abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 mei 2007 @ 07:28:06 #251
1762 YPPY
Yppiaans
pi_49390286
Wat leuk Jojo.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_49390526
Hoihoi mensjes
Was het gisteren leuk Isa en Liejannuh? Ik kon geen FOK!radio luisteren, had weer eens bezoek, maar ben wel benieuwd...

Ik heb ontdekt dat bezoek slecht is voor mijn lijn... Zeker als je nog héél veel over hebt van je verjaardag!
Ik heb mijn bezoek de laatste kokostaart gevoerd (dat ging dus goed) en ze heeft vrijwillig vrij veel boterkoek gegeten en TARA heeft de oerige drie punten opgegeten (ging dus ook goed)
Ze heeft slagroom op de koffie gehad (ik niet, ging ook nog steeds goed)
En toen ging ik irisch coffee maken....

Ik kan een boel weerstaan, maar Irisch coffee met een schaal fudge ernaast is wel een grens na wat ik daarvoor allemaal niet meegegeten had

Oja, en we krijgen misschien een kitten
Net geboren. Wit. Als het een vrouwtje is, is ze voor ons, als ze een mannetje is, mogen we hem ook hebben, maar moeten we er even over nadenken.
Als we hem/haar niet nemen, komt er binnen een hele korte tijd wéér een nestje bij die mensen en dan mogen we daar één uitzoeken
  dinsdag 15 mei 2007 @ 08:06:20 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49390554
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 08:03 schreef freecell het volgende:
Hoihoi mensjes
Was het gisteren leuk Isa en Liejannuh? Ik kon geen FOK!radio luisteren, had weer eens bezoek, maar ben wel benieuwd...

Ik heb ontdekt dat bezoek slecht is voor mijn lijn... Zeker als je nog héél veel over hebt van je verjaardag!
Ik heb mijn bezoek de laatste kokostaart gevoerd (dat ging dus goed) en ze heeft vrijwillig vrij veel boterkoek gegeten en TARA heeft de oerige drie punten opgegeten (ging dus ook goed)
Ze heeft slagroom op de koffie gehad (ik niet, ging ook nog steeds goed)
En toen ging ik irisch coffee maken....

Ik kan een boel weerstaan, maar Irisch coffee met een schaal fudge ernaast is wel een grens na wat ik daarvoor allemaal niet meegegeten had

Oja, en we krijgen misschien een kitten
Net geboren. Wit. Als het een vrouwtje is, is ze voor ons, als ze een mannetje is, mogen we hem ook hebben, maar moeten we er even over nadenken.
Als we hem/haar niet nemen, komt er binnen een hele korte tijd wéér een nestje bij die mensen en dan mogen we daar één uitzoeken
waarom moet je erover nadenken als het een mannetje is? Ik heb hier een mannetje én een vrouwtje (mannetje is geholpen, vrouwtje nog niet). Erg leuk, hoor . Oh ja, en niet om je enthousiasme te temperen ofzo, maar witte katten schijnen vaak doof te zijn ( = een apart ras).
Niet meer actief op Fok!
pi_49390601
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 08:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

waarom moet je erover nadenken als het een mannetje is? Ik heb hier een mannetje én een vrouwtje (mannetje is geholpen, vrouwtje nog niet). Erg leuk, hoor . Oh ja, en niet om je enthousiasme te temperen ofzo, maar witte katten schijnen vaak doof te zijn ( = een apart ras).
Nuh, het is een nestje met verschillende kleurtjes, deze is toevallig wit, dan zal het toch geen ander ras zijn opeens? En anders heb je een dove kat kan ook wel grappig zijn, het wordt toch een beetje een flattekat. Een dove kat kan beter bij ons terecht dan bij een hele drukke straat oid.

We wilden eigenlijk gewoon graag een vrouwtje, ik weet ook niet zo goed waarom Als het een mannetje is, moet hij sowieso wel geholpen worden.

eigenlijk wilden we een tijgertje of een lapjesvrouwtje, een wit mannetje is dan wel weer héél anders...
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 15 mei 2007 @ 08:13:41 #255
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_49390612
Katers zijn vaak liever Poezen kunnen krengerig zijn. Tja, vrouwtjes hè?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 15 mei 2007 @ 08:14:43 #256
1762 YPPY
Yppiaans
pi_49390616
Onze witte kat is niet doof. Haar moeder wel.

Echt goed freecell, je hebt superveel overgeslagen!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_49390625
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 08:13 schreef Rewimo het volgende:
Katers zijn vaak liever Poezen kunnen krengerig zijn. Tja, vrouwtjes hè?
Wij hebben een poez. En het is een grote schat
pi_49390631
Oh ik wil even spammen met onze nieuwe hond.
pi_49390671
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 08:14 schreef YPPY het volgende:
Onze witte kat is niet doof. Haar moeder wel.

Echt goed freecell, je hebt superveel overgeslagen!
Ja, en alsnog bijna een halve zak fudge opgegeten
Oja, en we hebben een portie bitterballen besteld, maar daar heb ik maar twee van gehad
(lijntechnisch ellendige dag dus... en dan ben je nét weer goed begonnen... )

Het is trouwens best naar want dat bezoekje sport niet en heeft ook nog eens drie grote borden pasta opgegeten. Ik weet dat het voor haar een hele normale dag was en ze heeft een idioot goed figuur....
  dinsdag 15 mei 2007 @ 08:37:52 #260
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49390863
Cool dat het huis toch door lijkt te gaan Jojo!

Pete Murray was heel erg leuk gister. En hij heeft ook wat ingesproken voor Fok!radio! Heel cool allemaal. Ik gooi vanavond wel een foto online.
Fok!radio was ook leuk! Erg gezellig ook vooral. Volgens mij is het nog wel terug te luisteren. Kun je ook gelijk het stukje horen dat Pete heeft ingesproken.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 09:12:50 #261
144633 Blin
Ja dan tochwel
pi_49391574
Goedemorgen
vandaag weegdag en vanochtend stond ik op 109,2 das tog minder
  dinsdag 15 mei 2007 @ 09:21:06 #262
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_49391762
Mooi Blin. Hoe vaak weeg je, 1x per week?

* Jojogirl heeft trouwens nu al zin om les 1 van d'r hardloopMP3's te gaan doen.
Ik moet alleen eerst nog even werken, eten, kindje badderen en naar bed doen enzo.
pi_49391825
Ik heb ontzettend last van mijn borsten.
Vanochtend woog ik ook 2 ons meer dan gisteren.
Ik gok dat ik ongesteld moet worden, maar omdat ik pas gestopt ben met de pil, is dit niet elke keer hetzelfde. Het is niets engs, met mijn borsten, want beide voelen het zelfde aan. Heel vaag, maar wel pijnlijk. En ik ben ook niet zwanger.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 09:29:38 #264
144633 Blin
Ja dan tochwel
pi_49391942
ik weeg 1 keer per week ja @ jojo
  dinsdag 15 mei 2007 @ 09:37:41 #265
4177 Jojogirl
pi_49392137
Ow dat had ik ook ineens toen ik gestopt was met de pil ymme. Niet fijn, maar het zal er wel bij horen.

En Liejannuh, kom maar op met die foto van Pete
pi_49394592
Eindelijk weer wat afgevallen mag ook wel sinds eind maart

Even eetpatroon weer aanpassen gelukkig mag ik maandag weer naar de diëtiste.

euhm dit is Bubseltje
- NAC Breda -
pi_49395358
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 09:24 schreef ymme het volgende:
Ik heb ontzettend last van mijn borsten.
Vanochtend woog ik ook 2 ons meer dan gisteren.
Ik gok dat ik ongesteld moet worden, maar omdat ik pas gestopt ben met de pil, is dit niet elke keer hetzelfde. Het is niets engs, met mijn borsten, want beide voelen het zelfde aan. Heel vaag, maar wel pijnlijk. En ik ben ook niet zwanger.
Ik heb dat elke maand voor ik ongesteld moet worden...
Zo naar. Van die pijnlijke opgezwollen borsten... En dat dan een dag of vier meestal.
Voordeel is dat ik wel weet wanneer ik dan ongeveer ongesteld word.

Succes ermee! Ik hoop voor je dat het bij jou niet terug blijft komen, maar gewoon eenmalig is
  dinsdag 15 mei 2007 @ 11:41:55 #268
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49395406
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 09:37 schreef Jojogirl het volgende:
Ow dat had ik ook ineens toen ik gestopt was met de pil ymme. Niet fijn, maar het zal er wel bij horen.

En Liejannuh, kom maar op met die foto van Pete
Zie je mail!
pi_49395745
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 08:16 schreef ymme het volgende:
Oh ik wil even spammen met onze nieuwe hond.
[afbeelding]
Wat een schatje!
There is no love sincerer than the love of food.
pi_49397438
Ik heb sinds gister een tosti-ding, en ik vroeg me af of tosti's nou echt slechter zijn dan brood met kaas.
Ik gok van niet, want je stopt toch gewoon een boterham met kaas in dat ding, dan stopt dat apparaat er toch niet ineens extra calorieen in?
Wie weet dit?

Hmm, ik ga nu maar eens een tosti maken
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 15 mei 2007 @ 12:44:12 #271
13151 crew  Rewimo
pi_49397486
Welnee, maakt niks uit qua calorieën. Eet smakelijk

Hm, mijn moeder zit te wachten op de uitslag van het bloedonderzoek dat met spoed is uitgevoerd. Volgens de huisarts lijkt het toch verdraaid veel op blindedarmontsteking
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_49397907
sterkte Rewimo
pi_49397909
Rewimo, dan is ze dus nu op de spoedeisende hulp? Sterkte voor je moeder, zoveel pijn in je buik is geen pretje.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 15 mei 2007 @ 12:59:58 #274
13151 crew  Rewimo
pi_49398017
Nee, ze is thuis en wacht op telefoon van de huisarts.
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2007 @ 13:01:27 #275
43556 miss_dynastie
pi_49398063
Oh, wat naar... ik hoop dat ze snel bellen!
  dinsdag 15 mei 2007 @ 13:06:34 #276
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_49398234
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 12:59 schreef Rewimo het volgende:
Nee, ze is thuis en wacht op telefoon van de huisarts.
Thuis? Ik werd door de huisarts meteen naar het zkh doorgestuurd toen hij vermoedde dat ik een blindedarmontsteking had. Heb uren op de EHBO gezeten, voor ze tot de conclusie kwamen dat ik waarschijnlijk "gewoon" een verwaarloosde blaasontsteking had.

Anyway... ik dwaal af...
Heel veel sterkte voor je moeder! Hopelijk valt het allemaal mee!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 15 mei 2007 @ 13:07:36 #277
13151 crew  Rewimo
pi_49398268
Zondag hebben ze haar van de huisartsenpost weer naar huis gestuurd met een paracetamol
pi_49398337
Hm, geen slimme zet van de huisartsenpost dus..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_49398371
freecell altijd als je net besloten hebt weer wat meer op je eten te letten komt er iets tussendoor waardoor het je heel moeilijk wordt gemaakt. Dat is Voorbestemd Maar fudge is wel héél (heb er vrijdag 2 gehad haha)

Pete Murray was dus echt geweldig

En hij zong ook best leuk. En nu staat hij met een boodschap op mijn mp3-speler

Bij Fokradio was het ook leuk, erg gezellig, maar veel slap geouwehoer. Ik heb niet veel boeiends te melden, dus tsja, wat ik daar precies deed Maar het was wel gezellig en Martijn heeft thee voor ons gezet en héél veel chocolade voor ons gekocht. Waar we uiteraard maar een beetje van op hebben We vroegen nog of hij zich niet had ingelezen dat we bij de Dieetclub zaten haha. Oh, je hoeft niet 3 uur Fokradio te luisteren om Pete Murray te horen, daar opende Fokradio namelijk mee

omearos, tosti's krijgen niet plots meer of minder kcal als je de bereidingswijze van brood wijzigt. Tenzij je er bijv. veel meer boter of kaas dan normaal oid op doet.

Oh ja, ik ben ook vanmorgen naar de fysiotherapeut geweest. Hij heeft ruim 3 kwartier tijd besteed aan een knie waar ik geen last meer van had, maar door zijn gemanipuleer heb ik wel weer last gekregen ("ja, dàt is de pij-ijn!) Ik heb nu spierversterkende oefeningen gekregen voor om de dag en de andere dagen moet ik 1 uur wandelen en max. 1 uur wandelen. En dan over 2 weken even laten weten hoe of wat. En ik moet mijn knie na een héél lange wandeling koelen. Heb je van die coldpacks die je mee kan nemen zonder diepvries in de buurt?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_49398419
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 13:07 schreef Rewimo het volgende:
Zondag hebben ze haar van de huisartsenpost weer naar huis gestuurd met een paracetamol
Wacht even. Je verwacht een blindedarmontsteking en dan laat je een labje prikken en stuurt patiënte naar huis Heel vreemde gang van zaken.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 13:20:52 #281
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_49398770
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 13:07 schreef Rewimo het volgende:
Dat vind ik echt heeeeel raar. Ik dacht dat ze eigenlijk best hard gingen rennen als er een vermoeden was dat iemand een blindedarmontsteking heeft.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 15 mei 2007 @ 13:27:40 #282
13151 crew  Rewimo
pi_49398996
Ik snap het allemaal ook niet zo hoor. Kennelijk vond de arts op de huisartsenpost de pijn niet hevig genoeg voor blindedarmontsteking. En de huisarts vond vandaag dus wel typische verschijnselen van blindedarmontsteking. Maar die wilde eerst met spoed bloed laten prikken. En nu moet ze dus wachten op de uitslag.

Sowieso wil ze naar een ander ziekenhuis (niet in onze woonplaats) voor de operatie. Hier hebben ze namelijk geen klasseafdeling, waar ze voor verzekerd is
pi_49399332
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 13:10 schreef Isabeau het volgende:
omearos, tosti's krijgen niet plots meer of minder kcal als je de bereidingswijze van brood wijzigt. Tenzij je er bijv. veel meer boter of kaas dan normaal oid op doet.
dat dacht ik ook, maar kreeg de reactie dat het ongezond was, vooral vetter. Misschien doen die mensen dan wel meer er op, of saus erbij.
Gelukkig scheelt het niks, want ik ben gek op tosti's

Sterkte met je knie.
Coldpack misschien meenemen in een koeltas oid? scheelt al iets met smelten.
pi_49399420
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 13:39 schreef omearos het volgende:

Sterkte met je knie.
Coldpack misschien meenemen in een koeltas oid? scheelt al iets met smelten.
Nou ja, ik dacht dat het misschien handig was voor in Luxemburg na de eerste dag wandelen. Maar ik heb geen flauw idee waar je zoiets dan laat. Voor de wintersport heb ik van die gelpacks die je moet klikken en dan worden ze heel heet. Ik dacht dat ze zoiets misschien ook hadden voor kou
pi_49399540
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 13:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou ja, ik dacht dat het misschien handig was voor in Luxemburg na de eerste dag wandelen. Maar ik heb geen flauw idee waar je zoiets dan laat. Voor de wintersport heb ik van die gelpacks die je moet klikken en dan worden ze heel heet. Ik dacht dat ze zoiets misschien ook hadden voor kou
Zou wel handig zijn idd, die klikdingen andersom
Ik heb wel een gel die beweert te koelen, duits spul wat ook gewoon Eisgel heet. Geen idee of het werkt, nooit geprobeerd.
pi_49399646
Ik heb bij de Hema ooit eens verkoelende gel gekocht (zit mint in), maar dat is eigenlijk een aftersun. Oppervlakkig werkt dat goed, maar ik weet niet of het genoeg koelt voor je knie.

ik zie nu dat er veel verkoelende gels te koop zijn tegen zwellingen en vermoeide voeten enzo. Gewoon even naar de drogist dus
  dinsdag 15 mei 2007 @ 14:01:28 #287
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49400114
quote:

[..]

Hmmm... dat is een praktisch probleem. Ik gok trouwens dat er bij die camping wel een koelkast staat waar we die dingen in kunnen gooien. Zal het even navragen bij mijn collega.

Ik ga trouwens straks naar de sportschool. In mijn eentje!
Ben benieuwd of ik het leuk vind.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 14:02:27 #288
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_49400152
quote:

[..]

Volgens mij bestaan die ook wel.
quote:
Cold Instant Pack
Speciaal cold pack voor eenmalig gebruik. Knijp voor gebruik het zakje met vloeistof in het cold pack kapot en binnen een paar seconden is het pack ijskoud. Blijft 4 uur koud.
Bijvoorbeeld.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 14:57:21 #289
35189 Troel
scherp en bot
pi_49402227
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 13:27 schreef Rewimo het volgende:
Sowieso wil ze naar een ander ziekenhuis (niet in onze woonplaats) voor de operatie. Hier hebben ze namelijk geen klasseafdeling, waar ze voor verzekerd is
Ik denk echt dat iedereen dat wel weet, want daar loopt ze behoorlijk mee te pronken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2007 @ 15:00:28 #290
43556 miss_dynastie
pi_49402356
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 13:27 schreef Rewimo het volgende:
Ik moest lachen
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 15 mei 2007 @ 15:14:56 #291
13151 crew  Rewimo
pi_49402958
Ik vind het ook onzin voor die paar dagen maar okee, als zij dat nou wil. Anderzijds hoef ik dan in elk geval niet naar het ziekenhuis waar mijn vader overleden is, vind ik ook wel weer een prettig idee.
pi_49403524
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 13:10 schreef Isabeau het volgende:

*knipsel*
en de andere dagen moet ik 1 uur wandelen en max. 1 uur wandelen.
*knips*
Dat wordt dan héél precies timen
pi_49403644
ff crossposten hoor:
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 15:29 schreef teigan het volgende:
Zo, vandaag mijn voortgangsgesprek gehad..

En ik heb nu officieel te horen gekregen dat ik startbekwaam ben!!!!!
Een hele opluchting. Ik moet voor het eindverslag nog wel met een aantal dingen bezig, maar dat is wel te doen. Als de rest nu ook afkomt, dan heb ik gewoon mijn diploma in augustus/september!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_49403957
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 15:30 schreef teigan het volgende:
ff crossposten hoor:
[..]
Lekker! Hoei!
  dinsdag 15 mei 2007 @ 15:41:49 #295
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49404195
Heee, wat lekker!!
Gefeliciteerd!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 15 mei 2007 @ 15:42:41 #296
13151 crew  Rewimo
pi_49404249
teigan
pi_49404360
Goed man... Gefeli
  dinsdag 15 mei 2007 @ 16:00:28 #298
4177 Jojogirl
pi_49405087
Feli teigan, wat goed!
  dinsdag 15 mei 2007 @ 17:11:45 #299
144633 Blin
Ja dan tochwel
pi_49408012
pffff

*maagje rommelt*

en ik moet nog eerst naar de winkels en dan pas naar huis om te koken
en mijn maagje rommelt al heeel lang

dit is nou zon moeilijk moment, hier op mijn werk heb ik niets maar strax in de stad wel en thuis ook

wish me luck
pi_49408317
Gefeliciteerd Teigan

Blin, succes

Ik zit nu aan aarbeien met melk uit de blender yummie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')