abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 mei 2007 @ 22:45:04 #51
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_49285313
Ik heb jaren gesoftbald, heb moeite om de bal goed weg te slaan, Christan slaat 2x achter elkaar een homerun
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † vrijdag 11 mei 2007 @ 23:50:10 #52
43556 miss_dynastie
pi_49287464
Feli freecell

Ik heb van de mister een raket cadeau gekregen voor de wii
  vrijdag 11 mei 2007 @ 23:58:20 #53
35189 Troel
scherp en bot
pi_49287829
Hij had dan ook best wat goed te maken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49290921
Zo, ben weer thuis..
Denk dat ik een verkeerde volgorde van alcoholische drankjes heb gehad..
Het telefoongesprek met was best humoristisch volgens hem...

Nu zo slapen
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_49293656
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 21:20 schreef Mihaelaz het volgende:

[..]

wat is er mis met pudding?
en daarbij, ik denk niet dat je van 1 dessertje per dag veel aankomt, en van steeds vette dingen op je brood te doen wel.
je zal er vast niet veel van aankomen
maar je wilt toch afvallen?
pi_49293661
Miss_S, wanneer hou je nou eens op?
It is your friends who make your world!
pi_49293762
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 08:31 schreef Ikiskoel het volgende:
Miss_S, wanneer hou je nou eens op?
sorry hoor maar ik ben niet de enigste die er iets van zegt

en zeker omdat er al werd gezegt 'je komt er niet veel van aan'
dat klopt helemaal maar ze is hier toch nieuw om te komen afvallen en niet om niet teveel aan te komen
pi_49293809
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 08:56 schreef Miss_S het volgende:

[..]

sorry hoor maar ik ben niet de enigste die er iets van zegt

en zeker omdat er al werd gezegt 'je komt er niet veel van aan'
dat klopt helemaal maar ze is hier toch nieuw om te komen afvallen en niet om niet teveel aan te komen
als je goed kijkt is die hele discussie al afgelopen, wat jij doet is alles weer voor de zoveelste keer oprakelen om nog even jouw ongezouten mening te geven, waar wij geen interesse in hebben.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_49293817
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 09:05 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

als je goed kijkt is die hele discussie al afgelopen, wat jij doet is alles weer voor de zoveelste keer oprakelen om nog even jouw ongezouten mening te geven, waar wij geen interesse in hebben.
die is nog helemaal niet afgelopen en ook niet begonnen

maar ik ga toch niet mijn mond houden als dat is waar je op uit bent
pi_49293898
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 13:52 schreef Mihaelaz het volgende:
sinds ik vegetariėr ben geworden vliegen de kilootjes eraf (ik ben niet op dieet ofzo maar ik dacht dat het voor anderen misschien een goede tip kan zijn)
LEZEN

Zij is niet eens op dieet, kwam alleen vertellen dat ze wat afviel sinds ze vegetariėr was geworden en vroeg wat over keuzes voor eten..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_49293983
Nog gefeliciteerd met je verjaardag marchien! Beetje laat maar dat mag de pret niet drukken .
pi_49294106
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 09:18 schreef teigan het volgende:

[..]

LEZEN

Zij is niet eens op dieet, kwam alleen vertellen dat ze wat afviel sinds ze vegetariėr was geworden en vroeg wat over keuzes voor eten..
dan is het nog een goed voorbeeld voor de andere hier
we zijn niet bezig met zo weinig mogelijk aan te komen maar af te vallen
pi_49294189
als jij denkt dat het zo is bij ons, fijn..

Ik wil dit topic niet weer verknald hebben, en al helemaal niet door jou, dus ik ga er niet meer op in.
pi_49294257
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 09:40 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dan is het nog een goed voorbeeld voor de andere hier
we zijn niet bezig met zo weinig mogelijk aan te komen maar af te vallen
Nou, ik vond mijn spare ribs gister anders behoorlijk lekker, dus ik ga echt geen vegetarier worden om af te vallen.
pi_49294274
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 09:58 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Nou, ik vond mijn spare ribs gister anders behoorlijk lekker, dus ik ga echt geen vegetarier worden om af te vallen.
met vegetarier zijn moet je ook opletten
zeker als je veel sport vaak krijg je dan te weinig binnen

ik zou sowieso niet mijn vlees willen missen
pi_49294289
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 10:00 schreef Miss_S het volgende:

[..]

met vegetarier zijn moet je ook opletten
zeker als je veel sport vaak krijg je dan te weinig binnen

ik zou sowieso niet mijn vlees willen missen
We zijn het helemaal eens!

Ik ga dinsdag trouwens eens naar de sportschool. Kan via mijn werk echt bizar goedkoop naar de sportschool toe!
Mijn doelen: meer snelheid en kracht en 10 kilo afvallen. Eens kijken waar ze mee aan komen.
pi_49294305
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 10:02 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

We zijn het helemaal eens!

Ik ga dinsdag trouwens eens naar de sportschool. Kan via mijn werk echt bizar goedkoop naar de sportschool toe!
Mijn doelen: meer snelheid en kracht en 10 kilo afvallen. Eens kijken waar ze mee aan komen.
goedkoop naar de sportschool is wel fijn
bij ons was het zo duur dat ik goedkoper uit was met de apparaten zelf kopen

ik heb zin in woensdag dan is er weer een hiphop les
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 12 mei 2007 @ 10:45:59 #68
13151 crew  Rewimo
pi_49294830
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_49295838
Hoi! Even lui tvp-en... ik heb verder eigenlijk weinig te melden.
Afvallen doe ik nog steeds niet.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_49296009
gok dat ik de rest van het weekeind niet meer online kom. heb vanmiddag een afspraak bij de tbs-kliniek door www.depoortgaatopen.nl en daarna snel eten, en dan richting deventer, want paps en mams zijn 35 jaar getrouwd dus morgen feestje.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  zaterdag 12 mei 2007 @ 11:58:38 #71
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_49296103
Feli met je ouders g-b

Hier gaat ook alles z'n gangetje. Gisteren weer gesoftbalt (en teveel bier gedronken) en vanavond een verjaardag.
Met het huis is het nog steeds een beetje vaag, we hebben nog steeds geen duidelijker opleveringstermijn gehoord en zitten dus met het dilemma of we het aandurven om zonder financieringsvoorbehoud te gaan kopen. Met heeft nl. geen zin omdat bijna geen enkele hypotheekverstrekker een offerte langer dan een jaar wil laten lopen en als ze het wel doen dan alleen tegen niet al te gunstige voorwaarden.

Oja, ondanks dat ik de vorige keer dat ik begon met hardlopen ineens last kreeg van m'n knieeėn, wil ik nu toch weer gaan beginnen. Dus ik heb een schema met MP3's gedownload. Eens kijken wat dat wordt.
pi_49297551
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 01:49 schreef teigan het volgende:
Zo, ben weer thuis..
Denk dat ik een verkeerde volgorde van alcoholische drankjes heb gehad..
Het telefoongesprek met was best humoristisch volgens hem...

Nu zo slapen
Dennis heeft in een deuk gelegen om mij. Die 2 (twee!) glaasjes port zijn héél hard gevallen toen ik eenmaal buiten was. Ik heb o.a hem de oren van zijn kop gekletst, heel hard in m'n eentje zitten lachen op de wc en de kikkertjes van het douchegordijn proberen na te doen. Behalve gelukkig het kikkertje dat een handstand deed. Oh, en toonladders gezongen als een operazangeres (al durf ik te wedden dat het niet zo klonk)

En ik ben een pond afgevallen door alle taart
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_49297780
zuiplappen
Klinkt wel leuk, wat jullie hebben uitgespookt door de drank
pi_49297788
heeft zich ook kapot gelachen..
Ik ben dus redelijk slingerend naar huis toe gereden, terwijl ik hem belde, en het ging echt nergens over..

Ik heb ook nog wat port gehad, en daarna een glaasje rose, en die viel verkeerd.. Dus ik ben nog steeds een beetje brakjes eerlijk gezegd.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 13:17:52 #75
177846 colette
kloon van conleche
pi_49298010
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 13:06 schreef teigan het volgende:
heeft zich ook kapot gelachen..
Ik ben dus redelijk slingerend naar huis toe gereden, terwijl ik hem belde, en het ging echt nergens over..

Ik heb ook nog wat port gehad, en daarna een glaasje rose, en die viel verkeerd.. Dus ik ben nog steeds een beetje brakjes eerlijk gezegd.
Op de fiets toch? Toch?
pi_49298079
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 13:17 schreef colette het volgende:

[..]

Op de fiets toch? Toch?
Tuurlijk op de fiets, het was maar iets van 5 minuten fietsen..
Als ik drink, dan rij ik echt geen auto..
pi_49298322
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 13:20 schreef teigan het volgende:
Tuurlijk op de fiets, het was maar iets van 5 minuten fietsen..
Als ik drink, dan rij ik echt geen auto..
Je mag officieel dan ook niet fietsen Ik was gelukkig op de fiets niet alleen, Dennis zat in dezelfde trein als ik. Goed, daar kwamen we op Hoogeveen pas achter, maar we zaten we de hele weg in dezelfde trein.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_49298757
ook een raar idee, zo lang in dezelfde trein
pi_49299049
pi_49299237
Ow help
En dan waren jullie nog redelijk vroeg weg

Iedereen bedankt voor de felicitaties! (en laat maakt niet uit, ik lees nu pas bij )

Isa: Ik had die kikkers graag willen zien, en we hebben al bewezen dat we zonder alcohol ook tof kunnen zingen!

Ik ben benieuwd wat de buren van ons denken inmiddels... Er komen écht te vaak dronken mensen mijn huis uit rollen
Wat doe ik fout?
pi_49299409
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 14:10 schreef freecell het volgende:
Isa: Ik had die kikkers graag willen zien, en we hebben al bewezen dat we zonder alcohol ook tof kunnen zingen!
Nou 'tof' is misschien niet het juiste woord voor twee krassende kraaien die Smelly Cat uit volle borst zingen. En de kikkertjes kan je goed nadoen Tong uit je mond en dan bijv. 1 pootje in de lucht.

En we hebben daarna nog 4 afleveringen Heroes gekeken en andere leuke dingen gedaan (na vriendjelief te hebben overtuigd dat misbruik maken van een aangeschoten vriendin iets anders is dan misbruik maken van een onbekend zat meisje in een kroeg).
  zaterdag 12 mei 2007 @ 15:33:32 #82
35189 Troel
scherp en bot
pi_49301067
Fijn: vier dagen voor het huwelijk als daggast afzeggen omdat je niet gelezen had dat je je voor 1 mei moest aan/afmelden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49301206
dat is lekker zeg... Hadden ze dat niet eerder kunnen bedenken dan? Was het iemand die je er erg graag bij wilde hebben, of maakt het je verder niet zoveel uit?
  zaterdag 12 mei 2007 @ 15:44:30 #84
35189 Troel
scherp en bot
pi_49301331
't is de vrouw van Berts peetoom en het is dus al doorgegeven aan de dierentuin, dus we meoten wel gewoon voor haar betalen.

Ik geloof dat Bert dus nog even gaat bellen om te vragen of ze echt niet kan.

Maar ik vind het gewoon zo sukkelig he
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 12 mei 2007 @ 16:06:46 #85
13151 crew  Rewimo
pi_49301870
Ja, da's wel heel dom Het staat er toch duidelijk genoeg.
pi_49302161
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 14:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou 'tof' is misschien niet het juiste woord voor twee krassende kraaien die Smelly Cat uit volle borst zingen. En de kikkertjes kan je goed nadoen Tong uit je mond en dan bijv. 1 pootje in de lucht.

En we hebben daarna nog 4 afleveringen Heroes gekeken en andere leuke dingen gedaan (na vriendjelief te hebben overtuigd dat misbruik maken van een aangeschoten vriendin iets anders is dan misbruik maken van een onbekend zat meisje in een kroeg).

is het mijn dirty mind of...?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 12 mei 2007 @ 16:18:28 #87
13151 crew  Rewimo
pi_49302234
Volgens mij niet, of ik heb er ook een

Wij zijn ook naar de gevangenis geweest Duurde wel lang voor we weer vrijgelaten werden, het zou een uur duren maar dat werd 2 uur en een kwartier.

En wie nog eens lachen wil, moet maar eens op het chocoladeforum kijken, Christan had vanmorgen weer een hele fraaie uitspraak
pi_49302347
Dan heb ik het ook octo...
pi_49302497
Isa, heb je je wandelschoenen al terug?
Ik heb die van mij net weggebracht, theoretisch kan ik ze maandag ophalen.
pi_49302706
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 16:27 schreef Liejannuh het volgende:
Isa, heb je je wandelschoenen al terug?
Ik heb die van mij net weggebracht, theoretisch kan ik ze maandag ophalen.
Ik heb ze net opgehaald. Ze waren vergeten te bellen Dus dit weekend nog even uitproberen en ze dan dinsdag meebrengen naar de fysiotherapeut. Ik heb overigens geen last meer van mijn knie, enkel of heup

En een dirty mind is okay

En is er niemand anders die misschien haar plaats in kan nemen, Troel? Waarschijnlijk niet hč, zo kort van te voren. Vervelend hoor.
pi_49303041
Ik (eigenlijk maarten en een vriend ) heb vandaag de afwasmachine geļstalleerd en alle afwas van het feestje gedaan
Te relaxed! (mijn ouders krijgen een nieuwe keuken, waren ze al 20 jaar geleden aan toe eigenlijk en ik heb de oude afwasmachine)

Verder heeft Maarten eindelijk de lamp van tante Mientje in de WC gehangen, hangt er nu EINDELIJK een fatsoelijke lamp in de woonkamer en heb ik de WC gepimpt met WC stickers

Druk dagje dus, maar wel tof alles!
pi_49303157
Die lamp voor de woonkamer was erg gaaf
pi_49303199
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 16:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb ze net opgehaald. Ze waren vergeten te bellen Dus dit weekend nog even uitproberen en ze dan dinsdag meebrengen naar de fysiotherapeut. Ik heb overigens geen last meer van mijn knie, enkel of heup
Ah, lekker handig! Ik hoop dat het helpt. Bij mij is het pijnlijke stukje trouwens niet op de naad, maar iets daarboven. Vaag. Nouja, ik teken voor een zomer zonder half afstervende kleine teen.
pi_49303612
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 16:51 schreef Isabeau het volgende:
Die lamp voor de woonkamer was erg gaaf
Jah!
Maar de lamp van tante Mientje is ook gaaf
Zie ook: De WC wordt opgeleukt!
pi_49304723
Iemand hier trouwens die 30 wordt dit jaar?
Ik krijg een boekje binnen van Steps waar je gratis een tshirt op kunt halen waar "30" op staat als je 30 wordt dit jaar. Leuk shirt volgens mij wel.
pi_49304765
Atrimar
pi_49304839
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 17:42 schreef freecell het volgende:
Atrimar
Er staat niet bij dat het alleen voor vrouwen is, die aanbieding, maar het is wel een dames-tshirt.
pi_49308931
Atrimar wordt idd 30
  zaterdag 12 mei 2007 @ 21:03:40 #99
1762 YPPY
Yppiaans
pi_49310769
J. is een paar weken terug 30 geworden.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 12 mei 2007 @ 21:07:44 #100
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_49310939
Menno wordt ook 30 dit jaar.

Ik volgend jaar, ook al veel te snel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')