Met of zonder gelatine?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:20 schreef Mihaelaz het volgende:
[..]
wat is er mis met pudding?
en daarbij, ik denk niet dat je van 1 dessertje per dag veel aankomt, en van steeds vette dingen op je brood te doen wel.
Bertquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:41 schreef Liejannuh het volgende:
Iemand hier trouwens die 30 wordt dit jaar?
Ik krijg een boekje binnen van Steps waar je gratis een tshirt op kunt halen waar "30" op staat als je 30 wordt dit jaar.Leuk shirt volgens mij wel.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 13 mei 2007 14:36 schreef _-rally-_ het volgende:
Mag ik even laten noteren dat m'n BMI - eindelijk - onder de 30 zit
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:35 schreef Faat het volgende:
Nu we het toch over calorieën hebben. Ik kan nergens vinden hoeveel een meergranencroissantje bevat.
Op het station hebben ze bij de AH to go 's ochtends megaheerlijke meergranencroissants. Gelukkig stap
ik meestal uit op perron 1 en zit de AH bij perron 13, zodat ik niet elke morgen in de verleiding kom
Ik vrees namelijk zowel qua calorieën als vet het ergste![]()
nb: het gaat me dus om het meergranencroissantje, over "gewone" croissants is genoeg te vinden
Ik weet niet of een volkorencroissant hetzelfde is als een meergranen maar die eerste staat bij de caloriechecker op 170 per stuk (424 cal. voor 100 gr.)quote:Op zondag 13 mei 2007 22:11 schreef Faat het volgende:
Helemaal niemand die hier iets over kan zeggen. Tis toch een redelijk ontopic vraagje![]()
[..]
Maar brood en croissant zijn wel twee totaal verschillende dingen qua vet en kcal.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:29 schreef Rewimo het volgende:
product eenheid kcal. eiwit koolh. vet
meergranenbrood 100 gr. 212 8.4 40.5 1.8
Ja maar een volkorencroissant zal toch niet zoveel verschillen van een meergranenversie??quote:Op zondag 13 mei 2007 23:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar brood en croissant zijn wel twee totaal verschillende dingen qua vet en kcal.
sorry mijn lief word dit jaar 25quote:Op zondag 13 mei 2007 10:01 schreef Liejannuh het volgende:
Worden alle vriendjes hier 30 dit jaar? Of lijkt dat alleen maar zo?
Overigens verkoopt Steps tegenwoordig alleen nog maar dameskleding, dus ik denk dat de heren er niet helemaal gelukkig van worden.
Zelden toetjes hier overigens. Heel soms appeltaartvla, maar dat is dan ook wel belachelijk lekker.
gefeliciteerd Yppyquote:Op zondag 13 mei 2007 14:02 schreef teigan het volgende:
Als ik het trouwens goed zie op mijn hyves...Gefeliciteerd Yppy
ook namens mij een verlaat fijne moederdagquote:Op zondag 13 mei 2007 15:49 schreef Isabeau het volgende:
rally gefeliciteerd! Eindelijk geen 30+ BMI meer
Yppy gefeliciteerd! Jarig op moederdag
En alle mama's een fijne moederdag gewenst.
maar dat is toch ook voor een groot gedeelte waar?quote:Op maandag 14 mei 2007 06:17 schreef ymme het volgende:
Nu erger ik mij aan het slank de zomer in topic.
Ze zijn daar niet dik, dat is in het zustertopic, wordt daar vermeld. En dan toevallig ook nog door iemand, die ik niet zo aardig vind![]()
Lekker hoor op de vroege ochtend, z'n bericht lezen. Wordt mijn ochtend humeur zeer beter van
Het al bijna -6 kilo hier, dat is dan weer zeer positief. En over 2 weken krijgen we een nieuwe boxer hond. Van 10 maanden, z'n schatje gewoon
Ga jij dan ook ff lekker terug naar "bij ons"quote:Op maandag 14 mei 2007 07:21 schreef Miss_S het volgende:
maar dat is toch ook voor een groot gedeelte waar?
dit topic is voor echt overgewicht
daar is voor een paar kilo's die ze eraf willen hebben
dus ze moeten al helemaal niet bij ons komen zeuren
Boehoe!! Anders lees je even de voorafgaande berichten vrouw-die-ik-ook-niet-bepaald-aardig-vind-met-enorme-oogkleppen-opquote:Op maandag 14 mei 2007 06:17 schreef ymme het volgende:
Nu erger ik mij aan het slank de zomer in topic.
Ze zijn daar niet dik, dat is in het zustertopic, wordt daar vermeld. En dan toevallig ook nog door iemand, die ik niet zo aardig vind![]()
Lekker hoor op de vroege ochtend, z'n bericht lezen. Wordt mijn ochtend humeur zeer beter van
Het al bijna -6 kilo hier, dat is dan weer zeer positief. En over 2 weken krijgen we een nieuwe boxer hond. Van 10 maanden, z'n schatje gewoon
De mijne is pas 33 geworden.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:01 schreef Liejannuh het volgende:
Worden alle vriendjes hier 30 dit jaar? Of lijkt dat alleen maar zo?
Overigens verkoopt Steps tegenwoordig alleen nog maar dameskleding, dus ik denk dat de heren er niet helemaal gelukkig van worden.
Appel-kaneel yoghurt is ook héél lekker!quote:Zelden toetjes hier overigens. Heel soms appeltaartvla, maar dat is dan ook wel belachelijk lekker.
Ik zat zelf meer te denken aan "Hi I'm Pete Murray, and here are my favourite and most lovely dutch fans; Liejannuh and Isabeau.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:01 schreef Lienekien het volgende:
"Pete, a comment please, for FOK!radio."
Uitleggen wat Fok!rdadio is??quote:Op maandag 14 mei 2007 10:04 schreef Lienekien het volgende:
Ja, dat zegt hij dan, nadat je hebt uitgelegd wat FOK!radio is.
Niets mis met puberaal stuitergedrag!quote:Op maandag 14 mei 2007 10:35 schreef Troel het volgende:
Wat een gezelligheid
Ik ben nog steeds aan het teren op de laatste beetjes lol van zaterdagavond, voel me echt een pubertje
Kijk! Zo hoort dat!quote:
Ik ben eigenlijk bang van wel, omdat er in meergranen ook "nootjes" enzo zitten. Vandaar dat ik graagquote:Op maandag 14 mei 2007 00:02 schreef conleche het volgende:
Ja maar een volkorencroissant zal toch niet zoveel verschillen van een meergranenversie??
Eej, die van mij is dat afgelopen donderdag geworden. En maar stug tegen iedereen beweren dat ie 24 isquote:
Nee ik volg geen dieet. Ik wandel veel. En doe elke ochtend 10 min springtouwen.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:02 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Kijk! Zo hoort dat!
Fijn dat het lekker gaat met afvallen Ymme! Volg je nog een bepaald dieet? Je was pas toch bezig met Herbalife?
Ik kan mijn leeftijd wel omdraaien, maar daar wordt het niet bepaald beter van.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:11 schreef Rewimo het volgende:
Uhhuh, dat gelooft ook iedereen natuurlijkIk kan mijn leeftijd niet omdraaien. Althans, het heeft geen effect
Ik word zondag al weer 23 jaar jong. Jong en onervarenquote:Op maandag 14 mei 2007 11:11 schreef Rewimo het volgende:
Uhhuh, dat gelooft ook iedereen natuurlijkIk kan mijn leeftijd niet omdraaien. Althans, het heeft geen effect
Ik heb gisteren metquote:Op maandag 14 mei 2007 11:12 schreef ymme het volgende:
[..]
Nee ik volg geen dieet. Ik wandel veel. En doe elke ochtend 10 min springtouwen.
Ook het wandelen, wordt steeds meer, aangezien we zaterdag over één week een nieuwe hond krijgen. Weer een boxer van 10 maanden oud! Dat worden, lange intensieve wandelingen
Ja, dat heb ik volgend jaar en dan wordt het voorlopig alleen maar ergerquote:Op maandag 14 mei 2007 11:13 schreef Levitation het volgende:
Ik kan mijn leeftijd wel omdraaien, maar daar wordt het niet bepaald beter van.![]()
Zulke wandelingen, zijn met een boxer standaard. Vooral in het weekend.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb gisteren meteen km of 13 gewandeld. Pfff... ik was blij toen ik weer thuis was, mijn voeten vonden het geen goed idee.
Ik wandel wel vaker, maar eigenlijk nooit langer dan zo'n 1.5 uur...
Klinkt leuk!quote:Op maandag 14 mei 2007 11:21 schreef Troel het volgende:
Ik heb gisteren een zebrakop met muziekdoosje van happy horse gekocht
Bij mij heeft dat wel effect. Alhoewel, meer lacheffect ben ik bang. Ik ben namelijk 93 jaar oudquote:Op maandag 14 mei 2007 11:11 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga straks een boog timmerenquote:Op maandag 14 mei 2007 11:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Klinkt leuk!
Hoe is het met je? Al gespannen, of valt het wel mee?
Hmm, weet je zeker dat je 23 word?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:14 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik word zondag al weer 23 jaar jong. Jong en onervaren![]()
Ik ben benieuwd of er opgevallen wordt, dat ik ben afgevallen![]()
Das wel heel apartquote:Op maandag 14 mei 2007 11:54 schreef freecell het volgende:
Hmm, weet je zeker dat je 23 word?
Ik heb het hele jaar gedacht dat ik 21 was en een week voor mijn verjaardag kwam ik er achter dat ik 23 werd...
Ik heb dus ergens een jaar overgeslagen.
Dom heet dat...quote:
Dat heb ik ookquote:Op maandag 14 mei 2007 12:22 schreef ymme het volgende:
Ik vergis me ook heel vaak hoor.
Ik zeg ook vaak dat ik 21 ben. Of al 23.... Kortom ik zeg weinig 22.
Pas je wel op voor blauwe duimen? Die kleuren niet zo leuk bij je jurk!quote:
Maar lila welquote:Op maandag 14 mei 2007 12:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Pas je wel op voor blauwe duimen? Die kleuren niet zo leuk bij je jurk!![]()
ik heb daar ook regelmatig last van Rewimo, jammergenoeg weet ik er ook geen verklaring voor.. Ik pak dan meestal even een manderijntje oid, en dan gaat het wel weer..quote:Op maandag 14 mei 2007 13:09 schreef Rewimo het volgende:
Hoe komt het toch dat ik na het eten altijd trek krijg in iets zoets
Ik heb echt wel genoeg gegeten, ciabatta met kaas en komkommer, karnemelk erbij. En dan toch zin in iets lekkers, ik moet zoet, IK MOET ZOET!
Ik doe het niet trouwens hoorMaar ik vraag me af waar dat vandaan komt.
dan zie ik het zeker nooit meer terug...quote:
het regent hier ook echt keihard...quote:Op maandag 14 mei 2007 14:52 schreef teigan het volgende:
ja, lijkt mij lekker, maareh, daar heb jij helemaal geen tijd voor om daar woensdag aan te denken/ mee rond te sjouwen..
Het begint hier ineens te plenzen joh...
het komt nu echt dichtbij!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |