ha, er is er weer één hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:28 schreef OldJeller het volgende:
Als je vanaf nu alleen nog maar gezond eet, geen snacks of iets bakken (alleen koken) e.d. + minimaal 3 keer per week fanatiek gaat sporten in de sportschool (cardio) en zorgt dat je elke dag beweging hebt zul je ver komen vóór Juli.
'Zo één'.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ha, er is er weer één hoor.
Dank je voor je verlichtende inzichten, zonder jou hadden we het niet gered.
Joh, echt?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:28 schreef OldJeller het volgende:
Als je vanaf nu alleen nog maar gezond eet, geen snacks of iets bakken (alleen koken) e.d. + minimaal 3 keer per week fanatiek gaat sporten in de sportschool (cardio) en zorgt dat je elke dag beweging hebt zul je ver komen vóór Juli.
en je gaat er maar even voetstoots vanuit dat wij hier ook zo zijn? anders lees je de 72,5 andere topics ook even door voor je je conclusies trektquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:31 schreef OldJeller het volgende:
[..]
'Zo één'.
Omdat ik mensen tegenkom die klagen dat ze te dik zijn en graag af willen vallen, waarna ze op werk de hele dag niks eten behalve zo'n dieetreep. Vervolgens hopen af te vallen.
Dát is zielig. Van 'zulke' heb je er te veel.
Ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en je gaat er maar even voetstoots vanuit dat wij hier ook zo zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:36 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ja.want alle mensen die hier komen, zitten hier al 72,5 topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Verder ga ik niet op jou in. Ik weet wel beter en de rest ook, hoop ik
.
Niet meer actief op Fok!
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:36 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ja.Ja want we gaan allemaal al 73 topics meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind 'm anders best wel tofquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:36 schreef conleche het volgende:
bikini
Ik ga zelfs al 22 bijna 23 jaar meequote:
Ja, , daaag! ik ga hier op Fok staan in m'n bikini!quote:
Gamma, dat van die 22 jaarquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:42 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik ga zelfs al 22 jaar mee![]()
Oja, maar ik ben pas een paar maanden aan het afvallen![]()
Als je echt beter wist zat je, de tijd dat je dit forum komt verlichten met jouw inbreng, in de sportschool. Ignorant.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
want alle mensen die hier komen, zitten hier al 72,5 topic. Verder ga ik niet op jou in. Ik weet wel beter en de rest ook, hoop ik
.
Waar ben je nou eigenlijk mee bezigquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:44 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als je echt beter wist zat je, de tijd dat je dit forum komt verlichten met jouw inbreng, in de sportschool. Ignorant.
als je op het strand loopt, ziet toch ook iedereen je in bikini? snap nooit zo wat mensen dan zo anders vinden door in bikini op internet te staanquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, , daaag! ik ga hier op Fok staan in m'n bikini!Ter troost nog wel even het jurkje dat ik van Saskia heb gepikt:
[afbeelding]
Vin 'm iets te lang, of te kort, op de knie was ook leuk geweest. Ga hem denk ik een cm. of 3 inkorten. Hij rekt wel mega mee die stof, volgens mij is dit meer een one-size-fits all...
Mensen kunnen je foto's opslaan en voor allerlei gekke/vieze doeleinden gebruikenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
als je op het strand loopt, ziet toch ook iedereen je in bikini? snap nooit zo wat mensen dan zo anders vinden door in bikini op internet te staan
leuk jurkje en staat je goed
op die manierquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:51 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Mensen kunnen je foto's opslaan en voor allerlei gekke/vieze doeleinden gebruikenMaar he, ben in dat geval ook wel nieuwschierig naar jouw figuur
Ik denk niet dat dat veel nut heeft op zo'n toon dus hopelijk stop je er nu mee.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:47 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Aansporen tot handelen/motivatie. Zoals in 'The Nutty Professor'.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:47 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Aansporen tot handelen/motivatie. Zoals in 'The Nutty Professor'.
staat jou wel mooierquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, , daaag! ik ga hier op Fok staan in m'n bikini!Ter troost nog wel even het jurkje dat ik van Saskia heb gepikt:
[afbeelding]
Vin 'm iets te lang, of te kort, op de knie was ook leuk geweest. Ga hem denk ik een cm. of 3 inkorten. Hij rekt wel mega mee die stof, volgens mij is dit meer een one-size-fits all...
Wat doe je aangebrand?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:02 schreef Sylvana het volgende:
ja, hallo, zullen we gewoon weer ff ontopic gaan en lief voor elkaar doen?
vorige topics was er al veel gezeik, nou ging het net weer goed en dat wil ik graag zo houdenquote:
Daar had ik anders niks mee van doen. En ik was me er niet van bewust dat ik nu aan het zeiken was.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
vorige topics was er al veel gezeik, nou ging het net weer goed en dat wil ik graag zo houden
Jij bent de slechte grap.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:06 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wat Lien zegt.(ondanks de slechte grap.
)
quote:
nou dan doe je het via de PMquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:44 schreef conleche het volgende:
[..]
[afbeelding]
Lekker gevoel hequote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:10 schreef Alcarin het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb zojuist mijn badpak maar eens aangetrokken (thuis zie je alles beter, ofzo) en ik ben er eigenlijk wel blij mee. En ook met het lijf dat erin zit
![]()
En dikke mensen zijn zogenaamd altijd aardig.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij bent de slechte grap.En nou genoeg.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:10 schreef Alcarin het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb zojuist mijn badpak maar eens aangetrokken (thuis zie je alles beter, ofzo) en ik ben er eigenlijk wel blij mee. En ook met het lijf dat erin zit
![]()
en gezellig natuurlijkquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:14 schreef OldJeller het volgende:
[..]
En dikke mensen zijn zogenaamd altijd aardig.![]()
Juist níét!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:14 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Neehee...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:14 schreef OldJeller het volgende:
Alcarin's beschrijving matched met jou.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:22 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
OldJeller: optiefen. Zolang je open deuren intrapt, ben je hier niet thuis.
Goed ziekenhuiseten?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:22 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
En er lag weer een brief met een compliment van een patiënt die het eten heel goed vond. Laatst ook een patiënt die hier even binnen kwam om zijn complimenten aan de chef te geven. Altijd leuk om je chef te zien blozen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |