Dit was het begin:
![]()
![]()
![]()
Toffe WC hoor, maar wél een beetje saai.
Toen heb ik bovenin geschilderd...
![]()
Daarna kregen we een rare WC bril met vissen van vrienden...
Daarna hebben we toestemming gegeven om met whiteboardmarker op de muren te schrijven. En wel door middel van de volgende FAQ op de deur:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
VGV (Veel Gestelde Vragen)
- Waarom hangen hier twee stiften aan de deur?
- Om op de tegels en de spiegels te tekenen en te schrijven natuurlijk!
- Ok, leuk!
Maar wat moet ik dan op de muur zetten? - Nou, een tekeningetje, of een toffe tekst, of gewoon de groeten
- Ok, en zijn er dan nog regels ofzo?
- We hebben liever niet dat je op de voegen tekent, maar verder niet echt. Als we het irritant vinden, poetsen we het er wel weer af.
- Ik had een leuke tekening gemaakt, maar er is iets mislukt
- Probeer het eens weg te poetsen met WC papier!
- Als ik iets op die muur van jullie zet, hoe lang blijft het dan staan? - Dat ligt eraan, af en toe maken we de tegels natuurlijk wel schoon, maar meestal blijft het er wel een tijdje op staan. Hoe leger de muur nog is, (net weer schoongemaakt) hoe langer het blijft staan.
Voor meer informatie bel onze klantenservice *ons nummer* (lokaal tarief)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
En vandaag heb ik de boel opgeleukt met stickers en heeft TARA de lamp van tante Mientje in de WC gehangen...
Resultaat:
Stickers op de rand! En een plompeblad in de pot
![]()
![]()
Eendjes op de prullenbak...
![]()
Overzichtje:
![]()
De lamp van tante Mientje....
![]()
![]()
![]()
Riet op de spoelknop...
![]()
De deur met de FAQ en kikkers (zitten met zuignapjes vast)
![]()
En de bril
![]()
![]()
We zijn nog niet kláár met de WC....
De muur die nu nog wit is (tussen het blauwe plafond en de tegels in) wordt wrs groen waarna we er schapen op zullen tekenen...