je zal er vast niet veel van aankomenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:20 schreef Mihaelaz het volgende:
[..]
wat is er mis met pudding?
en daarbij, ik denk niet dat je van 1 dessertje per dag veel aankomt, en van steeds vette dingen op je brood te doen wel.
sorry hoor maar ik ben niet de enigste die er iets van zegtquote:Op zaterdag 12 mei 2007 08:31 schreef Ikiskoel het volgende:
Miss_S, wanneer hou je nou eens op?
als je goed kijkt is die hele discussie al afgelopen, wat jij doet is alles weer voor de zoveelste keer oprakelen om nog even jouw ongezouten mening te geven, waar wij geen interesse in hebben.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 08:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
sorry hoor maar ik ben niet de enigste die er iets van zegt
en zeker omdat er al werd gezegt 'je komt er niet veel van aan'
dat klopt helemaal maar ze is hier toch nieuw om te komen afvallen en niet om niet teveel aan te komen
die is nog helemaal niet afgelopen en ook niet begonnenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:05 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
als je goed kijkt is die hele discussie al afgelopen, wat jij doet is alles weer voor de zoveelste keer oprakelen om nog even jouw ongezouten mening te geven, waar wij geen interesse in hebben.
LEZENquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:52 schreef Mihaelaz het volgende:
sinds ik vegetariër ben geworden vliegen de kilootjes eraf (ik ben niet op dieet ofzo maar ik dacht dat het voor anderen misschien een goede tip kan zijn)
dan is het nog een goed voorbeeld voor de andere hierquote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:18 schreef teigan het volgende:
[..]
LEZEN
Zij is niet eens op dieet, kwam alleen vertellen dat ze wat afviel sinds ze vegetariër was geworden en vroeg wat over keuzes voor eten..
Nou, ik vond mijn spare ribs gister anders behoorlijk lekker, dus ik ga echt geen vegetarier worden om af te vallen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dan is het nog een goed voorbeeld voor de andere hier
we zijn niet bezig met zo weinig mogelijk aan te komen maar af te vallen
met vegetarier zijn moet je ook oplettenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:58 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nou, ik vond mijn spare ribs gister anders behoorlijk lekker, dus ik ga echt geen vegetarier worden om af te vallen.
We zijn het helemaal eens!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
met vegetarier zijn moet je ook opletten
zeker als je veel sport vaak krijg je dan te weinig binnen
ik zou sowieso niet mijn vlees willen missen
goedkoop naar de sportschool is wel fijnquote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:02 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
We zijn het helemaal eens!
Ik ga dinsdag trouwens eens naar de sportschool. Kan via mijn werk echt bizar goedkoop naar de sportschool toe!
Mijn doelen: meer snelheid en kracht en 10 kilo afvallen.Eens kijken waar ze mee aan komen.
Dennis heeft in een deuk gelegen om mij. Die 2 (twee!) glaasjes port zijn héél hard gevallen toen ik eenmaal buiten was. Ik heb o.a hem de oren van zijn kop gekletst, heel hard in m'n eentje zitten lachen op de wc en de kikkertjes van het douchegordijn proberen na te doen. Behalve gelukkig het kikkertje dat een handstand deed. Oh, en toonladders gezongen als een operazangeres (al durf ik te wedden dat het niet zo klonk)quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:49 schreef teigan het volgende:
Zo, ben weer thuis..
Denk dat ik een verkeerde volgorde van alcoholische drankjes heb gehad..
Het telefoongesprek metwas best humoristisch volgens hem...
Nu zo slapen
Op de fiets toch? Toch?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:06 schreef teigan het volgende:heeft zich ook kapot gelachen..
Ik ben dus redelijk slingerend naar huis toe gereden, terwijl ik hem belde, en het ging echt nergens over..
Ik heb ook nog wat port gehad, en daarna een glaasje rose, en die viel verkeerd.. Dus ik ben nog steeds een beetje brakjes eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |