Hu, ik dacht dat ze ergens in november jarig wasquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:21 schreef Liejannuh het volgende:
Volgens mij is Freecell jarig vandaag!
Gefelciteerd!O*
Nee hoor, kijk maar: http://fotoboek.fok.nl/freecellquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Hu, ik dacht dat ze ergens in november jarig was
Nouja, gefeliciteerd!
Ja, inderdaad. Ik denk dat ik het door de war heb gehaald omdat de verjaardagen op fok een tijd eerst maand-dag geweest zijn. Ofzo. In mijn agenda staat ze op 5 november namelijkquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:27 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk maar: http://fotoboek.fok.nl/freecell
dit weet ik ook alleen maar omdat Isabeau naar de verjaardag van freecell zou gaan vandaag!
waarop zóu ik dna moeten letten als ik een product koopquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:55 schreef Troel het volgende:
Je moet ook niet alleen op de kcal letten.
Als je dat doet, dan kan je jezelf beter Sonja noemen
Dan mag je namelijk 7348 eierkoeken in plaats van het broodje kroket of het pakje sultana's
Bij mij zitten er vaak genoeg dagen tussen dat de keuze die ik maak voor voedingsmiddelen niet dequote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:54 schreef Gelderland het volgende:
Vraagje hé; letten jullie als je wilt afvallen alleen op producten met weinig Kcal of ook op andere dingen die aangegeven staan (vetten/suikers etc?)
dit vroeg ik mij af naar aanleiding van dit:
een pakje sultana's (hartig) bevat 236kcal per biscuit (zo staat het op verpakking)
maar een broodje kroket bevat bijvoorbeeld ook zo'n 250 kcal...
Maar naar mijn mening kan je als tussendoortje beter een pakje (hartige) sultana nemen dan een broodje kroket....Dan is het toch niet verstandig om alleen op die kcal te lette????
15 Jaar geleden ben ik 15 kilo afgevallen. Dit deed ik door van ma t/m vr. te lijnen en op zaterdag en zondag at ik normaal mee met man en kinderen. dat betekende dus iedere zondag friet met mayo ed. Ik ben toen 10 jaar behoorlijk goed op gewicht gebleven zonder er veel voor tedoen of te laten. Het is volgens mij wel goed om je lichaam niet helemaal af te laten kiiken van het niet zo'n beste voedsel. Dan krijgt het later een minder grote klap als je een keer zondigd. Maar dat denk ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:54 schreef Gelderland het volgende:
Vraagje hé; letten jullie als je wilt afvallen alleen op producten met weinig Kcal of ook op andere dingen die aangegeven staan (vetten/suikers etc?)
een pakje sultana's (hartig) bevat 236kcal per biscuit (zo staat het op verpakking)
Maar naar mijn mening kan je als tussendoortje beter een pakje (hartige) sultana nemen dan een broodje kroket....Dan is het toch niet verstandig om alleen op die kcal te lette????
Er zitten nog geen 60 calorieen in 1 sultana hartig! Hoe kom je aan 236 dan???quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:54 schreef Gelderland het volgende:
ik vond het eng...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:21 schreef Troel het volgende:
Gisteren de 23:00 documentaire gezien op RTL4 over die journaliste (?) die gaat afvallen enzo. Was wel interessant.
Het wordt gewoon tijd dat NL gewoon stopt met meedoen aan dat songfestival.
Overigens vond ik het liedje niet mooi, dus ik zou er toch niet op gestemd hebben.
feli freecellquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:21 schreef Liejannuh het volgende:
Volgens mij is Freecell jarig vandaag!
Gefelciteerd!O*
Nou gewoon 3 x 60 = 236quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:37 schreef Liejannuh het volgende:
Er zitten nog geen 60 calorieen in 1 sultana hartig! Hoe kom je aan 236 dan???
die sultana's zijn calorieen bommen. Althans, voor kinderen. ik meende inderdaad iets van 180 per pakje van drie. Veel ouders gaven die mee als "gezond" tussendoortje voor de kinderen. Samen met een pakje drinken hadden ze dan al een kwart van hun dagelijkse hoeveelheid calorieen binnen (hou me ten goede ik weet het niet precies meer, maar ik schrok wel!)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:37 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik let er overigens vooral op of ik iets lekker vind en of er niet te veel verzadigde vetten in zitten.
Ik eet liever iets minder van iets dat ik heel erg lekker vind, dan veel van iets wat niet lekker is.
236 kJ wellicht? Delen door 4 en dan kom je aardig in de buurtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:37 schreef Liejannuh het volgende:
Goede lijntipquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:08 schreef Mihaelaz het volgende:
..... tiramisu.....
OK, laat ik ff duidelijk gaat, het gaat hier niet om hoeveel vcalorieën een sultana is maar als ik wat wil afvallen of ik dan ALLEEN op KCAL moet lettenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:37 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik let er overigens vooral op of ik iets lekker vind en of er niet te veel verzadigde vetten in zitten.
Ik eet liever iets minder van iets dat ik heel erg lekker vind, dan veel van iets wat niet lekker is.
De vetten in de makreel zijn gezonder dan de vetten in het broodje kroket.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:19 schreef Gelderland het volgende:
[..]
OK, laat ik ff duidelijk gaat, het gaat hier niet om hoeveel vcalorieën een sultana is maar als ik wat wil afvallen of ik dan ALLEEN op KCAL moet lettenKijk, laatst dronk ik een flesje IceTea light. hier zaten geloof ik 'maar' 10 kcal in. Dus opzich zou je denken; goed om te drinken, maar toch smaakte het ZOET!!!
En nog een andere vergelijking; kan je beter een broodje makreel of een broodje kroket (vergelijkbaar aantal kcal) eten. Ik zou denken, eerder een broodje makreel, maar maakt dat voor de lijn (aangezien kcal hetzelfde zijn) ook uit
volgens mij heeft een broodje kroket vooral "loze" calorieen. Die heb je dan wel binnen, maar voegen niets toe. Van een broodje makreel heb je dan in ieder geval nog de meervoudig onverzadigde vetten, maar ook andere voedingsstoffen die gewoon goed voor je zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:32 schreef botterfly het volgende:
[..]
De vetten in de makreel zijn gezonder dan de vetten in het broodje kroket.
Dat zal ongetwijfeld komen door de zoetstoffen die ze erin stoppen in plaats van suikerquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:19 schreef Gelderland het volgende:
OK, laat ik ff duidelijk gaat, het gaat hier niet om hoeveel vcalorieën een sultana is maar als ik wat wil afvallen of ik dan ALLEEN op KCAL moet lettenKijk, laatst dronk ik een flesje IceTea light. hier zaten geloof ik 'maar' 10 kcal in. Dus opzich zou je denken; goed om te drinken, maar toch smaakte het ZOET!!!
en van zoetstoffen kom je niet aanquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld komen door de zoetstoffen die ze erin stoppen in plaats van suiker
Nee, van zoetstoffen kom je niet aan. Wel is het zo dat ze hetzelfde effect op je lichaam hebben als suikers, wat betekent dat ze je insulinespiegel laten stijgen waardoor je meer trek (in zoet) krijgt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:42 schreef Gelderland het volgende:
en van zoetstoffen kom je niet aan![]()
![]()
nja iigbedankt voor jullie antwoorden! om af te vallen moet je enkel en alleen op kcal letten, wil je gezond leven spele meer dingen (logisch)
quote:Overgewicht wordt vaak toegeschreven aan een gebrek aan ruggegraat. Volgens een recent Amerikaans onderzoek bij muizen komt zwaarlijvigheid echter niet door een gebrek aan wilskracht, maar door biologisch falen. De hersenen zijn zich er niet van bewust dat het lichaam te dik is.
Dat zit zo: vetcellen door het hele lichaam maken leptine aan, een hormoon wat de eetlust onderdrukt. Deze hormonen gaan naar het hersengebied dat betrokken is bij sensaties zoals honger en dorst, de hypothalamus. In theorie geldt: hoe meer vetcellen in het lijf, hoe meer leptine er wordt afgescheiden, hoe minder eetlust. Zo wordt de hoeveelheid energie gereguleerd die het lichaam nodig heeft. Wetenschappers dachten dan ook altijd dat het toedienen van leptine overgewicht kon tegengaan. Maar uit het recente onderzoek blijkt dat het brien bij mensen met overgewicht ongevoelig wordt voor dit hormoon, en de eetlust dus onvoldoende onderdrukt wordt. Moeite hebben met afvallen lijkt dus ook een biologische reden te hebben. (Cell metabolism, maart 2007)
ik noem dat part-time griep.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:13 schreef ymme het volgende:
Ondanks de buikpijn moet ik echt wat in huis gaan doen.
Aangezien mijn moeder mij nomaal 1x per week komt helpen, en zij ook ziek is.
En de hond nogal flink verhaard. En de wasberg ontzettend hoog is. Ga ik toch maar eens naar boven met een emmertje met sop, en lege wasmanden vol gooien, en daarna in de wasmachine.
Het leven gaat gewoon door, ziek of niet ziek. het is niet eerlijk![]()
en wel pudding na je etenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:39 schreef Mihaelaz het volgende:
dat bedoel ik dus, in plaats van een broodje met makreel of kroket ofzo, neem je er eentje met bijvoorbeeld tomaat en komkommer..
nou, da's heel erg vervelend! Hopelijk brengt het wat verlichting, als de dulcolax ff doorzet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:55 schreef ymme het volgende:
Ik heb ook maar even een Dulcolax genomen. Heb al één week niet meer gepoept, vandaar waarschijnlijk ook die buikpijn. Het begint al aardig te borrelen in mijn maagIk heb altijd, mijn hele leven al, een moeilijke stoelgang, wat overigens erg vervelend is.
Dulcolax is een geneesmiddel ofzo? Waarom niet gewoon lijnzaad/lijnolie?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:55 schreef ymme het volgende:
Ik heb ook maar even een Dulcolax genomen. Heb al één week niet meer gepoept, vandaar waarschijnlijk ook die buikpijn. Het begint al aardig te borrelen in mijn maagIk heb altijd, mijn hele leven al, een moeilijke stoelgang, wat overigens erg vervelend is.
wat is er mis met pudding?quote:
je zal er vast niet veel van aankomenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:20 schreef Mihaelaz het volgende:
[..]
wat is er mis met pudding?
en daarbij, ik denk niet dat je van 1 dessertje per dag veel aankomt, en van steeds vette dingen op je brood te doen wel.
sorry hoor maar ik ben niet de enigste die er iets van zegtquote:Op zaterdag 12 mei 2007 08:31 schreef Ikiskoel het volgende:
Miss_S, wanneer hou je nou eens op?
als je goed kijkt is die hele discussie al afgelopen, wat jij doet is alles weer voor de zoveelste keer oprakelen om nog even jouw ongezouten mening te geven, waar wij geen interesse in hebben.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 08:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
sorry hoor maar ik ben niet de enigste die er iets van zegt
en zeker omdat er al werd gezegt 'je komt er niet veel van aan'
dat klopt helemaal maar ze is hier toch nieuw om te komen afvallen en niet om niet teveel aan te komen
die is nog helemaal niet afgelopen en ook niet begonnenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:05 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
als je goed kijkt is die hele discussie al afgelopen, wat jij doet is alles weer voor de zoveelste keer oprakelen om nog even jouw ongezouten mening te geven, waar wij geen interesse in hebben.
LEZENquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:52 schreef Mihaelaz het volgende:
sinds ik vegetariër ben geworden vliegen de kilootjes eraf (ik ben niet op dieet ofzo maar ik dacht dat het voor anderen misschien een goede tip kan zijn)
dan is het nog een goed voorbeeld voor de andere hierquote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:18 schreef teigan het volgende:
[..]
LEZEN
Zij is niet eens op dieet, kwam alleen vertellen dat ze wat afviel sinds ze vegetariër was geworden en vroeg wat over keuzes voor eten..
Nou, ik vond mijn spare ribs gister anders behoorlijk lekker, dus ik ga echt geen vegetarier worden om af te vallen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dan is het nog een goed voorbeeld voor de andere hier
we zijn niet bezig met zo weinig mogelijk aan te komen maar af te vallen
met vegetarier zijn moet je ook oplettenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:58 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nou, ik vond mijn spare ribs gister anders behoorlijk lekker, dus ik ga echt geen vegetarier worden om af te vallen.
We zijn het helemaal eens!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
met vegetarier zijn moet je ook opletten
zeker als je veel sport vaak krijg je dan te weinig binnen
ik zou sowieso niet mijn vlees willen missen
goedkoop naar de sportschool is wel fijnquote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:02 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
We zijn het helemaal eens!
Ik ga dinsdag trouwens eens naar de sportschool. Kan via mijn werk echt bizar goedkoop naar de sportschool toe!
Mijn doelen: meer snelheid en kracht en 10 kilo afvallen.Eens kijken waar ze mee aan komen.
Dennis heeft in een deuk gelegen om mij. Die 2 (twee!) glaasjes port zijn héél hard gevallen toen ik eenmaal buiten was. Ik heb o.a hem de oren van zijn kop gekletst, heel hard in m'n eentje zitten lachen op de wc en de kikkertjes van het douchegordijn proberen na te doen. Behalve gelukkig het kikkertje dat een handstand deed. Oh, en toonladders gezongen als een operazangeres (al durf ik te wedden dat het niet zo klonk)quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:49 schreef teigan het volgende:
Zo, ben weer thuis..
Denk dat ik een verkeerde volgorde van alcoholische drankjes heb gehad..
Het telefoongesprek metwas best humoristisch volgens hem...
Nu zo slapen
Op de fiets toch? Toch?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:06 schreef teigan het volgende:heeft zich ook kapot gelachen..
Ik ben dus redelijk slingerend naar huis toe gereden, terwijl ik hem belde, en het ging echt nergens over..
Ik heb ook nog wat port gehad, en daarna een glaasje rose, en die viel verkeerd.. Dus ik ben nog steeds een beetje brakjes eerlijk gezegd.
Tuurlijk op de fiets, het was maar iets van 5 minuten fietsen..quote:
Je mag officieel dan ook niet fietsenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:20 schreef teigan het volgende:
Tuurlijk op de fiets, het was maar iets van 5 minuten fietsen..
Als ik drink, dan rij ik echt geen auto..
Nou 'tof' is misschien niet het juiste woord voor twee krassende kraaien die Smelly Cat uit volle borst zingen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:10 schreef freecell het volgende:
Isa: Ik had die kikkers graag willen zien, en we hebben al bewezen dat we zonder alcohol ook tof kunnen zingen!
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou 'tof' is misschien niet het juiste woord voor twee krassende kraaien die Smelly Cat uit volle borst zingen.En de kikkertjes kan je goed nadoen
Tong uit je mond en dan bijv. 1 pootje in de lucht.
En we hebben daarna nog 4 afleveringen Heroes gekeken en andere leuke dingen gedaan (na vriendjelief te hebben overtuigd dat misbruik maken van een aangeschoten vriendin iets anders is dan misbruik maken van een onbekend zat meisje in een kroeg).
Ik heb ze net opgehaald. Ze waren vergeten te bellenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:27 schreef Liejannuh het volgende:
Isa, heb je je wandelschoenen al terug?
Ik heb die van mij net weggebracht, theoretisch kan ik ze maandag ophalen.![]()
Ah, lekker handig! Ik hoop dat het helpt. Bij mij is het pijnlijke stukje trouwens niet op de naad, maar iets daarboven. Vaag. Nouja, ik teken voor een zomer zonder half afstervende kleine teen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ze net opgehaald. Ze waren vergeten te bellenDus dit weekend nog even uitproberen en ze dan dinsdag meebrengen naar de fysiotherapeut. Ik heb overigens geen last meer van mijn knie, enkel of heup
![]()
Er staat niet bij dat het alleen voor vrouwen is, die aanbieding, maar het is wel een dames-tshirt.quote:
Met of zonder gelatine?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:20 schreef Mihaelaz het volgende:
[..]
wat is er mis met pudding?
en daarbij, ik denk niet dat je van 1 dessertje per dag veel aankomt, en van steeds vette dingen op je brood te doen wel.
Bertquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:41 schreef Liejannuh het volgende:
Iemand hier trouwens die 30 wordt dit jaar?
Ik krijg een boekje binnen van Steps waar je gratis een tshirt op kunt halen waar "30" op staat als je 30 wordt dit jaar.Leuk shirt volgens mij wel.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 13 mei 2007 14:36 schreef _-rally-_ het volgende:
Mag ik even laten noteren dat m'n BMI - eindelijk - onder de 30 zit
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:35 schreef Faat het volgende:
Nu we het toch over calorieën hebben. Ik kan nergens vinden hoeveel een meergranencroissantje bevat.
Op het station hebben ze bij de AH to go 's ochtends megaheerlijke meergranencroissants. Gelukkig stap
ik meestal uit op perron 1 en zit de AH bij perron 13, zodat ik niet elke morgen in de verleiding kom
Ik vrees namelijk zowel qua calorieën als vet het ergste![]()
nb: het gaat me dus om het meergranencroissantje, over "gewone" croissants is genoeg te vinden
Ik weet niet of een volkorencroissant hetzelfde is als een meergranen maar die eerste staat bij de caloriechecker op 170 per stuk (424 cal. voor 100 gr.)quote:Op zondag 13 mei 2007 22:11 schreef Faat het volgende:
Helemaal niemand die hier iets over kan zeggen. Tis toch een redelijk ontopic vraagje![]()
[..]
Maar brood en croissant zijn wel twee totaal verschillende dingen qua vet en kcal.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:29 schreef Rewimo het volgende:
product eenheid kcal. eiwit koolh. vet
meergranenbrood 100 gr. 212 8.4 40.5 1.8
Ja maar een volkorencroissant zal toch niet zoveel verschillen van een meergranenversie??quote:Op zondag 13 mei 2007 23:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar brood en croissant zijn wel twee totaal verschillende dingen qua vet en kcal.
sorry mijn lief word dit jaar 25quote:Op zondag 13 mei 2007 10:01 schreef Liejannuh het volgende:
Worden alle vriendjes hier 30 dit jaar? Of lijkt dat alleen maar zo?
Overigens verkoopt Steps tegenwoordig alleen nog maar dameskleding, dus ik denk dat de heren er niet helemaal gelukkig van worden.
Zelden toetjes hier overigens. Heel soms appeltaartvla, maar dat is dan ook wel belachelijk lekker.
gefeliciteerd Yppyquote:Op zondag 13 mei 2007 14:02 schreef teigan het volgende:
Als ik het trouwens goed zie op mijn hyves...Gefeliciteerd Yppy
ook namens mij een verlaat fijne moederdagquote:Op zondag 13 mei 2007 15:49 schreef Isabeau het volgende:
rally gefeliciteerd! Eindelijk geen 30+ BMI meer
Yppy gefeliciteerd! Jarig op moederdag
En alle mama's een fijne moederdag gewenst.
maar dat is toch ook voor een groot gedeelte waar?quote:Op maandag 14 mei 2007 06:17 schreef ymme het volgende:
Nu erger ik mij aan het slank de zomer in topic.
Ze zijn daar niet dik, dat is in het zustertopic, wordt daar vermeld. En dan toevallig ook nog door iemand, die ik niet zo aardig vind![]()
Lekker hoor op de vroege ochtend, z'n bericht lezen. Wordt mijn ochtend humeur zeer beter van
Het al bijna -6 kilo hier, dat is dan weer zeer positief. En over 2 weken krijgen we een nieuwe boxer hond. Van 10 maanden, z'n schatje gewoon
Ga jij dan ook ff lekker terug naar "bij ons"quote:Op maandag 14 mei 2007 07:21 schreef Miss_S het volgende:
maar dat is toch ook voor een groot gedeelte waar?
dit topic is voor echt overgewicht
daar is voor een paar kilo's die ze eraf willen hebben
dus ze moeten al helemaal niet bij ons komen zeuren
Boehoe!! Anders lees je even de voorafgaande berichten vrouw-die-ik-ook-niet-bepaald-aardig-vind-met-enorme-oogkleppen-opquote:Op maandag 14 mei 2007 06:17 schreef ymme het volgende:
Nu erger ik mij aan het slank de zomer in topic.
Ze zijn daar niet dik, dat is in het zustertopic, wordt daar vermeld. En dan toevallig ook nog door iemand, die ik niet zo aardig vind![]()
Lekker hoor op de vroege ochtend, z'n bericht lezen. Wordt mijn ochtend humeur zeer beter van
Het al bijna -6 kilo hier, dat is dan weer zeer positief. En over 2 weken krijgen we een nieuwe boxer hond. Van 10 maanden, z'n schatje gewoon
De mijne is pas 33 geworden.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:01 schreef Liejannuh het volgende:
Worden alle vriendjes hier 30 dit jaar? Of lijkt dat alleen maar zo?
Overigens verkoopt Steps tegenwoordig alleen nog maar dameskleding, dus ik denk dat de heren er niet helemaal gelukkig van worden.
Appel-kaneel yoghurt is ook héél lekker!quote:Zelden toetjes hier overigens. Heel soms appeltaartvla, maar dat is dan ook wel belachelijk lekker.
Ik zat zelf meer te denken aan "Hi I'm Pete Murray, and here are my favourite and most lovely dutch fans; Liejannuh and Isabeau.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:01 schreef Lienekien het volgende:
"Pete, a comment please, for FOK!radio."
Uitleggen wat Fok!rdadio is??quote:Op maandag 14 mei 2007 10:04 schreef Lienekien het volgende:
Ja, dat zegt hij dan, nadat je hebt uitgelegd wat FOK!radio is.
Niets mis met puberaal stuitergedrag!quote:Op maandag 14 mei 2007 10:35 schreef Troel het volgende:
Wat een gezelligheid
Ik ben nog steeds aan het teren op de laatste beetjes lol van zaterdagavond, voel me echt een pubertje
Kijk! Zo hoort dat!quote:
Ik ben eigenlijk bang van wel, omdat er in meergranen ook "nootjes" enzo zitten. Vandaar dat ik graagquote:Op maandag 14 mei 2007 00:02 schreef conleche het volgende:
Ja maar een volkorencroissant zal toch niet zoveel verschillen van een meergranenversie??
Eej, die van mij is dat afgelopen donderdag geworden. En maar stug tegen iedereen beweren dat ie 24 isquote:
Nee ik volg geen dieet. Ik wandel veel. En doe elke ochtend 10 min springtouwen.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:02 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Kijk! Zo hoort dat!
Fijn dat het lekker gaat met afvallen Ymme! Volg je nog een bepaald dieet? Je was pas toch bezig met Herbalife?
Ik kan mijn leeftijd wel omdraaien, maar daar wordt het niet bepaald beter van.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:11 schreef Rewimo het volgende:
Uhhuh, dat gelooft ook iedereen natuurlijkIk kan mijn leeftijd niet omdraaien. Althans, het heeft geen effect
Ik word zondag al weer 23 jaar jong. Jong en onervarenquote:Op maandag 14 mei 2007 11:11 schreef Rewimo het volgende:
Uhhuh, dat gelooft ook iedereen natuurlijkIk kan mijn leeftijd niet omdraaien. Althans, het heeft geen effect
Ik heb gisteren metquote:Op maandag 14 mei 2007 11:12 schreef ymme het volgende:
[..]
Nee ik volg geen dieet. Ik wandel veel. En doe elke ochtend 10 min springtouwen.
Ook het wandelen, wordt steeds meer, aangezien we zaterdag over één week een nieuwe hond krijgen. Weer een boxer van 10 maanden oud! Dat worden, lange intensieve wandelingen
Ja, dat heb ik volgend jaar en dan wordt het voorlopig alleen maar ergerquote:Op maandag 14 mei 2007 11:13 schreef Levitation het volgende:
Ik kan mijn leeftijd wel omdraaien, maar daar wordt het niet bepaald beter van.![]()
Zulke wandelingen, zijn met een boxer standaard. Vooral in het weekend.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb gisteren meteen km of 13 gewandeld. Pfff... ik was blij toen ik weer thuis was, mijn voeten vonden het geen goed idee.
Ik wandel wel vaker, maar eigenlijk nooit langer dan zo'n 1.5 uur...
Klinkt leuk!quote:Op maandag 14 mei 2007 11:21 schreef Troel het volgende:
Ik heb gisteren een zebrakop met muziekdoosje van happy horse gekocht
Bij mij heeft dat wel effect. Alhoewel, meer lacheffect ben ik bang. Ik ben namelijk 93 jaar oudquote:Op maandag 14 mei 2007 11:11 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga straks een boog timmerenquote:Op maandag 14 mei 2007 11:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Klinkt leuk!
Hoe is het met je? Al gespannen, of valt het wel mee?
Hmm, weet je zeker dat je 23 word?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:14 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik word zondag al weer 23 jaar jong. Jong en onervaren![]()
Ik ben benieuwd of er opgevallen wordt, dat ik ben afgevallen![]()
Das wel heel apartquote:Op maandag 14 mei 2007 11:54 schreef freecell het volgende:
Hmm, weet je zeker dat je 23 word?
Ik heb het hele jaar gedacht dat ik 21 was en een week voor mijn verjaardag kwam ik er achter dat ik 23 werd...
Ik heb dus ergens een jaar overgeslagen.
Dom heet dat...quote:
Dat heb ik ookquote:Op maandag 14 mei 2007 12:22 schreef ymme het volgende:
Ik vergis me ook heel vaak hoor.
Ik zeg ook vaak dat ik 21 ben. Of al 23.... Kortom ik zeg weinig 22.
Pas je wel op voor blauwe duimen? Die kleuren niet zo leuk bij je jurk!quote:
Maar lila welquote:Op maandag 14 mei 2007 12:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Pas je wel op voor blauwe duimen? Die kleuren niet zo leuk bij je jurk!![]()
ik heb daar ook regelmatig last van Rewimo, jammergenoeg weet ik er ook geen verklaring voor.. Ik pak dan meestal even een manderijntje oid, en dan gaat het wel weer..quote:Op maandag 14 mei 2007 13:09 schreef Rewimo het volgende:
Hoe komt het toch dat ik na het eten altijd trek krijg in iets zoets
Ik heb echt wel genoeg gegeten, ciabatta met kaas en komkommer, karnemelk erbij. En dan toch zin in iets lekkers, ik moet zoet, IK MOET ZOET!
Ik doe het niet trouwens hoorMaar ik vraag me af waar dat vandaan komt.
dan zie ik het zeker nooit meer terug...quote:
het regent hier ook echt keihard...quote:Op maandag 14 mei 2007 14:52 schreef teigan het volgende:
ja, lijkt mij lekker, maareh, daar heb jij helemaal geen tijd voor om daar woensdag aan te denken/ mee rond te sjouwen..
Het begint hier ineens te plenzen joh...
het komt nu echt dichtbij!!quote:
jij zat toch ook in het noorden van het land?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het regent hier ook echt keihard...![]()
en ik moet zo de jongens uit school halen...![]()
yupquote:Op maandag 14 mei 2007 15:09 schreef teigan het volgende:
[..]
jij zat toch ook in het noorden van het land?
Heb je wel een pers dan?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:58 schreef Troel het volgende:
Sterker nog, ik heb niet eens sinaasappelen in huis.
Nee, maar die moest ik wel van het lijstje halen van de ceremoniemeester, dus dat is een kwestie van tijdquote:
ik hemelsbreed 30 km van je af schat ik zo. hier is nu ook een grootdeels strakblauwe lucht te zien.. idd de kant van groningen op nog wolken te zien. ik schat dat het straks wel mooi weer wordt bij julliequote:Op maandag 14 mei 2007 15:32 schreef teigan het volgende:
Hier is het nu bijna droog, maar nog geen zonnetje te zien hoor... (ik zit in de stad Groningen..)
Er begint een zonnetje door te komen hier..quote:Op maandag 14 mei 2007 15:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik hemelsbreed 30 km van je af schat ik zo. hier is nu ook een grootdeels strakblauwe lucht te zien.. idd de kant van groningen op nog wolken te zien. ik schat dat het straks wel mooi weer wordt bij jullie![]()
ik zei t tochquote:Op maandag 14 mei 2007 15:50 schreef teigan het volgende:
[..]
Er begint een zonnetje door te komen hier..
is dat erg, lijntechnisch?? ik ben namelijk dól op augurken.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:09 schreef teigan het volgende:
Ik zal weer ontopic gaan...
Ik ben een halve pot augurken aan het opeten, ik weet niet waarom, maar ik heb weer eens zin in augurken
ow...quote:Op maandag 14 mei 2007 16:14 schreef teigan het volgende:
Ik geloof dat het meevalt qua kcal.. Ik zal eens op het potje kijken..
zoetzuur heb ik hier staan, en die zijn 35 kcal per 100 gram.. Valt mee dus...
heb je er wat aan dat het hier nu weer bewolkt is...quote:Op maandag 14 mei 2007 16:16 schreef omearos het volgende:
oeh, jammie, augurkenook maar eens halen dan
ik vond het niet erg, was wel grappig om te lezen
Het lezen van de berichtjes houdt me weer bezigquote:Op maandag 14 mei 2007 16:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heb je er wat aan dat het hier nu weer bewolkt is...![]()
![]()
hmm, ik dacht het wel. maar nu ik er zo over denk was dat ook meer vanochtend... dus ook maar even inhalen dan...quote:Op maandag 14 mei 2007 16:50 schreef teigan het volgende:
genoeg gedronken buurvrouw? Daar kun je nl. ook enorme trek van krijgen..
Wat ik altijd nog wel vind helpen, zo'n rijstwafeltje met chocoladeomhulling.. Het zal vast niet zo goed zijn als augurken, maar ik kan na 1 zo'n dingetje er weer tegenaan..
Als je het langzaam in de koekenpan bakt zonder boter dan bakt het vet er een beetje uit, het is misschien iets minder gezond dan vis zonder jasje, maar kan er toch goed mee door hoor!quote:Op maandag 14 mei 2007 18:33 schreef Gelderland het volgende:
Kibbeling; ook hartstikke vet
wat ik me afvroeg; hoeveel calorieën zouden er in van die magnetron hotdogs/hamburgers zitten (die kan je bij de super kopen, en warm je in een minuutje op)... best lekker/verslavend maar staat nooit op hoeveel calorieën ...
Bofkont!!quote:Op maandag 14 mei 2007 18:41 schreef Rewimo het volgende:
Ik weet dat kibbeling vet is, maar dat maakt voor mij niet uit omdat het vet bij mij grotendeels gebypassed wordt
product eenheid kcal. eiwit koolh. vetquote:Op maandag 14 mei 2007 18:33 schreef Gelderland het volgende:
Kibbeling; ook hartstikke vet
wat ik me afvroeg; hoeveel calorieën zouden er in van die magnetron hotdogs/hamburgers zitten (die kan je bij de super kopen, en warm je in een minuutje op)... best lekker/verslavend maar staat nooit op hoeveel calorieën ...
ik ben weer terug hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 07:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ga jij dan ook ff lekker terug naar "bij ons"
welkomquote:Op maandag 14 mei 2007 19:20 schreef Blin het volgende:
Hallo allemaal, ik heb me net ook aangemeld op dieetweb.nl
ik ben al een maandje bezig om af te vallen en echt snel gaat het niet. maar goed beter iets dan niet zouk zeggen
ik ben 21 jaren oud 179 centimeters lang en +/- 110 kilo's zwaar (morgen is weer weegdag)
officieel moet ik dus 30 tot 40 kilo afvallen
maar ik hou het maar bij 5 en dan nog eens 5 en dan nog eens 5
want ineens een doel van 30 kilo lijkt zo groot
wat doe ik er voor ik snoep minder en ik beweeg meer en zoek nog wat motiverende mensen voor als ik weer eens zin heb in een zak m&m's
wandelen is inderdaad wel goed om mee te beginnenquote:Op maandag 14 mei 2007 19:28 schreef Blin het volgende:
ohjeej
nou sochtends 2 stuks fruit door de blender dat hou ik nu al 3 weken vol
+ drie boterhammen met 3 verschillende dingen er op
dan smiddags weer 3 boterhammen
rond een uur of 3 een liga evergreen
en dan mijn avond eten
en dan savonds een handje chips of een handje van iets anders wat ik lekker vind
en alles wat ik drink heb ik omgewisseld voor water met maximaal 1 keer per dag een glas taxi of cola light
ik beweeg meer doordat ik in mijn pauze een kwartier ben gaan lopen elke dag
savonds gak een half uur skaten
daarna gak nog later savonds een half uur ongeveer aan de gang met mijn gewichten en sit ups en dergelijke dingen
+ dat ik voor mijn werk nog ongeveer een kwartier dagelijks vlink hard doorf
iets
ik ontbijt goedquote:Op maandag 14 mei 2007 22:00 schreef Blin het volgende:
Damn ik kan echt de dag niet doorkomen als ik alleen maar jochurt eet sochtends
dat is veels te weinig
je moet juist goed ontbijten
Mijn diethist zij altijd: Ontbijt als een koning lunch als een dief en dineer als een arme
aha daarom ga ik nooit naar een dietistquote:Op maandag 14 mei 2007 22:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik ontbijt goed. 300-400 calorieën, hoor
. Maar je diëtiste heeft gelijk
. Je moet 's ochtends het meeste eten en in de loop vd dag steeds minder
.
waarom niet? Omdat ze dingen zegt die je al weet? Of omdat je het onzin vindt wat ze zegt?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
aha daarom ga ik nooit naar een dietist
Gewoon in- en uitademen.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:18 schreef teigan het volgende:
nee, jij eet gewoon helemaal niet...![]()
*mompelt iets over open deur, en intrappen...
geen onzin maar omdat ik die dingen inderdaad al weet en er niet naar wil luisterenquote:Op maandag 14 mei 2007 22:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
waarom niet? Omdat ze dingen zegt die je al weet? Of omdat je het onzin vindt wat ze zegt?
ik eet net zoveel als dat Renske net hierboven opnoemtquote:Op maandag 14 mei 2007 22:18 schreef teigan het volgende:
nee, jij eet gewoon helemaal niet...![]()
*mompelt iets over open deur, en intrappen...
waarom moet je erover nadenken als het een mannetje is? Ik heb hier een mannetje én een vrouwtje (mannetje is geholpen, vrouwtje nog niet). Erg leuk, hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:03 schreef freecell het volgende:
Hoihoi mensjes
Was het gisteren leuk Isa en Liejannuh? Ik kon geen FOK!radio luisteren, had weer eens bezoek, maar ben wel benieuwd...
Ik heb ontdekt dat bezoek slecht is voor mijn lijn... Zeker als je nog héél veel over hebt van je verjaardag!
Ik heb mijn bezoek de laatste kokostaart gevoerd (dat ging dus goed) en ze heeft vrijwillig vrij veel boterkoek gegeten en TARA heeft de oerige drie punten opgegeten(ging dus ook goed)
Ze heeft slagroom op de koffie gehad (ik niet, ging ook nog steeds goed)
En toen ging ik irisch coffee maken....
Ik kan een boel weerstaan, maar Irisch coffee met een schaal fudge ernaast is wel een grens na wat ik daarvoor allemaal niet meegegeten had
Oja, en we krijgen misschien een kitten
Net geboren. Wit. Als het een vrouwtje is, is ze voor ons, als ze een mannetje is, mogen we hem ook hebben, maar moeten we er even over nadenken.
Als we hem/haar niet nemen, komt er binnen een hele korte tijd wéér een nestje bij die mensen en dan mogen we daar één uitzoeken
Nuh, het is een nestje met verschillende kleurtjes, deze is toevallig wit, dan zal het toch geen ander ras zijn opeens? En anders heb je een dove katquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
waarom moet je erover nadenken als het een mannetje is? Ik heb hier een mannetje én een vrouwtje (mannetje is geholpen, vrouwtje nog niet). Erg leuk, hoor. Oh ja, en niet om je enthousiasme te temperen ofzo, maar witte katten schijnen vaak doof te zijn ( = een apart ras).
Wij hebben een poez. En het is een grote schatquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:13 schreef Rewimo het volgende:
Katers zijn vaak lieverPoezen kunnen krengerig zijn. Tja, vrouwtjes hè?
Ja, en alsnog bijna een halve zak fudge opgegetenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:14 schreef YPPY het volgende:
Onze witte kat is niet doof.Haar moeder wel.
Echt goed freecell, je hebt superveel overgeslagen!
Ik heb dat elke maand voor ik ongesteld moet worden...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:24 schreef ymme het volgende:
Ik heb ontzettend last van mijn borsten.
Vanochtend woog ik ook 2 ons meer dan gisteren.
Ik gok dat ik ongesteld moet worden, maar omdat ik pas gestopt ben met de pil, is dit niet elke keer hetzelfde. Het is niets engs, met mijn borsten, want beide voelen het zelfde aan. Heel vaag, maar wel pijnlijk. En ik ben ook niet zwanger.
Zie je mail!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:37 schreef Jojogirl het volgende:
Ow dat had ik ook ineens toen ik gestopt was met de pil ymme. Niet fijn, maar het zal er wel bij horen.
En Liejannuh, kom maar op met die foto van Pete
Wat een schatje!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:16 schreef ymme het volgende:
Oh ik wil even spammen met onze nieuwe hond.![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Thuis?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:59 schreef Rewimo het volgende:
Nee, ze is thuis en wacht op telefoon van de huisarts.
Wacht even. Je verwacht een blindedarmontsteking en dan laat je een labje prikken en stuurt patiënte naar huisquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:07 schreef Rewimo het volgende:
Zondag hebben ze haar van de huisartsenpost weer naar huis gestuurd met een paracetamol
Dat vind ik echt heeeeel raar. Ik dacht dat ze eigenlijk best hard gingen rennen als er een vermoeden was dat iemand een blindedarmontsteking heeft.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:07 schreef Rewimo het volgende:
Zondag hebben ze haar van de huisartsenpost weer naar huis gestuurd met een paracetamol
dat dacht ik ook, maar kreeg de reactie dat het ongezond was, vooral vetter. Misschien doen die mensen dan wel meer er op, of saus erbij.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:10 schreef Isabeau het volgende:
omearos, tosti's krijgen niet plots meer of minder kcal als je de bereidingswijze van brood wijzigt. Tenzij je er bijv. veel meer boter of kaas dan normaal oid op doet.
Nou ja, ik dacht dat het misschien handig was voor in Luxemburg na de eerste dag wandelen. Maar ik heb geen flauw idee waar je zoiets dan laat. Voor de wintersport heb ik van die gelpacks die je moet klikken en dan worden ze heel heet. Ik dacht dat ze zoiets misschien ook hadden voor kouquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:39 schreef omearos het volgende:
Sterkte met je knie.
Coldpack misschien meenemen in een koeltas oid? scheelt al iets met smelten.
Zou wel handig zijn idd, die klikdingen andersomquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht dat het misschien handig was voor in Luxemburg na de eerste dag wandelen. Maar ik heb geen flauw idee waar je zoiets dan laat. Voor de wintersport heb ik van die gelpacks die je moet klikken en dan worden ze heel heet. Ik dacht dat ze zoiets misschien ook hadden voor kou
Hmmm... dat is een praktisch probleem. Ik gok trouwens dat er bij die camping wel een koelkast staat waar we die dingen in kunnen gooien. Zal het even navragen bij mijn collega.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht dat het misschien handig was voor in Luxemburg na de eerste dag wandelen. Maar ik heb geen flauw idee waar je zoiets dan laat. Voor de wintersport heb ik van die gelpacks die je moet klikken en dan worden ze heel heet. Ik dacht dat ze zoiets misschien ook hadden voor kou
Volgens mij bestaan die ook wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.quote:Cold Instant Pack
Speciaal cold pack voor eenmalig gebruik. Knijp voor gebruik het zakje met vloeistof in het cold pack kapot en binnen een paar seconden is het pack ijskoud. Blijft 4 uur koud.
Ik denk echt dat iedereen dat wel weet, want daar loopt ze behoorlijk mee te pronkenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:27 schreef Rewimo het volgende:
Sowieso wil ze naar een ander ziekenhuis (niet in onze woonplaats) voor de operatie. Hier hebben ze namelijk geen klasseafdeling, waar ze voor verzekerd is
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:27 schreef Rewimo het volgende:
Sowieso wil ze naar een ander ziekenhuis (niet in onze woonplaats) voor de operatie. Hier hebben ze namelijk geen klasseafdeling, waar ze voor verzekerd is
Dat wordt dan héél precies timenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:10 schreef Isabeau het volgende:
*knipsel*
en de andere dagen moet ik 1 uur wandelen en max. 1 uur wandelen.
*knips*
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:29 schreef teigan het volgende:
Zo, vandaag mijn voortgangsgesprek gehad..
En ik heb nu officieel te horen gekregen dat ik startbekwaam ben!!!!!
Een hele opluchting. Ik moet voor het eindverslag nog wel met een aantal dingen bezig, maar dat is wel te doen. Als de rest nu ook afkomt, dan heb ik gewoon mijn diploma in augustus/september!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |