quote:
Op zondag 13 mei 2007 10:01 schreef Liejannuh het volgende:Worden alle vriendjes hier 30 dit jaar? Of lijkt dat alleen maar zo?
![]()
Overigens verkoopt Steps tegenwoordig alleen nog maar dameskleding, dus ik denk dat de heren er niet helemaal gelukkig van worden.
![]()
Zelden toetjes hier overigens. Heel soms appeltaartvla, maar dat is dan ook wel belachelijk lekker.
![]()
sorry mijn lief word dit jaar 25
quote:
Op zondag 13 mei 2007 14:02 schreef teigan het volgende:Als ik het trouwens goed zie op mijn hyves...
![]()
Gefeliciteerd Yppy
![]()
gefeliciteerd Yppy
quote:
Op zondag 13 mei 2007 15:49 schreef Isabeau het volgende:rally gefeliciteerd! Eindelijk geen 30+ BMI meer
![]()
Yppy gefeliciteerd! Jarig op moederdag
![]()
En alle mama's een fijne moederdag gewenst.
ook namens mij een verlaat fijne moederdag
![]()
zelf trouwens leuk weekeind gehad
![]()
eerst zaterdag naar de TBS kliniek gegaan. was wel grappig, we stonden in de file en zouden waarschijnlijk 2 uur niet halen. hadden ze dus de rondleiding uitgesteld, omdat wij zo netjes waren het even te melden
![]()
(we kwamen 5 over 2 binnen
![]()
). ik vond het zelf super interressant, waarschijnlijk ook nog doordat ik stage heb gelopen bij de reclassering, dan kom je er toch meer mee in aanraking dan een normaal persoon. het leukste vond ik zelf het praten met een TBS-er. hij vertelde even hoe het eraan toe ging op zo'n afdeling en liet zijn kamer zien. maar ook de beveiliging was wel leuk om te weten.
en dan vandaag het feestje van paps en mams. eerst hebben we meer dan een uur in een play-city gezeten op het park zelf (we zouden eten in het restaurant van het park) de kinderen waren er bijna niet weg te slaan. er was een ballenbak, een trampoline, zown doolhofding de hoogte in (met van die netten eromheen, en trappetjes en dingen omhoog, met aan het einde de grote glijbaan naar beneden, die echt groot was
![]()
) daarna hebben we het cadeau gegeven (een fotorolletje en de fotocamera te leen) dus met zijn allen naar buiten, en een foto proberen te maken (met 14 man is dat best lastig, als er ook 6 kinderen op staan die geen zin hebben, moe zijn of honger hebben
![]()
) daarna richting eten. we aten in een oude steenoven (super mooi om te zien) en naast ons tafeltje was een speelhoek, waar ze ook een filmpje konden kijken als de kinderen dat wouden.
en het eten was echt super. totaal niet dieettechnisch vandaag, maar ach, is een feestdag. dus ik heb eerst tomatensoep vooraf gehad (die ik niet super vond, vind rundvlees niet lekker en er zaten brokken rundvlees in) en daarna spare-ribs met patat en gebakken aardappeltjes. daarna nog even nagetafelt, en toen weer richting huis
![]()
. en we zijn nu net 1 uurtje huis in rotterdam ongeveer
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie