Ja! Een broer van mij!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:26 schreef Isabeau het volgende:
Heeft er nog iemand vanuit de wc het telefoonnummer gebeld?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Onze digicam is stuk, dus het moest met de telefoonquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:35 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil mooiere foto'som deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
't Ziet er wel heel grappig uit zoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Onze digicam is stuk, dus het moest met de telefoonom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar ik kan wel een bepaald hoekje uitzoeken om een foto vanuit te maken?
Hij vraagt er gewoon omquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tara niks meegekregen??? Wel zonde van de camera!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Hij vraagt er gewoon omom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
TARA is dus mét de digicam van een draaiende draaimolen gevallenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Whehehequote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Hij vraagt er gewoon omom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
TARA is dus mét de digicam van een draaiende draaimolen gevallenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Leuk gedaanquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:04 schreef freecell het volgende:
Resultaat:
Stickers op de rand! En een plompeblad in de potom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Eendjes op de prullenbak...
[afbeelding]
Overzichtje:
[afbeelding]
De lamp van tante Mientje....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
[afbeelding]
Riet op de spoelknop...
[afbeelding]
De deur met de FAQ en kikkers (zitten met zuignapjes vast)
[afbeelding]
En de brilom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
We zijn nog niet kláár met de WC....
De muur die nu nog wit is (tussen het blauwe plafond en de tegels in) wordt wrs groen waarna we er schapen op zullen tekenen...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, op de foto's is het inderdaad erg druk. Zag ik ook al.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:21 schreef crohntje het volgende:
Ik vond het leuker voor de metamorfose...ik word altijd erg onrustig van al die drukte...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zowaarquote:Op zondag 13 mei 2007 23:39 schreef sanni het volgende:
[..]
Leuk gedaan [afbeelding]. Hieronder de mijne. Simpel maar toch smaakvol dacht ik sow...
[[url=http://xs115.xs.to/xs115/07190/wckamer00.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop