Hu, ik dacht dat ze ergens in november jarig wasquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:21 schreef Liejannuh het volgende:
Volgens mij is Freecell jarig vandaag!
Gefelciteerd!O*
Nee hoor, kijk maar: http://fotoboek.fok.nl/freecellquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Hu, ik dacht dat ze ergens in november jarig was
Nouja, gefeliciteerd!
Ja, inderdaad. Ik denk dat ik het door de war heb gehaald omdat de verjaardagen op fok een tijd eerst maand-dag geweest zijn. Ofzo. In mijn agenda staat ze op 5 november namelijkquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:27 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk maar: http://fotoboek.fok.nl/freecell
dit weet ik ook alleen maar omdat Isabeau naar de verjaardag van freecell zou gaan vandaag!
waarop zóu ik dna moeten letten als ik een product koopquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:55 schreef Troel het volgende:
Je moet ook niet alleen op de kcal letten.
Als je dat doet, dan kan je jezelf beter Sonja noemen
Dan mag je namelijk 7348 eierkoeken in plaats van het broodje kroket of het pakje sultana's
Bij mij zitten er vaak genoeg dagen tussen dat de keuze die ik maak voor voedingsmiddelen niet dequote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:54 schreef Gelderland het volgende:
Vraagje hé; letten jullie als je wilt afvallen alleen op producten met weinig Kcal of ook op andere dingen die aangegeven staan (vetten/suikers etc?)
dit vroeg ik mij af naar aanleiding van dit:
een pakje sultana's (hartig) bevat 236kcal per biscuit (zo staat het op verpakking)
maar een broodje kroket bevat bijvoorbeeld ook zo'n 250 kcal...
Maar naar mijn mening kan je als tussendoortje beter een pakje (hartige) sultana nemen dan een broodje kroket....Dan is het toch niet verstandig om alleen op die kcal te lette????
15 Jaar geleden ben ik 15 kilo afgevallen. Dit deed ik door van ma t/m vr. te lijnen en op zaterdag en zondag at ik normaal mee met man en kinderen. dat betekende dus iedere zondag friet met mayo ed. Ik ben toen 10 jaar behoorlijk goed op gewicht gebleven zonder er veel voor tedoen of te laten. Het is volgens mij wel goed om je lichaam niet helemaal af te laten kiiken van het niet zo'n beste voedsel. Dan krijgt het later een minder grote klap als je een keer zondigd. Maar dat denk ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:54 schreef Gelderland het volgende:
Vraagje hé; letten jullie als je wilt afvallen alleen op producten met weinig Kcal of ook op andere dingen die aangegeven staan (vetten/suikers etc?)
een pakje sultana's (hartig) bevat 236kcal per biscuit (zo staat het op verpakking)
Maar naar mijn mening kan je als tussendoortje beter een pakje (hartige) sultana nemen dan een broodje kroket....Dan is het toch niet verstandig om alleen op die kcal te lette????
Er zitten nog geen 60 calorieen in 1 sultana hartig! Hoe kom je aan 236 dan???quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:54 schreef Gelderland het volgende:
ik vond het eng...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:21 schreef Troel het volgende:
Gisteren de 23:00 documentaire gezien op RTL4 over die journaliste (?) die gaat afvallen enzo. Was wel interessant.
Het wordt gewoon tijd dat NL gewoon stopt met meedoen aan dat songfestival.
Overigens vond ik het liedje niet mooi, dus ik zou er toch niet op gestemd hebben.
feli freecellquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:21 schreef Liejannuh het volgende:
Volgens mij is Freecell jarig vandaag!
Gefelciteerd!O*
Nou gewoon 3 x 60 = 236quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:37 schreef Liejannuh het volgende:
Er zitten nog geen 60 calorieen in 1 sultana hartig! Hoe kom je aan 236 dan???
die sultana's zijn calorieen bommen. Althans, voor kinderen. ik meende inderdaad iets van 180 per pakje van drie. Veel ouders gaven die mee als "gezond" tussendoortje voor de kinderen. Samen met een pakje drinken hadden ze dan al een kwart van hun dagelijkse hoeveelheid calorieen binnen (hou me ten goede ik weet het niet precies meer, maar ik schrok wel!)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:37 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik let er overigens vooral op of ik iets lekker vind en of er niet te veel verzadigde vetten in zitten.
Ik eet liever iets minder van iets dat ik heel erg lekker vind, dan veel van iets wat niet lekker is.
236 kJ wellicht? Delen door 4 en dan kom je aardig in de buurtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:37 schreef Liejannuh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |