waarom moet je erover nadenken als het een mannetje is? Ik heb hier een mannetje én een vrouwtje (mannetje is geholpen, vrouwtje nog niet). Erg leuk, hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:03 schreef freecell het volgende:
Hoihoi mensjes
Was het gisteren leuk Isa en Liejannuh? Ik kon geen FOK!radio luisteren, had weer eens bezoek, maar ben wel benieuwd...
Ik heb ontdekt dat bezoek slecht is voor mijn lijn... Zeker als je nog héél veel over hebt van je verjaardag!
Ik heb mijn bezoek de laatste kokostaart gevoerd (dat ging dus goed) en ze heeft vrijwillig vrij veel boterkoek gegeten en TARA heeft de oerige drie punten opgegeten(ging dus ook goed)
Ze heeft slagroom op de koffie gehad (ik niet, ging ook nog steeds goed)
En toen ging ik irisch coffee maken....
Ik kan een boel weerstaan, maar Irisch coffee met een schaal fudge ernaast is wel een grens na wat ik daarvoor allemaal niet meegegeten had
Oja, en we krijgen misschien een kitten
Net geboren. Wit. Als het een vrouwtje is, is ze voor ons, als ze een mannetje is, mogen we hem ook hebben, maar moeten we er even over nadenken.
Als we hem/haar niet nemen, komt er binnen een hele korte tijd wéér een nestje bij die mensen en dan mogen we daar één uitzoeken
Nuh, het is een nestje met verschillende kleurtjes, deze is toevallig wit, dan zal het toch geen ander ras zijn opeens? En anders heb je een dove katquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
waarom moet je erover nadenken als het een mannetje is? Ik heb hier een mannetje én een vrouwtje (mannetje is geholpen, vrouwtje nog niet). Erg leuk, hoor. Oh ja, en niet om je enthousiasme te temperen ofzo, maar witte katten schijnen vaak doof te zijn ( = een apart ras).
Wij hebben een poez. En het is een grote schatquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:13 schreef Rewimo het volgende:
Katers zijn vaak lieverPoezen kunnen krengerig zijn. Tja, vrouwtjes hè?
Ja, en alsnog bijna een halve zak fudge opgegetenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:14 schreef YPPY het volgende:
Onze witte kat is niet doof.Haar moeder wel.
Echt goed freecell, je hebt superveel overgeslagen!
Ik heb dat elke maand voor ik ongesteld moet worden...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:24 schreef ymme het volgende:
Ik heb ontzettend last van mijn borsten.
Vanochtend woog ik ook 2 ons meer dan gisteren.
Ik gok dat ik ongesteld moet worden, maar omdat ik pas gestopt ben met de pil, is dit niet elke keer hetzelfde. Het is niets engs, met mijn borsten, want beide voelen het zelfde aan. Heel vaag, maar wel pijnlijk. En ik ben ook niet zwanger.
Zie je mail!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:37 schreef Jojogirl het volgende:
Ow dat had ik ook ineens toen ik gestopt was met de pil ymme. Niet fijn, maar het zal er wel bij horen.
En Liejannuh, kom maar op met die foto van Pete
Wat een schatje!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:16 schreef ymme het volgende:
Oh ik wil even spammen met onze nieuwe hond.![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Thuis?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:59 schreef Rewimo het volgende:
Nee, ze is thuis en wacht op telefoon van de huisarts.
Wacht even. Je verwacht een blindedarmontsteking en dan laat je een labje prikken en stuurt patiënte naar huisquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:07 schreef Rewimo het volgende:
Zondag hebben ze haar van de huisartsenpost weer naar huis gestuurd met een paracetamol
Dat vind ik echt heeeeel raar. Ik dacht dat ze eigenlijk best hard gingen rennen als er een vermoeden was dat iemand een blindedarmontsteking heeft.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:07 schreef Rewimo het volgende:
Zondag hebben ze haar van de huisartsenpost weer naar huis gestuurd met een paracetamol
dat dacht ik ook, maar kreeg de reactie dat het ongezond was, vooral vetter. Misschien doen die mensen dan wel meer er op, of saus erbij.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:10 schreef Isabeau het volgende:
omearos, tosti's krijgen niet plots meer of minder kcal als je de bereidingswijze van brood wijzigt. Tenzij je er bijv. veel meer boter of kaas dan normaal oid op doet.
Nou ja, ik dacht dat het misschien handig was voor in Luxemburg na de eerste dag wandelen. Maar ik heb geen flauw idee waar je zoiets dan laat. Voor de wintersport heb ik van die gelpacks die je moet klikken en dan worden ze heel heet. Ik dacht dat ze zoiets misschien ook hadden voor kouquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:39 schreef omearos het volgende:
Sterkte met je knie.
Coldpack misschien meenemen in een koeltas oid? scheelt al iets met smelten.
Zou wel handig zijn idd, die klikdingen andersomquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht dat het misschien handig was voor in Luxemburg na de eerste dag wandelen. Maar ik heb geen flauw idee waar je zoiets dan laat. Voor de wintersport heb ik van die gelpacks die je moet klikken en dan worden ze heel heet. Ik dacht dat ze zoiets misschien ook hadden voor kou
Hmmm... dat is een praktisch probleem. Ik gok trouwens dat er bij die camping wel een koelkast staat waar we die dingen in kunnen gooien. Zal het even navragen bij mijn collega.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht dat het misschien handig was voor in Luxemburg na de eerste dag wandelen. Maar ik heb geen flauw idee waar je zoiets dan laat. Voor de wintersport heb ik van die gelpacks die je moet klikken en dan worden ze heel heet. Ik dacht dat ze zoiets misschien ook hadden voor kou
Volgens mij bestaan die ook wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.quote:Cold Instant Pack
Speciaal cold pack voor eenmalig gebruik. Knijp voor gebruik het zakje met vloeistof in het cold pack kapot en binnen een paar seconden is het pack ijskoud. Blijft 4 uur koud.
Ik denk echt dat iedereen dat wel weet, want daar loopt ze behoorlijk mee te pronkenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:27 schreef Rewimo het volgende:
Sowieso wil ze naar een ander ziekenhuis (niet in onze woonplaats) voor de operatie. Hier hebben ze namelijk geen klasseafdeling, waar ze voor verzekerd is
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:27 schreef Rewimo het volgende:
Sowieso wil ze naar een ander ziekenhuis (niet in onze woonplaats) voor de operatie. Hier hebben ze namelijk geen klasseafdeling, waar ze voor verzekerd is
Dat wordt dan héél precies timenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:10 schreef Isabeau het volgende:
*knipsel*
en de andere dagen moet ik 1 uur wandelen en max. 1 uur wandelen.
*knips*
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:29 schreef teigan het volgende:
Zo, vandaag mijn voortgangsgesprek gehad..
En ik heb nu officieel te horen gekregen dat ik startbekwaam ben!!!!!
Een hele opluchting. Ik moet voor het eindverslag nog wel met een aantal dingen bezig, maar dat is wel te doen. Als de rest nu ook afkomt, dan heb ik gewoon mijn diploma in augustus/september!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |