abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 mei 2007 @ 12:19:40 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_49262782
Dieetclub deel 158

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de Zomer in. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in Di-eetclubmeeting XXIII

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Foei freecell
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49262840
Volgens mij is Freecell jarig vandaag!
Gefelciteerd! O*
  vrijdag 11 mei 2007 @ 12:21:57 #3
35189 Troel
scherp en bot
pi_49262857
Gisteren de 23:00 documentaire gezien op RTL4 over die journaliste (?) die gaat afvallen enzo. Was wel interessant.

Het wordt gewoon tijd dat NL gewoon stopt met meedoen aan dat songfestival.
Overigens vond ik het liedje niet mooi, dus ik zou er toch niet op gestemd hebben.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 11 mei 2007 @ 12:23:43 #4
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_49262905
Deze week weer 1 kg kwijt, ondanks dat ik minder "streng" bezig ben, gaat het nog steeds de goede kant op!
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
  vrijdag 11 mei 2007 @ 12:24:38 #5
35189 Troel
scherp en bot
pi_49262931
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 12:21 schreef Liejannuh het volgende:
Gefelciteerd! O*
Hu, ik dacht dat ze ergens in november jarig was

Nouja, gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49263003
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 12:24 schreef Troel het volgende:

[..]

Hu, ik dacht dat ze ergens in november jarig was

Nouja, gefeliciteerd!
Nee hoor, kijk maar: http://fotoboek.fok.nl/freecell
dit weet ik ook alleen maar omdat Isabeau naar de verjaardag van freecell zou gaan vandaag!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 mei 2007 @ 12:30:32 #7
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_49263094
Feestje Gefeliciteerd, freecell

Even eten en dan eens kijken of ik de Wii aan de gang krijg. Ojee en ik moet eigenlijk nodig ruimen omdat er iemand van een verhuisbedrijf komt voor een offerte
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_49263148
Freecell gefeliciteerd
  vrijdag 11 mei 2007 @ 12:33:40 #9
35189 Troel
scherp en bot
pi_49263192
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 12:27 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Nee hoor, kijk maar: http://fotoboek.fok.nl/freecell
dit weet ik ook alleen maar omdat Isabeau naar de verjaardag van freecell zou gaan vandaag!
Ja, inderdaad. Ik denk dat ik het door de war heb gehaald omdat de verjaardagen op fok een tijd eerst maand-dag geweest zijn. Ofzo. In mijn agenda staat ze op 5 november namelijk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49263282
Freecell van HARTE meid
pi_49264001
Vraagje hé; letten jullie als je wilt afvallen alleen op producten met weinig Kcal of ook op andere dingen die aangegeven staan (vetten/suikers etc?)

dit vroeg ik mij af naar aanleiding van dit:

een pakje sultana's (hartig) bevat 236kcal per biscuit (zo staat het op verpakking)
maar een broodje kroket bevat bijvoorbeeld ook zo'n 250 kcal...

Maar naar mijn mening kan je als tussendoortje beter een pakje (hartige) sultana nemen dan een broodje kroket.... Dan is het toch niet verstandig om alleen op die kcal te lette????
Haleloeja
  vrijdag 11 mei 2007 @ 12:55:15 #12
35189 Troel
scherp en bot
pi_49264052
Je moet ook niet alleen op de kcal letten.

Als je dat doet, dan kan je jezelf beter Sonja noemen

Dan mag je namelijk 7348 eierkoeken in plaats van het broodje kroket of het pakje sultana's
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49264200
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 12:55 schreef Troel het volgende:
Je moet ook niet alleen op de kcal letten.

Als je dat doet, dan kan je jezelf beter Sonja noemen

Dan mag je namelijk 7348 eierkoeken in plaats van het broodje kroket of het pakje sultana's
waarop zóu ik dna moeten letten als ik een product koop
Haleloeja
  vrijdag 11 mei 2007 @ 13:26:43 #14
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_49265330
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 12:54 schreef Gelderland het volgende:
Vraagje hé; letten jullie als je wilt afvallen alleen op producten met weinig Kcal of ook op andere dingen die aangegeven staan (vetten/suikers etc?)

een pakje sultana's (hartig) bevat 236kcal per biscuit (zo staat het op verpakking)

Maar naar mijn mening kan je als tussendoortje beter een pakje (hartige) sultana nemen dan een broodje kroket.... Dan is het toch niet verstandig om alleen op die kcal te lette????
Bij mij zitten er vaak genoeg dagen tussen dat de keuze die ik maak voor voedingsmiddelen niet de
meest verstandige is. Wel blijf ik de calorieën in de gaten houden, want ik moet gewoon een leidraad
hebben. Ik neem dan ook weleens een broodje kroket als lunch en laat het gezonde dan staan

Natuurlijk moet je er geen gewoonte van maken, maar naast een gezonde(re) levensstijl is ons doel
nog altijd om af te vallen. Compenseren met calorieën helpt om af te vallen ontzettend goed
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_49265453
tvp
It is your friends who make your world!
pi_49265687
quote:

15 Jaar geleden ben ik 15 kilo afgevallen. Dit deed ik door van ma t/m vr. te lijnen en op zaterdag en zondag at ik normaal mee met man en kinderen. dat betekende dus iedere zondag friet met mayo ed. Ik ben toen 10 jaar behoorlijk goed op gewicht gebleven zonder er veel voor tedoen of te laten. Het is volgens mij wel goed om je lichaam niet helemaal af te laten kiiken van het niet zo'n beste voedsel. Dan krijgt het later een minder grote klap als je een keer zondigd. Maar dat denk ik.

Oh ja ik ben nu zo ontzettend te zwaar vanwege lichamelijke klachten en medicijnen. Ik ben weer op de lichtere weg!
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 13:35:46 #17
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_49265727
Nu we het toch over calorieën hebben. Ik kan nergens vinden hoeveel een meergranencroissantje bevat.

Op het station hebben ze bij de AH to go 's ochtends megaheerlijke meergranencroissants. Gelukkig stap
ik meestal uit op perron 1 en zit de AH bij perron 13, zodat ik niet elke morgen in de verleiding kom

Ik vrees namelijk zowel qua calorieën als vet het ergste

nb: het gaat me dus om het meergranencroissantje, over "gewone" croissants is genoeg te vinden
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  vrijdag 11 mei 2007 @ 13:37:00 #18
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49265772
quote:

Er zitten nog geen 60 calorieen in 1 sultana hartig! Hoe kom je aan 236 dan???
Ik let er overigens vooral op of ik iets lekker vind en of er niet te veel verzadigde vetten in zitten.
Ik eet liever iets minder van iets dat ik heel erg lekker vind, dan veel van iets wat niet lekker is.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 13:43:19 #19
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_49266038
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 12:21 schreef Troel het volgende:
Gisteren de 23:00 documentaire gezien op RTL4 over die journaliste (?) die gaat afvallen enzo. Was wel interessant.

Het wordt gewoon tijd dat NL gewoon stopt met meedoen aan dat songfestival.
Overigens vond ik het liedje niet mooi, dus ik zou er toch niet op gestemd hebben.
ik vond het eng...

helemaal omdat ik zelf ook anders ging kijken. Eerst dacht ik: 49 kilo, maatje 34. waar wil je het vandaan halen? en halverwege, met die vetmeting bij de arts dacht ik ook al: goh, nog best een laagje vet..

mijn tailleomvang is 1,5 keer de hare

heb naar aanleiding hiervan wel een andere kijk op voedsel gekregen. Het voedzame moet op de voorgrond staan. Dit zeg ik nu wel. maar zien of ik dat als ik me geestelijk minder voel ook vol kan houden.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_49266055
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 12:21 schreef Liejannuh het volgende:
Gefelciteerd! O*
feli freecell
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  vrijdag 11 mei 2007 @ 13:44:42 #21
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_49266097
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 13:37 schreef Liejannuh het volgende:
Nou gewoon 3 x 60 = 236

De vraag blijft natuurlijk wel relevant, zelfs al klopt bovenstaande berekening niet
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  vrijdag 11 mei 2007 @ 13:48:00 #22
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_49266197
quote:

[..]

Ik let er overigens vooral op of ik iets lekker vind en of er niet te veel verzadigde vetten in zitten.
Ik eet liever iets minder van iets dat ik heel erg lekker vind, dan veel van iets wat niet lekker is.
die sultana's zijn calorieen bommen. Althans, voor kinderen. ik meende inderdaad iets van 180 per pakje van drie. Veel ouders gaven die mee als "gezond" tussendoortje voor de kinderen. Samen met een pakje drinken hadden ze dan al een kwart van hun dagelijkse hoeveelheid calorieen binnen (hou me ten goede ik weet het niet precies meer, maar ik schrok wel!)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 mei 2007 @ 13:49:34 #23
13151 crew  Rewimo
pi_49266258
quote:
236 kJ wellicht? Delen door 4 en dan kom je aardig in de buurt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 11 mei 2007 @ 13:52:15 #24
168659 Mihaelaz
South Park (L)
pi_49266349
sinds ik vegetariër ben geworden vliegen de kilootjes eraf (ik ben niet op dieet ofzo maar ik dacht dat het voor anderen misschien een goede tip kan zijn)
Screw you guys, I'm going home.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 mei 2007 @ 13:54:16 #25
13151 crew  Rewimo
pi_49266438
Dan ben ik wel benieuwd wat je zoal eet op een dag, Mihaelaz?
  vrijdag 11 mei 2007 @ 14:08:34 #26
168659 Mihaelaz
South Park (L)
pi_49267068
gemiddeld: - 's morgens: stuk fruit + joegoert + beschuit met smeerkaas (zondag 2 koeken van den bakker)
- 's middags: vegetarische schotel uit studentenresto (ze scheppen je bord heel goed vol) + soms een ijsje
- 's avonds: 2 boterhammen met kaas, groenten of een eitje + een dessertje (pudding, tiramisu, ..)
- soms wel eens iets ongezonds als tussendoortje en ik drink meestal Ice Tea of water
qua hoeveelheid eet ik evenveel als vroeger, alleen dat elk ingrediënt nu vegetarisch is
pi_49267088
Ik heb de docu ook nog gekeken gisteravond.. Het was echt bizar.. Ik vroeg me ook eigenlijk wel af waar ze nu tekorten van zou hebben..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 11 mei 2007 @ 14:12:24 #28
168659 Mihaelaz
South Park (L)
pi_49267238
oh ja en misschien nog 2 leuke weetjes: ik ben nog maar een maand vegetariër en ik merk al het verschil aan mijn kleren (zitten gewoon iets losser). en vroeger had ik na mijn maaltijd altijd erg last van een gezwollen buik en dat is nu ook over
  vrijdag 11 mei 2007 @ 14:14:17 #29
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_49267328
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 14:08 schreef Mihaelaz het volgende:
..... tiramisu.....
Goede lijntip

Maar wat is dat toch lekker
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_49267578
quote:

[..]

OK, laat ik ff duidelijk gaat, het gaat hier niet om hoeveel vcalorieën een sultana is maar als ik wat wil afvallen of ik dan ALLEEN op KCAL moet letten Kijk, laatst dronk ik een flesje IceTea light. hier zaten geloof ik 'maar' 10 kcal in. Dus opzich zou je denken; goed om te drinken, maar toch smaakte het ZOET!!!

En nog een andere vergelijking; kan je beter een broodje makreel of een broodje kroket (vergelijkbaar aantal kcal) eten. Ik zou denken, eerder een broodje makreel, maar maakt dat voor de lijn (aangezien kcal hetzelfde zijn) ook uit
Haleloeja
pi_49268169
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 14:19 schreef Gelderland het volgende:

[..]

OK, laat ik ff duidelijk gaat, het gaat hier niet om hoeveel vcalorieën een sultana is maar als ik wat wil afvallen of ik dan ALLEEN op KCAL moet letten Kijk, laatst dronk ik een flesje IceTea light. hier zaten geloof ik 'maar' 10 kcal in. Dus opzich zou je denken; goed om te drinken, maar toch smaakte het ZOET!!!

En nog een andere vergelijking; kan je beter een broodje makreel of een broodje kroket (vergelijkbaar aantal kcal) eten. Ik zou denken, eerder een broodje makreel, maar maakt dat voor de lijn (aangezien kcal hetzelfde zijn) ook uit
De vetten in de makreel zijn gezonder dan de vetten in het broodje kroket.
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
pi_49268366
Gelderland: je zou kunnen afvallen op 1 grote zak M&M's per dag. Je lijf houdt namelijk weinig rekening met wat er in je voedsel zit qua afvallen of aankomen, dan gaat het vnl. om de hoeveelheid energie. Maar voor andere fysiologische processen heb je vitaminen, mineralen, bepaalde hoeveelheid eiwitten, bepaalde koolhydraten en ook vetten nodig. Dus om gezond te blijven heb je veel meer nodig dan alleen een hoeveelheid kcal.

Maar voor afvallen is alleen minder kcal innemen al voldoende. Wat Atkins, Southbeach etc ook roepen: echt, alleen de kcal tellen. Of alleen op kcal letten nou zo gezond is is een tweede

Oh, en waarom mensen die op dieet zijn extra op gezonde voeding moeten letten komt gewoon omdat mensen die gewoon eten zo'n 2000-2500 kcal ruimte hebben om alle benodigde voedingsstoffen binnen te krijgen en mensen op dieet hebben veel minder voedsel tot hun beschikking om dezelfde hoeveelheid essentiele voedingsstoffen binnen te krijgen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 11 mei 2007 @ 14:37:05 #33
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_49268369
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 14:32 schreef botterfly het volgende:

[..]

De vetten in de makreel zijn gezonder dan de vetten in het broodje kroket.
volgens mij heeft een broodje kroket vooral "loze" calorieen. Die heb je dan wel binnen, maar voegen niets toe. Van een broodje makreel heb je dan in ieder geval nog de meervoudig onverzadigde vetten, maar ook andere voedingsstoffen die gewoon goed voor je zijn.

Gevoelsmatig zeg ik: broodje makreel. Maar ik snap ook dat een kroket soms een andere behoefte kan bevredigen..

-edit- isabeau kan het beter omschrijven, wat zei zegt dat bedoelde ik. Kon ff geen woorden vinden voor het gevoel wat ik probeerde te omschrijven..

[ Bericht 14% gewijzigd door debuurvrouw op 11-05-2007 14:44:47 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 mei 2007 @ 14:38:05 #34
13151 crew  Rewimo
pi_49268423
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 14:19 schreef Gelderland het volgende:
Dat zal ongetwijfeld komen door de zoetstoffen die ze erin stoppen in plaats van suiker
  vrijdag 11 mei 2007 @ 14:39:51 #35
168659 Mihaelaz
South Park (L)
pi_49268505
dat bedoel ik dus, in plaats van een broodje met makreel of kroket ofzo, neem je er eentje met bijvoorbeeld tomaat en komkommer..
pi_49268625
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 14:38 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dat zal ongetwijfeld komen door de zoetstoffen die ze erin stoppen in plaats van suiker
en van zoetstoffen kom je niet aan

nja iigbedankt voor jullie antwoorden! om af te vallen moet je enkel en alleen op kcal letten, wil je gezond leven spele meer dingen (logisch)
Haleloeja
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 mei 2007 @ 14:43:56 #37
13151 crew  Rewimo
pi_49268676
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 14:42 schreef Gelderland het volgende:
en van zoetstoffen kom je niet aan

nja iigbedankt voor jullie antwoorden! om af te vallen moet je enkel en alleen op kcal letten, wil je gezond leven spele meer dingen (logisch)
Nee, van zoetstoffen kom je niet aan. Wel is het zo dat ze hetzelfde effect op je lichaam hebben als suikers, wat betekent dat ze je insulinespiegel laten stijgen waardoor je meer trek (in zoet) krijgt.
pi_49269079
als je aspartaam neemt, daar heb je 200 keer zo weinig van nodig als suiker om dezelfde zoetheid te hebben... En dat scheelt nogal in de calorieën..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_49269649
Ik kom trouwens net dit stukje tegen in het psychologie magazine:
quote:
Overgewicht wordt vaak toegeschreven aan een gebrek aan ruggegraat. Volgens een recent Amerikaans onderzoek bij muizen komt zwaarlijvigheid echter niet door een gebrek aan wilskracht, maar door biologisch falen. De hersenen zijn zich er niet van bewust dat het lichaam te dik is.
Dat zit zo: vetcellen door het hele lichaam maken leptine aan, een hormoon wat de eetlust onderdrukt. Deze hormonen gaan naar het hersengebied dat betrokken is bij sensaties zoals honger en dorst, de hypothalamus. In theorie geldt: hoe meer vetcellen in het lijf, hoe meer leptine er wordt afgescheiden, hoe minder eetlust. Zo wordt de hoeveelheid energie gereguleerd die het lichaam nodig heeft. Wetenschappers dachten dan ook altijd dat het toedienen van leptine overgewicht kon tegengaan. Maar uit het recente onderzoek blijkt dat het brien bij mensen met overgewicht ongevoelig wordt voor dit hormoon, en de eetlust dus onvoldoende onderdrukt wordt. Moeite hebben met afvallen lijkt dus ook een biologische reden te hebben. (Cell metabolism, maart 2007)
pi_49269913
Ondanks de buikpijn moet ik echt wat in huis gaan doen.
Aangezien mijn moeder mij nomaal 1x per week komt helpen, en zij ook ziek is.
En de hond nogal flink verhaard. En de wasberg ontzettend hoog is. Ga ik toch maar eens naar boven met een emmertje met sop, en lege wasmanden vol gooien, en daarna in de wasmachine.

Het leven gaat gewoon door, ziek of niet ziek. het is niet eerlijk
  vrijdag 11 mei 2007 @ 15:18:57 #41
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_49270102
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 15:13 schreef ymme het volgende:
Ondanks de buikpijn moet ik echt wat in huis gaan doen.
Aangezien mijn moeder mij nomaal 1x per week komt helpen, en zij ook ziek is.
En de hond nogal flink verhaard. En de wasberg ontzettend hoog is. Ga ik toch maar eens naar boven met een emmertje met sop, en lege wasmanden vol gooien, en daarna in de wasmachine.

Het leven gaat gewoon door, ziek of niet ziek. het is niet eerlijk
ik noem dat part-time griep.
heb het gelukkig niet zo vaak, maar wat kan je je dan ff heel ellendig voelen... sterkte dan maar. en steeds een klein beetje geeft aan het eind ook een goed resultaat!
pi_49271639
Ik heb ook maar even een Dulcolax genomen. Heb al één week niet meer gepoept, vandaar waarschijnlijk ook die buikpijn. Het begint al aardig te borrelen in mijn maag Ik heb altijd, mijn hele leven al, een moeilijke stoelgang, wat overigens erg vervelend is.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 16:02:13 #43
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_49271905
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 14:39 schreef Mihaelaz het volgende:
dat bedoel ik dus, in plaats van een broodje met makreel of kroket ofzo, neem je er eentje met bijvoorbeeld tomaat en komkommer..
en wel pudding na je eten
  vrijdag 11 mei 2007 @ 16:04:03 #44
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_49271979
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 15:55 schreef ymme het volgende:
Ik heb ook maar even een Dulcolax genomen. Heb al één week niet meer gepoept, vandaar waarschijnlijk ook die buikpijn. Het begint al aardig te borrelen in mijn maag Ik heb altijd, mijn hele leven al, een moeilijke stoelgang, wat overigens erg vervelend is.
nou, da's heel erg vervelend! Hopelijk brengt het wat verlichting, als de dulcolax ff doorzet.
had het in mijn zwangerschappen wel, pfff, wat kan je je dan "vol" voelen. Maar goed, dan hielp "papperig" eten. En da's in jou geval wel anders schat ik zo in...

beterschap!
met lijnen gaat het trouwens nog steeds knudde. ik val maar niet af.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 16:05:27 #45
35189 Troel
scherp en bot
pi_49272035
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 15:55 schreef ymme het volgende:
Dulcolax is een geneesmiddel ofzo? Waarom niet gewoon lijnzaad/lijnolie?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49272581
Omdat ik dat niet in huis heb troel.
Het is een laxeermiddel. En aangezien ik goed verstopt zit op het moment, was de enige oplossing voor nu. Heb dit wel vaker gehad, en na z'n pil gaat 't weer maanden goed. Soms kan ik gewoon niet 'af'
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 mei 2007 @ 19:07:04 #47
13151 crew  Rewimo
pi_49278231
De Wii is leuk Alleen jammer dat Frank er niks aan vindt. 't Is te sportief voor hem Christan en ik vinden het erg leuk in elk geval
pi_49280769
tvp
  vrijdag 11 mei 2007 @ 21:20:50 #49
168659 Mihaelaz
South Park (L)
pi_49282331
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 16:02 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

en wel pudding na je eten
wat is er mis met pudding?
en daarbij, ik denk niet dat je van 1 dessertje per dag veel aankomt, en van steeds vette dingen op je brood te doen wel.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 21:57:45 #50
1762 YPPY
Yppiaans
pi_49283634
Gefeliciteerd nog Freecell.

Een vriend van J. heeft een wii. Wel een grappig ding, maar hier zouden we niet eens goed van links naar rechts kunnen bij het tennissen. Te weinig plek.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 mei 2007 @ 22:45:04 #51
13151 crew  Rewimo
pi_49285313
Ik heb jaren gesoftbald, heb moeite om de bal goed weg te slaan, Christan slaat 2x achter elkaar een homerun
  † In Memoriam † vrijdag 11 mei 2007 @ 23:50:10 #52
43556 miss_dynastie
pi_49287464
Feli freecell

Ik heb van de mister een raket cadeau gekregen voor de wii
  vrijdag 11 mei 2007 @ 23:58:20 #53
35189 Troel
scherp en bot
pi_49287829
Hij had dan ook best wat goed te maken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49290921
Zo, ben weer thuis..
Denk dat ik een verkeerde volgorde van alcoholische drankjes heb gehad..
Het telefoongesprek met was best humoristisch volgens hem...

Nu zo slapen
pi_49293656
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 21:20 schreef Mihaelaz het volgende:

[..]

wat is er mis met pudding?
en daarbij, ik denk niet dat je van 1 dessertje per dag veel aankomt, en van steeds vette dingen op je brood te doen wel.
je zal er vast niet veel van aankomen
maar je wilt toch afvallen?
pi_49293661
Miss_S, wanneer hou je nou eens op?
It is your friends who make your world!
pi_49293762
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 08:31 schreef Ikiskoel het volgende:
Miss_S, wanneer hou je nou eens op?
sorry hoor maar ik ben niet de enigste die er iets van zegt

en zeker omdat er al werd gezegt 'je komt er niet veel van aan'
dat klopt helemaal maar ze is hier toch nieuw om te komen afvallen en niet om niet teveel aan te komen
pi_49293809
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 08:56 schreef Miss_S het volgende:

[..]

sorry hoor maar ik ben niet de enigste die er iets van zegt

en zeker omdat er al werd gezegt 'je komt er niet veel van aan'
dat klopt helemaal maar ze is hier toch nieuw om te komen afvallen en niet om niet teveel aan te komen
als je goed kijkt is die hele discussie al afgelopen, wat jij doet is alles weer voor de zoveelste keer oprakelen om nog even jouw ongezouten mening te geven, waar wij geen interesse in hebben.
pi_49293817
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 09:05 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

als je goed kijkt is die hele discussie al afgelopen, wat jij doet is alles weer voor de zoveelste keer oprakelen om nog even jouw ongezouten mening te geven, waar wij geen interesse in hebben.
die is nog helemaal niet afgelopen en ook niet begonnen

maar ik ga toch niet mijn mond houden als dat is waar je op uit bent
pi_49293898
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 13:52 schreef Mihaelaz het volgende:
sinds ik vegetariër ben geworden vliegen de kilootjes eraf (ik ben niet op dieet ofzo maar ik dacht dat het voor anderen misschien een goede tip kan zijn)
LEZEN

Zij is niet eens op dieet, kwam alleen vertellen dat ze wat afviel sinds ze vegetariër was geworden en vroeg wat over keuzes voor eten..
pi_49293983
Nog gefeliciteerd met je verjaardag marchien! Beetje laat maar dat mag de pret niet drukken .
pi_49294106
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 09:18 schreef teigan het volgende:

[..]

LEZEN

Zij is niet eens op dieet, kwam alleen vertellen dat ze wat afviel sinds ze vegetariër was geworden en vroeg wat over keuzes voor eten..
dan is het nog een goed voorbeeld voor de andere hier
we zijn niet bezig met zo weinig mogelijk aan te komen maar af te vallen
pi_49294189
als jij denkt dat het zo is bij ons, fijn..

Ik wil dit topic niet weer verknald hebben, en al helemaal niet door jou, dus ik ga er niet meer op in.
pi_49294257
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 09:40 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dan is het nog een goed voorbeeld voor de andere hier
we zijn niet bezig met zo weinig mogelijk aan te komen maar af te vallen
Nou, ik vond mijn spare ribs gister anders behoorlijk lekker, dus ik ga echt geen vegetarier worden om af te vallen.
pi_49294274
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 09:58 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Nou, ik vond mijn spare ribs gister anders behoorlijk lekker, dus ik ga echt geen vegetarier worden om af te vallen.
met vegetarier zijn moet je ook opletten
zeker als je veel sport vaak krijg je dan te weinig binnen

ik zou sowieso niet mijn vlees willen missen
pi_49294289
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 10:00 schreef Miss_S het volgende:

[..]

met vegetarier zijn moet je ook opletten
zeker als je veel sport vaak krijg je dan te weinig binnen

ik zou sowieso niet mijn vlees willen missen
We zijn het helemaal eens!

Ik ga dinsdag trouwens eens naar de sportschool. Kan via mijn werk echt bizar goedkoop naar de sportschool toe!
Mijn doelen: meer snelheid en kracht en 10 kilo afvallen. Eens kijken waar ze mee aan komen.
pi_49294305
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 10:02 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

We zijn het helemaal eens!

Ik ga dinsdag trouwens eens naar de sportschool. Kan via mijn werk echt bizar goedkoop naar de sportschool toe!
Mijn doelen: meer snelheid en kracht en 10 kilo afvallen. Eens kijken waar ze mee aan komen.
goedkoop naar de sportschool is wel fijn
bij ons was het zo duur dat ik goedkoper uit was met de apparaten zelf kopen

ik heb zin in woensdag dan is er weer een hiphop les
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 12 mei 2007 @ 10:45:59 #68
13151 crew  Rewimo
pi_49294830
pi_49295838
Hoi! Even lui tvp-en... ik heb verder eigenlijk weinig te melden.
Afvallen doe ik nog steeds niet.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_49296009
gok dat ik de rest van het weekeind niet meer online kom. heb vanmiddag een afspraak bij de tbs-kliniek door www.depoortgaatopen.nl en daarna snel eten, en dan richting deventer, want paps en mams zijn 35 jaar getrouwd dus morgen feestje.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 11:58:38 #71
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_49296103
Feli met je ouders g-b

Hier gaat ook alles z'n gangetje. Gisteren weer gesoftbalt (en teveel bier gedronken) en vanavond een verjaardag.
Met het huis is het nog steeds een beetje vaag, we hebben nog steeds geen duidelijker opleveringstermijn gehoord en zitten dus met het dilemma of we het aandurven om zonder financieringsvoorbehoud te gaan kopen. Met heeft nl. geen zin omdat bijna geen enkele hypotheekverstrekker een offerte langer dan een jaar wil laten lopen en als ze het wel doen dan alleen tegen niet al te gunstige voorwaarden.

Oja, ondanks dat ik de vorige keer dat ik begon met hardlopen ineens last kreeg van m'n knieeën, wil ik nu toch weer gaan beginnen. Dus ik heb een schema met MP3's gedownload. Eens kijken wat dat wordt.
pi_49297551
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 01:49 schreef teigan het volgende:
Zo, ben weer thuis..
Denk dat ik een verkeerde volgorde van alcoholische drankjes heb gehad..
Het telefoongesprek met was best humoristisch volgens hem...

Nu zo slapen
Dennis heeft in een deuk gelegen om mij. Die 2 (twee!) glaasjes port zijn héél hard gevallen toen ik eenmaal buiten was. Ik heb o.a hem de oren van zijn kop gekletst, heel hard in m'n eentje zitten lachen op de wc en de kikkertjes van het douchegordijn proberen na te doen. Behalve gelukkig het kikkertje dat een handstand deed. Oh, en toonladders gezongen als een operazangeres (al durf ik te wedden dat het niet zo klonk)

En ik ben een pond afgevallen door alle taart
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_49297780
zuiplappen
Klinkt wel leuk, wat jullie hebben uitgespookt door de drank
pi_49297788
heeft zich ook kapot gelachen..
Ik ben dus redelijk slingerend naar huis toe gereden, terwijl ik hem belde, en het ging echt nergens over..

Ik heb ook nog wat port gehad, en daarna een glaasje rose, en die viel verkeerd.. Dus ik ben nog steeds een beetje brakjes eerlijk gezegd.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 13:17:52 #75
177846 colette
kloon van conleche
pi_49298010
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 13:06 schreef teigan het volgende:
heeft zich ook kapot gelachen..
Ik ben dus redelijk slingerend naar huis toe gereden, terwijl ik hem belde, en het ging echt nergens over..

Ik heb ook nog wat port gehad, en daarna een glaasje rose, en die viel verkeerd.. Dus ik ben nog steeds een beetje brakjes eerlijk gezegd.
Op de fiets toch? Toch?
pi_49298079
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 13:17 schreef colette het volgende:

[..]

Op de fiets toch? Toch?
Tuurlijk op de fiets, het was maar iets van 5 minuten fietsen..
Als ik drink, dan rij ik echt geen auto..
pi_49298322
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 13:20 schreef teigan het volgende:
Tuurlijk op de fiets, het was maar iets van 5 minuten fietsen..
Als ik drink, dan rij ik echt geen auto..
Je mag officieel dan ook niet fietsen Ik was gelukkig op de fiets niet alleen, Dennis zat in dezelfde trein als ik. Goed, daar kwamen we op Hoogeveen pas achter, maar we zaten we de hele weg in dezelfde trein.
pi_49298757
ook een raar idee, zo lang in dezelfde trein
pi_49299049
pi_49299237
Ow help
En dan waren jullie nog redelijk vroeg weg

Iedereen bedankt voor de felicitaties! (en laat maakt niet uit, ik lees nu pas bij )

Isa: Ik had die kikkers graag willen zien, en we hebben al bewezen dat we zonder alcohol ook tof kunnen zingen!

Ik ben benieuwd wat de buren van ons denken inmiddels... Er komen écht te vaak dronken mensen mijn huis uit rollen
Wat doe ik fout?
pi_49299409
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 14:10 schreef freecell het volgende:
Isa: Ik had die kikkers graag willen zien, en we hebben al bewezen dat we zonder alcohol ook tof kunnen zingen!
Nou 'tof' is misschien niet het juiste woord voor twee krassende kraaien die Smelly Cat uit volle borst zingen. En de kikkertjes kan je goed nadoen Tong uit je mond en dan bijv. 1 pootje in de lucht.

En we hebben daarna nog 4 afleveringen Heroes gekeken en andere leuke dingen gedaan (na vriendjelief te hebben overtuigd dat misbruik maken van een aangeschoten vriendin iets anders is dan misbruik maken van een onbekend zat meisje in een kroeg).
  zaterdag 12 mei 2007 @ 15:33:32 #82
35189 Troel
scherp en bot
pi_49301067
Fijn: vier dagen voor het huwelijk als daggast afzeggen omdat je niet gelezen had dat je je voor 1 mei moest aan/afmelden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49301206
dat is lekker zeg... Hadden ze dat niet eerder kunnen bedenken dan? Was het iemand die je er erg graag bij wilde hebben, of maakt het je verder niet zoveel uit?
  zaterdag 12 mei 2007 @ 15:44:30 #84
35189 Troel
scherp en bot
pi_49301331
't is de vrouw van Berts peetoom en het is dus al doorgegeven aan de dierentuin, dus we meoten wel gewoon voor haar betalen.

Ik geloof dat Bert dus nog even gaat bellen om te vragen of ze echt niet kan.

Maar ik vind het gewoon zo sukkelig he
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 12 mei 2007 @ 16:06:46 #85
13151 crew  Rewimo
pi_49301870
Ja, da's wel heel dom Het staat er toch duidelijk genoeg.
pi_49302161
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 14:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou 'tof' is misschien niet het juiste woord voor twee krassende kraaien die Smelly Cat uit volle borst zingen. En de kikkertjes kan je goed nadoen Tong uit je mond en dan bijv. 1 pootje in de lucht.

En we hebben daarna nog 4 afleveringen Heroes gekeken en andere leuke dingen gedaan (na vriendjelief te hebben overtuigd dat misbruik maken van een aangeschoten vriendin iets anders is dan misbruik maken van een onbekend zat meisje in een kroeg).

is het mijn dirty mind of...?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 12 mei 2007 @ 16:18:28 #87
13151 crew  Rewimo
pi_49302234
Volgens mij niet, of ik heb er ook een

Wij zijn ook naar de gevangenis geweest Duurde wel lang voor we weer vrijgelaten werden, het zou een uur duren maar dat werd 2 uur en een kwartier.

En wie nog eens lachen wil, moet maar eens op het chocoladeforum kijken, Christan had vanmorgen weer een hele fraaie uitspraak
pi_49302347
Dan heb ik het ook octo...
pi_49302497
Isa, heb je je wandelschoenen al terug?
Ik heb die van mij net weggebracht, theoretisch kan ik ze maandag ophalen.
pi_49302706
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 16:27 schreef Liejannuh het volgende:
Isa, heb je je wandelschoenen al terug?
Ik heb die van mij net weggebracht, theoretisch kan ik ze maandag ophalen.
Ik heb ze net opgehaald. Ze waren vergeten te bellen Dus dit weekend nog even uitproberen en ze dan dinsdag meebrengen naar de fysiotherapeut. Ik heb overigens geen last meer van mijn knie, enkel of heup

En een dirty mind is okay

En is er niemand anders die misschien haar plaats in kan nemen, Troel? Waarschijnlijk niet hè, zo kort van te voren. Vervelend hoor.
pi_49303041
Ik (eigenlijk maarten en een vriend ) heb vandaag de afwasmachine geïstalleerd en alle afwas van het feestje gedaan
Te relaxed! (mijn ouders krijgen een nieuwe keuken, waren ze al 20 jaar geleden aan toe eigenlijk en ik heb de oude afwasmachine)

Verder heeft Maarten eindelijk de lamp van tante Mientje in de WC gehangen, hangt er nu EINDELIJK een fatsoelijke lamp in de woonkamer en heb ik de WC gepimpt met WC stickers

Druk dagje dus, maar wel tof alles!
pi_49303157
Die lamp voor de woonkamer was erg gaaf
pi_49303199
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 16:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb ze net opgehaald. Ze waren vergeten te bellen Dus dit weekend nog even uitproberen en ze dan dinsdag meebrengen naar de fysiotherapeut. Ik heb overigens geen last meer van mijn knie, enkel of heup
Ah, lekker handig! Ik hoop dat het helpt. Bij mij is het pijnlijke stukje trouwens niet op de naad, maar iets daarboven. Vaag. Nouja, ik teken voor een zomer zonder half afstervende kleine teen.
pi_49303612
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 16:51 schreef Isabeau het volgende:
Die lamp voor de woonkamer was erg gaaf
Jah!
Maar de lamp van tante Mientje is ook gaaf
Zie ook: De WC wordt opgeleukt!
pi_49304723
Iemand hier trouwens die 30 wordt dit jaar?
Ik krijg een boekje binnen van Steps waar je gratis een tshirt op kunt halen waar "30" op staat als je 30 wordt dit jaar. Leuk shirt volgens mij wel.
pi_49304765
Atrimar
pi_49304839
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 17:42 schreef freecell het volgende:
Atrimar
Er staat niet bij dat het alleen voor vrouwen is, die aanbieding, maar het is wel een dames-tshirt.
pi_49308931
Atrimar wordt idd 30
  zaterdag 12 mei 2007 @ 21:03:40 #99
1762 YPPY
Yppiaans
pi_49310769
J. is een paar weken terug 30 geworden.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 12 mei 2007 @ 21:07:44 #100
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_49310939
Menno wordt ook 30 dit jaar.

Ik volgend jaar, ook al veel te snel
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 12 mei 2007 @ 21:07:45 #101
13151 crew  Rewimo
pi_49310941
30 Da's lang geleden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')