haar en borstenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:39 schreef conleche het volgende:
Waar zijn jullie het meest en het minst tevreden over aan jezelf?
Ikke, meest: haar en sleutelbeenderen en decollete
minst: lengte, omdat je dan zo snel een propje lijkt
Meest: lengte, haar, figuur tegenwoordigquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:39 schreef conleche het volgende:
Nee hoor, moet je juist opnoemen!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:42 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Meest: lengte, haar, figuur tegenwoordig![]()
Minst: beetje korte x-benen (niemand ziet het maar ik wel)
(ik moest me gewoon inhouden met dingen waar ik wel tevreden over ben! I must be growing up)
Dat doet die van mij ineens ookquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:43 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
derriere (daar overlaadt m'n vriendje me met complimentjes over tenminste)
Okay...Nou, ik ben ook blij met mijn gezicht, mijn nek, mijn sleutelbeenderen, de vorm van mijn rug, ja zelfs met mijn ellebogen (omdat mijn huid daar mooi glad isquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:44 schreef conleche het volgende:
Nee hoor, moet je juist opnoemen!ik was ook nog wat vergeten: ik heb hele mooie voeten vind ik zelf; smal en klein en geen rare grote teen of bobbel aan de zijkant.
Tis van Scholl dat hielenspul. Ik moet het ook halen voor meneer Conleche, die heeft de laatste tijd zoveel op blote voeten gelopen dat zijn hielen helemaal kloverig en droog zijn. Ik had het vorig jaar zomer ook toen ik op vakantie was. Misschien door het warme zand?? Iquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:57 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ohja m'n hielen!! Ook niet mooi. Het is dat ik niet meer weet hoe dat spul van de reclame heet, anders zou ik het kopen![]()
Ook wel okee: decolletee (rijmt) en op sommige momenten m'n haar. Vaak is het verschrikkelijk, maar soms
![]()
meest: onderbenen en armen, borsten, rugquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:39 schreef conleche het volgende:
Ja, daar zit ik ook over te denken. Ik vind het de eerste week altijd zo'n crime. Maar het gaat wel snel vooruit en ik kan me van vroeger nog wel het soort trance herinneren waarin je raakte na een half uur of zo, dan kon je wel blijven doorlopen. Maar ja ik heb het nu echt over lang geleden...quote:
Goed gedaan!quote:Op zondag 13 mei 2007 11:04 schreef Quinazoline het volgende:
* Quinazoline is alweer terug van een rondje op de racefiets.
Ik had echt heeeeelemaal geen zin maar kheb de hele week nog niet echt gesport dus het moest toch maar en eigenlijk was het best lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |